Ja ze zijn er nog. Ik zet ze gereserveerd voor jou.quote:Op woensdag 9 september 2015 19:10 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ook al zo leuk! Als ze nog niet verkocht zijn wil ik graag overnemen:
Jumpsuit/pyjama lindex maat 62
DUNS paddenstoelen jumpsuit
IdaT jumpsuit maar 74
Sterrenjumpsuit jnydesign maat 74
Als het kan zou ik dat Villervalla overgooi jurkje wel willen <3quote:Op woensdag 9 september 2015 23:40 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik heb een aantal jurken die weg mogen, prijzen zijn onderhandelbaar
4ff setje, 98/104, 15 euro
[ link | afbeelding ]
Villervalla, maat 92, maar valt groter, 5 euro
[ link | afbeelding ]
Met pijn in mijn hart, want hij stond zo leuk
Fred's world, maat 98, 5 euro
[ link | afbeelding ]
Noppies, maat 98, 5 euro
[ link | afbeelding ]
Noooouuu poep! Die 4ff <3 en Freds World zijn ergg leukquote:
Ik heb je erover gedm'd, maar krijg geen reactie. Heb je mijn dm(s) wel ontvangen?quote:Op woensdag 9 september 2015 19:03 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ohben ik nog op tijd? Ik wil ze wel van je overnemen!
Ik heb je net gePMt, sorry voor de late reactie. Het loopt hier niet helemaal lekker.quote:Op vrijdag 11 september 2015 15:49 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik heb je erover gedm'd, maar krijg geen reactie. Heb je mijn dm(s) wel ontvangen?
Geen probleem, we hebben elkaar inmiddels 'aan de lijn' gehad!quote:Op vrijdag 11 september 2015 15:50 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik heb je net gePMt, sorry voor de late reactie. Het loopt hier niet helemaal lekker.
Ben je hier nog aan toegekomen?quote:Op woensdag 9 september 2015 14:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja! Een groene met een onderzeeër op het achterwerk, ik kan morgen een foto maken!
Wat mij betreft wel, maar ik heb ff niet zo'n handig moment uitgekozen om ze online te zetten, want ik had vervolgens te weinig tijd om het af te ronden.quote:Op vrijdag 11 september 2015 12:37 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Gaat 't lukken met de kleertjes Spring?
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 11 september 2015 18:43 schreef -Spring het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, maar ik heb ff niet zo'n handig moment uitgekozen om ze online te zetten, want ik had vervolgens te weinig tijd om het af te ronden.Ik probeer het van het weekend ronden, is dat oké?
Ha, nee! Maar goed nieuws, Sticker ligt in ons bed te slapen dus ik loop nu even naar zijn kamer om de zwembroek te pakken!quote:Op vrijdag 11 september 2015 17:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ben je hier nog aan toegekomen?.
Ik heb er drie van de Hema, maat 86-104. De blauwe met sterren, de blauwgrijs gestreepte en een witte. Ik vraag voor alle drie 25 euro inclusief verzendenquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:30 schreef Sylver_ het volgende:
Had er iemand nog winter slaapzakken in maat 100 (of meer)?
JM ik heb 4 korte broekjes in 80 liggenquote:Op vrijdag 11 september 2015 22:06 schreef JufMariska het volgende:
Heeft er iemand wat zomerkleding voor jongens in maat 80 (of 86)? Ik bedacht net dat onze beer als we over 5 weken naar Portugal gaan natuurlijk no way meer in z'n zomerkleren pastEn om nou voor krap 2 weken nog vanalles te shoppen... Lenen mag ook als je 't niet kwijt wilt! We zijn dan poes-vrij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh top! Zijn die met afritsbare mouwen?quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:04 schreef milka82 het volgende:
[..]
Ik heb er drie van de Hema, maat 86-104. De blauwe met sterren, de blauwgrijs gestreepte en een witte. Ik vraag voor alle drie 25 euro inclusief verzenden
http://www.marktplaats.nl(...)viousPage=mympSellerquote:Op vrijdag 11 september 2015 22:40 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Oh top! Zijn die met afritsbare mouwen?
Jup, alledrie!quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:40 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Oh top! Zijn die met afritsbare mouwen?
Met of zonder isofix?quote:Op zaterdag 12 september 2015 13:15 schreef Roomsnoes het volgende:
Heeft er iemand een autostoel voor een dreumes te koop, groep 9-18 kg ongeveer?
Volgens mij wel maar is wel voor meisjes.quote:Op zaterdag 12 september 2015 13:24 schreef Butterflower het volgende:
Heeft er iemand nog waterschoentjes liggen in maat 19 of maat 20?
Fijn! Heb je er een foto van?quote:Op zaterdag 12 september 2015 13:25 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Volgens mij wel maar is wel voor meisjes.
Niet op de plek waar ik dacht. Zal straks nog even in Sac haar kast kijken.quote:Op zaterdag 12 september 2015 13:31 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Fijn! Heb je er een foto van?
Dat het voor meisjes is vindt ze vast niet erg
Zonder. Woon je in de buurt van 010 toevallig? Nee toch..?quote:Op zaterdag 12 september 2015 13:23 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Met of zonder isofix?
Zonder isofix heb ik wel.
Als die andere ook Crocs zijn dan hoef je niet verder te zoeken voor mij!quote:Op zaterdag 12 september 2015 13:47 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Niet op de plek waar ik dacht. Zal straks nog even in Sac haar kast kijken.
Wel deze gevonden volgens mij ook ongeveer maat 20 mogen tegen verzendkosten weg.
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:38 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
JM ik heb 4 korte broekjes in 80 liggen
Oh tof! Ter overname of te leen??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En L-E: ook cool! Same question
En burd: benieuwd!Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Hij past hier ook nog, maar is een beetje te kortquote:Op zaterdag 12 september 2015 16:28 schreef ingee het volgende:
Die Hema poezentrui hebben wij in maat 50, past nog steeds.
Bedankt Poes, maar ik ga toch voor die van Milka met afritsbare mouwenquote:Op zaterdag 12 september 2015 00:57 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)viousPage=mympSeller
Ik heb deze drie nog, eentje met afritsbare mouwen, andere twee mouwloos.
Fijn! Ik stuur vanavond even een PM!quote:
Volgens mij heeft mijn kind een half jaar in die trui in maat 50 gepastquote:Op zaterdag 12 september 2015 16:28 schreef ingee het volgende:
Die Hema poezentrui hebben wij in maat 50, past nog steeds.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:34 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Bedankt Poes, maar ik ga toch voor die van Milka met afritsbare mouwen
[..]
Fijn! Ik stuur vanavond even een PM!
Te koop, zie fb! (Ik krijg de foto's niet zo makkelijk hier vanaf de telefoon)quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:24 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Oh tof! Ter overname of te leen??
En L-E: ook cool! Same question
En burd: benieuwd!
Is de paus katholiek?quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:58 schreef lichtknopje het volgende:
Is er hier nog behoefte aan hele stapels jongens baby kleding in 50/56/62 oa Dirkje En Z8 en een inbaker zak?
Ligt Parijs in Frankrijk?quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:58 schreef lichtknopje het volgende:
Is er hier nog behoefte aan hele stapels jongens baby kleding in 50/56/62 oa Dirkje En Z8 en een inbaker zak?
Wat een leuk spul <3quote:Op zondag 13 september 2015 10:09 schreef Fannetje het volgende:
Ik gooi mijn mapje er dan ook nog maar eens in.
Jongenskleertjes 50/56/62.
Er komt nog meer...was nog wat dingen vergeten op de foto te zetten.
http://www.mijnalbum.nl/Album=LQFHPUTE
Mocht je niks vinden voor die tijd heb ik er evt wel een te leen voor in je vakantie.quote:Op zondag 13 september 2015 07:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Heeft er iemand nog een buggy met zonnekap voor weinig. Wij gaan in okt. vliegen en een buggy lijkt mij dan wel handig.
Heb ik nogquote:Op zondag 13 september 2015 21:37 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik wil die boxpakjes met lange mouwen wel overnemen MC als je die nog hebt
Ik vind hem zo leukquote:Op dinsdag 15 september 2015 09:21 schreef LadyBlack het volgende:
Spees
Ik heb dat harembroekje in maat 80 voor je als je wilt?
Nee is niet verstelbaar inderdaad. Moet ik m even voor je opmeten?quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:23 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik vind hem zo leukmaar zou ik dan niet met hetzelfde 'probleem' zitten? Dat die wel in de lengte past maar de buik te breed is? Althans bij die van mij kun je de tailleband niet verstellen, of heb ik een productiefout
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je al wat gevonden?quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:57 schreef Spees_Eend het volgende:
Heeft iemand nog wat leren slofjes liggen, beetje neutraal?
Met neutraal bedoel ik niet per se grijs of beige maar min of meer effen en zonder contrasterende kleuren of figuurtjes. Wat met veel combineert.
Haar voeten zijn nu 10.5 cm voor zover ze het laat meten
Dus zoiets wel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zoiets niet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb er nog eentje hangen van de H&M, maar ik durf even niet te zeggen welke maat dat is.quote:Op dinsdag 15 september 2015 16:06 schreef Morretje het volgende:
*long shot*
Heeft er iemand een softshelljasje liggen in maat 104, voor een jongen?
Mocht je tweedehands niets vinden, C&A heeft een hele fijne! Ik geloof dat ie 19 of 24 euro was. Als je wil zal ik de foto van die van S uploadenquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:06 schreef Morretje het volgende:
*long shot*
Heeft er iemand een softshelljasje liggen in maat 104, voor een jongen?
Thanks voor de tipquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:24 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Mocht je tweedehands niets vinden, C&A heeft een hele fijne! Ik geloof dat ie 19 of 24 euro was. Als je wil zal ik de foto van die van S uploaden![]()
En danic, is ook zo, bedankt hoor!
Een aan-foto had ik nietquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:26 schreef Morretje het volgende:
Graag Koningin!
[..]
Thanks voor de tipEn foto van S is altijd goed
Oh ja wel interesse! (Zeg ik zonder overleg maar soit, want playmobilquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:40 schreef danic het volgende:
Met het oog op Sinterklaas/Kerst:
Mijn collega heeft een grote hoeveelheid playmobil waar ze graag vanaf wil.
Het gaat om o.a.
- de piramide en allerlei toebehoren
- circustent en toebehoren (wagens,trapezes e.d.)
- safari lodge en toebehoren
- postkantoor
- grote Parijs-Dakar vrachtwagens
- vliegtuig (zowel groot als klein)
- helikopters
- diversen
Mocht er interesse zijn dan hoor ik het graag. Morgen komt ze even bij me langs zodat ik foto's kan maken van de boekjes en de serienummers weet.
Alles is zgan en compleet. Haar zoon is inmiddels 15 en speelt er niet meer mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |