Hij past hier ook nog, maar is een beetje te kortquote:Op zaterdag 12 september 2015 16:28 schreef ingee het volgende:
Die Hema poezentrui hebben wij in maat 50, past nog steeds.
Bedankt Poes, maar ik ga toch voor die van Milka met afritsbare mouwenquote:Op zaterdag 12 september 2015 00:57 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)viousPage=mympSeller
Ik heb deze drie nog, eentje met afritsbare mouwen, andere twee mouwloos.
Fijn! Ik stuur vanavond even een PM!quote:
Volgens mij heeft mijn kind een half jaar in die trui in maat 50 gepastquote:Op zaterdag 12 september 2015 16:28 schreef ingee het volgende:
Die Hema poezentrui hebben wij in maat 50, past nog steeds.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:34 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Bedankt Poes, maar ik ga toch voor die van Milka met afritsbare mouwen
[..]
Fijn! Ik stuur vanavond even een PM!
Te koop, zie fb! (Ik krijg de foto's niet zo makkelijk hier vanaf de telefoon)quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:24 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Oh tof! Ter overname of te leen??
En L-E: ook cool! Same question
En burd: benieuwd!
Is de paus katholiek?quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:58 schreef lichtknopje het volgende:
Is er hier nog behoefte aan hele stapels jongens baby kleding in 50/56/62 oa Dirkje En Z8 en een inbaker zak?
Ligt Parijs in Frankrijk?quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:58 schreef lichtknopje het volgende:
Is er hier nog behoefte aan hele stapels jongens baby kleding in 50/56/62 oa Dirkje En Z8 en een inbaker zak?
Wat een leuk spul <3quote:Op zondag 13 september 2015 10:09 schreef Fannetje het volgende:
Ik gooi mijn mapje er dan ook nog maar eens in.
Jongenskleertjes 50/56/62.
Er komt nog meer...was nog wat dingen vergeten op de foto te zetten.
http://www.mijnalbum.nl/Album=LQFHPUTE
Mocht je niks vinden voor die tijd heb ik er evt wel een te leen voor in je vakantie.quote:Op zondag 13 september 2015 07:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Heeft er iemand nog een buggy met zonnekap voor weinig. Wij gaan in okt. vliegen en een buggy lijkt mij dan wel handig.
Heb ik nogquote:Op zondag 13 september 2015 21:37 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik wil die boxpakjes met lange mouwen wel overnemen MC als je die nog hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |