quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die foto's waren groter. Ik moest hun gezichten uitsnijden. Met je automate.
quote:
2-1quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Pardon?
Harry piekema speelde supermarkt manager van dalen in die commercials
Had je ook gewoon een grid kunnen maken en met clipping masks kunnen werken. Is misschien nog wel de snelste methode ook.quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die foto's waren groter. Ik moest hun gezichten uitsnijden. Met je automate.
Dhr van dalen telt gewoon als bijnaam en is relevant enzo. Kuthenkquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
2-1
(Harry Piekema is inderdaad het juiste antwoord...)
Ja, nu weten we het wel.quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je ook gewoon een grid kunnen maken en met clipping masks kunnen werken. Is misschien nog wel de snelste methode ook.
quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Harry van Bommel. Vooruit, ik reken het goed. 3 punten voor jou nu.
Nee. Want het gaat erom dat de acteur in kwestie Harry Piekema is. Er staat trouwens ook nog iemand tussen die niet werkelijk Harry heet, maar wél zo heet in een tv-reclame...quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dhr van dalen telt gewoon als bijnaam en is relevant enzo. Kuthenk
Prince Harry was al genoemd.quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:50 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik was voor ANo met Harry Styles
En Harry van Wales
Harry Vermeegen en Harry Mens, inderdaad....quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:50 schreef LTVDK het volgende:
Harry Vermegen zit er ook tussen, en Harry Mensch. Mijn punten mogen bij Yas bijgeschreven worden
Ja nu snap ik het niet meerquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Want het gaat erom dat de acteur in kwestie Harry Piekema is. Er staat trouwens ook nog iemand tussen die niet werkelijk Harry heet, maar wél zo heet in een tv-reclame...
Ik doe niet meequote:Op dinsdag 8 september 2015 21:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Harry Vermeegen en Harry Mens, inderdaad....
Jouw punten zijn natuurlijk jouw punten hè....
Yasmin: 6
anonymoussie: 1
d4v1d: 1
'Harry op reis' ?quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het heeft iets met zonvakanties te maken.
Harry van de Sunweb?quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
Het heeft iets met zonvakanties te maken.
Neeheequote:Op dinsdag 8 september 2015 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
JA !![]()
Alweer een puntje voor LTVDK
Ja. Had je maar niet zo wijs moeten doen met je automate-instellingen.quote:
Kloptquote:
Klopt ook.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:57 schreef LTVDK het volgende:
Volgens Google staan Harry Slinger en Harry Truman er ook nog tussen.
Ja die punten zijn voor jou, die wil ik helemaal nietquote:
Ja mag niet. je had de antwoorden ook stiekem kunnen gevenquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die punten zijn voor jou, die wil ik helemaal niet
quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:50 schreef LTVDK het volgende:
Harry Vermegen zit er ook tussen, en Harry Mensch. Mijn punten mogen bij Yas bijgeschreven worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |