quote:Op maandag 7 september 2015 21:34 schreef roos94 het volgende:
Als dat een spoiler is ben je echt een klapjosti en maak ik een melding
Blijft toch een competitie, waar het juist leuk is dat iedereen op hetzelfde moment de uitslag te zien krijgt zonder dat je bang moet zijn voor spoilers.quote:
Nou nou het is wel duidelijk toch?quote:Op maandag 7 september 2015 21:34 schreef roos94 het volgende:
quote:Op maandag 7 september 2015 21:34 schreef roos94 het volgende:
quote:
Ik had het goedquote:Op maandag 7 september 2015 20:56 schreef Chai het volgende:
Fleurine mag er als eerste uit van mij, lijkt net alsof ze geen mimiek heeft.
Klopt, begreep wel wat de jury zei. Te weinig expressie.quote:Op maandag 7 september 2015 21:37 schreef zoem het volgende:
Fleurine heeft veelal dezelfde gezichtsuitdrukking.
Je moet gewoon niet spoileren. Gaat helemaal nergens over.quote:Op maandag 7 september 2015 21:37 schreef ntm het volgende:
Het is maar een programma dat je te serieus neemtDus wie heeft de rare kronkel hmm
Waar maak je je druk om joh, als het halve finale/finale is snap ik dat je het kut vind maar nu overdrijf je gewoon.quote:Op maandag 7 september 2015 21:38 schreef roos94 het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet spoileren. Gaat helemaal nergens over.
Lekker boeiend. Je weet vervolgens toch niet of het echt waar is of niet. Ik ging er zelfs stiekem al vanuit dat Rachel er juist uit zou gaan en dat het gewoon een troll was.quote:Op maandag 7 september 2015 21:38 schreef roos94 het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet spoileren. Gaat helemaal nergens over.
Niet spoileren in de TT svp. Al is het nu al te laat natuurlijk.quote:Op maandag 7 september 2015 21:37 schreef ntm het volgende:
Het is maar een programma dat je te serieus neemtDus wie heeft de rare kronkel hmm
Pas maar aan als je dat nodig vindtquote:Op maandag 7 september 2015 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet spoileren in de TT svp. Al is het nu al te laat natuurlijk.
Het is gewoon niet netjes om iets te spoileren vriend!quote:Op maandag 7 september 2015 21:37 schreef ntm het volgende:
voor mensen die de herha nog gaan kijken is het toch goed om de TT alsnog aan te passenquote:Op maandag 7 september 2015 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet spoileren in de TT svp. Al is het nu al te laat natuurlijk.
Ik geef haar de kans om zelf een andere TT te bedenkenquote:Op maandag 7 september 2015 21:40 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
voor mensen die de herha nog gaan kijken is het toch goed om de TT alsnog aan te passen
"we gaan naar LA en nemen mee ..."quote:
Goeiequote:Op maandag 7 september 2015 21:40 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
"we gaan naar LA en nemen mee ..."
Weet ik het ik kijk nu VIquote:
Ah blijkbaar niet dusquote:Op maandag 7 september 2015 21:40 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
"we gaan naar LA en nemen mee ..."
ik kijk VI nu vanaf het begin, leve de techniekquote:Op maandag 7 september 2015 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik het ik kijk nu VI
[..]
Ah blijkbaar niet dus
Het is dat we geen modverkiezingen hebben, maar Karinaquote:Op maandag 7 september 2015 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik geef haar de kans om zelf een andere TT te bedenkenZo ben ik dan ook wel weer.
Ik vind dat leuker live. HNTM e.d. kijk ik vaak later.quote:Op maandag 7 september 2015 21:42 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik kijk VI nu vanaf het begin, leve de techniek
quote:Op maandag 7 september 2015 21:42 schreef zoem het volgende:
[..]
Het is dat we geen modverkiezingen hebben, maar Karina
Wow haha!quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:42 schreef Physsic het volgende:
Op Facebook kwam dat zo'n nieuwsbericht voorbij over Loiza, ik besloot een beetje door de reacties te scrollen.
Staat er een comment bij van een bijna-bejaarde vrouw die vindt dat Loiza heeft valsgespeeld door niet eerlijk te zijn tegen het programma. Zeker in deze aflevering, omdat het daar om uithoudingsvermogen ging.
Ze beaamde zelf in de aflevering dat het bureau ja had gezegd en ze zeiden duidelijk dat het haar op tepelhoogte zou blijven. Maar goed, opgeruimd staat netjes.quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:26 schreef Toeps het volgende:
RECAP!
http://www.fashionmilk.co(...)-pompen-of-verzuipen
Niet in de recap, maar ik vond dit net op Ellegirl:
[ afbeelding ]
Ik zie Mandy er inderdaad niet tussen staan.quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:26 schreef Toeps het volgende:
Kon haar overigens gisteren niet vinden op de site van Fashion.
Ze gaat 'weer' bij het bureau in Milaan werken? Op die manier klinkt het alsof ze daar mee gestopt was.quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:26 schreef Toeps het volgende:
RECAP!
[ afbeelding ]
Meestal ga je een paar maandjes "on stay" daar. Net als dat Jackie drie maanden in Kaapstad heeft gewerkt.quote:Op dinsdag 8 september 2015 14:23 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ze gaat 'weer' bij het bureau in Milaan werken? Op die manier klinkt het alsof ze daar mee gestopt was.
In haar beschrijving op de website staat toch ook dat ze een bijbaantje heeft in de horeca,
Wat n kutwijfquote:Op dinsdag 8 september 2015 12:26 schreef Toeps het volgende:
RECAP!
[ afbeelding ]
Ah, ik snap het. Eigenlijk ook vrij logisch, aangezien je anders wel heel vaak heen&weer moet :pquote:Op dinsdag 8 september 2015 14:25 schreef Toeps het volgende:
[..]
Meestal ga je een paar maandjes "on stay" daar. Net als dat Jackie drie maanden in Kaapstad heeft gewerkt.
Klopt denk ik niet altijd, ik denk dat tegenwoordig heel veel mensen later terugkijken.quote:Op dinsdag 8 september 2015 17:47 schreef Copycat het volgende:
Vorige week 516.000 kijkers, nu 497.000.
Dat zou dan dus ook voor vorige week opgaanquote:Op dinsdag 8 september 2015 18:27 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Klopt denk ik niet altijd, ik denk dat tegenwoordig heel veel mensen later terugkijken.
Je weet nooit hoeveel mensen precies terugkijken. Dus je weet ook nooit of het daadwerkelijk klopt allemaal.quote:Op dinsdag 8 september 2015 18:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zou dan dus ook voor vorige week opgaan.
Ik geloof het wel hoor ergens. Waarom zou je zoiets vertellen als je je opgeeft?quote:Op dinsdag 8 september 2015 18:30 schreef Greys het volgende:
Net teruggekeken. Best leuke uitzending.
Wat een onsympathieke muts, die Mandy![]()
Eerst een ander veroordelen 'die hoort hier dus niet thuis' als die haar haar niet wil laten afknippen en het dan zelf ook niet doen.
Ik geloof er niks van dat de jury het niet weet, van Loiza.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |