quote:Op maandag 7 september 2015 10:01 schreef Fokker89 het volgende:
Wat een vreugde op deze heugelijke dag.
quote:
Dat jurkje is wel redelijk lowcut.quote:Op maandag 7 september 2015 12:32 schreef Mani89 het volgende:
Gefeliciteerd Specularium! Hier is een plaatje van Alison die jou feliciteert, je moet wel kunnen liplezen haha.
[ afbeelding ]
Niet low genoeg, als je begrijpt wat ik bedoel haha.quote:Op maandag 7 september 2015 12:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat jurkje is wel redelijk lowcut.
Onder of boven?quote:Op maandag 7 september 2015 12:32 schreef Mani89 het volgende:
Gefeliciteerd Specularium! Hier is een plaatje van Alison die jou feliciteert, je moet wel kunnen liplezen haha.
[ afbeelding ]
Ergens in m'n onderbewustzijn wist ik het vast wel, maar ik had er niet meer aan gedacht.quote:Op maandag 7 september 2015 14:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alsof jij dat niet in je agenda had staan.
Dan moet je Harry gewoon op FB hebbenquote:Op maandag 7 september 2015 14:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ergens in m'n onderbewustzijn wist ik het vast wel, maar ik had er niet meer aan gedacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op maandag 7 september 2015 14:16 schreef LTVDK het volgende:
Dan moet je Harry gewoon op FB hebbenIk houd Facebook en FOK! liever gescheiden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 september 2015 14:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik houd Facebook en FOK! liever gescheiden.Ik heb alleen Yas en 3 van die vreemde figuren* er op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: *Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja begrijpelijk wel ja. Als ik hem toevoeg krijg hij natuurlijk gelijk verzoeken van 'Kalifaat in Zwolle'quote:Op maandag 7 september 2015 14:24 schreef Specularium het volgende:
Henk is bang dat zijn identiteit bekend wordt en dat de mensen hele geiten door zijn ruiten gaan gooien.
quote:Op maandag 7 september 2015 14:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb alleen Yas en 3 van die vreemde figuren* er op.Ik heb wel een paar FOK!'ers op mijn Facebook. Ik weet wat hun usernames hier zijn. Omgekeerd weten ze dat niet van mij.SPOILER: *Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denk jij.quote:Op maandag 7 september 2015 14:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar FOK!'ers op mijn Facebook. Ik weet wat hun usernames hier zijn. Omgekeerd weten ze dat niet van mij.
Je bent gewoon een smerige stalker dus?quote:Op maandag 7 september 2015 14:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar FOK!'ers op mijn Facebook. Ik weet wat hun usernames hier zijn. Omgekeerd weten ze dat niet van mij.
Nee das veertienletterigquote:Op maandag 7 september 2015 14:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent gewoon een smerige stalker dus?
Ik stalk niemand. Ik kan het toch niet helpen dat bekenden van mij zich op FOK! manifesteren?quote:Op maandag 7 september 2015 14:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent gewoon een smerige stalker dus?
Bedankt Willem.quote:
Gelukkig heb je ons nog.quote:Op maandag 7 september 2015 14:36 schreef Mani89 het volgende:
Niemand die ik ken zit op FOK! want ik kan helemaal niemand.
Ik heb het laatste jaar wel al een hoop FOK!kers gemeet, dat waren allemaal schatten van mensen. Wanneer gaan wij eens meeten Elf?quote:
Ik wil wel een Elfje knuffelmeet.quote:Op maandag 7 september 2015 14:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb het laatste jaar wel al een hoop FOK!kers gemeet, dat waren allemaal schatten van mensen. Wanneer gaan wij eens meeten Elf?
Dan komt Specularium ook sowieso.quote:Op maandag 7 september 2015 14:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil wel een Elfje knuffelmeet.
Moemoe komt dan ook.
Geen idee. Misschien ooit. Ik ben niet zo van de meets, eerlijk gezegd. Wel val ik in het echt enorm mee.quote:Op maandag 7 september 2015 14:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb het laatste jaar wel al een hoop FOK!kers gemeet, dat waren allemaal schatten van mensen. Wanneer gaan wij eens meeten Elf?
Afhankelijk van je fetishes kan een stalker ook heel leuk zijn.quote:Op maandag 7 september 2015 14:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Pleonasmes tellen niet Stalkerhenk
Dan moet je naar het Sprookjesbos in de Efteling gaan.quote:Op maandag 7 september 2015 14:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil wel een Elfje knuffelmeet.
Moemoe komt dan ook.
Als je je dan maar goed vasthoudt.quote:Op maandag 7 september 2015 16:06 schreef Elfletterig het volgende:
Wel val ik in het echt enorm mee.
Op FOK! zijn we allemaal een act.quote:Op maandag 7 september 2015 16:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien ooit. Ik ben niet zo van de meets, eerlijk gezegd. Wel val ik in het echt enorm mee.
Klöpt.quote:Op maandag 7 september 2015 16:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op FOK! zijn we allemaal een act.
We worden buitengeslotenquote:Op maandag 7 september 2015 19:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb gek genoeg geen uitnodiging in mijn brievenbus gevonden voor het grote feest.
Misschien wil hij het gewoon niet vieren?quote:Op maandag 7 september 2015 19:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb gek genoeg geen uitnodiging in mijn brievenbus gevonden voor het grote feest.
Ik denk dat hij na deze woorden nog een impromptu feestje regelt.quote:Op maandag 7 september 2015 19:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien wil hij het gewoon niet vieren?
Er komt een moment waarop je niet meer hecht aan verjaardagen. Ik vind het zelf ook totaal niet boeiend.
Echt niet. Hij blijft gewoon lafjes weg uit z'n eigen verjaardagstopic. Misschien zit -ie wel met familie een soort van gezelligheid te veinzen.quote:Op maandag 7 september 2015 19:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij na deze woorden nog een impromptu feestje regelt.
Met slappe koffie en kleffe taart.quote:Op maandag 7 september 2015 20:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Echt niet. Hij blijft gewoon lafjes weg uit z'n eigen verjaardagstopic. Misschien zit -ie wel met familie een soort van gezelligheid te veinzen.
Dan moet je wel vrolijker gaan kijken.quote:Op maandag 7 september 2015 20:52 schreef Specularium het volgende:
Ik zit gewoon in de trein naar Syrië.
Geluk zoeken.
Waar?quote:
Doe er wat aan dan!quote:
quote:Op maandag 7 september 2015 21:47 schreef anonymoussie het volgende:
Of zoals ze in hier zeggen 'hiero'.
Hero.
Nee joh.quote:Op maandag 7 september 2015 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt je godverdomme emotioneel van dit
quote:Op maandag 7 september 2015 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt je godverdomme emotioneel van dit
Ja die t heeft nu 2 streepjes.quote:Op maandag 7 september 2015 21:51 schreef LTVDK het volgende:
Je hebt niet in de gaten wat je allemaal met me doet
Al bij vraag en aanbod gekeken?quote:Op maandag 7 september 2015 21:53 schreef Yasmin23 het volgende:
Jongens! Weet iemand wat een goede koptelefoon is voor een redelijke prijs?
Heb jij wel in de gaten wat je allemaal met mij doet?quote:Op maandag 7 september 2015 21:53 schreef Yasmin23 het volgende:
Wat vind jij redelijk?quote:Op maandag 7 september 2015 21:53 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja ligt er een beetje aan. 50 euro?quote:
quote:Op maandag 7 september 2015 21:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb jij wel in de gaten wat je allemaal met mij doet?
Sennheiser is vaak wel goed in prijs/kwaliteitsverhoudingquote:Op maandag 7 september 2015 21:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ligt er een beetje aan. 50 euro?
Kwaliteit moet wel een beetje goed zijn. Is om die tyfus tv van beneden buurvrouw niet te hoeven horen.
Ja sorry, die Arno die weer met al dat emotionele gebeuren aan komt zettenquote:
Ja maar die zijn toch kwalitatief helemaal niet goed? Tenminste dat is wat ik hoor.quote:Op maandag 7 september 2015 21:57 schreef Fokker89 het volgende:
Oh LDTVK dus ook, maar ik vind Yasmin meer iemand voor een Beats by dr dre.
Lekker 300 betalen om een subwoofer op je kop te zetten jaquote:Op maandag 7 september 2015 21:57 schreef Fokker89 het volgende:
Oh LDTVK dus ook, maar ik vind Yasmin meer iemand voor een Beats by dr dre.
Ga ik dat googlen.quote:Op maandag 7 september 2015 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sennheiser is vaak wel goed in prijs/kwaliteitsverhouding
Dat is onzin, dat is juist een van de betere merken.quote:Op maandag 7 september 2015 21:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar die zijn toch kwalitatief helemaal niet goed? Tenminste dat is wat ik hoor.
Dat moet je niet willen voor dat geld.quote:
Niet mij de schuld geven.quote:Op maandag 7 september 2015 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja sorry, die Arno die weer met al dat emotionele gebeuren aan komt zetten
Oh. Ik dacht juist dat het zo'n overhyped product is?quote:Op maandag 7 september 2015 21:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is onzin, dat is juist een van de betere merken.
[..]
Dat moet je niet willen voor dat geld.
Ja.quote:Op maandag 7 september 2015 21:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm ja dat gaat alleen via bluetooth he?
Nee, inmiddels misschien wel, maar sennheiser was er al jaren voor professioneel gebruik, voor de rest een beetje kwam met alles.quote:Op maandag 7 september 2015 21:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht juist dat het zo'n overhyped product is?
Hebben we het nog over de Beats?quote:Op maandag 7 september 2015 22:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, inmiddels misschien wel, maar sennheiser was er al jaren voor professioneel gebruik, voor de rest een beetje kwam met alles.
Die Sennheiser HD200 serie is wel prima voor thuisgebruikquote:
Nee sennheiser.quote:Op maandag 7 september 2015 22:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hebben we het nog over de Beats?
Ja wel een beetje een ijsprinsesquote:Op maandag 7 september 2015 21:59 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Niet mij de schuld geven.![]()
Ik kan er niets aan doen dat Fatima zo koud als ijs is.
Nee heb je gelijk. Heb ook totaal geen idee hoe ze klinken en kan mij echt kapot ergeren aan geluid als het niet goed is. Vandaar dus ook die koptelefoon :pquote:Op maandag 7 september 2015 22:02 schreef anonymoussie het volgende:
Ik zou zoiets ook niet online kopen tenzij bij Mediamarkt of BCC oid.
Ik heb ook een 202, is gewoon goed geluid, zit prettig en sluit ook mooi je oren af voor omgevingsgeluid.quote:Op maandag 7 september 2015 22:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die Sennheiser HD200 serie is wel prima voor thuisgebruikMoet je alleen even kijken welke je wilt,
http://tweakers.net/price(...)205-%28zwart%29.html
http://tweakers.net/price(...)-ii-%28zwart%29.html
Heb nu geloof ik die 202 liggen, op mijn oude werk hadden we ook altijd die 201 en 205 liggen, gewoon goed geluid zonder flauwekulletjes
Ja het is ook alleen voor thuis gebruik. Maar geluid ben je blij mee?quote:Op maandag 7 september 2015 22:02 schreef Kauai het volgende:
Ik heb deze, maar gebruik ze alleen soms als ik thuis ben omdat ze zo groot zijn.
http://www.bol.com/nl/p/s(...)rt/9000000011756440/
Ik heb anders ook wel wat groots wat je mag gebruiken.quote:Op maandag 7 september 2015 22:02 schreef Kauai het volgende:
Ik heb deze, maar gebruik ze alleen soms als ik thuis ben omdat ze zo groot zijn.
http://www.bol.com/nl/p/s(...)rt/9000000011756440/
Ja hoor ik vind het heel goed klinken.quote:Op maandag 7 september 2015 22:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja het is ook alleen voor thuis gebruik. Maar geluid ben je blij mee?
Ja daarom, goed geluid zonder onzin als 'toonversterking' of wat voor meuk ze er soms ook in willen stoppen. Daarbij kost dat ding 25 euro, dan boeit het ook niet zoveel als je er met je bureaustoel oid overheen gaatquote:Op maandag 7 september 2015 22:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb ook een 202, is gewoon goed geluid, zit prettig en sluit ook mooi je oren af voor omgevingsgeluid.
Spannondquote:Op maandag 7 september 2015 22:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb anders ook wel wat groots wat je mag gebruiken.
Ja toch. Dit wil je wel ff testen, zien en voelen of het prettig zit.quote:Op maandag 7 september 2015 22:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee heb je gelijk. Heb ook totaal geen idee hoe ze klinken en kan mij echt kapot ergeren aan geluid als het niet goed is. Vandaar dus ook die koptelefoon :p
Ja maar het moet niet het zelfde klinken als simpele oordopjesquote:Op maandag 7 september 2015 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daarom, goed geluid zonder onzin als 'toonversterking' of wat voor meuk ze er soms ook in willen stoppen. Daarbij kost dat ding 25 euro, dan boeit het ook niet zoveel als je er met je bureaustoel oid overheen gaat
Dat doet het ook niet, is gewoon vol geluidquote:Op maandag 7 september 2015 22:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar het moet niet het zelfde klinken als simpele oordopjes
Zelfs mijn warmte doet haar nog niet smeltenquote:
Is prima geluid, beter dan mijn Creative Fatal1ty gamerheadset ding.quote:Op maandag 7 september 2015 22:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar het moet niet het zelfde klinken als simpele oordopjes
Wel een tip, ga dan niet gelijk ook die van 300+ testen, dan vind je die budgetmodellen gelijk niks meerquote:Op maandag 7 september 2015 22:06 schreef Yasmin23 het volgende:
Oke moet ik dus maar naar Media Markt en ze daar testen.
Ja goede tipquote:Op maandag 7 september 2015 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een tip, ga dan niet gelijk ook die van 300+ testen, dan vind je die budgetmodellen gelijk niks meer
quote:Op maandag 7 september 2015 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfs mijn warmte doet haar nog niet smelten
Je levert dan wel heel veel in op je geluid, dat type koptelefoon kost normaal maar zon 25 euro.quote:Op maandag 7 september 2015 22:08 schreef Yasmin23 het volgende:
Iemand ervaring met een met een zendstation?
http://www.hoofdtelefoons(...)eiser-rs-120-ii.html
Oh joh. Oke dan is dat het nietquote:Op maandag 7 september 2015 22:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je levert dan wel heel veel in op je geluid, dat type koptelefoon kost normaal maar zon 25 euro.
Okequote:Op maandag 7 september 2015 22:10 schreef Fokker89 het volgende:
Je kan ook even kijken naar Pioneer, dat is ook goed spul.
Philips raad ik je af, dat is echt bagger voor die prijs.quote:Op maandag 7 september 2015 22:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oke![]()
Zal kijken of ze deze merken bij Media Markt verkopen.
Philips zijn echt alleen de topmodellen de moeite waard ja.quote:Op maandag 7 september 2015 22:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Philips raad ik je af, dat is echt bagger voor die prijs.
Hoe weet jij eigenlijk dat dat een ESF-smiley is?quote:Op maandag 7 september 2015 23:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is een ESF smiley, ben jij toevallig kapper?
Omdat ie toen verscheen met dat liedje van Anouk.quote:Op maandag 7 september 2015 23:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoe weet jij eigenlijk dat dat een ESF-smiley is?
Oh, dit wist ik niet, zal deze nooit meer gebruiken danquote:Op maandag 7 september 2015 23:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is een ESF smiley, ben jij toevallig kapper?
Knap dat je dat weet.quote:Op maandag 7 september 2015 23:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat ie toen verscheen met dat liedje van Anouk.
Mijn favoriete smiley is deze:quote:Op maandag 7 september 2015 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, dit wist ik niet, zal deze nooit meer gebruiken dan
Ik ben heel opgewekt hoor.quote:Op maandag 7 september 2015 23:13 schreef Specularium het volgende:
Elflettering wordt altijd passief-agressief als het over het ESF gaat.
Fielaks ook, maar die heeft wat met vrouwen die eigenlijk man zijn, of andersom.quote:Op maandag 7 september 2015 23:13 schreef Specularium het volgende:
Elflettering wordt altijd passief-agressief als het over het ESF gaat.
Ha Fokker89, ik kom weer even buurtenquote:
Dat mag, maar ik ga slapenquote:Op maandag 7 september 2015 23:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ha Fokker89, ik kom weer even buurten
Weltrustenquote:
Moet je nagaan, ik ben nog een milde KLB-erquote:Op dinsdag 8 september 2015 00:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je hebt Fokker89 snel weggejaagd.
Hoi Failaxquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:15 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zag bij Pauw net een filmpje dat uitermate geschikt is voor deze SC. Ik kan 'm niet in z'n geheel vinden als animated gif, vandaar in twee delen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grappig om het zo te zeggen, maar dat is hij ook weer niet.quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo klinkt het een beetje als faalhaas.
Kutkind, moet 'ie maar gewoon normaal doen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kunt ook het filmpje posten.
Ik zei ook niet dat -ie dat is hè? Ik zei alleen dat het een beetje zo klinkt.quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Grappig om het zo te zeggen, maar dat is hij ook weer niet.
Fylax is een lollig ambitieus ventje, soms wat irritant, maar maakt leuke radio
Erg hoog NWS-SC-gehalte, vind je ook niet?quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kunt ook het filmpje posten.
FAILax!quote:
Het klinkt trouwens een beetje Nederlands. Volgens mij zegt die moeder (althans: degene die het filmt) "doet niet wat".quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kutkind, moet 'ie maar gewoon normaal doen.
Nee niet echt, eerder iets Oost-Europees.quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het klinkt trouwens een beetje Nederlands. Volgens mij zegt die moeder (althans: degene die het filmt) "doet niet wat".
Nee, hoezo?quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Erg hoog NWS-SC-gehalte, vind je ook niet?
quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:38 schreef Specularium het volgende:
Als ik op 'Fylax' en afbeeldingen zoek krijg ik de UI van Fokker te zien.
Omdat dat zulke goeie vrienden zijn.
Niet haten op Frutselturkquote:Op dinsdag 8 september 2015 00:44 schreef Elfletterig het volgende:
Als je op NWS SC zoekt, krijg je niks relevants. Alleen maar weerkaarten en zo. Zal wel door Frutsel komen.
Op KLB hebben we niels0 voor de weerberichten, al zijn de users hem een beetje zatquote:Op dinsdag 8 september 2015 00:44 schreef Elfletterig het volgende:
Als je op NWS SC zoekt, krijg je niks relevants. Alleen maar weerkaarten en zo. Zal wel door Frutsel komen.
Dit biedt mogelijkhedenquote:Op dinsdag 8 september 2015 00:54 schreef Specularium het volgende:
Ik denk dat ik hier ook elke ochtend het weerbericht ga posten.
quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:54 schreef Specularium het volgende:
Ik denk dat ik hier ook elke ochtend het weerbericht ga posten.
We moeten de weerberichten gewoon weer leuk maken. Zie de post hierboven.quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Op KLB hebben we niels0 voor de weerberichten, al zijn de users hem een beetje zat
Het blijft toch een moslimland.quote:Op dinsdag 8 september 2015 02:03 schreef LTVDK het volgende:
Lijkt me wel een land voor Henk, zit helemaal vol met moslims maar je wordt er niet mee geconfronteerd tenminste
Ik heb mijn moslimbericht vandaag (lees: maandag) alweer gemaakt. Dat over die 'Britse' verkrachtingsbende.quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:56 schreef LTVDK het volgende:
Zo, ik heb mijn moslimbericht voor deze week ook weer gemaaktIn Tadzjikistan zijn baarden verboden
Je bent te laat.quote:Op dinsdag 8 september 2015 04:00 schreef Anonymousz het volgende:
Twee violen en een trommel en een fluit,
want Specularium die is jarig en de vlaggen hangen uit!
Ei, ei, ei, en we zijn zo blij,
want Specularium die is jarig en dat vieren wij!
Ei, ei!
hoera, hoera, is de koffie nog niet klaar,
nee nee, nee nee, geef me dan een kopje thee,
en hij leve, en hij leve, en hij leve honderd jaar
honderd jaar te leven ,honderd jaar te leven,
honderd jaar te leven in de gloria
in de gloria….... in de glo - ri - a!!
hiep hiep hoera
ik weet hetquote:
Harry is zelfs teleurgesteld vroeger naar bed gegaan dan anders. Ik ga trouwens ook maar eens slapen.quote:
latersquote:Op dinsdag 8 september 2015 04:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Harry is zelfs teleurgesteld vroeger naar bed gegaan dan anders. Ik ga trouwens ook maar eens slapen.
Welterusten.
Dit wordt me te verwarrend, joj mag hier niet posten.quote:
Norgen Timmmmm.quote:Op dinsdag 8 september 2015 06:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit wordt me te verwarrend, joj mag hier niet posten.
We hebben al een Anoniempje, maar kan ik niet aan
Nog niks :p Koop nooit wat bij dit soort winkels. Alleen een keer wat besteld bij Miniinthebox.quote:
Gahahah had je dat topic gezien waar ze een drone gaan verloten?quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:09 schreef Specularium het volgende:
Ik heb nu zin om een drone te kopen.
Ja.quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gahahah had je dat topic gezien waar ze een drone gaan verloten?
Niet.quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:28 schreef Yasmin23 het volgende:
Weten jullie hoe serieus werkgevers thuisstudies nemen zoals bv bij de Loi?
Ja klopt maar denk niet dat de motivatie zover gaat :pquote:Op dinsdag 8 september 2015 10:30 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Niet.
Maar ik snap ook niet waarom je dat zou doen. Op een school leer je veel sneller (interactiever) en ze hebben een bredere basis van contacten met het bedrijfsleven die geïnteresseerd zijn in nieuw talent.
lightintheboxquote:Op dinsdag 8 september 2015 10:09 schreef Yasmin23 het volgende:
Misschien komen er in de toekomst ook wel kleding winkels...
Dan is een LOI opleiding beginnen al helemaal niks voor jou.quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja klopt maar denk niet dat de motivatie zover gaat :p
Nou als ik het meer uit interesse doe dan noodzaak wel.quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:50 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dan is een LOI opleiding beginnen al helemaal niks voor jou.Iets met discipline enzo.
Heb je hier welles wat gekocht?quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:52 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Onder andere.
http://m.lightinthebox.com/nl
Dan moet je wel volhouden. Studeren is meestal gewoon saai en er zijn maar een paar dingen die het leuk maken. Met name contact met je medestudenten dus.quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou als ik het meer uit interesse doe dan noodzaak wel.
Mijn vriendin.quote:
Maar kwaliteit en pasvorm was goed?quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:01 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Mijn vriendin.
Een soort lange zomerjurk.
Ze is er blij mee.
Zij had wel wat extra verzendkosten betaald. Dan is het er sneller.
Anders kan het tot 20 dagen of zo duren voordat je het hebt.
En retourneren weet ik niet.
Moet je ff kijken op die site.
ja snap ik. Probleem is alleen beetje dat ik mij 'mentaal' nogal verveel. Om nou een HBO studie voor de lol te gaan doen gaat ook weer een beetje ver. Kost te veel geld en als ik hem dan eventueel behaal heb ik ook geen ervaring op dat gebied. En te oud:p Dus dacht ik meer aan zo'n thuisstudie waar ik misschien met een beetje geluk dan nog werk in kan vinden.quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:56 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dan moet je wel volhouden. Studeren is meestal gewoon saai en er zijn maar een paar dingen die het leuk maken. Met name contact met je medestudenten dus.
Dan heb ik wel een baantje voor je.quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ben al afgestudeerd in het frituren
Ik heb op dit moment genoeg aan mijn eigen hersenloze baanquote:Op dinsdag 8 september 2015 11:25 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dan heb ik wel een baantje voor je.
Weet ik veel.quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar kwaliteit en pasvorm was goed?
Heb je al ontslag genomen?quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment genoeg aan mijn eigen hersenloze baan
Denk dat ik voor deze gaquote:Op dinsdag 8 september 2015 11:27 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Weet ik veel.
Deze jurk was toevallig goed.
Misschien eerst wat recensies lezen van het artikel dat je leuk vindt...
Zit je LTVDK weer te pesten...quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk dat ik voor deze ga![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:30 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Zit je LTVDK weer te pesten...
wil je mijn frietjes niet bakkenquote:Op dinsdag 8 september 2015 11:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment genoeg aan mijn eigen hersenloze baan
Damn. Wat is de prijs?quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:36 schreef anonymoussie het volgende:
Tijd voor een aanzoek.
[ afbeelding ]
Ervaring doe je toch op tijdens je studie in de vorm van stages? En zo oud ben je ook weer niet.quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
ja snap ik. Probleem is alleen beetje dat ik mij 'mentaal' nogal verveel. Om nou een HBO studie voor de lol te gaan doen gaat ook weer een beetje ver. Kost te veel geld en als ik hem dan eventueel behaal heb ik ook geen ervaring op dat gebied. En te oud:p Dus dacht ik meer aan zo'n thuisstudie waar ik misschien met een beetje geluk dan nog werk in kan vinden.
Ja klopt. Maar zie nu bij mensen in mijn omgeving die klaar zijn met hun studie dus echt geen baan kunnen vinden.quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ervaring doe je toch op tijdens je studie in de vorm van stages? En zo oud ben je ook weer niet.
Valt mee.quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:39 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
¤623,73
Dit is met 61% korting.![]()
http://m.lightinthebox.co(...)lsleep_p2761260.html
Was meer een soort waarschuwing of zo.quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:44 schreef LTVDK het volgende:
Breng d'r nou niet op rare ideeën Arno ...
Ja das waar, en die jurk uit China valt best mee qua prijs eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:45 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Was meer een soort waarschuwing of zo.
Ja.quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja das waar, en die jurk uit China valt best mee qua prijs eigenlijk.
Dan moet je ook geen vrijetijdsmanagement ofzo doenquote:Op dinsdag 8 september 2015 11:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar zie nu bij mensen in mijn omgeving die klaar zijn met hun studie dus echt geen baan kunnen vinden.
Die studie zit er niet bijquote:Op dinsdag 8 september 2015 11:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen vrijetijdsmanagement ofzo doen
Crew mag ook meedoenquote:Op dinsdag 8 september 2015 10:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja.
Die mini's die in je hand passen lijken me leuk.
Hehehehe.quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:26 schreef Specularium het volgende:
Hello I would like to win this one so I can film shitty.
Misschien zit er wel een envelopje met geld tussen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:09 schreef Yasmin23 het volgende:
Het zou zo fijn zijn als de postbode gewoon het adres leest wat op de post staat voordat die het allemaal bij mij naar binnen flikkert.
Jaquote:Op dinsdag 8 september 2015 13:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat is dat met die China shop? Was daar behoefte aan?
Die knipoog vertrouw ik niet.quote:
Nou ja zeg, ik ben een keurige jongen en dit is een keurige knipoog.quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die knipoog vertrouw ik niet.
Is volgens mij van cc maatschappij dus denk et nietquote:Op dinsdag 8 september 2015 13:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Misschien zit er wel een envelopje met geld tussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |