abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157132738
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 11:33 schreef Kreator het volgende:

[..]

Negatieve reacties? Zoals wat? Iedereen die ik ken met een subtank mini is er laaiend enthousiast over. Je zeikt niet overigens. ;)

Dit is de subtank mini, die ook op de subox zit en daar zit de coil wel degelijk onderin hoor.

[ afbeelding ]

Of bvegrijp ik je niet goed?
Ah dan heb ik het verkeerd gezien.

Dan haal ik die, als niemand een beter alternatief heeft..

Zijn de smaakjes van Fasttech ook van goede kwaliteit? Ik zie dat ze behoorlijk goedkoop zijn tov rookwinkel.nl, waar je ¤2,95 per 10ml betaald.
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 15:21:37 #277
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_157135819
Yay! 6x 18650 binnen, Opus binnen, coils binnen!
Maar nog wachten op m'n Subtank Mini...
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  Official ESF Kreviewer dinsdag 27 oktober 2015 @ 16:34:01 #278
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_157137274
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 12:58 schreef nitraat5 het volgende:

Zijn de smaakjes van Fasttech ook van goede kwaliteit? Ik zie dat ze behoorlijk goedkoop zijn tov rookwinkel.nl, waar je ¤2,95 per 10ml betaald.
Hit and miss. sommige zijn best te pruimen, maar heel veel ook niet.
pi_157137334
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 16:34 schreef Kreator het volgende:

[..]

Hit and miss. sommige zijn best te pruimen, maar heel veel ook niet.
Van Hangsen lees ik veel positieve reacties, wil ook standaard smaken halen, zoals banaan, aardbei en perzik bv
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 16:58:46 #280
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_157137914
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 12:58 schreef nitraat5 het volgende:

[..]

Ah dan heb ik het verkeerd gezien.

Dan haal ik die, als niemand een beter alternatief heeft..

Zijn de smaakjes van Fasttech ook van goede kwaliteit? Ik zie dat ze behoorlijk goedkoop zijn tov rookwinkel.nl, waar je ¤2,95 per 10ml betaald.
Bestel er gewoon een stuk of wat mee waarvan je denkt dat het in je straatje zou kunnen passen.
Je gaat dan later de betere sapjes meer op waarde inschatten :+ :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 16:36 schreef nitraat5 het volgende:

[..]

Van Hangsen lees ik veel positieve reacties, wil ook standaard smaken halen, zoals banaan, aardbei en perzik bv
Heb ik er wel eens een zwikkie van getest, en ze zijn niet slecht.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_157142175
pff, ik heb wel een paypal account maar geen creditkaart.. gaat em niet worden ben ik bang...
pi_157145599
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 19:37 schreef nitraat5 het volgende:
pff, ik heb wel een paypal account maar geen creditkaart.. gaat em niet worden ben ik bang...
bij mij is hij gekoppeld aan mijn betaalrekening.
pi_157147014
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 21:14 schreef marc0871 het volgende:

[..]

bij mij is hij gekoppeld aan mijn betaalrekening.
Die van mij ook, maar fasttech wilt creditkaart info..
pi_157147624
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 21:53 schreef nitraat5 het volgende:

[..]

Die van mij ook, maar fasttech wilt creditkaart info..
geen last van.
toch al een paar keer bij fasttech besteld O-)

wel aangegeven dat je met paypal wilde betalen?
staat standaard op creditcard.
pi_157149720
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 22:07 schreef marc0871 het volgende:

[..]

geen last van.
toch al een paar keer bij fasttech besteld O-)

wel aangegeven dat je met paypal wilde betalen?
staat standaard op creditcard.
Ik moet inloggen met paypal, daarna moet ik gelijk mijn credicard gegevens geven..
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 23:21:26 #286
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_157150440
Da's blijkbaar iets nieuws bij Paypal, heb vandaag al een aantal posts gelezen hieromtrent in het Chinashoppingtopic en bij de buren in het Chinashoppingtopic.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_157151001
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 22:58 schreef nitraat5 het volgende:

[..]

Ik moet inloggen met paypal, daarna moet ik gelijk mijn credicard gegevens geven..
ah. kijk.
met elke post krijgen we meer info.
als mensen nou toch eens meteen het hele verhaal in de eerste post zouden zetten... o|O

iig is dit ook voor mij nieuw.
zal dan iets van de laatste 2 weken zijn, want daarvoor had ik iig geen problemen
  Official ESF Kreviewer woensdag 28 oktober 2015 @ 08:31:23 #288
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_157154087
Ach, een CC kost 16 euro per jaar en daar heb je vaak plezier van. Bovendien heb je dan verzekering op je bestelling.
pi_157155206
Tsja heb geen creditcard, mag er ook geen, omdat ik weinig inkomsten heb volgens de bank (studentenleven he..)
pi_157155508
haha gewoon betaald met bitcoins :D
pi_157158209
Mmhhh vreemd, ik heb er zondag nog wat bestelt, ook via paypall gekoppelt aan mijn bankrekening
pi_157158664
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 10:06 schreef nitraat5 het volgende:
Tsja heb geen creditcard, mag er ook geen, omdat ik weinig inkomsten heb volgens de bank (studentenleven he..)
Neem een prepaid creditcard. Doe ik ook altijd indien nodig, heel handig.

https://www.3vcard.nl/#
pi_157158895
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 13:47 schreef Mylene het volgende:

[..]

Neem een prepaid creditcard. Doe ik ook altijd indien nodig, heel handig.

https://www.3vcard.nl/#
Hmm idd handig, voor de volgende keer dan maar. Thnx
  woensdag 28 oktober 2015 @ 15:49:40 #294
24329 KNAK
ff w88,......
pi_157160767
quote:
12s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:21 schreef dodge_911 het volgende:
Da's blijkbaar iets nieuws bij Paypal, heb vandaag al een aantal posts gelezen hieromtrent in het Chinashoppingtopic en bij de buren in het Chinashoppingtopic.
Daar loop ik nu ook tegenaan. Vreemd daar normaal alle betalingen rechtstreeks worden afgeschreven. Nu dus weer alle getalletjes invoeren na inloggen Paypal? :{

Toch iets om blij over te zijn; 2e velocity RDA zojuist bezorgd *O*
Mai pben rai~!
pi_157161431
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 15:49 schreef KNAK het volgende:

[..]

Daar loop ik nu ook tegenaan. Vreemd daar normaal alle betalingen rechtstreeks worden afgeschreven. Nu dus weer alle getalletjes invoeren na inloggen Paypal? :{

Toch iets om blij over te zijn; 2e velocity RDA zojuist bezorgd *O*
Heb jij ervaring met e liq van Hangsen? Ben echt aan het twijfelen of het te dampen valt namelijk..
  woensdag 28 oktober 2015 @ 17:24:03 #296
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_157162579
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 16:28 schreef nitraat5 het volgende:

[..]

Heb jij ervaring met e liq van Hangsen? Ben echt aan het twijfelen of het te dampen valt namelijk..
Heb jij een eigen smaak?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  † In Memoriam † woensdag 28 oktober 2015 @ 18:01:33 #297
230491 Zith
pls tip
pi_157163183
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 16:28 schreef nitraat5 het volgende:

[..]

Heb jij ervaring met e liq van Hangsen? Ben echt aan het twijfelen of het te dampen valt namelijk..
Hangt ervan af...

Kijk, 'peach' zal naar peach smaken. Zoals die bijv. in die typische zachte snoepjes is. maar het probleem is een beetje dat het een erg basic smaakje is. Geen diepgang zeg maar. Ik kan eigenlijk alleen genieten van 'blends', verschillende smaken vermengd tot iets met meer diepgang. Wat dat betreft vond ik Ryuan 4 goed van Hengsen; tabak, caramel; vanille, enz...

Ze verkopen op FT ook ' ' premium ' ' liquids.. zo heb ik vorige week de volgende gekocht mo uit te proberen:

https://www.fasttech.com/products/3630000
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_157163193
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 15:49 schreef KNAK het volgende:

[..]

Daar loop ik nu ook tegenaan. Vreemd daar normaal alle betalingen rechtstreeks worden afgeschreven. Nu dus weer alle getalletjes invoeren na inloggen Paypal? :{

Toch iets om blij over te zijn; 2e velocity RDA zojuist bezorgd *O*
hmm. ik zit er al 16 dagen op te wachten, nadat ze mij wisten te vertellen dat 'ie op de post gedaan was.
en op mijn heat shrink, om mijn batterijen een nieuw jasje te geven.
er zijn er nu al 3 die te gevaarlijk zijn om in een metalen buis te steken.

oh ja. zondag een fles 35mg 50/50 base besteld bij vapebase.
die verwachtte ik morgen of vrijdag pas.
stond vanmiddag al op me te wachten.

[ Bericht 9% gewijzigd door marc0871 op 28-10-2015 18:18:02 ]
pi_157163232
quote:
12s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 17:24 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Heb jij een eigen smaak?
haha tuurlijk, iedereen heeft een eigen smaak. Ik wil alleen een beter inzicht krijgen van wat ik kan verwachten
pi_157167492
KNAK en SD, jullie moeten de Zephyrus echt eens proberen, RTA voor bazen :D Sinds ik dat ding heb, heb ik de Subtank niet meer aangeraakt o|O

RDA ervaring met een tank. Dat ding zuipt alleen wel als de pest met z'n 4 juice-channels. Waar ik voorheen 4-6ml wegdampte met een Erl/Subtank, jakker ik er nu 15-20ml per dag doorheen (op 0.3ohm) :D

Voor 23 dollar voor een authentic is het de moeite waard. Ik heb er nog 2 extra onderweg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')