abonnement Unibet Coolblue
pi_156163328
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 09:27 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Nee, jij vindt het irritant dat men mij bevestigt, maar het toch niet met me eens willen zijn. Maar dan nog, ontkracht het inhoudelijk. Maar dit word een eindeloze discussie. als jij je niet wilt ergeren aan mij, moet je uit mijn topics blijven, wat je nu doet is huilen en boos zijn dat je je gesneden hebt terwijl je moeder zei dat je niet met je vinders in de messen la moet zitten!!!

Het is echt alleen aan jezelf te verwijten dat je je in je vingers blijft snijden dan!!!
En gewoon doorgaan met schreeuwen met proppen in je oren. Succes verder.

(Maar reken er niet op dat ik wegblijf uit jouw topics. Dat gaat niet gebeuren, hoe vaak je me dat ook op een uiterst onbeschofte manier opdraagt.)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_156163347
edit: dit is het feedbacktopic, niet het scheld elkaar maar de huid vol topic.

[ Bericht 97% gewijzigd door Perrin op 17-09-2015 09:37:23 ]
pi_156163367
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 09:33 schreef Molurus het volgende:
(Maar reken er niet op dat ik wegblijf uit jouw topics. Dat gaat niet gebeuren, hoe vaak je me dat ook op een uiterst onbeschofte manier opdraagt.)
Met andere woorden je blijft je aan me ergeren, maar het is vooral de schuld van een ander!!

Als jij normaal doet tegen mij dan doe ik normaal tegen jou!!
Maam, ik heb mn vingers verbrand, Maar ik heb toch gezegd dat je niet met voor moet spelen?
Ja, maar ik doe het toch, maar het is de schuld van die rot vuur, niet mijn schuld hoor!!!

Dat is wat je doet Molururs!!
pi_156163394
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 09:35 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Met andere woorden je blijft je aan me ergeren, maar het is vooral de schuld van een ander!!
Ik blijf je wijzen op je denkfouten, je onbeschofte gedrag, en je verkeerde interpretatie van de argumenten van anderen.

Als jij daar andere labels op wilt plakken moet je zelf weten.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_156163407
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 09:34 schreef HongKongPhoey het volgende:
edit: dit is het feedbacktopic, niet het scheld elkaar maar de huid vol topic.
Waar schold ik dan?
  donderdag 17 september 2015 @ 09:38:49 #106
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_156163421
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 09:34 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

O ja en die kennis heb jij? daarom ga je me debiel noemen en voor rotte vis uit maken? En niet alleen mij he? Ook bij ATON doe je dat!!

Wat ben jij hypocriet zeg!! Jij loopt voortdurend te etteren in mijn topics, ik loop jou niet te etteren, dat je je aan me ergert omdat ik je niet naar de mond praat, is jouw tekortkoming, niet de mijne.

Meermaals heb ik je gevraagd nromal te doen en on topic te blijven. Maar nee, je blijft etteren!!
\\En dan nu

[..]

???

Man wat enorm hypocriet!! Voor de rest ga ik niet op je in. Je sluit iedereen buiten die niet in je straatje past, man wat triest doe je.

[..]

Jij bent vooral de gene die zn toon niet matigt!!!

[..]

Maar alleen als men jouw regels en jouw visie aanneemt!!

[..]

Wat jij precies doet!!

[..]

Nee noem iemand dan debiel zoals jij dat doet dat is veel netter he?

Verder ga ik er niet eens meer op in. Mag niet mijn Nederlands is niet goed genoeg volgens jou!!!
Vriend, ik hoop dat je een jaar of 12 bent en nog veel moet leren over hoe je je moet gedragen tegenover anderen én tegenover jezelf. Anders heb je een serieuze socio-psychologisch problemen.

Overigens wil ik niet de suggestie wekken dat ik perfect ben. Ik houd mij ook niet altijd aan de sociale normen en waarden. Als je opmerkt dat ik uit mijn slof schiet, mag je me er gerust even op wijzen. Liefst doe je dat zelf wel even op een normale manier.
pi_156163440
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 09:37 schreef Molurus het volgende:
Ik blijf je wijzen op je denkfouten
maar mijn topics gaan over dat ik denkfouten zie bij anderen. Maar alleen jij mag anderen op denkfouten wijzen? Maar niemand anders die je mening niet deelt? Is dat niet erg hypocriet?
pi_156163443
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 09:38 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Waar schold ik dan?
Vermoedelijk in de tekst die daar stond en die, daar twijfel ik niet aan, volledig terecht is verwijderd door Perrin.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_156163467
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 09:38 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

Overigens wil ik niet de suggestie wekken dat ik perfect ben. Ik houd mij ook niet altijd aan de sociale normen en waarden.
Zo kan je natuurlijk iemand voor rotte vis uitmaken ook noemen. maar niet inzien dat jij vooral degene bent die het schelden doet, he?
  donderdag 17 september 2015 @ 09:41:41 #110
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_156163476
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 09:41 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Zo kan je natuurlijk iemand voor rotte vis uitmaken ook noemen. maar niet inzien dat jij vooral degene bent die het schelden doet, he?
Oh zoete ironie, HongKongPhoey is uw naam!
pi_156163477
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 09:38 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je opmerkt dat ik uit mijn slof schiet, mag je me er gerust even op wijzen. Liefst doe je dat zelf wel even op een normale
Heb ik meermaals gedaan, wil het best opzoeken hoor. Biedt je dan je excuses aan?
pi_156163490
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 09:41 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Oh zoete ironie, HongKongPhoey is uw naam!
Je doet het zelf voornamelijk, man man man
pi_156163504
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 09:39 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

maar mijn topics gaan over dat ik denkfouten zie bij anderen.
Als je het mij vraagt ben je stekeblind voor wat anderen zeggen en sta je er gewoon op dat ze de fouten maken die jij wilt zien, zodat jij er zoals gepland op kunt schieten.

quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 09:39 schreef HongKongPhoey het volgende:

Maar alleen jij mag anderen op denkfouten wijzen? Maar niemand anders die je mening niet deelt? Is dat niet erg hypocriet?
Iedereen mag mensen wijzen op de fouten van anderen. Wat wel een doodszonde is in debatten is mensen afrekenen op fouten die ze niet maken.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_156163515
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 09:41 schreef HongKongPhoey het volgende:
Heb ik meermaals gedaan, wil het best opzoeken hoor. Biedt je dan je excuses aan?
Wacht maar even ik zal je reacties er even bij halen moment, kan je zien dat ik je meermaals doodnormaal heb gevraagd normaal te doen en on topic te blijven
pi_156163519
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 09:43 schreef Molurus het volgende:
Iedereen mag mensen wijzen op de fouten van anderen
Nee, ik mag het niet van jou en een paar anderen blijkbaar
  donderdag 17 september 2015 @ 09:45:28 #116
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_156163535
Hong, dit is niet het eerste forum waar je tegen een ban aan gaat lopen met je gedrag (en ook niet het laatste, vrees ik). De plaat voor je hoofd is gigantisch.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_156163548
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 11:46 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Je bent echt een debiel.
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 11:46 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Je bent nog steeds een debiel.
pi_156163550
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 09:44 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Nee, ik mag het niet van jou en een paar anderen blijkbaar
Waarmee het punt maar weer is geillustreerd.

Goed, ik laat deze kansloze discussie graag over aan de moderators. (En niet 'modder eters' zoals jij ze in jouw 'normale' onbeschoftheid noemt.)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_156163572
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 09:45 schreef Perrin het volgende:
Hong, dit is niet het eerste forum waar je tegen een ban aan gaat lopen met je gedrag (en ook niet het laatste, vrees ik). De plaat voor je hoofd is gigantisch.
Wees dan een vent Perrin, laten we even lijken in die topics wie het schelden voornamelijk doen ok?
pi_156163590
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 09:46 schreef Molurus het volgende:
. (En niet 'modder eters' zoals jij ze in jouw 'normale' onbeschoftheid noemt.)
Voorlopig lijkt het dat ze jullie modder voor zoete koek slikken hoor
pi_156163623
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 09:47 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Wees fan een vent Perrin, laten we even lijken in die topics wie het schelden voornamelijk doen ok?
Moderators werken vrijwillig en hard om dit forum leuk en gezellig te houden. Denk jij nu werkelijk dat als je ze zo benadert dat ze daarvan zin krijgen om jou te helpen?

Denk je werkelijk dat ze er plezier in hebben om op deze manier door jou bekritiseerd te worden?

Dit heeft verder niets te maken moet moslims, Wilders of moderatie. Dit zijn echt de basics van sociaal gedrag.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_156163629
Kom op Perrin, laten we even de topics bij langs gaan. Al ik met schelden begin elke keer verwijder ik mezelf wel, als blijkt dat het met name anderen zijn, voornamelijk de mensen die nu hier mij de schuld geven. Rectificeer het dan even ok?
pi_156163643
quote:
13s.gif Op donderdag 17 september 2015 09:49 schreef Molurus het volgende:
ze daarvan zin krijgen om jou te helpen?
Die zin was er nooit, ik heb meerdere malen aangegeven dat er dezelfde figuren steeds komen etteren, en ze doen er niks mee
pi_156163673
Hier, nog meer van hem

quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 13:04 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ik snap ook niet hoe je dag na dag volhoudt. Ik had me al lang van kant gemaakt als ik jou was.
pi_156163681
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 12:50 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Dat is de tweede fase van de ATON-methode.

Voor wie het wil weten: de derde fase is mijzelf in slaap huilen omdat iedereen gemeen tegen me doet vanwege mijn overduidelijk superieure geest en niemand mijn vriend wil zijn.
pi_156163751
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 09:50 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Die zin was er nooit, ik heb meerdere malen aangegeven dat er dezelfde figuren steeds komen etteren, en ze doen er niks mee
Als we er even vanuit gaan dat dit klopt (ik denk het niet trouwens), denk je dat het dan gaat helpen om ze 'modder eters' te gaan noemen, en ze aggressief te gaan benaderen zoals jij dat ook naar tal van andere gebruikers doet?

Wat denk je nu eigenlijk dat je daarmee bereikt? (Anders dan een onvermijdbare route naar een ban.)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_156163869
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 09:57 schreef Molurus het volgende:
Als we er even vanuit gaan dat dit klopt (ik denk het niet trouwens),
Dat is wel duidelijk ja. Want je gaat er bij voorbaat al vanuit dat het mijn schuld wel moet zijn. op die basis heb je het beeld van me dat je hebt.

Lees hier eens
F&L / [F&L feedback #3] Van God los

Wat me ook trouwens opvalt, is dat diegene met de grootste mond over mij maar vooral het zelf doen. Voornamelijk in dit soort Mod topics zitten. Vriendjespolitiek? Lijkt alsof die mods er echt intrappen. Daarom is er bijna niemand actief in dit forum, een klein groepje lijkt te mogen bepalen war mag en mag zelf alles..

Zo help je een forum om zeep!!
pi_156164696
Ik ben een notoir lurker van F&L maar heb even speciaal ingelogd om te melden dat ik me enorm erger aan deze user. Zonde dat een (leuk) subforum zo gekaapt kan worden door een persoon met een grote bek en een totaal onvermogen tot zelfreflectie.

Ik weet nu al wat z'n reactie hier op gaat zijn: dan stop je toch met lurken!!! Blijf dan weg uit het subforum!!!
:')
pi_156164818
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 10:44 schreef Caxixi het volgende:
Ik ben een notoir lurker van F&L maar heb even speciaal ingelogd om te melden dat ik me enorm erger aan deze user. Zonde dat een (leuk) subforum zo gekaapt kan worden door een persoon met een grote bek en een totaal onvermogen tot zelfreflectie.

Ik weet nu al wat z'n reactie hier op gaat zijn: dan stop je toch met lurken!!! Blijf dan weg uit het subforum!!!
:')
Nou kijk eens aan, dank mij maar. Hij logt speciaal in voor mij, ik breng weer leven in de brouwerij.

Caxixi. Ik wil graag met je een discussie aan gaan hoor. Als je normaal doet tegen mij zal ik dat ook doen tegen jou.
pi_156165679
De kern van het probleem is denk ik juist dat jij een andere definitie van 'normaal' discussiëren hanteert. Het is de manier hoe je je mening verpakt (niet je mening zelf) die tot mijn ergenis leidt; het komt erg schreeuwerig, op-de-man-af en ongenuanceerd over. Het zou je sieren als je zou inzien dat dit geen prettige manier van discussiëren is en dat het voor niemand prettig om te lezen is.
  donderdag 17 september 2015 @ 11:42:02 #131
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_156165799
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 11:37 schreef Caxixi het volgende:
De kern van het probleem is denk ik juist dat jij een andere definitie van 'normaal' discussiëren hanteert. Het is de manier hoe je je mening verpakt (niet je mening zelf) die tot mijn ergenis leidt; het komt erg schreeuwerig, op-de-man-af en ongenuanceerd over. Het zou je sieren als je zou inzien dat dit geen prettige manier van discussiëren is en dat het voor niemand prettig om te lezen is.
Imo is het belangrijkste dat hij voornamelijk niet ingaat op tegenargumenten, maar enkel zijn openingsstelling herhaalt.
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
  donderdag 17 september 2015 @ 11:45:02 #132
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_156165880
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 09:42 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Je doet het zelf voornamelijk, man man man
Ik ontken nergens dat ik het ook doe. Het is ironisch om twee redenen:
- je beschuldigt me van gebrek aan zelfreflectie wat betreft onbeschoft gedrag in reactie op een post waarin ik toegeef dat ik mij ook bezondig aan onbeschoft gedrag. Kortom, je zegt dat ik niet doe wat ik doe in de post die je quote.
- je vindt dat anderen een gebrek aan zelfreflectie hebben - en dat je hen daar ook op mag wijzen - maar als men jou wijst op je gebrek aan zelfreflectie, word je kwaad.

Overigens ben ik anderhalf uurtje weggeweest en kom ik terug naar vijf(!) quote-alerts, allemaal van dezelfde persoon, in reactie op één post. Dat is wat ik bedoelde met 'het topic domineren'. Het had best in één post gekund. Dat houdt het overzichtelijk en voorkomt dat driekwart van het topic volstaat met jouw posts.
  donderdag 17 september 2015 @ 11:46:34 #133
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_156165915
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 11:42 schreef GrumpyFish het volgende:

[..]

Imo is het belangrijkste dat hij voornamelijk niet ingaat op tegenargumenten, maar enkel zijn openingsstelling herhaalt.
Ja, en dat op bijzonder agressieve en hautaine wijze. Zelfs notoire users als Kingdom en bianconeri hebben nog het fatsoen om tenminste nominaal in te gaan op argumenten - zij het zo circulair als een pizza.
pi_156165964
Bekijk het maar, het word enorm zielig nu. Wil je je niet ergeren aan me, zoek me dan ook niet op.

Doe je het wel, moet je niet huilen.
  donderdag 17 september 2015 @ 11:52:52 #135
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_156166102
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 11:48 schreef HongKongPhoey het volgende:
Bekijk het maar, het word enorm zielig nu. Wil je je niet ergeren aan me, zoek me dan ook niet op.

Doe je het wel, moet je niet huilen.
Als jij je niet aan mij wilt ergeren, zoek mij dan niet op. Doe je het wel, moet je niet huilen.
pi_156166172
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 11:52 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als jij je niet aan mij wilt ergeren, zoek mij dan niet op. Doe je het wel, moet je niet huilen.
Precies. Dus laten we elkaar gewoon met rust, en gaan we niet meer huilie doen over elkaar?
  donderdag 17 september 2015 @ 12:05:29 #137
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_156166496
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 11:55 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Precies. Dus laten we elkaar gewoon met rust, en gaan we niet meer huilie doen over elkaar?
Nee. Ik ga niet 'jouw' topics mijden, en als je onzin post, ga ik je daar gewoon op wijzen. Ik laat mij niet wegjagen of de mond snoeren door jouw asociale gedrag. Je kunt op normale wijze reageren op die posts.

Ga je daarentegen lopen kutten, dan meld ik je aan bij een moderator voor verwijdering van de post en eventueel een vakantie van FOK! (wat ik al véél eerder had moeten doen). Ben je niet in staat een normale reactie te schrijven, dan kun je mijn posts allicht beter negeren.
pi_156166559
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 12:05 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Nee. Ik ga niet 'jouw' topics mijden,
Dan moet je ook niet huilen dus. Meer heb ik er niet meer over te zeggen.
  donderdag 17 september 2015 @ 12:09:27 #139
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_156166589
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 12:08 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Dan moet je ook niet huilen dus. Meer heb ik er niet meer over te zeggen.
Pardon? Dus ik heb de keuze tussen opflikkeren en jouw wangedrag kritiekloos accepteren? Zo werkt het niet. Je hebt je maar te gedragen, of je moet de consequenties van je slecht gedrag dragen.
pi_156166713
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 12:09 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Pardon? Dus ik heb de keuze tussen opflikkeren en jouw wangedrag kritiekloos accepteren? Z
Citeer eens waar ik dat zeg? Ga je nu ook weer naar je zelf toe interpreteren? Lees wat ik letterlijk zeg. Als je je aan me ergert, dan moet je me niet opzoeken. Als je me wel opzoekt? Dan moet je niet gaan huilen over dat je je aan me ergert!

Dat zeg ik. Nu bewijs je precies dat je zelf dus doet waar je mij van beschuldigt!

Selectief lezen!
pi_156166769
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 12:09 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
en jouw wangedrag kritiekloos accepteren?
Blijkbaar moet ik jouw wangedrag wel klakkeloos accepteren, toch? Voorbeelden heb ik daarvan al aangehaald hier. Gedraag je je zelf wel? Niet echt he? Als er iemand een grote mond heeft ben jij het wel. Kijk eerst eens naar jezelf
pi_156166788
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 12:09 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Je hebt je maar te gedragen, of je moet de consequenties van je slecht gedrag dragen.
Dat geldt alleen voor mij? O de ironie!!
pi_156169263
Kom op, mannen. We zijn allemaal al groot. Accepteer elkaars maniertjes of anders gewoon elkaar negeren. Maak het weer leuk.
pi_156171493
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 10:04 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Dat is wel duidelijk ja. Want je gaat er bij voorbaat al vanuit dat het mijn schuld wel moet zijn. op die basis heb je het beeld van me dat je hebt.
En weer lees je niet wat er staat en reageer je al naargelang het uitkomt. In dit geval reageer je op datgene dat tussen haakjes staat, wat volstrekt irrelevant is voor wat ik je daar probeer uit te leggen. (Daarom staat het ook tussen haakjes.)

Mijn punt daar is namelijk dat de moderators geen enkele zin hebben om jou te helpen als je ze 'modder eters' noemt.

En ik kan ze geen ongelijk geven. Jij wel?

Nogmaals: dit betreft de basics van sociaal gedrag en heeft niets meer met moderatie te maken.

Dat je naar 'geetter van anderen' blijft verwijzen is ook stuitend. Er is niets aan het gedrag van anderen dat jouw gedrag kan rechtvaardigen. Dat doet er dus ook niet toe.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_156171561
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 12:16 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Dat geldt alleen voor mij? O de ironie!!
Dat geldt in elk geval voor jou. Of het ook voor anderen geldt of niet is niet relevant voor de vraag of het voor jou geldt. Dat is een beetje alsof je tegen een agent die je bekeurt zegt "ja, maar hij reed ook door rood!" Who cares? Je mag niet door rood rijden.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_156171585
Dit wordt echt te kinderachtig zeg. Ik pas
pi_156171595
Doe wat je wil, ik negeer jullie volledig nu
pi_156171726
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 15:33 schreef HongKongPhoey het volgende:
Doe wat je wil, ik negeer jullie volledig nu
Daar zullen velen jou dankbaar voor zijn. Hoewel ik vooralsnog niet geloof dat je dat kunt.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_156172005
Maar gedraag je wel, anders zal ik je er op aanspreken,
pi_156172924
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 15:49 schreef HongKongPhoey het volgende:
Maar gedraag je wel, anders zal ik je er op aanspreken,
Dat kun je beter doen via Topic Reports en dit topic. Het is niet de bedoeling dat je de moderator gaat uithangen.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_156173634
quote:
13s.gif Op donderdag 17 september 2015 16:24 schreef Molurus het volgende:
Dat kun je beter doen via Topic Reports en dit topic. Het is niet de bedoeling dat je de moderator gaat uithangen.
Dus wat jij doet steeds mij de les lezen was dan ook niet de bedoeling?
pi_156173753
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 16:50 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Dus wat jij doet steeds mij de les lezen was dan ook niet de bedoeling?
De les lezen ten aanzien van de inhoud wel. Dus ook wanneer je willens en wetens anderen verkeerd interpreteert is het geen punt om je daarop aan te spreken.

Wat jij doet hoort grotendeels niet in de topics thuis. (Of waar dan ook eigenlijk.)

quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 15:33 schreef HongKongPhoey het volgende:

Doe wat je wil, ik negeer jullie volledig nu
Promises, promises.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_156173843
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 16:56 schreef Molurus het volgende:
Promises, promises.
Ik negeer je in alle topics toch? Maar zelf blijf je komen. Ik wilde je even wijzen op je hypocrisie weer
pi_156173852
Maar het is goed, doei
pi_156173890
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 17:01 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Ik negeer je in alle topics toch? Maar zelf blijf je komen. Ik wilde je even wijzen op je hypocrisie weer
Ik heb nergens beloofd jou te gaan negeren. Dat ben ik ook zeker niet van plan.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_156174561
Ken je het woord negeren? Daar bedoel ik niet iets met negers mee
pi_156174585
O? Ser_Cappucino? Even flink schelden en dan snel weghalen?
pi_156174658
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 17:34 schreef HongKongPhoey het volgende:
Ken je het woord negeren? Daar bedoel ik niet iets met negers mee
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 17:03 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ik heb nergens beloofd jou te gaan negeren. Dat ben ik ook zeker niet van plan.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_156175080
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 17:40 schreef Molurus het volgende:
Ken je het woord negeren? Daar bedoel ik niet iets met negers mee
Het was bedoeld voor Sir_Capuccini, maar die had snel zn scheldberichtje weggehaald
  donderdag 17 september 2015 @ 18:08:24 #160
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_156175211
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 18:02 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Het was bedoeld voor Sir_Capuccini, maar die had snel zn scheldberichtje weggehaald
Welk scheldberichtje? Ik heb geen scheldberichten geplaatst rond 17u.
pi_156175680
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 18:08 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Welk scheldberichtje? Ik heb geen scheldberichten geplaatst rond 17u.
Over dat ik een kut user was enzo? Volgens mij kan een mod nog wel terug zien dat je die geplaatst had
  donderdag 17 september 2015 @ 18:30:52 #162
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_156175743
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 18:28 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Over dat ik een kut user was enzo? Volgens mij kan een mod nog wel terug zien dat je die geplaatst had
Ja, dat heb ik vanmiddag gezegd. Ik ben vrij zeker dat ik rond 17u niets gepost heb. Of een mod moet dat verwijderd hebben en mijn dementie moet opspelen.
pi_156175778
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 18:30 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ja, dat heb ik vanmiddag gezegd.
En waarom heb je dat verwijderd dan?
  donderdag 17 september 2015 @ 18:33:55 #164
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_156175823
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 18:32 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

En waarom heb je dat verwijderd dan?
Ik heb niets verwijderd. Misschien dat een mod dat gedaan heeft, maar ik niet. Als ik ctrl+f op "kutuser", kom ik trouwens nog steeds die posts tegen.

De laatste keer was trouwens gistermiddag, rond 12u.
pi_156175906
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 18:02 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Het was bedoeld voor Sir_Capuccini, maar die had snel zn scheldberichtje weggehaald
Als je me quote, zet daar dan niet je eigen tekst in. Alvast bedankt.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_156176038
quote:
13s.gif Op donderdag 17 september 2015 18:36 schreef Molurus het volgende:
Als je me quote, zet daar dan niet je eigen tekst in. Alvast bedankt.
huh?
pi_156176087
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 18:39 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

huh?
Ik heb het over deze post:

F&L / [F&L feedback #4] De Klaagmuur

Daar staat "Op donderdag 17 september 2015 17:40 schreef Molurus het volgende" gevolgd door 1 van je brain farts.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_156176214
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 18:40 schreef Molurus het volgende:
Ik heb het over deze post:

F&L / [F&L feedback #4] De Klaagmuur
O? Dan is dat per ongeluk gegaan, ik dacht dat ik op Ser reageerde op zn topic over kut user enzo, ik zag de post terwijl ik typte wel verdwijnen ineens. Misschien heeft het daar iets mee te maken.

Was in ieder geval niet bewust, Leuk weer trouwens, brainfart. Je doet echt je best om je te gedragen, goed bezig hoor.
pi_156176778
He, even tussendoor: misschien kan er in ONZ een speciaal topic komen waarin mensen PingPangPoep kunnen uitlachen, want F&L, en dan met name het feedbacktopic, lijkt mij niet de beste plek daarvoor.

Datzelfde geldt overigens voor alle posts van de betreffende user.
pi_156177909
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 10:43 schreef speknek het volgende:

Perrin en ik hebben allebei een drukke baan. We doen ons best, maar het vergt een zekere mate van zelfcontrole. Dat kan op W&T en F&L omdat het publiek in het algemeen wat ouder trend, maar als je zelf in hoog tempo (terug) gaat trollen, dan is het topic verstiert voordat we er naar kijken, en heeft ingrijpen geen zin meer.
Dit zit mij eerlijk gezegd nog steeds dwars: als ingrijpen geen zin meer heeft, waarom blijven zulke topics dan nog open? (Deze vraag had ik al gesteld.)

In alle eerlijkheid: er mag wel wat meer gemod worden. Zowel in dit topic als in de rest van F&L.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  donderdag 17 september 2015 @ 19:43:25 #171
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_156178491
Er mag ook wel wat minder gehapt worden bij users die duidelijk hier niet zijn om gezellig te babbelen.

Ik heb geen tijd om elk uur te kijken of er weer mensen elkaar in de haren vliegen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_156178658
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 19:43 schreef Perrin het volgende:

Er mag ook wel wat minder gehapt worden bij users die duidelijk hier niet zijn om gezellig te babbelen.
Eens.

quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 19:43 schreef Perrin het volgende:

Ik heb geen tijd om elk uur te kijken of er weer mensen elkaar in de haren vliegen.
Dit vind ik dan weer minder sterk. Als jullie de tijd niet hebben om te modden zal iemand anders dat moeten doen. Bovendien gaat dit niet over iets dat in het laatste uur is ontstaan.

Dit moddert al bijna twee weken zo voort, en ik zie van de mods geen enkele activiteit. Vragen blijven onbeantwoord, topics worden niet gelinkt, etc. Dat het dan een puinhoop wordt verbaast mij niets.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  donderdag 17 september 2015 @ 19:47:36 #173
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_156178693
Prima, ik ben er zo wel klaar mee.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_156179004
whatever

[ Bericht 100% gewijzigd door HongKongPhoey op 17-09-2015 20:09:30 ]
  donderdag 17 september 2015 @ 20:35:55 #175
8369 speknek
Another day another slay
pi_156180554
Naast dat we het druk hebben, heb ik ook expres niet ingegrepen. Ik kan afkoelbans aanvragen, maar dan voelt iedereen zich alleen maar meer benadeeld, en begint het daarna weer van voren af aan. Ik denk dat nu we deze om eerlijk te zijn ietwat beschamende periode gehad hebben, (en we kunnen het allemaal teruglezen) het voor iedereen duidelijk is dat:

a) het niet om een enkel persoon gaat, maar dat vrijwel iedereen een probleem heeft met HongKongPhoeys 'discussieer'stijl. HKP, een discussie werkt alleen als je open staat voor tegenargumenten en deze laat bezinken. Als je alleen maar harder je punt gaat herhalen als iemand anders het niet met je eens is, mag je vriendelijk een ander forum zoeken.

b) hard op HKP in gaan hakken niet bepaald de sfeer verbetert en al zeker niet het goede voorbeeld is. Ser_C en anderen, jullie zijn echt geen haar beter op die manier. Ik weet dat je het juist daarom doet, maar ook op die manier mag je vriendelijk een ander forum zoeken. Ook hiervoor geldt, zodra je merkt dat de OP niet geinteresseerd is in een eerlijke discussie, gewoon unfollowen, niet gaan zitten trollen. Je leven is vast belangrijker dan een internetforum.

Bij dezen dus een laatste oproep om niet meer elkaar de hele tijd aan te vallen. Want als je het nu terugleest en je nog steeds niet een beetje geneert, ben je toch niet zo geschikt voor een wetenschappelijk en filosofisch forum.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_156181253
Sterk.
^O^
pi_156181384
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 20:35 schreef speknek het volgende:

Naast dat we het druk hebben, heb ik ook expres niet ingegrepen. Ik kan afkoelbans aanvragen, maar dan voelt iedereen zich alleen maar meer benadeeld, en begint het daarna weer van voren af aan.
Modden lijkt mij meer dan een afkoelban aanvragen als het al helemaal uit de hand is gelopen. Ik begrijp je motivatie om niet in te grijpen dan eerlijk gezegd ook helemaal niet.

quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 20:35 schreef speknek het volgende:

Ik denk dat nu we deze om eerlijk te zijn ietwat beschamende periode gehad hebben, (en we kunnen het allemaal teruglezen) het voor iedereen duidelijk is dat:

a) het niet om een enkel persoon gaat, maar dat vrijwel iedereen een probleem heeft met HongKongPhoeys 'discussieer'stijl. HKP, een discussie werkt alleen als je open staat voor tegenargumenten en deze laat bezinken. Als je alleen maar harder je punt gaat herhalen als iemand anders het niet met je eens is, mag je vriendelijk een ander forum zoeken.

b) hard op HKP in gaan hakken niet bepaald de sfeer verbetert en al zeker niet het goede voorbeeld is. Ser_C en anderen, jullie zijn echt geen haar beter op die manier. Ik weet dat je het juist daarom doet, maar ook op die manier mag je vriendelijk een ander forum zoeken. Ook hiervoor geldt, zodra je merkt dat de OP niet geinteresseerd is in een eerlijke discussie, gewoon unfollowen, niet gaan zitten trollen. Je leven is vast belangrijker dan een internetforum.

Bij dezen dus een laatste oproep om niet meer elkaar de hele tijd aan te vallen. Want als je het nu terugleest en je nog steeds niet een beetje geneert, ben je toch niet zo geschikt voor een wetenschappelijk en filosofisch forum.
Ik denk dat het bovenstaande in elk geval bij HKP helemaal niet duidelijk is.

Overigens kan ik me niet aangesproken voelen door punt b). Ik heb juist mijn uiterste best gedaan om HKP duidelijk te maken waarom vrijwel iedereen zich stoort aan zijn discussiestijl. En dat lijkt me bij uitstek een taak voor een moderator.

Ik ben het wel met je eens dat ook andere users daarin over de schreef zijn gegaan. Aan de andere kant kan ik me ook best voorstellen dat dat gebeurt als HKP zich aanhoudend misdraagt zonder dat er wordt ingegrepen.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  donderdag 17 september 2015 @ 20:55:24 #178
8369 speknek
Another day another slay
pi_156181434
Ik sprak jou niet aan.

(en ik begrijp het ook want ik heb ook de neiging, maar op een gegeven moment kun je beter gewoon je schouders ophalen, en je energie steken in iets dat wel wat op kan leveren)
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_156181464
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 20:55 schreef speknek het volgende:
Ik sprak jou niet aan.

(en ik begrijp het ook want ik heb ook de neiging, maar op een gegeven moment kun je beter gewoon je schouders ophalen, en je energie steken in iets dat wel wat op kan leveren)
Ok. ;)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_156190237
En daar gaat ie weer, ik negeer iedereen. enkel als men gaat schelden vraag ik of men even normaal wil doen. Maar nee hoor krijg ik enkel meer stront over me heen. Wat mis doe ik nou? Ik vraag alleen of men normaal wil doen? Of mag dat ook al niet?

Moedeloos word je er van
pi_156190240
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 04:39 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Zeg dan niet van die domme dingen. Je probeert weer een zogenaamd islamitisch standpunt belachelijk te maken terwijl dat helemaal geen islamitisch standpunt is. Ja, dat is dus tergende stupiditeit. Met name omdat dat je nu al duizend keer is uitgelegd.
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 05:49 schreef Jigzoz het volgende:
Nee, ik ga niet weg en jij bent degene die huilt. Je hebt onlangs nog F&L feedback volgejankt.
pi_156190243
Wat is er nou zo moeilijk aan, als je me niet moet, zoek me dan niet op?
pi_156190251
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 21:05 schreef Jigzoz het volgende:
De stupiditeit is tergend.
pi_156190299
Nou, de stupiditeit is toch ook tergend?
pi_156190354
Negeren.

Als je niet eens bent met jigzoz Hong, druk dan ff op dat driehoekje met uitroepteken bij deze berichten, vervuil feedback niet zo.

Verder reageer dus niet op hem, bepaalde mensen passen niet.
pi_156190397
quote:
18s.gif Op vrijdag 18 september 2015 07:12 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Als je niet eens bent met jigzoz Hong, druk dan ff op dat driehoekje
Zal ik doen
quote:
18s.gif Op vrijdag 18 september 2015 07:12 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Verder reageer dus niet op hem, bepaalde mensen passen niet.
Ik negeer hem ook, ook al blijft hij me opzoeken en op me reageren. Ik ga er niet meer op in. Ook bij een paar anderen doe ik dat zo. Maar als hij weer gaat stemmingmaken en etteren vraag ik hem of hij zich wil ge dragen. En dan krijg ik nog meer over me heen. Laat hem gewoon uit mijn topics blijven als hij me zo dom of wat dan ook vindt, maar hij moet en zal blijven klieren en proberen de boel te ontsporen, het is echt heel erg vervelend

Maar ja het is natuurlijk weer allemaal mijn schuld
Maar ik zal het driehoekje gaan gebruiken.
pi_156190421
Beter roep je hem zelf niet tot de orde.
Immers dan zoek je hem op.
Laat dat aan de modjes over.
pi_156190435
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 07:27 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Laat dat aan de modjes over.
Tsja, laat ik het daar maar bij houden
  vrijdag 18 september 2015 @ 12:26:10 #189
8369 speknek
Another day another slay
pi_156195187
Yep, als je over een post hovert krijg je recht een geel driehoekje te zien, daarmee kun je hem rapporteren. Dan zal ik de post bekijken en eventueel verwijderen. Nu is de thread alweer een eind verder dus heeft het niet zo'n zin meer, maar toch.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 18 september 2015 @ 12:48:28 #190
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_156195486
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 12:26 schreef speknek het volgende:
Yep, als je over een post hovert krijg je recht een geel driehoekje te zien, daarmee kun je hem rapporteren. Dan zal ik de post bekijken en eventueel verwijderen. Nu is de thread alweer een eind verder dus heeft het niet zo'n zin meer, maar toch.
Hey speknek, ik heb een vraagje/verzoekje:

de laatste dagen heb ik wat meer meldingen gedaan via de knop, en daarop heb ik eigenlijk geen feedback gekregen. Ik snap dat jullie geen tijd/zin hebben om op iedere melding een reactie naar mij toe te geven, maar af en toe een berichtje om te laten weten dat jullie het (niet) op prijs stellen zou ik wel fijn vinden. Dan weet ik ook of een hoe ik mijn meldgedrag moet aanpassen.

De allervriendelijkste groetjes en kusjes,

Ser_Ciappelletto
  vrijdag 18 september 2015 @ 12:52:22 #191
8369 speknek
Another day another slay
pi_156195548
Ja ik geef daar inderdaad standaard geen feedback op, ik markeer het wel als gelezen (kun je dat zien?). Als daar behoefte aan is wil ik dat wel doen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 18 september 2015 @ 13:05:34 #192
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_156195764
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 12:52 schreef speknek het volgende:
Ja ik geef daar inderdaad standaard geen feedback op, ik markeer het wel als gelezen (kun je dat zien?). Als daar behoefte aan is wil ik dat wel doen.
Nee, zover ik weet kan ik dat niet zien. Ik begrijp ook dat jullie geen zin hebben om op iedere melding te reageren, dat is ook absoluut niet nodig. Maar als ik op korte tijd wat meer meldingen maak, zou ik het wel op prijs stellen als ik daar wat feedback op krijg (een korte DM of zo). Dan weet ik ook of ik mijn tijd niet verdoe of zit te zeuren. :P
pi_156208809
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 12:26 schreef speknek het volgende:
Nu is de thread alweer een eind verder dus heeft het niet zo'n zin meer, maar toch.
Maar weet je?? Dit is dus al de tweede keer dat je vaststelt dat bepaalde personen zich misdragen en dat ik je om hulp vroeg om het topic een beetje schoon te houden. De eerste keer zei je ook zoiets. Ook kwam dat neer op inmiddels is het weer ok. Maar het punt is dat het keer op keer gebeurd, en telkens door dezelfden.

En als ik vraag om hulp, krijg ik elke keer standaard te horen JIJ bent de schuld er van!

En dat is niet terecht vind ik, ik geef het op tijd aan om het te voorkomen!! Dan escalleert het en heb ik het gedaan.

Waarom kan het niet anders? Jullie hebben gedragsregels opgesteld, waarom gelden die soms wel en soms niet?
  vrijdag 18 september 2015 @ 23:09:50 #194
8369 speknek
Another day another slay
pi_156211519
Zulke opmerkingen zijn niet netjes, maar ook weer niet zo dat ik zeg laat ik een ban aanvragen. Dan zou ik het wel weghalen om ontsporing te voorkomen, maar als het dan weer genormaliseerd is heeft het geen nut om achteraf posts te gaan verwijderen. Heel eerlijk? Soms hebben ze ook gelijk. En dan is het wat minder erg als er een bruuske opmerking gemaakt wordt om discussie uit te lokken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_156211590
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 23:09 schreef speknek het volgende:
Soms hebben ze ook gelijk. En dan is het wat minder erg als er een bruuske opmerking gemaakt wordt om discussie uit te lokken.
Maar dan heb ik soms ook gelijk als ik er op in ga?
  vrijdag 18 september 2015 @ 23:13:10 #196
8369 speknek
Another day another slay
pi_156211618
Soms, zolang het bij een enkele opmerking blijft.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_156215235
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 08:40 schreef speknek het volgende:
Berg posts verwijderd. Doe eens niet Jigzoz.
Is goed. Gaan jullie dan iets doen tegen dat oerdomme PVV-gegil? Of vallen dat soort platrechtse zwakzinnigheden tegenwoordig óók onder F&L?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2015 09:17:01 ]
pi_156215696
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 08:42 schreef Jigzoz het volgende:
Is goed. Gaan jullie dan iets doen tegen dat oerdomme PVV-gegil? Of vallen dat soort platrechtse zwakzinnigheden tegenwoordig óók onder F&L?

Kan je nou eindelijk eens ophouden met alleen maar afzeiken? Het lijkt echt op een persoonlijke kruistocht. Overal waar ik kom meen jij mij te moeten afzeiken. Je bent echt enorm vervelend. Ik laat jou toch ook met rust? Ook in nieuw en actualiteit doe je niks anders dan je o0p mij richten en afzeiken. Kap nou eens met dat kinderachtige gedoe
pi_156215739
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 09:34 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Kan je nou eindelijk eens ophouden met alleen maar afzeiken? Het lijkt echt op een persoonlijke kruistocht. Overal waar ik kom meen jij mij te moeten afzeiken. Je bent echt enorm vervelend. Ik laat jou toch ook met rust? Ook in nieuw en actualiteit doe je niks anders dan je o0p mij richten en afzeiken. Kap nou eens met dat kinderachtige gedoe
Ik stelde een serieuze vraag aan een moderator in verband met de diep zwakzinnige posts van een bepaalde user waardoor het toch al matige niveau van F&L ineens keihard onder het nulpunt is geraakt. Vandaar mijn vraag.

En jij zei al een paar honderd keer dat je mij zou negeren. Doe dat dan ook.
pi_156215752
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 09:38 schreef Jigzoz het volgende:
En jij zei al een paar honderd keer dat je mij zou negeren. Doe dat dan ook.
Dat doe ik ook. Ik ga nergens op je in. Ik vraag je alleen om te kappen met voor mij te spreken en te stoppen mij steeds af te zeiken als je dat weer doet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')