krio komt naast je liggenquote:Op maandag 7 september 2015 20:10 schreef Crip het volgende:
Het is wel tering koud weer hè, wel lekker 's nachts tijdens het slapen.
Valt mee, maar een koud bed is idd lekkerquote:Op maandag 7 september 2015 20:10 schreef Crip het volgende:
Het is wel tering koud weer hè, wel lekker 's nachts tijdens het slapen.
Op FOK je onvolwassen gedragen =quote:Op maandag 7 september 2015 20:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja joh. En laat je leeftijdbeeld niet teveel vertekenen door IfIm.
lol tinder garpje dit ahahahahahaaaquote:
En dan zo lekker snugglen met mijn deken omdat ik forever alone ben.quote:Op maandag 7 september 2015 20:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Valt mee, maar een koud bed is idd lekker
Zeker allemaal weer gepest of gescheiden oudersquote:Op maandag 7 september 2015 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze gaan weer lekker janken samen met Fred.
quote:Op maandag 7 september 2015 20:13 schreef Crip het volgende:
[..]
En dan zo lekker snugglen met mijn deken omdat ik forever alone ben.
Ja is leukquote:Op maandag 7 september 2015 20:14 schreef Crip het volgende:
Is dat leuk HNTM? Nooit gekeken, keek vroeger toen ik jonger was wel altijd ANTM met Tyra Banks en Miss J enzo.
Moet maar eens mn tv aanzetten ooit. Ik heb sinds vorige week HBO nog helemaal niet gekeken ernaarquote:
Elke maandag op RTL 5 om 20:30quote:Op maandag 7 september 2015 20:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Moet maar eens mn tv aanzetten ooit. Ik heb sinds vorige week HBO nog helemaal niet gekeken ernaar
Sjeetjequote:Op maandag 7 september 2015 20:16 schreef McNulty het volgende:
Laat zien dat je solidair bent met xcachet
ze moet twee weken chillen in de jilla
#FREE XCACHET #FREE EMMA
Hey nulty, soldaat host broeder.quote:Op maandag 7 september 2015 20:16 schreef McNulty het volgende:
Laat zien dat je solidair bent met xcachet
ze moet twee weken chillen in de jilla
#FREE XCACHET #FREE EMMA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |