quote:Op maandag 7 september 2015 10:01 schreef Fokker89 het volgende:
Wat een vreugde op deze heugelijke dag.
quote:
Dat jurkje is wel redelijk lowcut.quote:Op maandag 7 september 2015 12:32 schreef Mani89 het volgende:
Gefeliciteerd Specularium! Hier is een plaatje van Alison die jou feliciteert, je moet wel kunnen liplezen haha.
[ afbeelding ]
Niet low genoeg, als je begrijpt wat ik bedoel haha.quote:Op maandag 7 september 2015 12:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat jurkje is wel redelijk lowcut.
Onder of boven?quote:Op maandag 7 september 2015 12:32 schreef Mani89 het volgende:
Gefeliciteerd Specularium! Hier is een plaatje van Alison die jou feliciteert, je moet wel kunnen liplezen haha.
[ afbeelding ]
Ergens in m'n onderbewustzijn wist ik het vast wel, maar ik had er niet meer aan gedacht.quote:Op maandag 7 september 2015 14:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alsof jij dat niet in je agenda had staan.
Dan moet je Harry gewoon op FB hebbenquote:Op maandag 7 september 2015 14:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ergens in m'n onderbewustzijn wist ik het vast wel, maar ik had er niet meer aan gedacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op maandag 7 september 2015 14:16 schreef LTVDK het volgende:
Dan moet je Harry gewoon op FB hebbenIk houd Facebook en FOK! liever gescheiden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 september 2015 14:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik houd Facebook en FOK! liever gescheiden.Ik heb alleen Yas en 3 van die vreemde figuren* er op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: *Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja begrijpelijk wel ja. Als ik hem toevoeg krijg hij natuurlijk gelijk verzoeken van 'Kalifaat in Zwolle'quote:Op maandag 7 september 2015 14:24 schreef Specularium het volgende:
Henk is bang dat zijn identiteit bekend wordt en dat de mensen hele geiten door zijn ruiten gaan gooien.
quote:Op maandag 7 september 2015 14:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb alleen Yas en 3 van die vreemde figuren* er op.Ik heb wel een paar FOK!'ers op mijn Facebook. Ik weet wat hun usernames hier zijn. Omgekeerd weten ze dat niet van mij.SPOILER: *Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denk jij.quote:Op maandag 7 september 2015 14:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar FOK!'ers op mijn Facebook. Ik weet wat hun usernames hier zijn. Omgekeerd weten ze dat niet van mij.
Je bent gewoon een smerige stalker dus?quote:Op maandag 7 september 2015 14:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar FOK!'ers op mijn Facebook. Ik weet wat hun usernames hier zijn. Omgekeerd weten ze dat niet van mij.
Nee das veertienletterigquote:Op maandag 7 september 2015 14:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent gewoon een smerige stalker dus?
Ik stalk niemand. Ik kan het toch niet helpen dat bekenden van mij zich op FOK! manifesteren?quote:Op maandag 7 september 2015 14:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent gewoon een smerige stalker dus?
Bedankt Willem.quote:
Gelukkig heb je ons nog.quote:Op maandag 7 september 2015 14:36 schreef Mani89 het volgende:
Niemand die ik ken zit op FOK! want ik kan helemaal niemand.
Ik heb het laatste jaar wel al een hoop FOK!kers gemeet, dat waren allemaal schatten van mensen. Wanneer gaan wij eens meeten Elf?quote:
Ik wil wel een Elfje knuffelmeet.quote:Op maandag 7 september 2015 14:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb het laatste jaar wel al een hoop FOK!kers gemeet, dat waren allemaal schatten van mensen. Wanneer gaan wij eens meeten Elf?
Dan komt Specularium ook sowieso.quote:Op maandag 7 september 2015 14:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil wel een Elfje knuffelmeet.
Moemoe komt dan ook.
Geen idee. Misschien ooit. Ik ben niet zo van de meets, eerlijk gezegd. Wel val ik in het echt enorm mee.quote:Op maandag 7 september 2015 14:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb het laatste jaar wel al een hoop FOK!kers gemeet, dat waren allemaal schatten van mensen. Wanneer gaan wij eens meeten Elf?
Afhankelijk van je fetishes kan een stalker ook heel leuk zijn.quote:Op maandag 7 september 2015 14:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Pleonasmes tellen niet Stalkerhenk
Dan moet je naar het Sprookjesbos in de Efteling gaan.quote:Op maandag 7 september 2015 14:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil wel een Elfje knuffelmeet.
Moemoe komt dan ook.
Als je je dan maar goed vasthoudt.quote:Op maandag 7 september 2015 16:06 schreef Elfletterig het volgende:
Wel val ik in het echt enorm mee.
Op FOK! zijn we allemaal een act.quote:Op maandag 7 september 2015 16:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien ooit. Ik ben niet zo van de meets, eerlijk gezegd. Wel val ik in het echt enorm mee.
Klöpt.quote:Op maandag 7 september 2015 16:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op FOK! zijn we allemaal een act.
We worden buitengeslotenquote:Op maandag 7 september 2015 19:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb gek genoeg geen uitnodiging in mijn brievenbus gevonden voor het grote feest.
Misschien wil hij het gewoon niet vieren?quote:Op maandag 7 september 2015 19:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb gek genoeg geen uitnodiging in mijn brievenbus gevonden voor het grote feest.
Ik denk dat hij na deze woorden nog een impromptu feestje regelt.quote:Op maandag 7 september 2015 19:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien wil hij het gewoon niet vieren?
Er komt een moment waarop je niet meer hecht aan verjaardagen. Ik vind het zelf ook totaal niet boeiend.
Echt niet. Hij blijft gewoon lafjes weg uit z'n eigen verjaardagstopic. Misschien zit -ie wel met familie een soort van gezelligheid te veinzen.quote:Op maandag 7 september 2015 19:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij na deze woorden nog een impromptu feestje regelt.
Met slappe koffie en kleffe taart.quote:Op maandag 7 september 2015 20:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Echt niet. Hij blijft gewoon lafjes weg uit z'n eigen verjaardagstopic. Misschien zit -ie wel met familie een soort van gezelligheid te veinzen.
Dan moet je wel vrolijker gaan kijken.quote:Op maandag 7 september 2015 20:52 schreef Specularium het volgende:
Ik zit gewoon in de trein naar Syrië.
Geluk zoeken.
Waar?quote:
Doe er wat aan dan!quote:
quote:Op maandag 7 september 2015 21:47 schreef anonymoussie het volgende:
Of zoals ze in hier zeggen 'hiero'.
Hero.
Nee joh.quote:Op maandag 7 september 2015 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt je godverdomme emotioneel van dit
quote:Op maandag 7 september 2015 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt je godverdomme emotioneel van dit
Ja die t heeft nu 2 streepjes.quote:Op maandag 7 september 2015 21:51 schreef LTVDK het volgende:
Je hebt niet in de gaten wat je allemaal met me doet
Al bij vraag en aanbod gekeken?quote:Op maandag 7 september 2015 21:53 schreef Yasmin23 het volgende:
Jongens! Weet iemand wat een goede koptelefoon is voor een redelijke prijs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |