Als we er even vanuit gaan dat dit klopt (ik denk het niet trouwens), denk je dat het dan gaat helpen om ze 'modder eters' te gaan noemen, en ze aggressief te gaan benaderen zoals jij dat ook naar tal van andere gebruikers doet?quote:Op donderdag 17 september 2015 09:50 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Die zin was er nooit, ik heb meerdere malen aangegeven dat er dezelfde figuren steeds komen etteren, en ze doen er niks mee
Dat is wel duidelijk ja. Want je gaat er bij voorbaat al vanuit dat het mijn schuld wel moet zijn. op die basis heb je het beeld van me dat je hebt.quote:Op donderdag 17 september 2015 09:57 schreef Molurus het volgende:
Als we er even vanuit gaan dat dit klopt (ik denk het niet trouwens),
Nou kijk eens aan, dank mij maar. Hij logt speciaal in voor mij, ik breng weer leven in de brouwerij.quote:Op donderdag 17 september 2015 10:44 schreef Caxixi het volgende:
Ik ben een notoir lurker van F&L maar heb even speciaal ingelogd om te melden dat ik me enorm erger aan deze user. Zonde dat een (leuk) subforum zo gekaapt kan worden door een persoon met een grote bek en een totaal onvermogen tot zelfreflectie.
Ik weet nu al wat z'n reactie hier op gaat zijn: dan stop je toch met lurken!!! Blijf dan weg uit het subforum!!!
Imo is het belangrijkste dat hij voornamelijk niet ingaat op tegenargumenten, maar enkel zijn openingsstelling herhaalt.quote:Op donderdag 17 september 2015 11:37 schreef Caxixi het volgende:
De kern van het probleem is denk ik juist dat jij een andere definitie van 'normaal' discussiëren hanteert. Het is de manier hoe je je mening verpakt (niet je mening zelf) die tot mijn ergenis leidt; het komt erg schreeuwerig, op-de-man-af en ongenuanceerd over. Het zou je sieren als je zou inzien dat dit geen prettige manier van discussiëren is en dat het voor niemand prettig om te lezen is.
Ik ontken nergens dat ik het ook doe. Het is ironisch om twee redenen:quote:Op donderdag 17 september 2015 09:42 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Je doet het zelf voornamelijk, man man man
Ja, en dat op bijzonder agressieve en hautaine wijze. Zelfs notoire users als Kingdom en bianconeri hebben nog het fatsoen om tenminste nominaal in te gaan op argumenten - zij het zo circulair als een pizza.quote:Op donderdag 17 september 2015 11:42 schreef GrumpyFish het volgende:
[..]
Imo is het belangrijkste dat hij voornamelijk niet ingaat op tegenargumenten, maar enkel zijn openingsstelling herhaalt.
Als jij je niet aan mij wilt ergeren, zoek mij dan niet op. Doe je het wel, moet je niet huilen.quote:Op donderdag 17 september 2015 11:48 schreef HongKongPhoey het volgende:
Bekijk het maar, het word enorm zielig nu. Wil je je niet ergeren aan me, zoek me dan ook niet op.
Doe je het wel, moet je niet huilen.
Precies. Dus laten we elkaar gewoon met rust, en gaan we niet meer huilie doen over elkaar?quote:Op donderdag 17 september 2015 11:52 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als jij je niet aan mij wilt ergeren, zoek mij dan niet op. Doe je het wel, moet je niet huilen.
Nee. Ik ga niet 'jouw' topics mijden, en als je onzin post, ga ik je daar gewoon op wijzen. Ik laat mij niet wegjagen of de mond snoeren door jouw asociale gedrag. Je kunt op normale wijze reageren op die posts.quote:Op donderdag 17 september 2015 11:55 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Precies. Dus laten we elkaar gewoon met rust, en gaan we niet meer huilie doen over elkaar?
Dan moet je ook niet huilen dus. Meer heb ik er niet meer over te zeggen.quote:Op donderdag 17 september 2015 12:05 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Nee. Ik ga niet 'jouw' topics mijden,
Pardon? Dus ik heb de keuze tussen opflikkeren en jouw wangedrag kritiekloos accepteren? Zo werkt het niet. Je hebt je maar te gedragen, of je moet de consequenties van je slecht gedrag dragen.quote:Op donderdag 17 september 2015 12:08 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet huilen dus. Meer heb ik er niet meer over te zeggen.
Citeer eens waar ik dat zeg? Ga je nu ook weer naar je zelf toe interpreteren? Lees wat ik letterlijk zeg. Als je je aan me ergert, dan moet je me niet opzoeken. Als je me wel opzoekt? Dan moet je niet gaan huilen over dat je je aan me ergert!quote:Op donderdag 17 september 2015 12:09 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Pardon? Dus ik heb de keuze tussen opflikkeren en jouw wangedrag kritiekloos accepteren? Z
Blijkbaar moet ik jouw wangedrag wel klakkeloos accepteren, toch? Voorbeelden heb ik daarvan al aangehaald hier. Gedraag je je zelf wel? Niet echt he? Als er iemand een grote mond heeft ben jij het wel. Kijk eerst eens naar jezelfquote:Op donderdag 17 september 2015 12:09 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
en jouw wangedrag kritiekloos accepteren?
Dat geldt alleen voor mij? O de ironie!!quote:Op donderdag 17 september 2015 12:09 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Je hebt je maar te gedragen, of je moet de consequenties van je slecht gedrag dragen.
En weer lees je niet wat er staat en reageer je al naargelang het uitkomt. In dit geval reageer je op datgene dat tussen haakjes staat, wat volstrekt irrelevant is voor wat ik je daar probeer uit te leggen. (Daarom staat het ook tussen haakjes.)quote:Op donderdag 17 september 2015 10:04 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk ja. Want je gaat er bij voorbaat al vanuit dat het mijn schuld wel moet zijn. op die basis heb je het beeld van me dat je hebt.
Dat geldt in elk geval voor jou. Of het ook voor anderen geldt of niet is niet relevant voor de vraag of het voor jou geldt. Dat is een beetje alsof je tegen een agent die je bekeurt zegt "ja, maar hij reed ook door rood!" Who cares? Je mag niet door rood rijden.quote:Op donderdag 17 september 2015 12:16 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Dat geldt alleen voor mij? O de ironie!!
Daar zullen velen jou dankbaar voor zijn. Hoewel ik vooralsnog niet geloof dat je dat kunt.quote:Op donderdag 17 september 2015 15:33 schreef HongKongPhoey het volgende:
Doe wat je wil, ik negeer jullie volledig nu
Dat kun je beter doen via Topic Reports en dit topic. Het is niet de bedoeling dat je de moderator gaat uithangen.quote:Op donderdag 17 september 2015 15:49 schreef HongKongPhoey het volgende:
Maar gedraag je wel, anders zal ik je er op aanspreken,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |