Bestel er gewoon een stuk of wat mee waarvan je denkt dat het in je straatje zou kunnen passen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 12:58 schreef nitraat5 het volgende:
[..]
Ah dan heb ik het verkeerd gezien.
Dan haal ik die, als niemand een beter alternatief heeft..
Zijn de smaakjes van Fasttech ook van goede kwaliteit? Ik zie dat ze behoorlijk goedkoop zijn tov rookwinkel.nl, waar je ¤2,95 per 10ml betaald.
Heb ik er wel eens een zwikkie van getest, en ze zijn niet slecht.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:36 schreef nitraat5 het volgende:
[..]
Van Hangsen lees ik veel positieve reacties, wil ook standaard smaken halen, zoals banaan, aardbei en perzik bv
bij mij is hij gekoppeld aan mijn betaalrekening.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:37 schreef nitraat5 het volgende:
pff, ik heb wel een paypal account maar geen creditkaart.. gaat em niet worden ben ik bang...
Die van mij ook, maar fasttech wilt creditkaart info..quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:14 schreef marc0871 het volgende:
[..]
bij mij is hij gekoppeld aan mijn betaalrekening.
geen last van.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:53 schreef nitraat5 het volgende:
[..]
Die van mij ook, maar fasttech wilt creditkaart info..
Ik moet inloggen met paypal, daarna moet ik gelijk mijn credicard gegevens geven..quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:07 schreef marc0871 het volgende:
[..]
geen last van.
toch al een paar keer bij fasttech besteld![]()
wel aangegeven dat je met paypal wilde betalen?
staat standaard op creditcard.
ah. kijk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:58 schreef nitraat5 het volgende:
[..]
Ik moet inloggen met paypal, daarna moet ik gelijk mijn credicard gegevens geven..
Neem een prepaid creditcard. Doe ik ook altijd indien nodig, heel handig.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 10:06 schreef nitraat5 het volgende:
Tsja heb geen creditcard, mag er ook geen, omdat ik weinig inkomsten heb volgens de bank (studentenleven he..)
Hmm idd handig, voor de volgende keer dan maar. Thnxquote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:47 schreef Mylene het volgende:
[..]
Neem een prepaid creditcard. Doe ik ook altijd indien nodig, heel handig.
https://www.3vcard.nl/#
Daar loop ik nu ook tegenaan. Vreemd daar normaal alle betalingen rechtstreeks worden afgeschreven. Nu dus weer alle getalletjes invoeren na inloggen Paypal?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:21 schreef dodge_911 het volgende:
Da's blijkbaar iets nieuws bij Paypal, heb vandaag al een aantal posts gelezen hieromtrent in het Chinashoppingtopic en bij de buren in het Chinashoppingtopic.
Heb jij ervaring met e liq van Hangsen? Ben echt aan het twijfelen of het te dampen valt namelijk..quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:49 schreef KNAK het volgende:
[..]
Daar loop ik nu ook tegenaan. Vreemd daar normaal alle betalingen rechtstreeks worden afgeschreven. Nu dus weer alle getalletjes invoeren na inloggen Paypal?![]()
Toch iets om blij over te zijn; 2e velocity RDA zojuist bezorgd
Heb jij een eigen smaak?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:28 schreef nitraat5 het volgende:
[..]
Heb jij ervaring met e liq van Hangsen? Ben echt aan het twijfelen of het te dampen valt namelijk..
Hangt ervan af...quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:28 schreef nitraat5 het volgende:
[..]
Heb jij ervaring met e liq van Hangsen? Ben echt aan het twijfelen of het te dampen valt namelijk..
hmm. ik zit er al 16 dagen op te wachten, nadat ze mij wisten te vertellen dat 'ie op de post gedaan was.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:49 schreef KNAK het volgende:
[..]
Daar loop ik nu ook tegenaan. Vreemd daar normaal alle betalingen rechtstreeks worden afgeschreven. Nu dus weer alle getalletjes invoeren na inloggen Paypal?![]()
Toch iets om blij over te zijn; 2e velocity RDA zojuist bezorgd
haha tuurlijk, iedereen heeft een eigen smaak. Ik wil alleen een beter inzicht krijgen van wat ik kan verwachtenquote:
Heeft geen nut; je moet gewoon proberen. Je komt uiteindelijk sowieso wel bij de premiums uit, maar hoe langer je dat kunt uitstellen, hoe beter voor je knip.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 18:04 schreef nitraat5 het volgende:
[..]
haha tuurlijk, iedereen heeft een eigen smaak. Ik wil alleen een beter inzicht krijgen van wat ik kan verwachten
Neen, ik heb genoeg zooi. Enige wat ik nog wil proberen is een goeie dry herbs atomiser, maar kweenie welke. De Lemo's zuipen ook al aardig door, ik hoef daar geen 'verbeterde' versie's van.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:35 schreef Bowny het volgende:
KNAK en SD, jullie moeten de Zephyrus echt eens proberen, RTA voor bazenSinds ik dat ding heb, heb ik de Subtank niet meer aangeraakt
![]()
RDA ervaring met een tank. Dat ding zuipt alleen wel als de pest met z'n 4 juice-channels. Waar ik voorheen 4-6ml wegdampte met een Erl/Subtank, jakker ik er nu 15-20ml per dag doorheen (op 0.3ohm)
Voor 23 dollar voor een authentic is het de moeite waard. Ik heb er nog 2 extra onderweg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |