Jij komt helemaal niet met cijfers en jij doet de bewering, niet ik.quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:05 schreef marsan het volgende:
Jij komt met cijfers die niet ter zake doen.
Maar goed als jij wil geloven dat hongarije vol zat met vluchtelingen uit somalie, mag dat.
Ik denk dat er niet gelogen wordt. Het feit dat Europa het niet eens kan worden over 120,000, terwijl alleen al Duitsland er dit jaar 800,000 verwacht geeft wel aan dat het Europese systeem incompetent is.quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dus we worden gewoon voorgelogen bedoel je?
Ja maar, ja maar, waarom zouden die mensen hier oorlog komen maken als ze daar de oorlog zijn ontvlucht, dat is toch niet looogies?quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:31 schreef Infection het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)en_lesbos_kapot.html
Echt een aanwinst die asielzoekers
Van mij mag je wachten tot je officile cijfers hebt hoor. Dan weet je volgend jaar precies welke groep daar in hongarije zat.quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:06 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Jij komt helemaal niet met cijfers en jij doet de bewering, niet ik.
Verder, kinderachtig hoor, die stroman weer herhalen.
Waarom denk je dat het daar oorlog is?quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, waarom zouden die mensen hier oorlog komen maken als ze daar de oorlog zijn ontvlucht, dat is toch niet looogies?
Etc.
India heeft ubethaupt de capaciteiten niet om grote aantallen op te nemen denk ik.quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:11 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
De afstand van Syri naar Nederland is ongeveer gelijk aan de afstand van Syri naar India.
Hoeveel Syrirs zou India opnemen?
Het is ook ongeveer gelijk aan de afstand naar Uganda.
Hoeveel Syrirs zou Uganda opnemen?
Laten we alles eerlijk verdelen, dat wil de PvdA altijd zo graag.
Nah, wat drukte zijn ze daar wel gewend hoor.quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:13 schreef marsan het volgende:
[..]
India heeft ubethaupt de capaciteiten niet om grote aantallen op te nemen denk ik.
Belangrijkere vraag is hoeveel de golfstaten en Saoedi-Arabi opnemen.
Wat had je dan gedacht, nogal naief he?quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dus we worden gewoon voorgelogen bedoel je?
Ik denk dat ik, net zoals de meeste Nederlanders, weinig in te brengen heb.quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:10 schreef marsan het volgende:
En maakt dat dan heel veel verschil voor jou als over een jaar blijkt dat die groep idd grotendeels uit syriers bestond?
Totaal schatting voor dit jaar: 43.105quote:Wie komen er nu allemaal naar Nederland?
1. Reguliere asielzoekers
Dit zijn migranten die op eigen houtje naar Nederland zijn gekomen. Ze melden zich voor een asielaanvraag en krijgen bij toewijzing een verblijfsvergunning. Bij afwijzing moeten ze vertrekken. Vorig jaar melden zich er 23.970. De eerste zeven maanden van dit jaar 11.731.
2. Extra asielzoekers
Omdat relatief veel migranten in Griekenland en Itali arriveren, vraagt de EU andere lidstaten een deel van hun asielaanvragen over te nemen. Nederland ging al akkoord met 2047 van zulke aanvragen. Naar verwachting volgt een verzoek voor nog eens 7214.
3. Nareizende familieleden
Is een asielzoeker erkend als vluchteling, dan krijgt deze een verblijfsvergunning en kunnen familieleden onder voorwaarden nareizen naar Nederland in het kader van gezinshereniging. De eerste helft van dit jaar waren dat er 4687, waarvan 3126 afkomstig uit Syri.
4. Uitgenodigde vluchtelingen
Elk jaar selecteert Nederland in vluchtelingenkampen 500 kwetsbare mensen die worden uitgenodigd in Nederland een nieuw bestaan op te bouwen. Zij doorlopen de asielprocedure in het buitenland en krijgen kort na aankomst een woning toegewezen. Onder hen zijn ook Syrirs.
Je kan echt niet lezen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:23 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Totaal schatting voor dit jaar: 43.105
Ter vergelijking: dat is bijna zo groot als de gehele stad Middelburg.
Hoepla: in n jaar een stad erbij. Vorig jaar ook trouwens. En volgend jaar wr. En in 2017 wr. Ieder jaar een stad erbij.
Als het aan de PvdA ligt tenminste. God, wanneer mogen we weer naar de stembus?
Denk je dan dat dat zin heeft? Stemmen? En waar stem je dan op?quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:23 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Hoepla: in n jaar een stad erbij. Vorig jaar ook trouwens. En volgend jaar wr. En in 2017 wr. Ieder jaar een stad erbij.
Dat staat er helemaal niet.quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:23 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Das fijn, maar snap je ook dat er een verschil tussen een asielaanvraag doen en ook daadwerkelijk asiel krijgen?quote:
Het gaat er niet om waar ik op stem. Ik zou het niet weten.quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:29 schreef Rowlf het volgende:
[..]
Denk je dan dat dat zin heeft? Stemmen? En waar stem je dan op?
Hahaha, grappenmaker. Daar zit in de praktijk geen verschil tussen. Je weet toch dat (vrijwel) niemand vertrekt, ook niet na een afwijzing? Lolbroek.quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Das fijn, maar snap je ook dat er een verschil tussen een asielaanvraag doen en ook daadwerkelijk asiel krijgen?
Ja maar daar zit nu ook de kneep.quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:32 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Hahaha, grappenmaker. Daar zit in de praktijk geen verschil tussen. Je weet toch dat (vrijwel) niemand vertrekt, ook niet na een afwijzing? Lolbroek.
Ja, ik zou het ook leuk vinden hoor, prima, op naar de 0 zetels voor de PvdA. Alleen heeft het qua immigratiecijfers geen zin. Uiteindelijk doen alle partijen precies wat Brussel vraagt, plus nog dat kleine Hollandse beetje extra.quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:31 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Het gaat er niet om waar ik op stem. Ik zou het niet weten.
Waar het om gaat is dat de PvdA zal worden weggevaagd. Nu zit de PvdA in de regering, terwijl ze nog slechts 6% van de Nederlandse bevolking vertegenwoordigen.
Het huidige open-deuren-beleid hebben we te danken aan de PvdA. Tegen de wens van de bevolking in.
Als dat waar is en ze blijven of iig een groot deel, dan hebben we iig behoorlijk wat moskeen erbij nodig.quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:23 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Ten eerste is er nauwelijks sprake van een open-deuren-beleid en daarnaast is de PvdA geen alleenheerser. Nooit geweest ook.quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:31 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Het gaat er niet om waar ik op stem. Ik zou het niet weten.
Waar het om gaat is dat de PvdA zal worden weggevaagd. Nu zit de PvdA in de regering, terwijl ze nog slechts 6% van de Nederlandse bevolking vertegenwoordigen.
Het huidige open-deuren-beleid hebben we te danken aan de PvdA. Tegen de wens van de bevolking in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |