Bij mij op het werk moet je 40 cent betalen en krijg je een kop koffie dat niet te zuipen isquote:Op woensdag 16 september 2015 09:36 schreef Coppi het volgende:
Tickets om in een natuurgebied te mogen fietsen (Kennemerduinen) .
Koffie op werk. Een goede werkgever dient goede arbeidsomstandigheden te creeren voor zijn werknemers.
Schande!quote:Op woensdag 16 september 2015 09:42 schreef Borstenzijngeweldig het volgende:
[..]
Bij mij op het werk moet je 40 cent betalen en krijg je een kop koffie dat niet te zuipen is.
Zelfs voor theewater moet je betalen.
Ze houden me gelukkig niet tegen wanneer ik mijn kopje met koud water in de magnetron doe.
15 euro moeten betalen om over een slecht onderhouden wandelpad te lopen dat al eeuwen oud isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou dan zelf een waterkoker meenemen. Wat belachelijk.quote:Op woensdag 16 september 2015 09:42 schreef Borstenzijngeweldig het volgende:
[..]
Bij mij op het werk moet je 40 cent betalen en krijg je een kop koffie dat niet te zuipen is.
Ze houden me gelukkig niet tegen wanneer ik mijn kopje met koud water in de magnetron doe.
quote:Op woensdag 16 september 2015 11:06 schreef xzaz het volgende:
Serious Requestje loopt 3 jaar achter met je opmerking. Overheid schokt al een aantal jaar niet meer mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe daar overigens ook niet aan mee. Geef het wel direct aan de rode kruis. Kunnen ze zelf bepalen wie ze daarmee helpen
Landbouwgrond dan toch! Tuingrond (dus geen bouwgrond) gaat wel voor meer weg hoor.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
30 euro vind ik echt belachelijk veel om te parkeren! Daar kun je al heel lekker voor lunchen! Parkeergeld levert toch totaal geen plezier op! Als je in een stad er niet onderuit komt om dat te betalen, dan ga ik er gewoon niet naar toe.
Hoeveel m2 bezet je nu met parkeren? 3? Hier koop je voor 30 euro 3m2 grond. Voor altijd
Landbouwgrond gaat voor zon 60 tot 80 duizend euro per hectare. Dus ongeveer 60 tot 80 euro per m2quote:Op woensdag 16 september 2015 13:28 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Landbouwgrond dan toch! Tuingrond (dus geen bouwgrond) gaat wel voor meer weg hoor.
Je mag zelf geen senseo ding meenemen? Of mag een waterkoker ook al niet?quote:Op woensdag 16 september 2015 09:42 schreef Borstenzijngeweldig het volgende:
[..]
JA!quote:Op woensdag 16 september 2015 16:09 schreef DieselTank het volgende:
Administratiekosten voor een volledig geautomatiseerd processZoals boetes.
Verder bij attracties van pretparken betalen om een foto naar je email te krijgen met een ballenkwaliteit zoals duinrel
Ik mag alles meenemen wat ik wil, maar of ik daar zin in heb is wat anders. Zit er niet op te wachten om mijn waterkoker opeens kwijt te zijn omdat een paar collega's het ook wel makkelijk vinden om die te gebruiken, of om elke keer heen en weer te lopen om dat ding te vullen. Water opwarmen in de magnetron gaat net zo snel.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:07 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Je mag zelf geen senseo ding meenemen? Of mag een waterkoker ook al niet?
Je voelt je aangesproken.quote:Op woensdag 16 september 2015 09:31 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Alsof dat er wat mee te maken heeft
Daarom ook ingquote:Op woensdag 16 september 2015 16:17 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
JA!
Rabobank bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
5 dagen op iets wat zo op te roepen is uit een database. En daarbij ook nog 5euro per kopie moeten betalen. Belachelijk
Zowiezo cafetairiaquote:Op woensdag 16 september 2015 22:20 schreef Viincenttt het volgende:
Het cafetaria op mijn werk. Ze rekenen prijzen die vergelijkbaar zijn met commerciële alternatieven maar de kwaliteit is barslecht. Soep waar een kilo zout in is geflikkerd, brood wat overduidelijk niet vers is...
Ik neem mijn eigen lunch wel mee.
Deze betaal je automatisch als eerste, dus hier heb je pech.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:09 schreef DieselTank het volgende:
Administratiekosten voor een volledig geautomatiseerd processZoals boetes.
6 tot 8 euro per m² is datquote:Op woensdag 16 september 2015 16:05 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Landbouwgrond gaat voor zon 60 tot 80 duizend euro per hectare. Dus ongeveer 60 tot 80 euro per m2
Hoe bel je dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |