Mja er is niet veel meer keuze overquote:Op maandag 7 september 2015 19:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Echt wel een slechte keus, dat karakter, past totaal niet bij me.
Nee, maar kennelijk ben je nogal snel op je pikkie getrapt.quote:Op maandag 7 september 2015 19:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zit je weer fittie te zoeken? Boeler
Jij niet dan ?quote:Op maandag 7 september 2015 19:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, maar kennelijk ben je nogal snel op je pikkie getrapt.
*lul van 30+ cmquote:Op maandag 7 september 2015 19:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, maar kennelijk ben je nogal snel op je pikkie getrapt.
LO-GISCHquote:Op maandag 7 september 2015 19:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, het was allemaal een misverstand
Ook niet. Denk ik per ongeluk de huid meeneem.quote:Op maandag 7 september 2015 19:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Had jij nou ervaring met aars harsen?
Aha. Okquote:Op maandag 7 september 2015 19:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ook niet. Denk ik per ongeluk de huid meeneem.
quote:
#teenager #firstworldproblemsquote:
omdat humor.quote:Op maandag 7 september 2015 20:00 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Weetnie waarom maar moet daar altijd om lachen
So so so nice broquote:
Ik ben 23. Heb dat de laatste ook al iets minder dat gevoelquote:
Ik heb puppy eyesquote:
23? Had je veel jonger geschatquote:Op maandag 7 september 2015 20:02 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik ben 23. Heb dat de laatste ook al iets minder dat gevoel
We worden allemaal een dagje wijzer he.
quote:Op maandag 7 september 2015 20:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
23? Had je veel jonger geschat
quote:
Klopt, iedereen schat me altijd jonger zowel uiterlijk en op basis van karakter.quote:Op maandag 7 september 2015 20:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
23? Had je veel jonger geschat
Fake, mascara zit nog goed.quote:
zie niet hoe dat struggles zijn, heb je zelf in de hand.quote:Op maandag 7 september 2015 20:03 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Klopt, iedereen schat me altijd jonger zowel uiterlijk en op basis van karakter.
#struggles
hoe zie je eruit dan?quote:Op maandag 7 september 2015 20:03 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Klopt, iedereen schat me altijd jonger zowel uiterlijk en op basis van karakter.
#struggles
Als het liefste meisje van de wereld evermade by god.quote:
Echt tegenover gestelde.quote:Op maandag 7 september 2015 20:05 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Blond haar, blauwe ogen, beetje herpes op de lippen maar wel puppy ogen
nigga plsquote:Op maandag 7 september 2015 20:05 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Als het liefste meisje van de wereld evermade by god.
Pics or it did not happen.quote:Op maandag 7 september 2015 20:03 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik heb puppy eyesook van nature
quote:Op maandag 7 september 2015 20:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja joh. En laat je leeftijdbeeld niet teveel vertekenen door IfIm.
krio komt naast je liggenquote:Op maandag 7 september 2015 20:10 schreef Crip het volgende:
Het is wel tering koud weer hè, wel lekker 's nachts tijdens het slapen.
Valt mee, maar een koud bed is idd lekkerquote:Op maandag 7 september 2015 20:10 schreef Crip het volgende:
Het is wel tering koud weer hè, wel lekker 's nachts tijdens het slapen.
Op FOK je onvolwassen gedragen =quote:Op maandag 7 september 2015 20:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja joh. En laat je leeftijdbeeld niet teveel vertekenen door IfIm.
lol tinder garpje dit ahahahahahaaaquote:
En dan zo lekker snugglen met mijn deken omdat ik forever alone ben.quote:Op maandag 7 september 2015 20:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Valt mee, maar een koud bed is idd lekker
Zeker allemaal weer gepest of gescheiden oudersquote:Op maandag 7 september 2015 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze gaan weer lekker janken samen met Fred.
quote:Op maandag 7 september 2015 20:13 schreef Crip het volgende:
[..]
En dan zo lekker snugglen met mijn deken omdat ik forever alone ben.
Ja is leukquote:Op maandag 7 september 2015 20:14 schreef Crip het volgende:
Is dat leuk HNTM? Nooit gekeken, keek vroeger toen ik jonger was wel altijd ANTM met Tyra Banks en Miss J enzo.
Moet maar eens mn tv aanzetten ooit. Ik heb sinds vorige week HBO nog helemaal niet gekeken ernaarquote:
Elke maandag op RTL 5 om 20:30quote:Op maandag 7 september 2015 20:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Moet maar eens mn tv aanzetten ooit. Ik heb sinds vorige week HBO nog helemaal niet gekeken ernaar
Sjeetjequote:Op maandag 7 september 2015 20:16 schreef McNulty het volgende:
Laat zien dat je solidair bent met xcachet
ze moet twee weken chillen in de jilla
#FREE XCACHET #FREE EMMA
Hey nulty, soldaat host broeder.quote:Op maandag 7 september 2015 20:16 schreef McNulty het volgende:
Laat zien dat je solidair bent met xcachet
ze moet twee weken chillen in de jilla
#FREE XCACHET #FREE EMMA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |