Playmobilquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:35 schreef danic het volgende:
Ze komt morgen tussen 13.00 en 15.00 even bij me langs met alle boekjes. Daar staan ook alle nummers op. Dan kan ik daar foto's van maken.
Ik heb haar gevraagd naar een richtprijs.
Morgen meer!
quote:Op woensdag 16 september 2015 11:40 schreef Koningin het volgende:
[..]
Die van mij was trouwens maat 92, dus te klein.
Je hebt pmquote:Op donderdag 17 september 2015 12:42 schreef Spewey het volgende:
Danic, heb je foto's van Egypte? Interesse in alles
Dat is hier om de hoekquote:Op woensdag 16 september 2015 14:31 schreef ymme het volgende:
Hier de foto's van de kinderwagen.
(mp advertentie)
http://www.marktplaats.nl(...)viousPage=mympSeller
Ik heb 2 blousjes maat 104, beide denk ik 1 keer gedragen en gewassen. 1 euro per stuk.quote:Op donderdag 17 september 2015 15:57 schreef Poesopstokje het volgende:
Wie heeft er al zomeropruiming?
Ik zoek blousjes korte mouw maat 104/110 voor m'n zoon.
''Website niet beschikbaar.''quote:Op donderdag 17 september 2015 16:22 schreef Hobbesje het volgende:
[..]
Ik heb 2 blousjes maat 104, beide denk ik 1 keer gedragen en gewassen. 1 euro per stuk.
http://smg.photobucket.co(...)15/104?sort=3&page=1
quote:Op donderdag 17 september 2015 16:38 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
''Website niet beschikbaar.''
Zou je de foto's hier neer willen zetten?
Spring, ik zie er van af als je dat niet erg vindt. Er ligt hier een prachtig jongetje op mijn buik te slapen. Maar Lamb wilde ook wel indien meisjequote:Op vrijdag 11 september 2015 18:43 schreef -Spring het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, maar ik heb ff niet zo'n handig moment uitgekozen om ze online te zetten, want ik had vervolgens te weinig tijd om het af te ronden.Ik probeer het van het weekend ronden, is dat oké?
Ik reageer pas heel laat dus misschien heb je al veel verkocht maar heb je toevallig dat kid kid setje maat 56 nog?quote:Op zondag 13 september 2015 10:09 schreef Fannetje het volgende:
Ik gooi mijn mapje er dan ook nog maar eens in.
Jongenskleertjes 50/56/62.
Er komt nog meer...was nog wat dingen vergeten op de foto te zetten.
http://www.mijnalbum.nl/Album=LQFHPUTE
Tuurlijk!quote:Op donderdag 17 september 2015 21:58 schreef Malteser het volgende:
[..]
Spring, ik zie er van af als je dat niet erg vindt. Er ligt hier een prachtig jongetje op mijn buik te slapen. Maar Lamb wilde ook wel indien meisje.
Ja hoor!quote:Op vrijdag 18 september 2015 12:15 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ik reageer pas heel laat dus misschien heb je al veel verkocht maar heb je toevallig dat kid kid setje maat 56 nog?
quote:
Ik weet het... Maar kan m mobiel niet legen. Dm kan wel!quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:40 schreef Malteser het volgende:
[..]
Je inbox is vol dus PM'en lukt niet.
Regenachtig weerquote:Op vrijdag 18 september 2015 21:41 schreef Fazzoletti het volgende:
Het wordt weer herfst! ()
Regenlaarsjes anyone?! Maat 19
[ afbeelding ]
Verder wat kastopruiming voor jongens 74-80
Ze is net 1 toch? Hebt jij een reuzin?quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:43 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik zoek nog een winterslaapzak (of twee) en een winterjasje voor m'n meisje. Nu maat 80, dus ik denk maat 86 nodig.
Saar is nu 13 mnd en zit in maat 86.. (broeken 80) maar die heeft een vader van 1.98m en heeft 86 ook echt vd lengte nodig...quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze is net 1 toch? Hebt jij een reuzin?of heb ik een dwergje?
Noor is 2 en is had 74 rond haar eerste geloof ik
.
Maarrrr, ik heb misschien nog wel wat. Alleen nu in France. Moet je dat topje eigenlijk nog?
Mijn reuzin zit precies gemiddeld op de curvequote:Op vrijdag 18 september 2015 22:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze is net 1 toch? Hebt jij een reuzin?of heb ik een dwergje?
Noor is 2 en is had 74 rond haar eerste geloof ik
.
Maarrrr, ik heb misschien nog wel wat. Alleen nu in France. Moet je dat topje eigenlijk nog?
Ik gok er ook maar niet op, volgens mij is Q. wel gemiddeld/ietsje kleiner, maar motorisch niet de snelste nogquote:Op vrijdag 18 september 2015 22:10 schreef Fazzoletti het volgende:
Ja zijn er nogIk pm je even
F's 1e schoentjes waren maat 20. Toen was hij 13 maanden, maar hij is wel een kleintje
Ik heb een jasje in maat 80, mocht je interesse hebben. Die heeft rosalie bij zowel maat 80 als als 86 de hele winter gedragen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:43 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik zoek nog een winterslaapzak (of twee) en een winterjasje voor m'n meisje. Nu maat 80, dus ik denk maat 86 nodig.
quote:Op zondag 20 september 2015 12:06 schreef danic het volgende:
Ik heb hier een stapeltje maillots maat 74/80. Kunnen groter vallen, zeker niet kleiner. Diverse kleuren. 7 stuks, de ene nieuw de andere wel gebruikt en daardoor ook wat pillig.
Mogen weg tegen verzendkosten.
(Ze zijn wel echt voor een meisje op 1 donkerblauwe na, da's uni)
helemaal goed!quote:Op zondag 20 september 2015 13:28 schreef danic het volgende:
[..]
Ik gooi ze in de tas voor volgende week.
En zondag is goed. Zelfde tijd?
Topje yes graag! Doe maar PM en we regelen het.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja hier ook een middellijntje hoor! Maar die zat echt nog niet in 80.
Maarre, het topje?
Ja ik heb zeker interesse! Heb je misschien foto's?quote:Op zaterdag 19 september 2015 08:00 schreef danic het volgende:
[..]
Ik heb een jasje in maat 80, mocht je interesse hebben. Die heeft rosalie bij zowel maat 80 als als 86 de hele winter gedragen.
Ik heb ook een dikke winterslaapzak met afritsbaar mouwen. En een Iers dunnere slaapzak met mouwen die niet afritsbaar zijn.
Als je interesse hebt hoor ik het wel.
Jep:quote:Op zondag 20 september 2015 21:01 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja ik heb zeker interesse! Heb je misschien foto's?
http://m.hema.nl/winkel/b(...)g/jassen/meisjesjas-(33020740)?fh_view_size=24&fh_sort=pnl_stockavailability%2C-pnl_mcw_rank%2Cpnl_newness%2C-%24standaardranking_cocktail&fh_modification=quote:Op dinsdag 22 september 2015 14:33 schreef Bloesem. het volgende:
Ik zoek een ieniemini-jasje voor een meisje, ergens tussen maat 50-68Iemand?
SPOILER: Te koopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag een pm of dm bij interesse
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
Wordt als we terug zijn in NL! Komt goed!quote:Op zondag 20 september 2015 21:01 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Topje yes graag! Doe maar PM en we regelen het.
Ik vond het een fijn boek. Had het van de bieb geleend.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:42 schreef Gevalletje het volgende:
Die "baby in een droomritme" waren sommige wel positief over geloof ik? Zo te zien wel weg nu.. Als iemand em nog weg wil doen heb ik wel interesse.
Is het echt een aanrader trouwens? Anders ga ik dan sowieso zelf wel even op zoek. (Nachten variëren van redelijk tot slecht en erg vaak wakker worden en dat is soms best vermoeiend)
Die van mij is er nogquote:Op dinsdag 22 september 2015 23:42 schreef Gevalletje het volgende:
Die "baby in een droomritme" waren sommige wel positief over geloof ik? Zo te zien wel weg nu.. Als iemand em nog weg wil doen heb ik wel interesse.
Is het echt een aanrader trouwens? Anders ga ik dan sowieso zelf wel even op zoek. (Nachten variëren van redelijk tot slecht en erg vaak wakker worden en dat is soms best vermoeiend)
Wat wil je voor die 1e hebben?quote:Op woensdag 23 september 2015 15:44 schreef lily het volgende:
Oh ja, winterjassen. Ik heb er nog een paar (geen maat 80 trouwens).
maat 74 (villa happ manteltje; dikke vrij stugge stof)
[ afbeelding ]
maat 92 (valt ruim)
[ afbeelding ]
maat 98/104 (antraciet mantel a-lijn)
[ afbeelding ]
Crumpette ik heb interesse!quote:Op woensdag 23 september 2015 11:46 schreef Crumpette het volgende:
In de aanbieding: hoptye timbuktu! Weinig gebruikt wegens slechte rug, nu ik kan achterdragen is hij niet meer goed passend en ingeruild voor een tula. Nieuwprijs was 80, mag nu weg voor.. 50 en verzenden?
als ela hem te groot vind en afhaakt heb ik evt wel interesse!quote:Op woensdag 23 september 2015 16:06 schreef lily het volgende:
Hij valt ook nog best ruim, meen ik...
Die middelstequote:Op woensdag 23 september 2015 15:44 schreef lily het volgende:
Oh ja, winterjassen. Ik heb er nog een paar (geen maat 80 trouwens).
maat 74 (villa happ manteltje; dikke vrij stugge stof)
[ afbeelding ]
maat 92 (valt ruim)
[ afbeelding ]
maat 98/104 (antraciet mantel a-lijn)
[ afbeelding ]
Is goed. Wil je ook alvast nadenken over je vraagprijs?quote:Op woensdag 23 september 2015 20:27 schreef lily het volgende:
dm naar ingee en caroro
Ik zal hem morgen ff opmeten, danic...
Leah zit ondertussen in maat 122 dus ik weet het niet meer precies.
Hij viel ruim in mijn herinnering.
Ik heb een donkerblauw skipakje in 74/80 met wantjes en slofjes. Mag je hebben tegen verzendkosten of ophalenquote:Op woensdag 23 september 2015 20:58 schreef ingee het volgende:
74 of 80.
Ze was vorige week 66 cm, dus ik verwacht nog wel maat 80 voor het einde van de winter.
En schoentjes vanaf maat 17.
quote:Op woensdag 23 september 2015 21:00 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik heb een donkerblauw skipakje in 74/80 met wantjes en slofjes. Mag je hebben tegen verzendkosten of ophalen(Volgens mij woon jij dichtbij mij toch? In 013?)
Buggypakje heb ik al! Wel bedankt.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:00 schreef danic het volgende:
Ik heb weinig in die maat. Wel een buggypak. Dus zo'n skipak a la slaapzak met gaten erin voor de gordels. Precies 74/80.
Wit, met een girafje erop.
Da's vlakbij. Ik zit zo'n 10km verderop in B-Equote:Op woensdag 23 september 2015 21:02 schreef ingee het volgende:
[..]
Waar woon jij? Ik bij de laafjes.
O ja dat wist ik!quote:Op woensdag 23 september 2015 21:04 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Da's vlakbij. Ik zit zo'n 10km verderop in B-E
quote:Op woensdag 23 september 2015 21:02 schreef ingee het volgende:
[..]
Buggypakje heb ik al! Wel bedankt.
Ik heb een aantal nieuwe schoentjesquote:Op woensdag 23 september 2015 20:58 schreef ingee het volgende:
74 of 80.
Ze was vorige week 66 cm, dus ik verwacht nog wel maat 80 voor het einde van de winter.
En schoentjes vanaf maat 17.
Thx voor t kijken! Hemajasjes zijn niet helemaal mijn stijl. Hoe ziet 't donkerblauwe jasje eruit?quote:Op dinsdag 22 september 2015 15:45 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
http://m.hema.nl/winkel/b(...)g/jassen/meisjesjas-(33020740)?fh_view_size=24&fh_sort=pnl_stockavailability%2C-pnl_mcw_rank%2Cpnl_newness%2C-%24standaardranking_cocktail&fh_modification=
Ik heb beide kleuren in mt62. Weet alleen zo niet waar.. Maar als man thuis is kan ik wel even zoeken.
Heb ook nog een donkerblauw winterjasje mt56 van prenatal alleen daar mist een drukknoopje (verder geen probleem voor de functie van het jasje)
Jasje is verder nog heel erg mooi.
Mag weg voor weinig.
Met groene of blauwe veters zijn ze ook echt tof voor een jongetje.quote:Op donderdag 24 september 2015 15:27 schreef Vlindur het volgende:
Die Hush Puppies zijn inderdaad heel tof zeg
Ze zijn H.ielke echt nog veel te groot. Die heeft nu iets van maat 17 denk ikquote:Op donderdag 24 september 2015 15:34 schreef danic het volgende:
[..]
Met groene of blauwe veters zijn ze ook echt tof voor een jongetje.
Ik kocht ze en terwijl Eva ze paste, heeft de verkoopster ze voor haar zoon apart gezet met een ander kleur veter erbij. Zij bedacht zelf ook dat ze wel voor een jongetje konden.
Ze zijn niet heel veel gedragen trouwens. Waarom kan ik niet echt goed verklaren , ik pakte ze gewoon niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |