abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156163751
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 09:50 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Die zin was er nooit, ik heb meerdere malen aangegeven dat er dezelfde figuren steeds komen etteren, en ze doen er niks mee
Als we er even vanuit gaan dat dit klopt (ik denk het niet trouwens), denk je dat het dan gaat helpen om ze 'modder eters' te gaan noemen, en ze aggressief te gaan benaderen zoals jij dat ook naar tal van andere gebruikers doet?

Wat denk je nu eigenlijk dat je daarmee bereikt? (Anders dan een onvermijdbare route naar een ban.)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_156163869
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 09:57 schreef Molurus het volgende:
Als we er even vanuit gaan dat dit klopt (ik denk het niet trouwens),
Dat is wel duidelijk ja. Want je gaat er bij voorbaat al vanuit dat het mijn schuld wel moet zijn. op die basis heb je het beeld van me dat je hebt.

Lees hier eens
F&L / [F&L feedback #3] Van God los

Wat me ook trouwens opvalt, is dat diegene met de grootste mond over mij maar vooral het zelf doen. Voornamelijk in dit soort Mod topics zitten. Vriendjespolitiek? Lijkt alsof die mods er echt intrappen. Daarom is er bijna niemand actief in dit forum, een klein groepje lijkt te mogen bepalen war mag en mag zelf alles..

Zo help je een forum om zeep!!
pi_156164696
Ik ben een notoir lurker van F&L maar heb even speciaal ingelogd om te melden dat ik me enorm erger aan deze user. Zonde dat een (leuk) subforum zo gekaapt kan worden door een persoon met een grote bek en een totaal onvermogen tot zelfreflectie.

Ik weet nu al wat z'n reactie hier op gaat zijn: dan stop je toch met lurken!!! Blijf dan weg uit het subforum!!!
:')
pi_156164818
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 10:44 schreef Caxixi het volgende:
Ik ben een notoir lurker van F&L maar heb even speciaal ingelogd om te melden dat ik me enorm erger aan deze user. Zonde dat een (leuk) subforum zo gekaapt kan worden door een persoon met een grote bek en een totaal onvermogen tot zelfreflectie.

Ik weet nu al wat z'n reactie hier op gaat zijn: dan stop je toch met lurken!!! Blijf dan weg uit het subforum!!!
:')
Nou kijk eens aan, dank mij maar. Hij logt speciaal in voor mij, ik breng weer leven in de brouwerij.

Caxixi. Ik wil graag met je een discussie aan gaan hoor. Als je normaal doet tegen mij zal ik dat ook doen tegen jou.
pi_156165679
De kern van het probleem is denk ik juist dat jij een andere definitie van 'normaal' discussiëren hanteert. Het is de manier hoe je je mening verpakt (niet je mening zelf) die tot mijn ergenis leidt; het komt erg schreeuwerig, op-de-man-af en ongenuanceerd over. Het zou je sieren als je zou inzien dat dit geen prettige manier van discussiëren is en dat het voor niemand prettig om te lezen is.
  donderdag 17 september 2015 @ 11:42:02 #131
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_156165799
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 11:37 schreef Caxixi het volgende:
De kern van het probleem is denk ik juist dat jij een andere definitie van 'normaal' discussiëren hanteert. Het is de manier hoe je je mening verpakt (niet je mening zelf) die tot mijn ergenis leidt; het komt erg schreeuwerig, op-de-man-af en ongenuanceerd over. Het zou je sieren als je zou inzien dat dit geen prettige manier van discussiëren is en dat het voor niemand prettig om te lezen is.
Imo is het belangrijkste dat hij voornamelijk niet ingaat op tegenargumenten, maar enkel zijn openingsstelling herhaalt.
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
  donderdag 17 september 2015 @ 11:45:02 #132
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_156165880
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 09:42 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Je doet het zelf voornamelijk, man man man
Ik ontken nergens dat ik het ook doe. Het is ironisch om twee redenen:
- je beschuldigt me van gebrek aan zelfreflectie wat betreft onbeschoft gedrag in reactie op een post waarin ik toegeef dat ik mij ook bezondig aan onbeschoft gedrag. Kortom, je zegt dat ik niet doe wat ik doe in de post die je quote.
- je vindt dat anderen een gebrek aan zelfreflectie hebben - en dat je hen daar ook op mag wijzen - maar als men jou wijst op je gebrek aan zelfreflectie, word je kwaad.

Overigens ben ik anderhalf uurtje weggeweest en kom ik terug naar vijf(!) quote-alerts, allemaal van dezelfde persoon, in reactie op één post. Dat is wat ik bedoelde met 'het topic domineren'. Het had best in één post gekund. Dat houdt het overzichtelijk en voorkomt dat driekwart van het topic volstaat met jouw posts.
  donderdag 17 september 2015 @ 11:46:34 #133
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_156165915
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 11:42 schreef GrumpyFish het volgende:

[..]

Imo is het belangrijkste dat hij voornamelijk niet ingaat op tegenargumenten, maar enkel zijn openingsstelling herhaalt.
Ja, en dat op bijzonder agressieve en hautaine wijze. Zelfs notoire users als Kingdom en bianconeri hebben nog het fatsoen om tenminste nominaal in te gaan op argumenten - zij het zo circulair als een pizza.
pi_156165964
Bekijk het maar, het word enorm zielig nu. Wil je je niet ergeren aan me, zoek me dan ook niet op.

Doe je het wel, moet je niet huilen.
  donderdag 17 september 2015 @ 11:52:52 #135
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_156166102
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 11:48 schreef HongKongPhoey het volgende:
Bekijk het maar, het word enorm zielig nu. Wil je je niet ergeren aan me, zoek me dan ook niet op.

Doe je het wel, moet je niet huilen.
Als jij je niet aan mij wilt ergeren, zoek mij dan niet op. Doe je het wel, moet je niet huilen.
pi_156166172
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 11:52 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als jij je niet aan mij wilt ergeren, zoek mij dan niet op. Doe je het wel, moet je niet huilen.
Precies. Dus laten we elkaar gewoon met rust, en gaan we niet meer huilie doen over elkaar?
  donderdag 17 september 2015 @ 12:05:29 #137
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_156166496
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 11:55 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Precies. Dus laten we elkaar gewoon met rust, en gaan we niet meer huilie doen over elkaar?
Nee. Ik ga niet 'jouw' topics mijden, en als je onzin post, ga ik je daar gewoon op wijzen. Ik laat mij niet wegjagen of de mond snoeren door jouw asociale gedrag. Je kunt op normale wijze reageren op die posts.

Ga je daarentegen lopen kutten, dan meld ik je aan bij een moderator voor verwijdering van de post en eventueel een vakantie van FOK! (wat ik al véél eerder had moeten doen). Ben je niet in staat een normale reactie te schrijven, dan kun je mijn posts allicht beter negeren.
pi_156166559
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 12:05 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Nee. Ik ga niet 'jouw' topics mijden,
Dan moet je ook niet huilen dus. Meer heb ik er niet meer over te zeggen.
  donderdag 17 september 2015 @ 12:09:27 #139
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_156166589
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 12:08 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Dan moet je ook niet huilen dus. Meer heb ik er niet meer over te zeggen.
Pardon? Dus ik heb de keuze tussen opflikkeren en jouw wangedrag kritiekloos accepteren? Zo werkt het niet. Je hebt je maar te gedragen, of je moet de consequenties van je slecht gedrag dragen.
pi_156166713
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 12:09 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Pardon? Dus ik heb de keuze tussen opflikkeren en jouw wangedrag kritiekloos accepteren? Z
Citeer eens waar ik dat zeg? Ga je nu ook weer naar je zelf toe interpreteren? Lees wat ik letterlijk zeg. Als je je aan me ergert, dan moet je me niet opzoeken. Als je me wel opzoekt? Dan moet je niet gaan huilen over dat je je aan me ergert!

Dat zeg ik. Nu bewijs je precies dat je zelf dus doet waar je mij van beschuldigt!

Selectief lezen!
pi_156166769
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 12:09 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
en jouw wangedrag kritiekloos accepteren?
Blijkbaar moet ik jouw wangedrag wel klakkeloos accepteren, toch? Voorbeelden heb ik daarvan al aangehaald hier. Gedraag je je zelf wel? Niet echt he? Als er iemand een grote mond heeft ben jij het wel. Kijk eerst eens naar jezelf
pi_156166788
quote:
Je hebt je maar te gedragen, of je moet de consequenties van je slecht gedrag dragen.
Dat geldt alleen voor mij? O de ironie!!
pi_156169263
Kom op, mannen. We zijn allemaal al groot. Accepteer elkaars maniertjes of anders gewoon elkaar negeren. Maak het weer leuk.
pi_156171493
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 10:04 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Dat is wel duidelijk ja. Want je gaat er bij voorbaat al vanuit dat het mijn schuld wel moet zijn. op die basis heb je het beeld van me dat je hebt.
En weer lees je niet wat er staat en reageer je al naargelang het uitkomt. In dit geval reageer je op datgene dat tussen haakjes staat, wat volstrekt irrelevant is voor wat ik je daar probeer uit te leggen. (Daarom staat het ook tussen haakjes.)

Mijn punt daar is namelijk dat de moderators geen enkele zin hebben om jou te helpen als je ze 'modder eters' noemt.

En ik kan ze geen ongelijk geven. Jij wel?

Nogmaals: dit betreft de basics van sociaal gedrag en heeft niets meer met moderatie te maken.

Dat je naar 'geetter van anderen' blijft verwijzen is ook stuitend. Er is niets aan het gedrag van anderen dat jouw gedrag kan rechtvaardigen. Dat doet er dus ook niet toe.
pi_156171561
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 12:16 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Dat geldt alleen voor mij? O de ironie!!
Dat geldt in elk geval voor jou. Of het ook voor anderen geldt of niet is niet relevant voor de vraag of het voor jou geldt. Dat is een beetje alsof je tegen een agent die je bekeurt zegt "ja, maar hij reed ook door rood!" Who cares? Je mag niet door rood rijden.
pi_156171585
Dit wordt echt te kinderachtig zeg. Ik pas
pi_156171595
Doe wat je wil, ik negeer jullie volledig nu
pi_156171726
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 15:33 schreef HongKongPhoey het volgende:
Doe wat je wil, ik negeer jullie volledig nu
Daar zullen velen jou dankbaar voor zijn. Hoewel ik vooralsnog niet geloof dat je dat kunt.
pi_156172005
Maar gedraag je wel, anders zal ik je er op aanspreken,
pi_156172924
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 15:49 schreef HongKongPhoey het volgende:
Maar gedraag je wel, anders zal ik je er op aanspreken,
Dat kun je beter doen via Topic Reports en dit topic. Het is niet de bedoeling dat je de moderator gaat uithangen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')