Dit boeit natuurlijk helemaal niemand.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:11 schreef Elfletterig het volgende:
NB: Harrie Jekkers heet eigenlijk nét wat anders, maar hij was de man achter de act Harry Klorkestein. Onder die naam had -ie een hit met Oh, Oh, Den Haag.
Even een stukje verantwoording, Harry.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit boeit natuurlijk helemaal niemand.
Begrijpelijke reactie van die vrouw, ze staat met een loeizware camera in haar nek en opeens komt er een menigte op d'r afgerend.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:18 schreef Yasmin23 het volgende:
Wtf![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/36(...)-vluchtelingen.dhtml
Die eerste kan ik niet opkomen, een acteur geloof ikquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:16 schreef Elfletterig het volgende:
De niet-gebruikte reserve-Harry's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
... maar deze vond ik te moeilijk.
Die man tackelen die gewoon langs haar heen loopt is een begrijpelijke reactie?quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Begrijpelijke reactie van die vrouw, ze staat met een loeizware camera in haar nek en opeens komt er een menigte op d'r afgerend.
Kane herken ik.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:16 schreef Elfletterig het volgende:
De niet-gebruikte reserve-Harry's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
... maar deze vond ik te moeilijk.
Ja, ze wordt omver gelopen, ze schopt alleen de verkeerde, dat wel.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die man tackelen die gewoon langs haar heen loopt is een begrijpelijke reactie?
quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, ze wordt omver gelopen, ze schopt alleen de verkeerde, dat wel.
Oh kut, ik had alleen dat tweede filmpje gezienquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]![]()
ze word niet omver gelopen? Ze tackelt die man omdat hij wist te ontkomen aan die agent. Het tweede filmpje laat zien dat ze ook nog naar klein meisje schopt....
.....quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh kut, ik had alleen dat tweede filmpje gezienDie tackle is wel kansloos ja
Ja bij dat tweede filmpje wordt ze omver gelopen, die eerste is gewoon een tackle en die had ik niet gezienquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
.....
Sowieso is het geen handige plek van haar om daar te gaan staan als je weet dat die mensen daar voorbij willen.
Gewoon een drone gebruiken.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja bij dat tweede filmpje wordt ze omver gelopen, die eerste is gewoon een tackle en die had ik niet gezienMaar alles voor de beste shots he ...
Op het moment dat ze naar de meisje die beweging maakt word ze niet omver gelopen...quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja bij dat tweede filmpje wordt ze omver gelopen, die eerste is gewoon een tackle en die had ik niet gezienMaar alles voor de beste shots he ...
Nee maar daarvoor wel, tegen de tijd dat ze schopt is diegene die tegen haar aanliep natuurlijk al voorbij en schopt ze maar wat in de rondte.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Op het moment dat ze naar de meisje die beweging maakt word ze niet omver gelopen...
quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar daarvoor wel, tegen de tijd dat ze schopt is diegene die tegen haar aanliep natuurlijk al voorbij en schopt ze maar wat in de rondte.
knap van je. Die acteur heet Harry van Rijthoven.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die eerste kan ik niet opkomen, een acteur geloof ik
Harry Kane en Harry Rodger Webb (Cliff Richard)
Ja dat sowieso.quote:
Thnxs! Nu weet ik weer waar ik die kop van ken.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
knap van je. Die acteur heet Harry van Rijthoven.
Ik miste eigenlijk deze Harry ...quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
knap van je. Die acteur heet Harry van Rijthoven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |