Klopt, het innerlijk is doorslaggevend.quote:Op maandag 7 september 2015 21:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
draait om innerlijk toch
Wenkbrauwen van black people hebben beef op een harde manier.quote:Op maandag 7 september 2015 21:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
over 5 jaar hangen ze onder haar ogen.
kant is makkelijker te ontrafelen dan ditquote:Op maandag 7 september 2015 21:20 schreef Crip het volgende:
Cara delevigne wenkiesAlleen staat niet iedereen dat
Ze willen zo over haar face gaan racen ze staan ready om naar downunder te gaan.quote:Op maandag 7 september 2015 21:21 schreef Crip het volgende:
Haar wenkbrauw lijkt ook wel op een spermacel trouwens.
voor mij nietquote:Op maandag 7 september 2015 21:21 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Klopt, het innerlijk is doorslaggevend.
Weet ik, zo zijn jullie mannen.quote:
combi tochquote:Op maandag 7 september 2015 21:23 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Weet ik, zo zijn jullie mannen.
Ik ben altijd bij je, je zit de hele dag in mijn gedachtequote:Op maandag 7 september 2015 21:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zit in de trein en jij vult de leegte die ik momenteel ervaar
dat zou niet best zijnquote:Op maandag 7 september 2015 21:25 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik ben altijd bij je, je zit de hele dag in mijn gedachte
Wollaquote:
Misschien is ie nog ff douchen.quote:Op maandag 7 september 2015 21:28 schreef HPLC het volgende:
Hermann is nog steeds niet terug van poep- en fappartij
Vooral die roze binnenvoering.quote:Op maandag 7 september 2015 21:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
draait om innerlijk toch
dus?quote:Op maandag 7 september 2015 21:30 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee zou m'n vriend niet blij mee zijn
dit zeggen..quote:Op maandag 7 september 2015 21:28 schreef HPLC het volgende:
niet weten dat ik MGSV verslaafd benquote:Op maandag 7 september 2015 21:28 schreef HPLC het volgende:
Fappie!quote:Op maandag 7 september 2015 21:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet weten dat ik MGSV verslaafd ben
Supermarkt en mascotte is wel leukquote:Op maandag 7 september 2015 21:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Die accentenversiertest was wel dom.
Oké, ga je ook bij de FARC?quote:Op maandag 7 september 2015 21:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en nu ga ik aan Narcos beginnen, doei
Hey Chai heb jij ook iets aan vluchtelingen gegeven?quote:
Je hebt gewoon teveel verslavingen om bij te houden.quote:Op maandag 7 september 2015 21:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet weten dat ik MGSV verslaafd ben
Nee had al aan Nepal gegeven, dus ik sla over.quote:Op maandag 7 september 2015 21:48 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey Chai heb jij ook iets aan vluchtelingen gegeven?
Kijk je ook icmyas?quote:Op maandag 7 september 2015 21:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee had al aan Nepal gegeven, dus ik sla over.
Trustequote:Op maandag 7 september 2015 22:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Jeuj tilburg, doeidoei slaapse
Ben er weerquote:Op maandag 7 september 2015 22:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mooi
Kom maar weer tevoorschijn jongens, SE is weg
Eindelijkquote:Op maandag 7 september 2015 22:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mooi
Kom maar weer tevoorschijn jongens, SE is weg
Godver, meloenkopquote:Op maandag 7 september 2015 22:06 schreef Vanillekwark het volgende:
Oh kut jongens ga maar weer HPLC is er.
Ouwe senielquote:
GODTYFUS, IK HEB OOK GEVOEL JA!quote:Op maandag 7 september 2015 22:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Daar heb je die aardappelzak ook weer
Het is je vergevenquote:
Ah, GGMM deed weer mee?quote:Op maandag 7 september 2015 22:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat was me wel genoeg Haxball voor komende tijd, treurige zooi
Hier hou ik wel van.quote:Op maandag 7 september 2015 22:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vanilleman, koning die alles kan
JimmyDean anders ookquote:Op maandag 7 september 2015 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
GGMM kan de sfeer in een seconde compleet om zeep helpen idd...
Na een minuut spelen was het al 'kanker dit' 'debiel dat'quote:Op maandag 7 september 2015 22:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb standaard al geen zin meer als hij mee doet. Wat een zielig figuur.
Het ligt sowieso aan iedereen behalve hem.quote:Op maandag 7 september 2015 22:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Na een minuut spelen was het al 'kanker dit' 'debiel dat'
Ach ja, dan haak ik af
Het is geen kwestie van me laten opnaaien. Maar het gaat om een spelletje, je doet 't voor je plezier, en zijn constant kutgedrag verneukt het plezier gewoon. Dan doe ik het liever nietquote:
zeg het m in het topicquote:Op maandag 7 september 2015 22:50 schreef Chloroform het volgende:
Mensen die in US een foto posten met als commentaar "Nou vooruit dan maar"
Ja weenie niemand dwingt je om je rotkop in zo'n topic te plaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |