Jij hebt het koloniale verleden nog lang niet verwerkt.quote:Op maandag 7 september 2015 23:35 schreef Fylax het volgende:
ik word zo woest door sukkels als quinsy halve gaario
Ja chill eens mattiequote:Op maandag 7 september 2015 23:35 schreef Fylax het volgende:
ik word zo woest door sukkels als quinsy halve gaario
Het is een ordinaire zakkenvuller. Een sluwe rat.quote:Op maandag 7 september 2015 23:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is toch overduidelijk dat Quinsy een troll is.
*Quinsyquote:Op maandag 7 september 2015 23:35 schreef Djoetma het volgende:
Quincy haalt nu van alles aan... Komt niet bepaald constructief over. Dion over dat mijn-verhaal overigens ook niet.
Hij ziet dat zelf heel anders. Hij vindt zichzelf een soort Martin Luther King.quote:Op maandag 7 september 2015 23:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Verschrikkelijk zo'n vent.quote:Op maandag 7 september 2015 23:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
goede troll hohquote:Op maandag 7 september 2015 23:37 schreef Joezi het volgende:
lol Quinsy disst iedereen tussen de regels door
Eens. En dat doordraven is alleen maar negatief voor zijn zaak.quote:Op maandag 7 september 2015 23:36 schreef alors het volgende:
Hij heeft best een punt.
Maar met zulke dingen draaft hij veel te ver door
Of heeft er 1 te veel.quote:Op maandag 7 september 2015 23:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die mist een chromosoom
quote:
Haten op janquote:Op maandag 7 september 2015 23:40 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik schakel in en zie meteen van Halst
Was getekend, de automobilist.quote:Op maandag 7 september 2015 23:40 schreef luxerobots het volgende:
We moeten zo veel betalen en we worden gezien als melkkoe.
Duidelijke taal.
.quote:Op maandag 7 september 2015 23:42 schreef bombmannl het volgende:
Gaat ie toch weer over die dieren verderdomme liliputter
B&A zijn er groot geworden.quote:Op maandag 7 september 2015 23:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Is anders best leuk hoor!! Je hebt niet alleen dierenacts, ook acrobaten en clows!!!!
Ook lilliputters die allerlei oefeningen doen.quote:Op maandag 7 september 2015 23:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Is anders best leuk hoor!! Je hebt niet alleen dierenacts, ook acrobaten en clows!!!!
Bassie?quote:Op maandag 7 september 2015 23:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Is anders best leuk hoor!! Je hebt niet alleen dierenacts, ook acrobaten en clowns!!!!
Zal wel een aardige overlap in de belangstellenden zitten.quote:Op maandag 7 september 2015 23:44 schreef Djoetma het volgende:
BHAHAHA wat een klapidioot. Hij denkt kennelijk dat hij met de PVV-connectie meer mensen gaat trekken?
Hij bijt je zo in je ballen.quote:Op maandag 7 september 2015 23:44 schreef Martinello het volgende:
Die midget komt niet sympathiek over.
dit is sarcastisch hoop ikquote:Op maandag 7 september 2015 23:43 schreef wuuht het volgende:
Ik vind het circus een mooi deel van onze cultuur, ik zou het jammer vinden als het weg zou gaan.
Welkom in Nederland. Als je rijp bent, word je geplukt.quote:Op maandag 7 september 2015 23:46 schreef luxerobots het volgende:
Nou, verantwoord ondernemen hoor, met allemaal seizoenarbeiders en smerige diesel.
Precies zelfde verhaal als het Sinterpietfeest, kappen ermee en next.quote:Op maandag 7 september 2015 23:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het circus is gewoon dood, jammer, helaas, zo gaat dat.
En nu next.
Quinsy komt met leugens om Zwarte Piet af te schaffen.quote:Op maandag 7 september 2015 23:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Precies zelfde verhaal als het Sinterpietfeest, kappen ermee en next.
Hij moet wel ff lezen van wie de suggestie komt natuurlijkquote:Op maandag 7 september 2015 23:51 schreef Zipportal het volgende:
Pauw wrijft op zijn iPad. Maar de regie boven, draait aan de knopjes.
Nou en het domme volk gaat er op den duur toch in gelovenquote:Op maandag 7 september 2015 23:51 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Quinsy komt met leugens om Zwarte Piet af te schaffen.
Enaitquote:
Ik hoop deze.quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:41 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben er als de dood voor dat Claudia een verschillig liedje gaat zingen.
Ach geen zorgen komt toch laat.quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat. de. fuck. heeft. Raymann. hier. te zoeken.
twitter:rohy twitterde op dinsdag 08-09-2015 om 22:40:05"Ondertussen is het wachten nog steeds op Joost Zwagerman", zeggen ze op NPO Radio 4. Zou te gast zijn. http://t.co/rVZDVjHN0J reageer retweet
Een minderjarige meisje was net over hem aan het squirten.quote:
Over Paul van Vliet?quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:08 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben wel bang dat de angel nu een beetje uit de uitzending is, ik zat klaar voor een hevige discussie.
Johan Derksen en Ben de Graaf zitten al klaar.quote:
Geen nieuwspush berichten?quote:
Wie weet is hij dat in dit geval ook welquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Zou van Nieuwkerk zich speciaal deze look hebben aangemeten om extra betrokken en kwetsbaar over te komen?
Dat denk ik voor de verandering niet.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Zou van Nieuwkerk zich speciaal deze look hebben aangemeten om extra betrokken en kwetsbaar over te komen?
blijft VARAquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Telly was leeg, kom net thuis, maar had wel 8 uur journaal gezienquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:09 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Geen nieuwspush berichten?
Mijn telefoon wandelde half de tafel af zoveel kwamen er binnen.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)alt-225-000-euro-op/quote:Vluchtelingenactie RTL Late Night trekt relatief weinig kijkers
Naar de Actie voor Vluchtelingen van het programma RTL Late Night hebben gisteravond 529.000 mensen gekeken. Darmee scoorde het programma lager dan gemiddeld. De afgelopen week trok het programma gemiddeld 780.000 kijkers.
De speciale uitzending stond hierdoor op de negentiende plaats in de daglijst van best bekeken programma’s, meldt de Stichting KijkOnderzoek (SKO) vandaag, achter tv-programma’s zoals Spoorloos (1.910.000), Het Familiediner (1.41.000) en Radar (1.745.000).
Kijkers konden geld doneren en er was een callcenter waar bekende Nederlanders de telefoon opnamen. Het programma op RTL 4 leverde in elk geval 225.000 euro op voor noodhulp voor het Rode Kruis en andere organisaties. Dat is ongeveer 50 cent per kijker. Daarmee blijft het achter bij opbrengsten van andere tv-acties. Die halen doorgaans miljoenen euro’s op, maar betreffen dan wel nationale acties van giro 555.
Ligt er aan wat je over haar te melden hebt.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:12 schreef Max23 het volgende:
Is het gepast om iets zeggen over die blonde rechts van Jeroen
Zat me ook al te af te vragen of ik voor de linker of rechter zou kiezen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:12 schreef Max23 het volgende:
Is het gepast om iets zeggen over die blonde rechts van Jeroen
Misschien niet zo gek voor een stadsomroep in Amsterdam. Overigens werken de regionale omroepen (en volgens mij ook AT5) steeds nauwer samen met de NOS.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:12 schreef KingRoland het volgende:
AT5 doet zoals altijd weer het beste verslag
Oh... kan ook. Hoop het iig, want dat andere zou raar zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij zei Pauw: "Dit is trouwens ook echt nieuws".
Pauw ook? Er is morgenavond om 20.30 uur een uitzending op Nederland 1 over de vluchtelingen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:13 schreef Zipportal het volgende:
Pauw staat morgen in het teken van de vluchtelingen. Grote ebola gisteren al bij Sjamberto.
[..]
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)alt-225-000-euro-op/
Pauw gaat er ook achteraan.
Is het AMC daarmee een beter ziekenhuis?quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:15 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Blijf het wel lachwekkend vinden dat het AMC gerund wordt door een arts met meer dan 500 publicaties op zijn naam en enorme internationale aanzien en het VU door een gefaalde ex-politicus van het linkse kamp.
Klinkt als een baantjeszieke debielquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:15 schreef luxerobots het volgende:
Wouter Bos, Shellmannetje, PvdA-lijsttrekker, partner bij KPMG en nu ziekenhuisvoorzitter. Tevens vriend van Zwagerman. Wat een alleskunner.
Ook nog bankenredderquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:15 schreef luxerobots het volgende:
Wouter Bos, Shellmannetje, PvdA-lijsttrekker, partner bij KPMG en nu ziekenhuisvoorzitter. Tevens vriend van Zwagerman. Wat een alleskunner.
Ik doe het 'm niet na in elk geval.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:15 schreef luxerobots het volgende:
Als het geen kanker is wil daar liever liggen ja.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is het AMC daarmee een beter ziekenhuis?
Ik lig liever gewoon thuis met helemaal niksquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:17 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Als het geen kanker is wil daar liever liggen ja.
Mag alles weer zien van de dokter.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wouter in de radiologie-glijbaan
Niet echt.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is het AMC daarmee een beter ziekenhuis?
Je doet hem wel tekort. Hij is jarenlang PvdA-leider geweest en ook nog minister van Financiën.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:15 schreef luxerobots het volgende:
klap van de bubbelbad gehadquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mag alles weer zien van de dokter.
Pauw presenteert het nou eenmaalquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:18 schreef hpeopjes het volgende:
Wat doet die zakkenvuller op de televee?
Dit programma presenteren.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:18 schreef hpeopjes het volgende:
Deze overstroming was de grote finale van hun toneelstuk. Liep wat anders.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:19 schreef Strani het volgende:
Hebben ze de cliniclowns nou ook geëvacueerd of zien we morgen in het journaal treurige beelden van drijvende rode neuzen?
voor z'n gezin wat minderquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou een goede zaak voor de PvdA zijn ja.
Toch niet de spuitende bloem?quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:20 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Deze overstroming was de grote finale van hun toneelstuk. Liep wat anders.
Die man werkt gewoon voor z'n centen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:18 schreef hpeopjes het volgende:
De BTW er uit drinken.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:20 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Wel nog even dat glaasje wijn meenemen.
Ik wist niet dat Wouter Bos voor een bank werkte.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:18 schreef hpeopjes het volgende:
Die rechter heeft echt een gigantisch voorhoofdquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:21 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Waarom zitten er allemaal boze baardmannen achter Halbe?
De PvdA is gewoon een zwakke, gezichtsloze partij geworden. Er is totaal geen daadkracht meer.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
Geweldig antwoord van Bos.
Maar ze hebben er met elkaar wel een teringzooi van gemaakt binnen de PvdA. Stelletje dombo's. Precies daarom wordt iemand zoals Bos zo gemist.
Hij identificeert zich met zijn kiezers.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Spekman ziet er echt uit als een zwerver
Jij toch ook, mag ik hopen?quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die man werkt gewoon voor z'n centen.
Bos wist in een weekendje meer dan 20 miljard te verbrassen. De bankenredder.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
Geweldig antwoord van Bos.
Maar ze hebben er met elkaar wel een teringzooi van gemaakt binnen de PvdA. Stelletje dombo's. Precies daarom wordt iemand zoals Bos zo gemist.
High fashion man, vast een zeldzaam stuk uit een capsule collection van een diffusion lijn van Carol Christian Poell in samenwerking met Rei Kawakubo.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Tsja zijn keuze. ik oordeel niet.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
ja, maar dat was niet zielig genoeg.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:24 schreef UncleDolan het volgende:
uhm, dat van die vader en dat gebit was toch waar?
het wordt nu afgedaan als hoax.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:24 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
ja, maar dat was niet zielig genoeg.
Hoogwaardige lama-wol.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:24 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
High fashion man, vast een zeldzaam stuk uit een capsule collection van een diffusion lijn van Carol Christian Poell in samenwerking met Rei Kawakubo.
[ afbeelding ]
Stiekem is hij ook wel een baas dat hij er echt geen fuck om geeft.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:24 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
High fashion man, vast een zeldzaam stuk uit een capsule collection van een diffusion lijn van Carol Christian Poell in samenwerking met Rei Kawakubo.
[ afbeelding ]
Er is juist wél daadkracht, dat is het rare. De PvdA heeft in een zeer moeilijke tijd regeringsverantwoordelijkheid genomen, door een moeilijke samenwerking met de VVD aan te gaan. Eigenlijk, als je het objectief bekijkt, presteert dit kabinet heel behoorlijk.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:22 schreef Strani het volgende:
[..]
De PvdA is gewoon een zwakke, gezichtsloze partij geworden. Er is totaal geen daadkracht meer.
Choo choooo, daar komen onze toekomstige bejaardenverzorgers.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:25 schreef bombmannl het volgende:
IS heeft al verklaard dat er al zo'n 5.000 strijders via de vluchtelingenstroom Europa binnengesmokkeld zijn.
We halen met z'n allen het kwaad in huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |