abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156976344
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 19:19 schreef KNAK het volgende:
Las ergens dat de ML tot eind november is uitgesteld wegens problemen

Dus nog wat langer wachten tot ik um bij smokesmarter ga winnen :+
Echt niet, ik ga hem winnen :P
pi_156984449
Vraagje! Ik sta op het punt om een Uwell Crown clearomizer aan te schaffen, als vervanger van mijn Nautilus Mini. Nu zie ik dat je er 3 coils bij krijgt, 1 van 0.15 ohm, 1 van 0.25 en 1 van 0.5. Wat houdt dit precies in? De coils van mijn Nautilus Mini zijn volgens mij 1.7 o.i.d., dus dit is een stuk lager. Ik heb alleen geen idee wat voor effect dit heeft, of wat ''beter'' is. :p Kan iemand mij helpen?
pi_156984462
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 04:16 schreef BartMcCormick het volgende:
Vraagje! Ik sta op het punt om een Uwell Crown clearomizer aan te schaffen, als vervanger van mijn Nautilus Mini. Nu zie ik dat je er 3 coils bij krijgt, 1 van 0.15 ohm, 1 van 0.25 en 1 van 0.5. Wat houdt dit precies in? De coils van mijn Nautilus Mini zijn volgens mij 1.7 o.i.d., dus dit is een stuk lager. Ik heb alleen geen idee wat voor effect dit heeft, of wat ''beter'' is. :p Kan iemand mij helpen?
Vantevoren ff verdiepen in sub-olmen

Iemand hier al ervaring met de nieuwe kanger vocc coils?

[ Bericht 3% gewijzigd door Onorgineel op 21-10-2015 04:37:25 ]
Ook te boeken voor feestjes en partijen
pi_156984625
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 04:16 schreef BartMcCormick het volgende:
Vraagje! Ik sta op het punt om een Uwell Crown clearomizer aan te schaffen, als vervanger van mijn Nautilus Mini. Nu zie ik dat je er 3 coils bij krijgt, 1 van 0.15 ohm, 1 van 0.25 en 1 van 0.5. Wat houdt dit precies in? De coils van mijn Nautilus Mini zijn volgens mij 1.7 o.i.d., dus dit is een stuk lager. Ik heb alleen geen idee wat voor effect dit heeft, of wat ''beter'' is. :p Kan iemand mij helpen?
Wat heb je nu onder de Nautilus Mini hangen?
  † In Memoriam † woensdag 21 oktober 2015 @ 10:17:51 #256
230491 Zith
pls tip
pi_156986663
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 04:16 schreef BartMcCormick het volgende:
Vraagje! Ik sta op het punt om een Uwell Crown clearomizer aan te schaffen, als vervanger van mijn Nautilus Mini. Nu zie ik dat je er 3 coils bij krijgt, 1 van 0.15 ohm, 1 van 0.25 en 1 van 0.5. Wat houdt dit precies in? De coils van mijn Nautilus Mini zijn volgens mij 1.7 o.i.d., dus dit is een stuk lager. Ik heb alleen geen idee wat voor effect dit heeft, of wat ''beter'' is. :p Kan iemand mij helpen?


De 0.5 en 0.25 is stainless steel draad, de 0.15 is ni200. De laatste kan alleen met Temperature control. Stainless steel kan op sommige TC mods, maar kan ook op Wattage mode. Je zit wel tegen de 30-60 watt aan qua nodige output.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_156989978
quote:
3s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 06:59 schreef Anne het volgende:

[..]

Wat heb je nu onder de Nautilus Mini hangen?
iStick 20W, maar die ga ik ook vervangen door (waarschijnlijk) een iStick TC 60W of Cloupor Mini TC 50W.. Ik ben er nog niet helemaal uit :p Zoek een goede ''update'' voor mijn istick+nautilus mini beginnerssetje.
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 10:17 schreef Zith het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

De 0.5 en 0.25 is stainless steel draad, de 0.15 is ni200. De laatste kan alleen met Temperature control. Stainless steel kan op sommige TC mods, maar kan ook op Wattage mode. Je zit wel tegen de 30-60 watt aan qua nodige output.

Oke, thanks :). Maar wat is dan het daadwerkelijke verschil tussen bijvoorbeeld een 0.15 of 0.5 coil? Heeft het nog invloed op smaak/damp/iets anders?
  † In Memoriam † woensdag 21 oktober 2015 @ 14:32:27 #258
230491 Zith
pls tip
pi_156992105
Je hebt het over "een 0.15 of 0.5 coil", maar het gaat hier om twee verschillende materialen en twee verschillende methodes van gebruik. De 0.5 coil kan je alleen op de reguliere manier gebruiken: Je geeft aan dat je 30 watt erdoorheen wilt jagen, en dat doet de mod dan... dat is alsof je een pan op hoog vuur zet en het vuur hoog laat: die wordt steeds heter... maar je haalt het steeds na 3 seconden van het vuur af dus er verbrandt niets.

Met de ni200 coil (0.15 ohm) kan je aangeven dat je de coil niet heter wilt hebben dan bijv. ~200 graden celcius. Dan gaat het vuur hard aan zodat het snel heet wordt, maar op 200 graden gaat het vuur lager om 200 graden te behouden.

Als het beide dezelfde materiaal was (stainless steel), dan zou het verschil in Ohms betekenen dat je meer power (watt) kan toevoegen terwijl de voltage gelijk blijft
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_156993549
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 14:32 schreef Zith het volgende:
Je hebt het over "een 0.15 of 0.5 coil", maar het gaat hier om twee verschillende materialen en twee verschillende methodes van gebruik. De 0.5 coil kan je alleen op de reguliere manier gebruiken: Je geeft aan dat je 30 watt erdoorheen wilt jagen, en dat doet de mod dan... dat is alsof je een pan op hoog vuur zet en het vuur hoog laat: die wordt steeds heter... maar je haalt het steeds na 3 seconden van het vuur af dus er verbrandt niets.

Met de ni200 coil (0.15 ohm) kan je aangeven dat je de coil niet heter wilt hebben dan bijv. ~200 graden celcius. Dan gaat het vuur hard aan zodat het snel heet wordt, maar op 200 graden gaat het vuur lager om 200 graden te behouden.

Als het beide dezelfde materiaal was (stainless steel), dan zou het verschil in Ohms betekenen dat je meer power (watt) kan toevoegen terwijl de voltage gelijk blijft
Aha oké, nu is het me iets duidelijker. Wel verwarrend haha. Bij mn huidige setje is het een kwestie van de standaard vervangende coils kopen.. nog maar even wat meer erin verdiepen dan
  † In Memoriam † woensdag 21 oktober 2015 @ 17:19:47 #260
230491 Zith
pls tip
pi_156995765
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 15:44 schreef BartMcCormick het volgende:

[..]

Aha oké, nu is het me iets duidelijker. Wel verwarrend haha. Bij mn huidige setje is het een kwestie van de standaard vervangende coils kopen.. nog maar even wat meer erin verdiepen dan
Ja maar als jij je iStock op 20W zet, of op 2W, dan kan je bij beide standen niet meer dampen. Het is wat dat betreft niet moeilijker geworden... met de Ni200 coil kan je niet op 20 graden dampen, en ook niet op 300 graden...
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  Official ESF Kreviewer donderdag 22 oktober 2015 @ 13:12:25 #261
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_157015371
Hallo. (hoi, SW)

Ik heb zojuist mijn order bij Fasttech geannuleerd. Ipv D2.
Hoofdreden omdat hij al 3 weken op nalevering staat en daar nog wel even op blijft staan en bijreden dat ik toch het gebrek aan stepdown niet zo tof vind.

Weet iemand een leuk, goed, degelijk alternatief? Met stepdown, TC geen must, 1 batterij, niet (veel) groter dan de ipv D2. Prijs max 75 euro.

Dingen die ik op mijn lijstje heb staan: Cloupor Mini Plus, Evic vtc mini, Sigelei 75w.
  donderdag 22 oktober 2015 @ 13:57:47 #262
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_157016414
quote:
6s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 13:12 schreef Kreator het volgende:
Hallo. (hoi, SW)

Ik heb zojuist mijn order bij Fasttech geannuleerd. Ipv D2.
Hoofdreden omdat hij al 3 weken op nalevering staat en daar nog wel even op blijft staan en bijreden dat ik toch het gebrek aan stepdown niet zo tof vind.

Weet iemand een leuk, goed, degelijk alternatief? Met stepdown, TC geen must, 1 batterij, niet (veel) groter dan de ipv D2. Prijs max 75 euro.

Dingen die ik op mijn lijstje heb staan: Cloupor Mini Plus, Evic vtc mini, Sigelei 75w.
Op die Evic VTC Mini is een coupon : MAP. Dan kan je d'r bijna 2 kopen voor je budget :)

*update* heb er zelf ook één gekocht met die coupon :)

[ Bericht 6% gewijzigd door dodge_911 op 24-10-2015 12:11:38 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_157111866
Hey ik heb een paar vraagjes,

Ik heb er eigenlijk genoeg van, om aan een ''pen'' te lurken.
Vandaar dat ik ben gaan zoeken, ik ben dit tegengekomen:

https://www.rookwinkel.nl/eleaf-istick-100w.html

Nou heb ik eerst een paar vraagjes voordat ik een beslissing wil nemen.
-Weten jullie betere/goedkope alternatieven voor de eleaf istick?
-Wat kan ik er het beste opzetten als ik toch voor de eleaf istick ga?
-Hoelang gaan batterijen mee? Als levensduur.
-Wat zijn de voordelen/nadelen van ingebouwde batterijen tov losse batterijen
-Moet je veel gaan knutselen als je in bezit bent van zo'n ding?

Mocht er iemand een aanrader hebben, mijn budget ligt rond de 100 euro, met alles erop en eraan (MOD, batterijen, clearomizer etc.)

Alvast bedankt voor de moeite!

[ Bericht 0% gewijzigd door nitraat5 op 26-10-2015 15:14:08 ]
  maandag 26 oktober 2015 @ 15:40:03 #264
24329 KNAK
ff w88,......
pi_157112608
100w is nogal wat om naar over te stappen vanaf een pennetje. Ben je van plan 100 daadwerkelijk te gaan gebruiken ?
Een clearomizer is toch voor pre-made coils? Zo ja zal denk ik 100w iets te gortig zijn :p

Soms in de planning net zoals velen doen zelf coils te maken? Zelfbouw-tanks of drippers te gaan gebruiken?
Mai pben rai~!
pi_157113011
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 15:40 schreef KNAK het volgende:
100w is nogal wat om naar over te stappen vanaf een pennetje. Ben je van plan 100 daadwerkelijk te gaan gebruiken ?
Een clearomizer is toch voor pre-made coils? Zo ja zal denk ik 100w iets te gortig zijn :p

Soms in de planning net zoals velen doen zelf coils te maken? Zelfbouw-tanks of drippers te gaan gebruiken?
Haha 100w ga ik zeker niet in het begin gebruiken, maar ik denk dat het wel leuk is zo nu en dan een hoge Watt in te stellen. Weet niet echt hoe die clearomizers heten voor mods, dacht hetzelde. Zelf coils maken wou ik wat later aan beginnen.. Zelf tanks maken gaat hm niet worden haha. Heb jij misschien een aanrader in je gedachten?
  maandag 26 oktober 2015 @ 20:15:28 #266
24329 KNAK
ff w88,......
pi_157119032
Zelf coils maken kan ik alleen maar toejuichen.
In dat geval, dat je wellicht een stapje verder gaat kijken dan alleen maar pre-coils, is het niet verkeerd om wat meer power in huis te halen.
Ik laat de adviezen verder liever over aan de experts hier, ik ben wat dat betreft heel eenzijdig bezig en kijk niet naar ander spul en weet niet zo heel goed wat er nog meer aan te raden is.

Ik heb zelf een lemo 2 tank en een zooitje drippers.
Ik gebruik nu alleen nog m'n Yihi met de lemo 2 / drippers en zo en dan voor het gemak m'n 30w istick waar de lemo 2 ook prima op past.
Mai pben rai~!
  Official ESF Kreviewer dinsdag 27 oktober 2015 @ 08:57:49 #267
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_157128852
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 15:59 schreef nitraat5 het volgende:

[..]

Haha 100w ga ik zeker niet in het begin gebruiken, maar ik denk dat het wel leuk is zo nu en dan een hoge Watt in te stellen. Weet niet echt hoe die clearomizers heten voor mods, dacht hetzelde. Zelf coils maken wou ik wat later aan beginnen.. Zelf tanks maken gaat hm niet worden haha. Heb jij misschien een aanrader in je gedachten?
Ik zou zeker niet adviseren om een dripper te kopen en zelf coils te maken. Lijkt me 3 stappen te ver. Zo moeilijk is het niet om een kant-en-klaar advies te geven.

Als je echt een stap vooruit wil maken, zonder het geknoei zou ik een setje kopen.

Compleet met batterijhouder, tank en voor in de toekomst een RDA:

Dit is de mini variant:
https://www.fasttech.com/(...)ni-black-starter-kit (is er ook in het wit)

Dit is de nano variant:
https://www.fasttech.com/(...)box-nano-starter-kit

Ik zou voor de mini gaan. Is net iets groter en handiger.

Daar heb je coils bij nodig (dit is de 1.2ohm variant, prima om mee te beginnen):
https://www.fasttech.com/(...)nk-vertical-occ-coil

Eventueel iets heftiger, 0,5ohm:
https://www.fasttech.com/(...)nk-vertical-occ-coil

Dan is het enige nog een setje batterijen en een lader:

http://www.nkon.nl/samsung-18650-inr18650-25r.html (bestel er gelijk 4 ofzo, dan heb je er altijd wat op voorraad)

Deze batterijen gaan maaaaanden (jaren?) mee en voor 4 euro heb je een nieuwe.

Lader: http://www.nkon.nl/nitecore-intellicharger-i2.html

Dan zit ik op 81$ + 13¤ en heb je alles in 1x compleet. Ga je zeker blij mee zijn,.

Je kunt overigens ook los een boxmod en een tank kopen, maar dit is gewoon een prima combo.
Oh en tot slot: Koop geen iStick. Het is slechte kwaliteit en je wil na 3 maanden iets normaals. Weggegooid geld.
Je gaat die 100W ook nooit gebruiken. Met een normale setup zoals hierboven denk ik niet dat je boven de 30W gaat dampen. Staar je daar dus niet blind op. Meer is niet beter.
pi_157130811
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 08:57 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik zou zeker niet adviseren om een dripper te kopen en zelf coils te maken. Lijkt me 3 stappen te ver. Zo moeilijk is het niet om een kant-en-klaar advies te geven.

Als je echt een stap vooruit wil maken, zonder het geknoei zou ik een setje kopen.

Compleet met batterijhouder, tank en voor in de toekomst een RDA:

Dit is de mini variant:
https://www.fasttech.com/(...)ni-black-starter-kit (is er ook in het wit)

Dit is de nano variant:
https://www.fasttech.com/(...)box-nano-starter-kit

Ik zou voor de mini gaan. Is net iets groter en handiger.

Daar heb je coils bij nodig (dit is de 1.2ohm variant, prima om mee te beginnen):
https://www.fasttech.com/(...)nk-vertical-occ-coil

Eventueel iets heftiger, 0,5ohm:
https://www.fasttech.com/(...)nk-vertical-occ-coil

Dan is het enige nog een setje batterijen en een lader:

http://www.nkon.nl/samsung-18650-inr18650-25r.html (bestel er gelijk 4 ofzo, dan heb je er altijd wat op voorraad)

Deze batterijen gaan maaaaanden (jaren?) mee en voor 4 euro heb je een nieuwe.

Lader: http://www.nkon.nl/nitecore-intellicharger-i2.html

Dan zit ik op 81$ + 13¤ en heb je alles in 1x compleet. Ga je zeker blij mee zijn,.

Je kunt overigens ook los een boxmod en een tank kopen, maar dit is gewoon een prima combo.
Oh en tot slot: Koop geen iStick. Het is slechte kwaliteit en je wil na 3 maanden iets normaals. Weggegooid geld.
Je gaat die 100W ook nooit gebruiken. Met een normale setup zoals hierboven denk ik niet dat je boven de 30W gaat dampen. Staar je daar dus niet blind op. Meer is niet beter.
Ziet er goed uit. Zie wel iets teveel negatieve reacties onderin..

Misschien zeik ik teveel, maar ik heb die coil liever onderin dan bovenin. Heb niet echt zin om heletijd met dat ding te draaien om de coil vochtig te houden, als de liquid bijna op is.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 27 oktober 2015 @ 11:33:46 #269
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_157131256
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 11:08 schreef nitraat5 het volgende:

[..]

Ziet er goed uit. Zie wel iets teveel negatieve reacties onderin..

Misschien zeik ik teveel, maar ik heb die coil liever onderin dan bovenin. Heb niet echt zin om heletijd met dat ding te draaien om de coil vochtig te houden, als de liquid bijna op is.
Negatieve reacties? Zoals wat? Iedereen die ik ken met een subtank mini is er laaiend enthousiast over. Je zeikt niet overigens. ;)

Dit is de subtank mini, die ook op de subox zit en daar zit de coil wel degelijk onderin hoor.



Of bvegrijp ik je niet goed?
pi_157131280
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 08:57 schreef Kreator het volgende:

: Koop geen iStick. Het is slechte kwaliteit en je wil na 3 maanden iets normaals. Weggegooid geld.

Ik heb 2 isticks de 20 en 50 watt en tot nog toe bevallen ze me prima :)
  Official ESF Kreviewer dinsdag 27 oktober 2015 @ 11:47:07 #271
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_157131454
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 11:35 schreef Sorella het volgende:

[..]

Ik heb 2 isticks de 20 en 50 watt en tot nog toe bevallen ze me prima :)
Ik neem het risico niet. Heb al zoveel verhalen gelezen (en foto's gezien) van mensen die er 1 hebben die afgefikt is. Kwaliteit is ook gewoon minder. Hoe lang heb je ze nu? Ik merkte dat mijn beide iSticks na 3, 4 maanden echt slechter werden qua batterij. Daar heb je met de 100W dan weliswaar geen last van, maar wel met de ingebouwde varianten.
Uiteraard prima als je er tevreden mee bent; ik zou ze persoonlijk nooit aanraden.
pi_157131650
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 11:47 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik neem het risico niet. Heb al zoveel verhalen gelezen (en foto's gezien) van mensen die er 1 hebben die afgefikt is. Kwaliteit is ook gewoon minder. Hoe lang heb je ze nu? Ik merkte dat mijn beide iSticks na 3, 4 maanden echt slechter werden qua batterij. Daar heb je met de 100W dan weliswaar geen last van, maar wel met de ingebouwde varianten.
Uiteraard prima als je er tevreden mee bent; ik zou ze persoonlijk nooit aanraden.
De 50 watt heb ik nu anderhalve maand of zo de 20 watt 6 maanden.
Ik hou er wel rekening mee dat ze na een jaar aan vervanging toe zijn.
Bij de ingebouwde variant word de batterij minder maar dat gaat ook op voor de losse batterijen alhoewel een batterij kopen goedkoper is als een hele nieuwe mod :)
  Official ESF Kreviewer dinsdag 27 oktober 2015 @ 12:08:23 #273
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_157131791
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 11:59 schreef Sorella het volgende:

[..]

De 50 watt heb ik nu anderhalve maand of zo de 20 watt 6 maanden.
Ik hou er wel rekening mee dat ze na een jaar aan vervanging toe zijn.
Bij de ingebouwde variant word de batterij minder maar dat gaat ook op voor de losse batterijen alhoewel een batterij kopen goedkoper is als een hele nieuwe mod :)

Als ik dit soort topics lees, word ik er niet vrolijk van. (zie ook reacties eronder)

https://www.reddit.com/r/(...)k_50w_issues_thread/
pi_157131900
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 12:08 schreef Kreator het volgende:

[..]

Als ik dit soort topics lees, word ik er niet vrolijk van. (zie ook reacties eronder)

https://www.reddit.com/r/(...)k_50w_issues_thread/
Ik hoor dan bij degene die nergens last van hebben.

Maar kan geen kwaad op mensen erop te wijzen dat niet alles koek en ei is.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 27 oktober 2015 @ 12:25:50 #275
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_157132154
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 12:13 schreef Sorella het volgende:

Ik hoor dan bij degene die nergens last van hebben.
Mja, ik zou niet lekker slapen met een apparaat aan de lader dat bekend staat om auto-fire.
pi_157132738
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 11:33 schreef Kreator het volgende:

[..]

Negatieve reacties? Zoals wat? Iedereen die ik ken met een subtank mini is er laaiend enthousiast over. Je zeikt niet overigens. ;)

Dit is de subtank mini, die ook op de subox zit en daar zit de coil wel degelijk onderin hoor.

[ afbeelding ]

Of bvegrijp ik je niet goed?
Ah dan heb ik het verkeerd gezien.

Dan haal ik die, als niemand een beter alternatief heeft..

Zijn de smaakjes van Fasttech ook van goede kwaliteit? Ik zie dat ze behoorlijk goedkoop zijn tov rookwinkel.nl, waar je ¤2,95 per 10ml betaald.
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 15:21:37 #277
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_157135819
Yay! 6x 18650 binnen, Opus binnen, coils binnen!
Maar nog wachten op m'n Subtank Mini...
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  Official ESF Kreviewer dinsdag 27 oktober 2015 @ 16:34:01 #278
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_157137274
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 12:58 schreef nitraat5 het volgende:

Zijn de smaakjes van Fasttech ook van goede kwaliteit? Ik zie dat ze behoorlijk goedkoop zijn tov rookwinkel.nl, waar je ¤2,95 per 10ml betaald.
Hit and miss. sommige zijn best te pruimen, maar heel veel ook niet.
pi_157137334
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 16:34 schreef Kreator het volgende:

[..]

Hit and miss. sommige zijn best te pruimen, maar heel veel ook niet.
Van Hangsen lees ik veel positieve reacties, wil ook standaard smaken halen, zoals banaan, aardbei en perzik bv
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 16:58:46 #280
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_157137914
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 12:58 schreef nitraat5 het volgende:

[..]

Ah dan heb ik het verkeerd gezien.

Dan haal ik die, als niemand een beter alternatief heeft..

Zijn de smaakjes van Fasttech ook van goede kwaliteit? Ik zie dat ze behoorlijk goedkoop zijn tov rookwinkel.nl, waar je ¤2,95 per 10ml betaald.
Bestel er gewoon een stuk of wat mee waarvan je denkt dat het in je straatje zou kunnen passen.
Je gaat dan later de betere sapjes meer op waarde inschatten :+ :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 16:36 schreef nitraat5 het volgende:

[..]

Van Hangsen lees ik veel positieve reacties, wil ook standaard smaken halen, zoals banaan, aardbei en perzik bv
Heb ik er wel eens een zwikkie van getest, en ze zijn niet slecht.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_157142175
pff, ik heb wel een paypal account maar geen creditkaart.. gaat em niet worden ben ik bang...
pi_157145599
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 19:37 schreef nitraat5 het volgende:
pff, ik heb wel een paypal account maar geen creditkaart.. gaat em niet worden ben ik bang...
bij mij is hij gekoppeld aan mijn betaalrekening.
pi_157147014
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 21:14 schreef marc0871 het volgende:

[..]

bij mij is hij gekoppeld aan mijn betaalrekening.
Die van mij ook, maar fasttech wilt creditkaart info..
pi_157147624
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 21:53 schreef nitraat5 het volgende:

[..]

Die van mij ook, maar fasttech wilt creditkaart info..
geen last van.
toch al een paar keer bij fasttech besteld O-)

wel aangegeven dat je met paypal wilde betalen?
staat standaard op creditcard.
pi_157149720
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 22:07 schreef marc0871 het volgende:

[..]

geen last van.
toch al een paar keer bij fasttech besteld O-)

wel aangegeven dat je met paypal wilde betalen?
staat standaard op creditcard.
Ik moet inloggen met paypal, daarna moet ik gelijk mijn credicard gegevens geven..
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 23:21:26 #286
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_157150440
Da's blijkbaar iets nieuws bij Paypal, heb vandaag al een aantal posts gelezen hieromtrent in het Chinashoppingtopic en bij de buren in het Chinashoppingtopic.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_157151001
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 22:58 schreef nitraat5 het volgende:

[..]

Ik moet inloggen met paypal, daarna moet ik gelijk mijn credicard gegevens geven..
ah. kijk.
met elke post krijgen we meer info.
als mensen nou toch eens meteen het hele verhaal in de eerste post zouden zetten... o|O

iig is dit ook voor mij nieuw.
zal dan iets van de laatste 2 weken zijn, want daarvoor had ik iig geen problemen
  Official ESF Kreviewer woensdag 28 oktober 2015 @ 08:31:23 #288
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_157154087
Ach, een CC kost 16 euro per jaar en daar heb je vaak plezier van. Bovendien heb je dan verzekering op je bestelling.
pi_157155206
Tsja heb geen creditcard, mag er ook geen, omdat ik weinig inkomsten heb volgens de bank (studentenleven he..)
pi_157155508
haha gewoon betaald met bitcoins :D
pi_157158209
Mmhhh vreemd, ik heb er zondag nog wat bestelt, ook via paypall gekoppelt aan mijn bankrekening
pi_157158664
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 10:06 schreef nitraat5 het volgende:
Tsja heb geen creditcard, mag er ook geen, omdat ik weinig inkomsten heb volgens de bank (studentenleven he..)
Neem een prepaid creditcard. Doe ik ook altijd indien nodig, heel handig.

https://www.3vcard.nl/#
pi_157158895
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 13:47 schreef Mylene het volgende:

[..]

Neem een prepaid creditcard. Doe ik ook altijd indien nodig, heel handig.

https://www.3vcard.nl/#
Hmm idd handig, voor de volgende keer dan maar. Thnx
  woensdag 28 oktober 2015 @ 15:49:40 #294
24329 KNAK
ff w88,......
pi_157160767
quote:
12s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:21 schreef dodge_911 het volgende:
Da's blijkbaar iets nieuws bij Paypal, heb vandaag al een aantal posts gelezen hieromtrent in het Chinashoppingtopic en bij de buren in het Chinashoppingtopic.
Daar loop ik nu ook tegenaan. Vreemd daar normaal alle betalingen rechtstreeks worden afgeschreven. Nu dus weer alle getalletjes invoeren na inloggen Paypal? :{

Toch iets om blij over te zijn; 2e velocity RDA zojuist bezorgd *O*
Mai pben rai~!
pi_157161431
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 15:49 schreef KNAK het volgende:

[..]

Daar loop ik nu ook tegenaan. Vreemd daar normaal alle betalingen rechtstreeks worden afgeschreven. Nu dus weer alle getalletjes invoeren na inloggen Paypal? :{

Toch iets om blij over te zijn; 2e velocity RDA zojuist bezorgd *O*
Heb jij ervaring met e liq van Hangsen? Ben echt aan het twijfelen of het te dampen valt namelijk..
  woensdag 28 oktober 2015 @ 17:24:03 #296
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_157162579
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 16:28 schreef nitraat5 het volgende:

[..]

Heb jij ervaring met e liq van Hangsen? Ben echt aan het twijfelen of het te dampen valt namelijk..
Heb jij een eigen smaak?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  † In Memoriam † woensdag 28 oktober 2015 @ 18:01:33 #297
230491 Zith
pls tip
pi_157163183
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 16:28 schreef nitraat5 het volgende:

[..]

Heb jij ervaring met e liq van Hangsen? Ben echt aan het twijfelen of het te dampen valt namelijk..
Hangt ervan af...

Kijk, 'peach' zal naar peach smaken. Zoals die bijv. in die typische zachte snoepjes is. maar het probleem is een beetje dat het een erg basic smaakje is. Geen diepgang zeg maar. Ik kan eigenlijk alleen genieten van 'blends', verschillende smaken vermengd tot iets met meer diepgang. Wat dat betreft vond ik Ryuan 4 goed van Hengsen; tabak, caramel; vanille, enz...

Ze verkopen op FT ook ' ' premium ' ' liquids.. zo heb ik vorige week de volgende gekocht mo uit te proberen:

https://www.fasttech.com/products/3630000
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_157163193
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 15:49 schreef KNAK het volgende:

[..]

Daar loop ik nu ook tegenaan. Vreemd daar normaal alle betalingen rechtstreeks worden afgeschreven. Nu dus weer alle getalletjes invoeren na inloggen Paypal? :{

Toch iets om blij over te zijn; 2e velocity RDA zojuist bezorgd *O*
hmm. ik zit er al 16 dagen op te wachten, nadat ze mij wisten te vertellen dat 'ie op de post gedaan was.
en op mijn heat shrink, om mijn batterijen een nieuw jasje te geven.
er zijn er nu al 3 die te gevaarlijk zijn om in een metalen buis te steken.

oh ja. zondag een fles 35mg 50/50 base besteld bij vapebase.
die verwachtte ik morgen of vrijdag pas.
stond vanmiddag al op me te wachten.

[ Bericht 9% gewijzigd door marc0871 op 28-10-2015 18:18:02 ]
pi_157163232
quote:
12s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 17:24 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Heb jij een eigen smaak?
haha tuurlijk, iedereen heeft een eigen smaak. Ik wil alleen een beter inzicht krijgen van wat ik kan verwachten
pi_157167492
KNAK en SD, jullie moeten de Zephyrus echt eens proberen, RTA voor bazen :D Sinds ik dat ding heb, heb ik de Subtank niet meer aangeraakt o|O

RDA ervaring met een tank. Dat ding zuipt alleen wel als de pest met z'n 4 juice-channels. Waar ik voorheen 4-6ml wegdampte met een Erl/Subtank, jakker ik er nu 15-20ml per dag doorheen (op 0.3ohm) :D

Voor 23 dollar voor een authentic is het de moeite waard. Ik heb er nog 2 extra onderweg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')