Geen nieuwspush berichten?quote:
Wie weet is hij dat in dit geval ook welquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Zou van Nieuwkerk zich speciaal deze look hebben aangemeten om extra betrokken en kwetsbaar over te komen?
Dat denk ik voor de verandering niet.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Zou van Nieuwkerk zich speciaal deze look hebben aangemeten om extra betrokken en kwetsbaar over te komen?
blijft VARAquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Telly was leeg, kom net thuis, maar had wel 8 uur journaal gezienquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:09 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Geen nieuwspush berichten?
Mijn telefoon wandelde half de tafel af zoveel kwamen er binnen.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)alt-225-000-euro-op/quote:Vluchtelingenactie RTL Late Night trekt relatief weinig kijkers
Naar de Actie voor Vluchtelingen van het programma RTL Late Night hebben gisteravond 529.000 mensen gekeken. Darmee scoorde het programma lager dan gemiddeld. De afgelopen week trok het programma gemiddeld 780.000 kijkers.
De speciale uitzending stond hierdoor op de negentiende plaats in de daglijst van best bekeken programma’s, meldt de Stichting KijkOnderzoek (SKO) vandaag, achter tv-programma’s zoals Spoorloos (1.910.000), Het Familiediner (1.41.000) en Radar (1.745.000).
Kijkers konden geld doneren en er was een callcenter waar bekende Nederlanders de telefoon opnamen. Het programma op RTL 4 leverde in elk geval 225.000 euro op voor noodhulp voor het Rode Kruis en andere organisaties. Dat is ongeveer 50 cent per kijker. Daarmee blijft het achter bij opbrengsten van andere tv-acties. Die halen doorgaans miljoenen euro’s op, maar betreffen dan wel nationale acties van giro 555.
Ligt er aan wat je over haar te melden hebt.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:12 schreef Max23 het volgende:
Is het gepast om iets zeggen over die blonde rechts van Jeroen
Zat me ook al te af te vragen of ik voor de linker of rechter zou kiezen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:12 schreef Max23 het volgende:
Is het gepast om iets zeggen over die blonde rechts van Jeroen
Misschien niet zo gek voor een stadsomroep in Amsterdam. Overigens werken de regionale omroepen (en volgens mij ook AT5) steeds nauwer samen met de NOS.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:12 schreef KingRoland het volgende:
AT5 doet zoals altijd weer het beste verslag
Oh... kan ook. Hoop het iig, want dat andere zou raar zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij zei Pauw: "Dit is trouwens ook echt nieuws".
Pauw ook? Er is morgenavond om 20.30 uur een uitzending op Nederland 1 over de vluchtelingen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:13 schreef Zipportal het volgende:
Pauw staat morgen in het teken van de vluchtelingen. Grote ebola gisteren al bij Sjamberto.
[..]
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)alt-225-000-euro-op/
Pauw gaat er ook achteraan.
Is het AMC daarmee een beter ziekenhuis?quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:15 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Blijf het wel lachwekkend vinden dat het AMC gerund wordt door een arts met meer dan 500 publicaties op zijn naam en enorme internationale aanzien en het VU door een gefaalde ex-politicus van het linkse kamp.
Klinkt als een baantjeszieke debielquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:15 schreef luxerobots het volgende:
Wouter Bos, Shellmannetje, PvdA-lijsttrekker, partner bij KPMG en nu ziekenhuisvoorzitter. Tevens vriend van Zwagerman. Wat een alleskunner.
Ook nog bankenredderquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:15 schreef luxerobots het volgende:
Wouter Bos, Shellmannetje, PvdA-lijsttrekker, partner bij KPMG en nu ziekenhuisvoorzitter. Tevens vriend van Zwagerman. Wat een alleskunner.
Ik doe het 'm niet na in elk geval.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:15 schreef luxerobots het volgende:
Als het geen kanker is wil daar liever liggen ja.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is het AMC daarmee een beter ziekenhuis?
Ik lig liever gewoon thuis met helemaal niksquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:17 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Als het geen kanker is wil daar liever liggen ja.
Mag alles weer zien van de dokter.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wouter in de radiologie-glijbaan
Niet echt.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is het AMC daarmee een beter ziekenhuis?
Je doet hem wel tekort. Hij is jarenlang PvdA-leider geweest en ook nog minister van Financiën.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:15 schreef luxerobots het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |