Mja er is niet veel meer keuze overquote:Op maandag 7 september 2015 19:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Echt wel een slechte keus, dat karakter, past totaal niet bij me.
Nee, maar kennelijk ben je nogal snel op je pikkie getrapt.quote:Op maandag 7 september 2015 19:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zit je weer fittie te zoeken? Boeler
Jij niet dan ?quote:Op maandag 7 september 2015 19:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, maar kennelijk ben je nogal snel op je pikkie getrapt.
*lul van 30+ cmquote:Op maandag 7 september 2015 19:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, maar kennelijk ben je nogal snel op je pikkie getrapt.
LO-GISCHquote:Op maandag 7 september 2015 19:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, het was allemaal een misverstand
Ook niet. Denk ik per ongeluk de huid meeneem.quote:Op maandag 7 september 2015 19:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Had jij nou ervaring met aars harsen?
Aha. Okquote:Op maandag 7 september 2015 19:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ook niet. Denk ik per ongeluk de huid meeneem.
quote:
#teenager #firstworldproblemsquote:
omdat humor.quote:Op maandag 7 september 2015 20:00 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Weetnie waarom maar moet daar altijd om lachen
So so so nice broquote:
Ik ben 23. Heb dat de laatste ook al iets minder dat gevoelquote:
Ik heb puppy eyesquote:
23? Had je veel jonger geschatquote:Op maandag 7 september 2015 20:02 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik ben 23. Heb dat de laatste ook al iets minder dat gevoel
We worden allemaal een dagje wijzer he.
quote:Op maandag 7 september 2015 20:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
23? Had je veel jonger geschat
quote:
Klopt, iedereen schat me altijd jonger zowel uiterlijk en op basis van karakter.quote:Op maandag 7 september 2015 20:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
23? Had je veel jonger geschat
Fake, mascara zit nog goed.quote:
zie niet hoe dat struggles zijn, heb je zelf in de hand.quote:Op maandag 7 september 2015 20:03 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Klopt, iedereen schat me altijd jonger zowel uiterlijk en op basis van karakter.
#struggles
hoe zie je eruit dan?quote:Op maandag 7 september 2015 20:03 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Klopt, iedereen schat me altijd jonger zowel uiterlijk en op basis van karakter.
#struggles
Als het liefste meisje van de wereld evermade by god.quote:
Echt tegenover gestelde.quote:Op maandag 7 september 2015 20:05 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Blond haar, blauwe ogen, beetje herpes op de lippen maar wel puppy ogen
nigga plsquote:Op maandag 7 september 2015 20:05 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Als het liefste meisje van de wereld evermade by god.
Pics or it did not happen.quote:Op maandag 7 september 2015 20:03 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik heb puppy eyesook van nature
quote:Op maandag 7 september 2015 20:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja joh. En laat je leeftijdbeeld niet teveel vertekenen door IfIm.
krio komt naast je liggenquote:Op maandag 7 september 2015 20:10 schreef Crip het volgende:
Het is wel tering koud weer hè, wel lekker 's nachts tijdens het slapen.
Valt mee, maar een koud bed is idd lekkerquote:Op maandag 7 september 2015 20:10 schreef Crip het volgende:
Het is wel tering koud weer hè, wel lekker 's nachts tijdens het slapen.
Op FOK je onvolwassen gedragen =quote:Op maandag 7 september 2015 20:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja joh. En laat je leeftijdbeeld niet teveel vertekenen door IfIm.
lol tinder garpje dit ahahahahahaaaquote:
En dan zo lekker snugglen met mijn deken omdat ik forever alone ben.quote:Op maandag 7 september 2015 20:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Valt mee, maar een koud bed is idd lekker
Zeker allemaal weer gepest of gescheiden oudersquote:Op maandag 7 september 2015 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze gaan weer lekker janken samen met Fred.
quote:Op maandag 7 september 2015 20:13 schreef Crip het volgende:
[..]
En dan zo lekker snugglen met mijn deken omdat ik forever alone ben.
Ja is leukquote:Op maandag 7 september 2015 20:14 schreef Crip het volgende:
Is dat leuk HNTM? Nooit gekeken, keek vroeger toen ik jonger was wel altijd ANTM met Tyra Banks en Miss J enzo.
Moet maar eens mn tv aanzetten ooit. Ik heb sinds vorige week HBO nog helemaal niet gekeken ernaarquote:
Elke maandag op RTL 5 om 20:30quote:Op maandag 7 september 2015 20:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Moet maar eens mn tv aanzetten ooit. Ik heb sinds vorige week HBO nog helemaal niet gekeken ernaar
Sjeetjequote:Op maandag 7 september 2015 20:16 schreef McNulty het volgende:
Laat zien dat je solidair bent met xcachet
ze moet twee weken chillen in de jilla
#FREE XCACHET #FREE EMMA
Hey nulty, soldaat host broeder.quote:Op maandag 7 september 2015 20:16 schreef McNulty het volgende:
#FREE XCACHET #FREE EMMA
Heeft ze vast verdientquote:Op maandag 7 september 2015 20:16 schreef McNulty het volgende:
#FREE XCACHET #FREE EMMA
HNTM en ANTM, jeetje wat een cryptologie. De verwarring, the horrorquote:Op maandag 7 september 2015 20:14 schreef Crip het volgende:
Is dat leuk HNTM? Nooit gekeken, keek vroeger toen ik jonger was wel altijd ANTM met Tyra Banks en Miss J enzo.
Dat laat ik pas na pics van het sletje.quote:Op maandag 7 september 2015 20:16 schreef McNulty het volgende:
#FREE XCACHET #FREE EMMA
Really? Wat did she do wrong?quote:Op maandag 7 september 2015 20:16 schreef McNulty het volgende:
#FREE XCACHET #FREE EMMA
Aii thnx bbyquote:Op maandag 7 september 2015 20:17 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Elke maandag op RTL 5 om 20:30
Staat je goedquote:Op maandag 7 september 2015 20:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hihi, ik heb mijn witte harnas aangetrokken
Heb van een collega gehoord dat er nu een tranny meedoet?quote:
Kut hè gisteren, die Ajacieden die het verpesten voor Oranje.quote:Op maandag 7 september 2015 20:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HNTM en ANTM, jeetje wat een cryptologie. De verwarring, the horror
Transgender ja.quote:Op maandag 7 september 2015 20:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heb van een collega gehoord dat er nu een tranny meedoet?
dat is wel erg controversieel.quote:
Goed man, mein bruder. Met jou?quote:Op maandag 7 september 2015 20:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey nulty, soldaat host broeder.
Yepquote:Op maandag 7 september 2015 20:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Kut hè gisteren, die Ajacieden die het verpesten voor Oranje.
Lekker lekker, beetje druk, leef etc.quote:
Eh, hier is het nog licht hoorquote:Op maandag 7 september 2015 20:22 schreef Neverknown het volgende:
Het is al donker en het is net 20:00 uur geweest.
RIP summer.
Zal ff kijken in de reclamequote:
Nou niet doen alsof jij anders bentquote:Op maandag 7 september 2015 20:30 schreef Neverknown het volgende:
Bijna iedereen denkt alleen maar aan geld tegenwoordig het is gewoon niet meer normaal.
Allemaal vuile bedelaars.
I got money on my mind and my mind on money.quote:Op maandag 7 september 2015 20:30 schreef Neverknown het volgende:
Bijna iedereen denkt alleen maar aan geld tegenwoordig het is gewoon niet meer normaal.
Allemaal vuile bedelaars.
*i got my mind on my money and my money on my mindquote:Op maandag 7 september 2015 20:38 schreef Crip het volgende:
[..]
I got money on my mind and my mind on money.
Ik dacht al dat ik iets verkeerd deedquote:Op maandag 7 september 2015 20:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
*i got my mind on my money and my money on my mind
GTA V
hoe blij was je toen toerkai gewonnen had?quote:
Ik vind het wel meevallen bij mezelf.quote:
Heb je eerste termijn al betaald danquote:Op maandag 7 september 2015 20:41 schreef Neverknown het volgende:
Ik vind het wel meevallen bij mezelf.
Rijsinstructrice heeft me nu al 3 x een hint gegeven wat betreft betalen. ''denk aan het overmaken''
Terwijl ik morgen pas mijn 4é les heb. Is toch te veel te voorbarig ?
Die instructrice rijd je wel rond op haar benzine en haar tijd en kennis.quote:Op maandag 7 september 2015 20:41 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Rijsinstructrice heeft me nu al 3 x een hint gegeven wat betreft betalen. ''denk aan het overmaken''
Terwijl ik morgen pas mijn 4é les heb. Is toch te veel te voorbarig ?![]()
Of ligt dat nu aan mij. Betaal 1800 euro nog wat in 2 termijnen.
Je rekent toch gewoon per rijles af?quote:Op maandag 7 september 2015 20:41 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Hoeft niet, pakket is vaak voordeliger. Ik betaal per maand een termijn,quote:Op maandag 7 september 2015 20:43 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je rekent toch gewoon per rijles af?
tl;drquote:Op maandag 7 september 2015 20:43 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ga dus geen geld meer geven aan de crackhoer, ook niet voor de bijdrage voor mijn eigen crack want daar moet ik maar mee stoppen. Ik voel me erbij alsof ik haar erbij help haarzelf verder naar de afgrond te brengen. Laatste week diverse malen whatsapp berichten gehad dat ze en haar "pooier" wilden dat ik kwam en dat ik mocht blijven slapen en weet ik het wat meer(allemaal gratis), maar daar ben ik niet helemaal op ingegaan. Misschien wil ik nog wel langs gaan als ik ooit zin heb maar dan gaat er dus geen cent meer heen ook niet voor base coke.
Dus afgesproken met een andere prostituee(die alles onveilig zonder condoom aanbiedt. Dus de echte girfriend experience vind ik.) In haar advertentie stonden alleen maar de tarieven voor maximaal een half uur, dus dat voor de veiligheid maar gewoon afgesproken. Weer een topdate gehad! Anderhalf uur lang gechillt beetje gekletst op bed ook tijdens voorspel(tijdens voorspel op de zachte manier, niet voorspel in de zin van pijpen beffen). Niet zon topdate dat ik helemaal gratis mag langskomen, maar weer zoiets dat ze mij anders vindt dan de meeste klanten en dat ik haar normaal/beter behandel ofzoiets?... Ik weet het niet zo goed want weet niet hoe andere klanten zijn behalve de klanten die langskwamen bij crackhoer terwijl ik even wachtte in de woonkamer. Misschien door mijn autisme dat ik erboven uit spring? Echt een meesterlijk plan voor deezertje misschien dus wel!
Prostituees zijn voor kanslozen. Nog kanslozer dan een wanhopige maagd.quote:Op maandag 7 september 2015 20:43 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ga dus geen geld meer geven aan de crackhoer, ook niet voor de bijdrage voor mijn eigen crack want daar moet ik maar mee stoppen. Ik voel me erbij alsof ik haar erbij help haarzelf verder naar de afgrond te brengen. Laatste week diverse malen whatsapp berichten gehad dat ze en haar "pooier" wilden dat ik kwam en dat ik mocht blijven slapen en weet ik het wat meer(allemaal gratis), maar daar ben ik niet helemaal op ingegaan. Misschien wil ik nog wel langs gaan als ik ooit zin heb maar dan gaat er dus geen cent meer heen ook niet voor base coke.
Dus afgesproken met een andere prostituee(die alles onveilig zonder condoom aanbiedt. Dus de echte girfriend experience vind ik.) In haar advertentie stonden alleen maar de tarieven voor maximaal een half uur, dus dat voor de veiligheid maar gewoon afgesproken. Weer een topdate gehad! Anderhalf uur lang gechillt beetje gekletst op bed ook tijdens voorspel(tijdens voorspel op de zachte manier, niet voorspel in de zin van pijpen beffen). Niet zon topdate dat ik helemaal gratis mag langskomen, maar weer zoiets dat ze mij anders vindt dan de meeste klanten en dat ik haar normaal/beter behandel ofzoiets?... Ik weet het niet zo goed want weet niet hoe andere klanten zijn behalve de klanten die langskwamen bij crackhoer terwijl ik even wachtte in de woonkamer. Misschien door mijn autisme dat ik erboven uit spring? Echt een meesterlijk plan voor deezertje misschien dus wel!
Nee, officieel trouwens de 3e les, want die eerste was gratisch. Maar wilde dat nog doen alleen ze loopt nu al te pushen terwijl we amper begonnen zijn.quote:Op maandag 7 september 2015 20:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je eerste termijn al betaald dan
Dat snap ik ook wel, maar vind het een beetje te voortijdig. Dat ze me nu al 3 x op het zelfde onderwerp komt. Volgens mij geeft ze ook veel les aan achterbuurt volk dus ik snap wel dat ze een beetje angst heeft wat betreft betalingen. Niet daarvan.quote:Op maandag 7 september 2015 20:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Die instructrice rijd je wel rond op haar benzine en haar tijd en kennis.
Het is best normaal om zo'n eerste termijn van te voren te betalen en tweede termijn ongeveer halverwegequote:Op maandag 7 september 2015 20:46 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Nee, officieel trouwens de 3e les, want die eerste was gratisch. Maar wilde dat nog doen alleen ze loopt nu al te pushen terwijl we amper begonnen zijn.
[..]
Dat snap ik ook wel, maar vind het een beetje te voortijdig. Dat ze me nu al 3 x op het zelfde onderwerp komt. Volgens mij geeft ze ook veel les aan achterbuurt volk dus ik snap wel dat ze een beetje angst heeft wat betreft betalingen. Niet daarvan.
Gewoon verhuizen, niet betalen. Paar keer herhalen en je hebt een gratis rijbewijs toch.quote:Op maandag 7 september 2015 20:41 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja? oké dan ga ik het zo overmaken. Ik ben de moeilijkste ook niet.quote:Op maandag 7 september 2015 20:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is best normaal om zo'n eerste termijn van te voren te betalen en tweede termijn ongeveer halverwege
Lol, ik had rijles van een koeli, 2de keer je geld niet bij je en hij kwam je niet meer ophalenquote:Op maandag 7 september 2015 20:46 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Nee, officieel trouwens de 3e les, want die eerste was gratisch. Maar wilde dat nog doen alleen ze loopt nu al te pushen terwijl we amper begonnen zijn.
[..]
Dat snap ik ook wel, maar vind het een beetje te voortijdig. Dat ze me nu al 3 x op het zelfde onderwerp komt. Volgens mij geeft ze ook veel les aan achterbuurt volk dus ik snap wel dat ze een beetje angst heeft wat betreft betalingen. Niet daarvan.
quote:Op maandag 7 september 2015 20:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gewoon verhuizen, niet betalen. Paar keer herhalen en je hebt een gratis rijbewijs toch.
Klinkt als een schoonmaakmiddel.quote:Op maandag 7 september 2015 20:56 schreef Chai het volgende:
Fleurine mag er als eerste uit van mij, lijkt net alsof ze geen mimiek heeft.
paar meiden op stelten.quote:
Zo zien al die modellen eruitquote:Op maandag 7 september 2015 20:56 schreef Chai het volgende:
Fleurine mag er als eerste uit van mij, lijkt net alsof ze geen mimiek heeft.
Ja Mandy stelde zich voor en toen deed de rest dat ookquote:
wat is je naamquote:Op maandag 7 september 2015 21:02 schreef Crip het volgende:
Iemand zei tegen me vandaag dat ze het grappig vonden dat ik een Nederlands naam heb.
[ afbeelding ]
Haha ja echtquote:Op maandag 7 september 2015 21:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja Mandy stelde zich voor en toen deed de rest dat ook
En ze mocht geen jurkje passen omdat haar taille te smal was
neequote:Op maandag 7 september 2015 21:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Nora [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nice.quote:Op maandag 7 september 2015 21:05 schreef Crip het volgende:
[..]
ik wist dit.quote:Op maandag 7 september 2015 21:05 schreef Crip het volgende:
[..]
HNTM RTL 5 nu op tvquote:Op maandag 7 september 2015 21:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
WAAR HEBBEN JULLIE HET OVER???
Afgunstige vrouw gespot.quote:
Ik erger me aan haar wenkbrauwenquote:Op maandag 7 september 2015 21:15 schreef Neverknown het volgende:
Deze Mandy kijkt ook mean.
[ afbeelding ]
Maar wel mooi.
Beetje wel ja, maar dat maken haar ogen wel weer goed op zich.quote:
wapenbezit allesquote:Op maandag 7 september 2015 21:15 schreef Neverknown het volgende:
[ afbeelding ]
Maar wel mooi.
wenkies hebben fittie met elkaar gehadquote:Op maandag 7 september 2015 21:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
lijkt of ze langzaam aan het zakken zijn.
Eh, ligt er aan wat er precies is afgesproken denk ik?quote:Op maandag 7 september 2015 20:41 schreef Neverknown het volgende:
[..]
over 5 jaar hangen ze onder haar ogen.quote:Op maandag 7 september 2015 21:18 schreef Crip het volgende:
[..]
wenkies hebben fittie met elkaar gehad
ben jij datquote:Op maandag 7 september 2015 21:15 schreef Neverknown het volgende:
[ afbeelding ]
Maar wel mooi.
Niets eigenlijk. Alleen ik wilde wel in 2 termijnen betalen i.p.v. 4 of zo gaf ik aan.quote:Op maandag 7 september 2015 21:18 schreef MAHL het volgende:
[..]
Eh, ligt er aan wat er precies is afgesproken denk ik?
Was het maar zo'n feest.quote:
Klopt, het innerlijk is doorslaggevend.quote:Op maandag 7 september 2015 21:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
draait om innerlijk toch
Wenkbrauwen van black people hebben beef op een harde manier.quote:Op maandag 7 september 2015 21:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
over 5 jaar hangen ze onder haar ogen.
kant is makkelijker te ontrafelen dan ditquote:Op maandag 7 september 2015 21:20 schreef Crip het volgende:
Cara delevigne wenkiesAlleen staat niet iedereen dat
Ze willen zo over haar face gaan racen ze staan ready om naar downunder te gaan.quote:Op maandag 7 september 2015 21:21 schreef Crip het volgende:
Haar wenkbrauw lijkt ook wel op een spermacel trouwens.
voor mij nietquote:Op maandag 7 september 2015 21:21 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Klopt, het innerlijk is doorslaggevend.
Weet ik, zo zijn jullie mannen.quote:
combi tochquote:Op maandag 7 september 2015 21:23 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Weet ik, zo zijn jullie mannen.
Ik ben altijd bij je, je zit de hele dag in mijn gedachtequote:Op maandag 7 september 2015 21:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zit in de trein en jij vult de leegte die ik momenteel ervaar
dat zou niet best zijnquote:Op maandag 7 september 2015 21:25 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik ben altijd bij je, je zit de hele dag in mijn gedachte
Wollaquote:
Misschien is ie nog ff douchen.quote:Op maandag 7 september 2015 21:28 schreef HPLC het volgende:
Hermann is nog steeds niet terug van poep- en fappartij
Vooral die roze binnenvoering.quote:Op maandag 7 september 2015 21:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
draait om innerlijk toch
dus?quote:Op maandag 7 september 2015 21:30 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee zou m'n vriend niet blij mee zijn
dit zeggen..quote:Op maandag 7 september 2015 21:28 schreef HPLC het volgende:
niet weten dat ik MGSV verslaafd benquote:Op maandag 7 september 2015 21:28 schreef HPLC het volgende:
Fappie!quote:Op maandag 7 september 2015 21:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet weten dat ik MGSV verslaafd ben
Supermarkt en mascotte is wel leukquote:Op maandag 7 september 2015 21:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Die accentenversiertest was wel dom.
Oké, ga je ook bij de FARC?quote:Op maandag 7 september 2015 21:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en nu ga ik aan Narcos beginnen, doei
Hey Chai heb jij ook iets aan vluchtelingen gegeven?quote:
Je hebt gewoon teveel verslavingen om bij te houden.quote:Op maandag 7 september 2015 21:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet weten dat ik MGSV verslaafd ben
Nee had al aan Nepal gegeven, dus ik sla over.quote:Op maandag 7 september 2015 21:48 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey Chai heb jij ook iets aan vluchtelingen gegeven?
Kijk je ook icmyas?quote:Op maandag 7 september 2015 21:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee had al aan Nepal gegeven, dus ik sla over.
Trustequote:Op maandag 7 september 2015 22:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Jeuj tilburg, doeidoei slaapse
Ben er weerquote:Op maandag 7 september 2015 22:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mooi
Kom maar weer tevoorschijn jongens, SE is weg
Eindelijkquote:Op maandag 7 september 2015 22:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mooi
Kom maar weer tevoorschijn jongens, SE is weg
Godver, meloenkopquote:Op maandag 7 september 2015 22:06 schreef Vanillekwark het volgende:
Oh kut jongens ga maar weer HPLC is er.
Ouwe senielquote:
GODTYFUS, IK HEB OOK GEVOEL JA!quote:Op maandag 7 september 2015 22:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Daar heb je die aardappelzak ook weer
Het is je vergevenquote:
Ah, GGMM deed weer mee?quote:Op maandag 7 september 2015 22:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat was me wel genoeg Haxball voor komende tijd, treurige zooi
Hier hou ik wel van.quote:Op maandag 7 september 2015 22:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vanilleman, koning die alles kan
JimmyDean anders ookquote:Op maandag 7 september 2015 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
GGMM kan de sfeer in een seconde compleet om zeep helpen idd...
Na een minuut spelen was het al 'kanker dit' 'debiel dat'quote:Op maandag 7 september 2015 22:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb standaard al geen zin meer als hij mee doet. Wat een zielig figuur.
Het ligt sowieso aan iedereen behalve hem.quote:Op maandag 7 september 2015 22:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Na een minuut spelen was het al 'kanker dit' 'debiel dat'
Ach ja, dan haak ik af
Het is geen kwestie van me laten opnaaien. Maar het gaat om een spelletje, je doet 't voor je plezier, en zijn constant kutgedrag verneukt het plezier gewoon. Dan doe ik het liever nietquote:
zeg het m in het topicquote:Op maandag 7 september 2015 22:50 schreef Chloroform het volgende:
Mensen die in US een foto posten met als commentaar "Nou vooruit dan maar"
Ja weenie niemand dwingt je om je rotkop in zo'n topic te plaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |