Topje yes graag! Doe maar PM en we regelen het.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja hier ook een middellijntje hoor! Maar die zat echt nog niet in 80.
Maarre, het topje?
Ja ik heb zeker interesse! Heb je misschien foto's?quote:Op zaterdag 19 september 2015 08:00 schreef danic het volgende:
[..]
Ik heb een jasje in maat 80, mocht je interesse hebben. Die heeft rosalie bij zowel maat 80 als als 86 de hele winter gedragen.
Ik heb ook een dikke winterslaapzak met afritsbaar mouwen. En een Iers dunnere slaapzak met mouwen die niet afritsbaar zijn.
Als je interesse hebt hoor ik het wel.
Jep:quote:Op zondag 20 september 2015 21:01 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja ik heb zeker interesse! Heb je misschien foto's?
http://m.hema.nl/winkel/b(...)g/jassen/meisjesjas-(33020740)?fh_view_size=24&fh_sort=pnl_stockavailability%2C-pnl_mcw_rank%2Cpnl_newness%2C-%24standaardranking_cocktail&fh_modification=quote:Op dinsdag 22 september 2015 14:33 schreef Bloesem. het volgende:
Ik zoek een ieniemini-jasje voor een meisje, ergens tussen maat 50-68Iemand?
SPOILER: Te koopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag een pm of dm bij interesse
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
Wordt als we terug zijn in NL! Komt goed!quote:Op zondag 20 september 2015 21:01 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Topje yes graag! Doe maar PM en we regelen het.
Ik vond het een fijn boek. Had het van de bieb geleend.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:42 schreef Gevalletje het volgende:
Die "baby in een droomritme" waren sommige wel positief over geloof ik? Zo te zien wel weg nu.. Als iemand em nog weg wil doen heb ik wel interesse.
Is het echt een aanrader trouwens? Anders ga ik dan sowieso zelf wel even op zoek. (Nachten variëren van redelijk tot slecht en erg vaak wakker worden en dat is soms best vermoeiend)
Die van mij is er nogquote:Op dinsdag 22 september 2015 23:42 schreef Gevalletje het volgende:
Die "baby in een droomritme" waren sommige wel positief over geloof ik? Zo te zien wel weg nu.. Als iemand em nog weg wil doen heb ik wel interesse.
Is het echt een aanrader trouwens? Anders ga ik dan sowieso zelf wel even op zoek. (Nachten variëren van redelijk tot slecht en erg vaak wakker worden en dat is soms best vermoeiend)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |