Wat wil je voor die 1e hebben?quote:Op woensdag 23 september 2015 15:44 schreef lily het volgende:
Oh ja, winterjassen. Ik heb er nog een paar (geen maat 80 trouwens).
maat 74 (villa happ manteltje; dikke vrij stugge stof)
[ afbeelding ]
maat 92 (valt ruim)
[ afbeelding ]
maat 98/104 (antraciet mantel a-lijn)
[ afbeelding ]
Crumpette ik heb interesse!quote:Op woensdag 23 september 2015 11:46 schreef Crumpette het volgende:
In de aanbieding: hoptye timbuktu! Weinig gebruikt wegens slechte rug, nu ik kan achterdragen is hij niet meer goed passend en ingeruild voor een tula. Nieuwprijs was 80, mag nu weg voor.. 50 en verzenden?
als ela hem te groot vind en afhaakt heb ik evt wel interesse!quote:Op woensdag 23 september 2015 16:06 schreef lily het volgende:
Hij valt ook nog best ruim, meen ik...
Die middelstequote:Op woensdag 23 september 2015 15:44 schreef lily het volgende:
Oh ja, winterjassen. Ik heb er nog een paar (geen maat 80 trouwens).
maat 74 (villa happ manteltje; dikke vrij stugge stof)
[ afbeelding ]
maat 92 (valt ruim)
[ afbeelding ]
maat 98/104 (antraciet mantel a-lijn)
[ afbeelding ]
Is goed. Wil je ook alvast nadenken over je vraagprijs?quote:Op woensdag 23 september 2015 20:27 schreef lily het volgende:
dm naar ingee en caroro
Ik zal hem morgen ff opmeten, danic...
Leah zit ondertussen in maat 122 dus ik weet het niet meer precies.
Hij viel ruim in mijn herinnering.
Ik heb een donkerblauw skipakje in 74/80 met wantjes en slofjes. Mag je hebben tegen verzendkosten of ophalenquote:Op woensdag 23 september 2015 20:58 schreef ingee het volgende:
74 of 80.
Ze was vorige week 66 cm, dus ik verwacht nog wel maat 80 voor het einde van de winter.
En schoentjes vanaf maat 17.
quote:Op woensdag 23 september 2015 21:00 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik heb een donkerblauw skipakje in 74/80 met wantjes en slofjes. Mag je hebben tegen verzendkosten of ophalen(Volgens mij woon jij dichtbij mij toch? In 013?)
Buggypakje heb ik al! Wel bedankt.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:00 schreef danic het volgende:
Ik heb weinig in die maat. Wel een buggypak. Dus zo'n skipak a la slaapzak met gaten erin voor de gordels. Precies 74/80.
Wit, met een girafje erop.
Da's vlakbij. Ik zit zo'n 10km verderop in B-Equote:Op woensdag 23 september 2015 21:02 schreef ingee het volgende:
[..]
Waar woon jij? Ik bij de laafjes.
O ja dat wist ik!quote:Op woensdag 23 september 2015 21:04 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Da's vlakbij. Ik zit zo'n 10km verderop in B-E
quote:Op woensdag 23 september 2015 21:02 schreef ingee het volgende:
[..]
Buggypakje heb ik al! Wel bedankt.
Ik heb een aantal nieuwe schoentjesquote:Op woensdag 23 september 2015 20:58 schreef ingee het volgende:
74 of 80.
Ze was vorige week 66 cm, dus ik verwacht nog wel maat 80 voor het einde van de winter.
En schoentjes vanaf maat 17.
Thx voor t kijken! Hemajasjes zijn niet helemaal mijn stijl. Hoe ziet 't donkerblauwe jasje eruit?quote:Op dinsdag 22 september 2015 15:45 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
http://m.hema.nl/winkel/b(...)g/jassen/meisjesjas-(33020740)?fh_view_size=24&fh_sort=pnl_stockavailability%2C-pnl_mcw_rank%2Cpnl_newness%2C-%24standaardranking_cocktail&fh_modification=
Ik heb beide kleuren in mt62. Weet alleen zo niet waar.. Maar als man thuis is kan ik wel even zoeken.
Heb ook nog een donkerblauw winterjasje mt56 van prenatal alleen daar mist een drukknoopje (verder geen probleem voor de functie van het jasje)
Jasje is verder nog heel erg mooi.
Mag weg voor weinig.
Met groene of blauwe veters zijn ze ook echt tof voor een jongetje.quote:Op donderdag 24 september 2015 15:27 schreef Vlindur het volgende:
Die Hush Puppies zijn inderdaad heel tof zeg
Ze zijn H.ielke echt nog veel te groot. Die heeft nu iets van maat 17 denk ikquote:Op donderdag 24 september 2015 15:34 schreef danic het volgende:
[..]
Met groene of blauwe veters zijn ze ook echt tof voor een jongetje.
Ik kocht ze en terwijl Eva ze paste, heeft de verkoopster ze voor haar zoon apart gezet met een ander kleur veter erbij. Zij bedacht zelf ook dat ze wel voor een jongetje konden.
Ze zijn niet heel veel gedragen trouwens. Waarom kan ik niet echt goed verklaren , ik pakte ze gewoon niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |