quote:
Ik had het goedquote:Op maandag 7 september 2015 20:56 schreef Chai het volgende:
Fleurine mag er als eerste uit van mij, lijkt net alsof ze geen mimiek heeft.
Klopt, begreep wel wat de jury zei. Te weinig expressie.quote:Op maandag 7 september 2015 21:37 schreef zoem het volgende:
Fleurine heeft veelal dezelfde gezichtsuitdrukking.
Je moet gewoon niet spoileren. Gaat helemaal nergens over.quote:Op maandag 7 september 2015 21:37 schreef ntm het volgende:
Het is maar een programma dat je te serieus neemtDus wie heeft de rare kronkel hmm
Waar maak je je druk om joh, als het halve finale/finale is snap ik dat je het kut vind maar nu overdrijf je gewoon.quote:Op maandag 7 september 2015 21:38 schreef roos94 het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet spoileren. Gaat helemaal nergens over.
Lekker boeiend. Je weet vervolgens toch niet of het echt waar is of niet. Ik ging er zelfs stiekem al vanuit dat Rachel er juist uit zou gaan en dat het gewoon een troll was.quote:Op maandag 7 september 2015 21:38 schreef roos94 het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet spoileren. Gaat helemaal nergens over.
Niet spoileren in de TT svp. Al is het nu al te laat natuurlijk.quote:Op maandag 7 september 2015 21:37 schreef ntm het volgende:
Het is maar een programma dat je te serieus neemtDus wie heeft de rare kronkel hmm
Pas maar aan als je dat nodig vindtquote:Op maandag 7 september 2015 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet spoileren in de TT svp. Al is het nu al te laat natuurlijk.
Het is gewoon niet netjes om iets te spoileren vriend!quote:Op maandag 7 september 2015 21:37 schreef ntm het volgende:
voor mensen die de herha nog gaan kijken is het toch goed om de TT alsnog aan te passenquote:Op maandag 7 september 2015 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet spoileren in de TT svp. Al is het nu al te laat natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |