1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | Zondag,18.00 uur: Turkije - NEDERLAND - Letland - Tsjechië - 20.45 uur: IJsland - Kazachstan - Stand groep A: 1. IJsland 7-18 (15- 3) 2. Tsjechië 7-16 (14- 9) 3. NEDERLAND 7-10 (13- 7) 4. Turkije 7- 9 ( 8- 9) 5. Letland 7- 4 ( 3-14) 6. Kazachstan 7- 1 ( 5-16) |
Hoezo niet? Land dat nog nooit een WK heeft gewonnen. Verliezersmentaliteit.quote:
Nediyon oglumquote:Op zondag 6 september 2015 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
In de algemene voorwaarden van FOk staat at je Nederlands moet praten.
TR gemaakt.
Wij weten wel beter. Die Mannschaftquote:Op zondag 6 september 2015 19:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo niet? Land dat nog nooit een WK heeft gewonnen. Verliezersmentaliteit.
Hier gelukkig geen toeterende Turken. Als hier een Turk door de straat loopt, bel je de krant.quote:
Allemaal op de bon, is pas vanaf woensdag gratischquote:Op zondag 6 september 2015 19:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Laat die toeterende turken maar beginnen
Almelo?quote:Op zondag 6 september 2015 19:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hier gelukkig geen toeterende Turken. Als hier een Turk door de straat loopt, bel je de krant.
Al iets bekend dan over de rechten daarna? Of heeft de NOS gewoon zelf gezegd ervan af te zien?quote:Op zondag 6 september 2015 19:55 schreef Pedroso het volgende:
NOS gaat geen enkel eindtoernooi meer uitzenden (met Oranje), EK 2016 is voorlopig de laatste.
Goed gezegd Typischquote:Op zondag 6 september 2015 19:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
rot op met je plaatjes van de facebook van moeders en buurvrouwen
ze hebben gewoon de rechten van WK 2018 en 2022quote:Op zondag 6 september 2015 19:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Al iets bekend dan over de rechten daarna? Of heeft de NOS gewoon zelf gezegd ervan af te zien?
Ja uh hallo! hier GGMM ik wil graag reageren op de stelling.quote:Op zondag 6 september 2015 19:57 schreef Kopsterk het volgende:
Stelling: Danny Blind is niet de hoofdreden van deze wanprestaties.
Ah okequote:Op zondag 6 september 2015 19:56 schreef franklop het volgende:
[..]
ze hebben gewoon de rechten van WK 2018 en 2022
Haha echt? Ik hoor nog niks. Denk niet dat er wat gaat gebeuren in Groningenquote:Op zondag 6 september 2015 19:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Allemaal op de bon, is pas vanaf woensdag gratisch
Hoor ze nu met vertraging opstarten in mijn straat
Kijkend naar de wissels welquote:Op zondag 6 september 2015 19:57 schreef Kopsterk het volgende:
Neem aan dat die marketing dude daar nog niet mee begonnen is. Of ben jij dat?quote:Op zondag 6 september 2015 19:46 schreef Typisch het volgende:
zit je dan, als heineken marketing dude de oranje actie uit te dokteren voor volgend jaar
Ik kan niet wachten op je mening.quote:Op zondag 6 september 2015 19:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja uh hallo! hier GGMM ik wil graag reageren op de stelling.
Eurosport toch ?quote:Op zondag 6 september 2015 19:56 schreef franklop het volgende:
[..]
ze hebben gewoon de rechten van WK 2018 en 2022
2quote:
dat is de olympische spelenquote:
Ik ben het eens met de stelling.quote:Op zondag 6 september 2015 19:57 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op je mening.
Stelling: Danny is ook niet de oplossing ervoor.quote:Op zondag 6 september 2015 19:57 schreef Kopsterk het volgende:
Die gast kan bijna niks. Net als Blind. Echt kleine jongetjes nog.quote:Op zondag 6 september 2015 19:46 schreef BadderHaring het volgende:
Riedewald stond ook te stuntelen bij die 3-0, of speelt hij niet met 5?
Dit ben ik niet met je eens.quote:Op zondag 6 september 2015 19:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
1982/1984/1986/2002 faalden we ook. Daarna kwam alles ook weer goed.
nee, ik ambieer een echt beroepquote:Op zondag 6 september 2015 19:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Neem aan dat die marketing dude daar nog niet mee begonnen is. Of ben jij dat?
De Vrij natuurlijk. Die ging 2 keer de fout in.quote:Op zondag 6 september 2015 19:58 schreef Sunri5e het volgende:
Iemand een idee hoe laat Blind bij Jack zit? Ben benieuwd wie hij de schuld gaat geven.
Woon in Zwolle, genoeg turken hierquote:Op zondag 6 september 2015 19:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha echt? Ik hoor nog niks. Denk niet dat er wat gaat gebeuren in Groningen
Die liep bij de 1-0 net of ie in z'n broek gescheten had.quote:Op zondag 6 september 2015 19:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
De Vrij natuurlijk. Die ging 2 keer de fout in.
Hij dacht even lekker PSV te boosten die knuppel, ipv gewoon een goeie selectie te samenstellen.quote:Op zondag 6 september 2015 20:00 schreef Dragonetti het volgende:
Het gezeik begon al met Guus......teringzooi....
Het is dan ook een beetje voor mijn tijd.quote:Op zondag 6 september 2015 19:58 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dit ben ik niet met je eens.
Voor 1982 zaten we in een ijzersterke poule met België en Frankrijk.
Voor 1984 hadden wij de 12-1 van Spanje-Malta tegen ons.
En voor 1986 verloren wij nipt de beslissende wedstrijd tegen België door Wim Kieft.
Diezelfde Wim Kieft redde ons overigens in 1988 tijdens het EK.
Gaat voor IJsland en Tsjechië ook helemaal nergens meer over natuurlijkquote:Op zondag 6 september 2015 20:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Maar technisch gezien is er toch nog niet een enorm probleem? Denk niet dat Turkije meer dan 4 punten pakt tegen IJsland en Tsjechie. Dan hoeft NL maar 2x te winnen.
Ja maar Nederland zie ik niet 2 keer winnenquote:Op zondag 6 september 2015 20:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Maar technisch gezien is er toch nog niet een enorm probleem? Denk niet dat Turkije meer dan 4 punten pakt tegen IJsland en Tsjechie. Dan hoeft NL maar 2x te winnen.
Als je de bookmakers wil plunderen sowiesoquote:Op zondag 6 september 2015 20:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Duitsland, IJsland, België. Speltip zoveel: spreid je kansen
Tuurlijk wel man die willen gewoon winnen. Daar gaat het echt niet aan liggenquote:Op zondag 6 september 2015 20:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gaat voor IJsland en Tsjechië ook helemaal nergens meer over natuurlijk
Die Depay loopt met een air op het veld of hij al 5 CL's en 2 WK-finales op zijn naam heeft.. over het paard getild pleurisventjequote:Op zondag 6 september 2015 20:00 schreef TheVulture het volgende:
Aanvallend zijn het of enorme ego's (Depay) of mensen die gewoon niet beter kunnen zoals Narsingh
De basis werd natuurlijk wel heel nadrukkelijk gelegd door Hiddink. Blind stond al 0-10 achter toen ie begon.quote:Op zondag 6 september 2015 19:57 schreef Kopsterk het volgende:
Die landen zijn allebei al uitgespeeld.quote:Op zondag 6 september 2015 20:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Als VI capslock gaat gebruiken weet je dat er iets mis is.quote:Op zondag 6 september 2015 20:02 schreef Rickertman96 het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/o(...)-na-wanprestatie.htm
ORANJE KAN EK BIJNA VERGETEN NA WANPRESTATIE
je hoeft niet zo te schreeuwen gek
Niet ten koste van alles bij wijze van sprekenquote:Op zondag 6 september 2015 20:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tuurlijk wel man die willen gewoon winnen. Daar gaat het echt niet aan liggen
Een uitgespeeld Tsjechie heeft ons al eerder geredquote:Op zondag 6 september 2015 20:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die landen zijn allebei al uitgespeeld.
Ik zie de relevantie van Andersen niet helemaal in in deze, verder moet je ik volledig gelijk gevenquote:Op zondag 6 september 2015 20:02 schreef Sunri5e het volgende:
Het komt allemaal goed mannen!
Cillessen is de nieuwe van de Sar
Tete de nieuwe Reiziger
Veltman de nieuwe de Boer
Riedewald de nieuwe Bogarde
Bazoer de nieuwe Toure
El Ghazi de nieuwe Ronaldo
Andersen de nieuwe Xavi
De jeugd heeft de toekomst!
Nee maar laat Nederland nu eerst maar eens beide wedstrijden winnen. Dat wordt al problematisch genoegquote:Op zondag 6 september 2015 20:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet ten koste van alles bij wijze van spreken
Nou ik vind deze vergelijkingen nogal optimistisch, maar ik hoop dat je gelijk gaat krijgen.quote:Op zondag 6 september 2015 20:02 schreef Sunri5e het volgende:
Tete de nieuwe Reiziger
Bazoer de nieuwe Toure
Andersen de nieuwe Xavi
Hahahahahahahahaha, iets teveel gezopen vandaag?quote:Op zondag 6 september 2015 20:02 schreef Sunri5e het volgende:
Tete de nieuwe Reiziger
Bazoer de nieuwe Toure
Andersen de nieuwe Xavi
twitter:wilfredgenee twitterde op zondag 06-09-2015 om 19:59:52Gelukkig hebben we de eredivisie nog #turned reageer retweet
Blind gaat hem nationaliserenquote:Op zondag 6 september 2015 20:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zie de relevantie van Andersen niet helemaal in in deze, verder moet je ik volledig gelijk geven
Eindelijk wijze woorden van je. Deze spelers zijn idd erg talentvol, alle hoop op deze spelers om nog wat van Oranje te maken.quote:Op zondag 6 september 2015 20:02 schreef Sunri5e het volgende:
Tete de nieuwe Reiziger
Bazoer de nieuwe Toure
Andersen de nieuwe Xavi
Leuk stukje satire.quote:Op zondag 6 september 2015 20:02 schreef Sunri5e het volgende:
Tete de nieuwe Reiziger
Bazoer de nieuwe Toure
Andersen de nieuwe Xavi
Dat ook inderdaadquote:Op zondag 6 september 2015 20:03 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee maar laat Nederland nu eerst maar eens beide wedstrijden winnen. Dat wordt al problematisch genoeg
Zomaar een samenvatting van de vergelijkingen die ik de afgelopen jaren voorbij heb zien komen op dit forum.quote:Op zondag 6 september 2015 20:04 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Hahahahahahahahaha, iets teveel gezopen vandaag?
Denk je serieus dat na vanavond er nog steeds geen probleem is?quote:Op zondag 6 september 2015 20:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zo'n coach doe je toch geen Nederlands elftal aan. Deze week heeft al een gat geslagen in zijn wekelijkse ritme.quote:Op zondag 6 september 2015 20:03 schreef Mani89 het volgende:
Gert Jan Verbeek jongens? Gert Jan Verbeek, zeg het maar. Jongens.
Achja ik vind het ook jammer.quote:Op zondag 6 september 2015 20:05 schreef beantherio het volgende:
Laten we het EK gewoon vergeten. Eigenlijk vind ik het bijna jammer dat we niet definitief uitgeschakeld zijn na deze nederlaag: dat had duidelijk geweest.
En hij speelt tot twee keer toe met max 5 verdedigend ingestelde spelers, en dan telk ik de backs nog als verdedigers. Is er nou echt niemand meer bij Oranje die nog weet hoe je met 4-2-3-1 bijna de wereld veroverde en vorig jaar met 5-3-2 het maximale uit deze groep haaldequote:Op zondag 6 september 2015 20:02 schreef beantherio het volgende:
[..]
De basis werd natuurlijk wel heel nadrukkelijk gelegd door Hiddink. Blind stond al 0-10 achter toen ie begon.
Maar als ik nou kijk naar de spelers die Blind heeft opgesteld dan moet ik zeggen dat ie zelf niet veel beter is. Er staat een hele rits van spelers in dit team die al tijden in een negatieve spiraal zitten en niets toevoegen aan een Nederlands elftal. Dat je ze als bondcoach dan toch opstelt betekend dat dat je dingen heel duidelijk niet in het vizier hebt.
Dan is het goed. Ik dacht even dat je het meendequote:Op zondag 6 september 2015 20:05 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Zomaar een samenvatting van de vergelijkingen die ik de afgelopen jaren voorbij heb zien komen op dit forum.
Gooi jezelf weg.quote:Op zondag 6 september 2015 20:03 schreef Mani89 het volgende:
Gert Jan Verbeek jongens? Gert Jan Verbeek, zeg het maar. Jongens.
Het lijk begint zelfs al te stinkenquote:
Dit boeit echt niemand.quote:Op zondag 6 september 2015 20:06 schreef Mani89 het volgende:
Gelukkig gaan wel wel de Vuelta winnen met Tom Dumoulin jongens, toch nog iets om blij van te worden.
Alweer? Dan weet ik zeker dat we over 3 jaar vast wel weer de halve finales van het WK bereiken.quote:
Zondag gaan we juichen voor ons Tomquote:Op zondag 6 september 2015 20:06 schreef Mani89 het volgende:
Gelukkig gaan wel wel de Vuelta winnen met Tom Dumoulin jongens, toch nog iets om blij van te worden.
Ik ben 't helemaal eens met timmerfrans. En in de 17e eeuw pasten we ook bepaalde maatregelen toe.quote:
Niet eens bijna grappig.quote:Op zondag 6 september 2015 20:07 schreef Steppenpferd het volgende:
Breaking News:
Danny Blind gaat bondscoach worden in Syrië.
Hij hoeft geen kledingsponsor mee te nemen.
Ze hebben nog genoeg oranje shirtjes liggen.
quote:Op zondag 6 september 2015 20:07 schreef Steppenpferd het volgende:
Breaking News:
Danny Blind gaat bondscoach worden in Syrië.
Hij hoeft geen kledingsponsor mee te nemen.
Ze hebben nog genoeg oranje shirtjes liggen.
Nederland kan niet omgaan met drukquote:Op zondag 6 september 2015 20:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zondag gaan we juichen voor ons Tom![]()
![]()
Danny Nelissen gelooft er ook inquote:Op zondag 6 september 2015 20:06 schreef Mani89 het volgende:
En dat is toch een man met verstand van sport. Mooie dagen komen eraan.quote:
Ach dat is allemaal een masker om het pure leed te verbergen johquote:Op zondag 6 september 2015 20:08 schreef Kopsterk het volgende:
Ik ga, in tegenstelling tot velen hier blijkbaar, Nederland flink missen op het EK. Kanshebber of niet.
Ik ook.quote:Op zondag 6 september 2015 20:08 schreef Kopsterk het volgende:
Ik ga, in tegenstelling tot velen hier blijkbaar, Nederland flink missen op het EK. Kanshebber of niet.
Nederland wel 6 dan?quote:Op zondag 6 september 2015 20:09 schreef ForzaMilan het volgende:
Ik zie Nederland nog wel 3e worden. Turkije pakt geen 4 punten in die laatste 2 wedstrijden.
Ik ook hoor. Of je ver komt of niet Nederland hoort op een EK.quote:Op zondag 6 september 2015 20:08 schreef Kopsterk het volgende:
Ik zie Nederland ook niet winnen van Tsjechië.quote:Op zondag 6 september 2015 20:09 schreef ForzaMilan het volgende:
Ik zie Nederland nog wel 3e worden. Turkije pakt geen 4 punten in die laatste 2 wedstrijden.
Youri Mulderquote:Op zondag 6 september 2015 20:09 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik wil de nabeschouwing van Youri Mulder horen wtf flikker op met het journaal
De selectie is ook kut natuurlijk, maar dat ligt ook deels aan de bondscoach. En wat je vervolgens met die selectie doet ook.quote:Op zondag 6 september 2015 20:10 schreef Kopsterk het volgende:
Vreemd dat het hier vooral gaat over de bondscoach en wie zijn opvolger moet worden. Misschien moeten we eens kijken naar wat voor enorme kutselectie we hebben.
Cillessen is er wat mij betreft nog niet. Doe mij Krul maar, kreeg bij Newcastle 1 kans en heeft die gelijk gepakt.quote:Op zondag 6 september 2015 20:02 schreef Sunri5e het volgende:
Tete de nieuwe Reiziger
Bazoer de nieuwe Toure
Andersen de nieuwe Xavi
Met deze selectie had je moeiteloos deze kwalificatie moeten doorlopen. Dat is geen excuusquote:Op zondag 6 september 2015 20:10 schreef Kopsterk het volgende:
Vreemd dat het hier vooral gaat over de bondscoach en wie zijn opvolger moet worden. Misschien moeten we eens kijken naar wat voor enorme kutselectie we hebben.
Wie heeft die kustelectie samengesteld dan?quote:Op zondag 6 september 2015 20:10 schreef Kopsterk het volgende:
Ik gaf net een soortgelijke reactie.quote:Op zondag 6 september 2015 20:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
De selectie is ook kut natuurlijk, maar dat ligt ook deels aan de bondscoach. En wat je vervolgens met die selectie doet ook.
Waarom maak ik me dan meer zorgen over de kazachen?quote:Op zondag 6 september 2015 20:10 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Jawel.Al wordt Tsjechie lastig.
Je hebt er ook wel kijk op, je hebt alleen een kut persoonlijkheid. Maakt niet uit, dat is weinig relevant.quote:
Omdat hij het in de nuchtere verwachtingsloze provincie het leuk doet?quote:Op zondag 6 september 2015 20:12 schreef ForzaMilan het volgende:
Die kill van Zwolle moet bondscoach worden.
Probleem is dat we in de leeftijdscategorie van pakweg 23 jaar tot 32 jaar helemaal niets hebben aan talent.quote:Op zondag 6 september 2015 20:10 schreef Kopsterk het volgende:
Beter dan Blind.quote:Op zondag 6 september 2015 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat hij het in de nuchtere verwachtingsloze provincie het leuk doet?
Ik wist ook dat het EK zeker geen zekerheidje was destijds, maar dat het zo erg gesteld was met het Nederlands elftal had ik toch niet verwacht. Al is een Nederlaag uit bij Turkije geen enorme verrassing als je kijkt naar onze selectie.quote:Op zondag 6 september 2015 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar eerlijk gezegd zag ik dit al maanden aankomen. (mede omdat ik zo'n groot voetbalkenner ben) dus ben nu al niet meer teleurgesteld. Vind de manier waarop het gegaan is lachwekkend triest.
ajde idemoquote:Op zondag 6 september 2015 20:05 schreef Replicat het volgende:
[..]
De Koning der Nederlanden (beter bekend als Prins Pils).
Tja. En dat Blind en Riedewald spelen snap ik ook niet. En Klaassen speelde dinsdag ook al ruk en die stond er ook weer in.quote:Op zondag 6 september 2015 20:13 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik snap niet dat Narsingh na het afwerken van een enorme zaadwedstrijd dinsdag vandaag weer basis staat ipv Promes, dat Greg 'je boy' wheelie erin staat?
Tja, dit is inderdaad zo.quote:Op zondag 6 september 2015 20:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je hebt er ook wel kijk op, je hebt alleen een kut persoonlijkheid. Maakt niet uit, dat is weinig relevant.
Ik denk dat deze kut selectie meer geld verdiend dan alle Fokkers bijelkaarquote:Op zondag 6 september 2015 20:10 schreef Kopsterk het volgende:
Ik snap sowieso niet dat Narsingh uberhaupt geselecteerd is om ooit in aanmerking te komen voor Oranje.quote:Op zondag 6 september 2015 20:13 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik snap niet dat Narsingh na het afwerken van een enorme zaadwedstrijd dinsdag vandaag weer basis staat ipv Promes, dat Greg 'je boy' wheelie erin staat?
Ron Jans goed ideequote:Op zondag 6 september 2015 20:12 schreef ForzaMilan het volgende:
Die kill van Zwolle moet bondscoach worden.
quote:Op zondag 6 september 2015 20:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je hebt er ook wel kijk op, je hebt alleen een kut persoonlijkheid. Maakt niet uit, dat is weinig relevant.
Het laatste punt klopt maar er is niet veel beters dan de spelers die nu geselecteerd zijn.quote:Op zondag 6 september 2015 20:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
De selectie is ook kut natuurlijk, maar dat ligt ook deels aan de bondscoach. En wat je vervolgens met die selectie doet ook.
Alleen jammer dat IJsland en Tsjechie nergens meer om spelenquote:Op zondag 6 september 2015 20:09 schreef ForzaMilan het volgende:
Als je kutspelers selecteert dan heb je een kutselectie ja. Bij vrijwel geen enkele van de spelers uit het team dat vandaag in het veld stond had ik een goed gevoel. Allemaal spelers die of al tijden niet in vorm zijn of die al "over the hill" zijn.quote:Op zondag 6 september 2015 20:10 schreef Kopsterk het volgende:
Ik snap niet danny blind bondscoach isquote:Op zondag 6 september 2015 20:13 schreef inslagenreuring het volgende:
Er zijn geen beteren voorhanden. Verder is Blind natuurlijk wel dramatisch als coach.quote:Op zondag 6 september 2015 20:11 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wie heeft die kustelectie samengesteld dan?
Klaassen kan ik nog snappen, Riedewald speelde gewoon goed vond ik en Blind kan ik je volgen ja.quote:Op zondag 6 september 2015 20:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tja. En dat Blind en Riedewald spelen snap ik ook niet. En Klaassen speelde dinsdag ook al ruk en die stond er ook weer in.
Ja, want we hebben zoveel beters rondlopen. Sven van Beek, die jij ongetwijfeld gaat noemen als Feyenoorder, had dit zeker allemaal voorkomen. Schei toch uit, als je Narsingh regelmatig op moet stellen is er echt iets goed mis met de kwaliteit van de aanvallers.quote:Op zondag 6 september 2015 20:11 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wie heeft die kustelectie samengesteld dan?
Tjah sowieso niet in de eerste 11,quote:Op zondag 6 september 2015 20:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat Narsingh uberhaupt geselecteerd is om ooit in aanmerking te komen voor Oranje.
Dat eerste is jouw mening.quote:Op zondag 6 september 2015 20:15 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Er zijn geen beteren voorhanden. Verder is Blind natuurlijk wel dramatisch als coach.
nee wijnaldum is logischquote:Op zondag 6 september 2015 20:15 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Klaassen kan ik nog snappen, Riedewald speelde gewoon goed vond ik en Blind kan ik je volgen ja.
Wijnaldum erin vond ik ook al vreemd. Die is altijd anoniem in oranje
Zeg eens, welke alleskunners had jij geselecteerd die afgelopen maandag niet naar Huis Ter Duin af mochten reizen?quote:Op zondag 6 september 2015 20:14 schreef beantherio het volgende:
[..]
Als je kutspelers selecteert dan heb je een kutselectie ja. Bij vrijwel geen enkele van de spelers uit het team dat vandaag in het veld stond had ik een goed gevoel. Allemaal spelers die of al tijden niet in vorm zijn of die al "over the hill" zijn.
Uhm ja.quote:Op zondag 6 september 2015 20:13 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik denk dat deze kut selectie meer geld verdiend dan alle Fokkers bijelkaar
Na het nieuws.quote:Op zondag 6 september 2015 20:15 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Komt er nog een nabeschouwing of niet
Zo ned1quote:Op zondag 6 september 2015 20:15 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Klaassen speelde 3 helften op rij kut, dan komt er een moment dat je hem er uit moet halen.quote:Op zondag 6 september 2015 20:15 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Klaassen kan ik nog snappen, Riedewald speelde gewoon goed vond ik en Blind kan ik je volgen ja.
Wijnaldum erin vond ik ook al vreemd. Die is altijd anoniem in oranje
Had hij Kuijt of Elia maar mee moeten nemen.quote:Op zondag 6 september 2015 20:15 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ja, want we hebben zoveel beters rondlopen. Sven van Beek, die jij ongetwijfeld gaat noemen als Feyenoorder, had dit zeker allemaal voorkomen. Schei toch uit, als je Narsingh regelmatig op moet stellen is er echt iets goed mis met de kwaliteit van de aanvallers.
ze durven niet meer..wil niet meer geinterviewed wordenquote:Op zondag 6 september 2015 20:15 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
quote:Op zondag 6 september 2015 20:16 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Had hij Kuijt of Elia maar mee moeten nemen.
3-0 gemist?quote:Op zondag 6 september 2015 20:15 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Jij bent nog dommer dan het achtereind van een varken.quote:Op zondag 6 september 2015 20:16 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
3-0 was gewoon pech johquote:Op zondag 6 september 2015 20:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Klaassen speelde 3 helften op rij kut, dan komt er een moment dat je hem er uit moet halen.
Riedewald was een gigantische gok en dat bleek bij de 3-0. Die is gewoon niet goed genoeg.
quote:Op zondag 6 september 2015 20:16 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
quote:
Ja, de 1-0 was zeker ook pechquote:Op zondag 6 september 2015 20:17 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
3-0 was gewoon pech joh![]()
Sowieso al een overtreding
quote:
quote:Op zondag 6 september 2015 20:17 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
3-0 was gewoon pech joh![]()
Sowieso al een overtreding
Mijn post serieus nemenquote:Op zondag 6 september 2015 20:17 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Jij bent nog dommer dan het achtereind van een varken.
Nee dat was gewoon een mooie pass met dito afrondingquote:Op zondag 6 september 2015 20:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, de 1-0 was zeker ook pech
Bij de 1-0 deed Riedewald niet bijzonder veel verkeerd. Kwam voornamelijk ook omdat De Vrij aan de volledig verkeerde kant liep.quote:Op zondag 6 september 2015 20:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee dat was gewoon een mooie pass met dito afronding
De Vrij scheen geblesseerd te zijn.quote:Op zondag 6 september 2015 20:18 schreef Pedroso het volgende:
De Vrij is best traag trouwens, werd er bij die 1e goal volledig uitgelopen.
quote:
quote:Op zondag 6 september 2015 20:15 schreef Falco het volgende:
Hoe kun je met dit soort mensen samen werken?
Oneens. Hij selecteert de spelers, maakt de tactiek en weet ze kennelijk niet te motiverenquote:Op zondag 6 september 2015 19:57 schreef Kopsterk het volgende:
Gast hij blokt de bal nog af ook, en toch valt die binnen. Dat gebeurt 1 op de 26.423 keerquote:
Riedewald beschermen bij de 3-0. Het was gewoon zijn fout.quote:Op zondag 6 september 2015 20:19 schreef Kopsterk het volgende:
Riedewald de schuld geven van de 3-0. Krijgt gewoon zijn been ertegenaan, gaat met alle geluk van de wereld de bovenhoek in.
Dit dusquote:Op zondag 6 september 2015 20:19 schreef Kopsterk het volgende:
Riedewald de schuld geven van de 3-0. Krijgt gewoon zijn been ertegenaan, gaat met alle geluk van de wereld de bovenhoek in.
Er stonden 7 man voor de bal, en je verdediging stond zowat op de middellijn, tactisch echt dramatischquote:Op zondag 6 september 2015 20:18 schreef Pedroso het volgende:
Wat erg voor hem dat hij nog meer poen gaat verdienen bij Sport1quote:Op zondag 6 september 2015 20:19 schreef MakkieR het volgende:
Oh..die arme Jack van Gelder die had zich ook een beter einde van zijn carrière verwacht.
iedere blinde heeft gezien dat blind 2 fouten maakte en die keeper er geen fuk van kan....quote:Op zondag 6 september 2015 20:18 schreef Pedroso het volgende:
Hij blokt de bal niet voldoende af. Doet hij dat wel dan gaat hij er niet in.quote:Op zondag 6 september 2015 20:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Gast hij blokt de bal nog af ook, en toch valt die binnen. Dat gebeurt 1 op de 26.423 keer
De Vrij is positioneel altijd vrij matig geweest, zeker met ruimte in zijn rug. Dat hij in Italië zo goed speelt komt omdat hij daar dicht op de 16 speelt. Daarom was hij op het WK ook zo goed, omdat hij daar A in een countersysteem mocht spelen en B een zooi rugdekking had.quote:Op zondag 6 september 2015 20:18 schreef Pedroso het volgende:
Ok Klaas, kom nou maar uit de kast en geef toe dat je ajacied bent. Boefquote:Op zondag 6 september 2015 20:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
iedere blinde heeft gezien dat blind 2 fouten maakte en die keeper er geen fuk van kan....
en dat klaassen een kut speler is die niets toevoegt
kortom het is de schuld van ajax en alles wat met ajax te maken heeft
Als je iemand zo kort dekt in de 16, mag hij nooit tot schieten komen.quote:Op zondag 6 september 2015 20:19 schreef Kopsterk het volgende:
Zijn carriere is als het Nederlands Elftal, vanaf nu gaat het alleen maar bergafwaartsquote:Op zondag 6 september 2015 20:19 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Wat erg voor hem dat hij nog meer poen gaat verdienen bij Sport1
Niet voldoende af? Wat moest hij dan beter doen? Hij kon niet anders dan de bal afblokken omdat van der Wiel weer op de grond lag te jankenquote:Op zondag 6 september 2015 20:20 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hij blokt de bal niet voldoende af. Doet hij dat wel dan gaat hij er niet in.
De Vrij is sowieso matig. Ik opper om de volgende wedstrijd zo te gaan spelen achterin:quote:Op zondag 6 september 2015 20:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
De Vrij is positioneel altijd vrij matig geweest, zeker met ruimte in zijn rug. Dat hij in Italië zo goed speelt komt omdat hij daar dicht op de 16 speelt. Daarom was hij op het WK ook zo goed, omdat hij daar A in een countersysteem mocht spelen en B een zooi rugdekking had.
Fantastische verdediger, maar niet in een aanvallend systeem.
Burak schoot uit de draai, puur yolo.quote:Op zondag 6 september 2015 20:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als je iemand zo kort dekt in de 16, mag hij nooit tot schieten komen.
Waarom zou hij ziek zijn? Zo ziet hij er niet uit.quote:Op zondag 6 september 2015 20:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die man is ziek , heel erg ziek
Hem volledig afblokken. Niet half zoals hij nu deed.quote:Op zondag 6 september 2015 20:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Niet voldoende af? Wat moest hij dan beter doen? Hij kon niet anders dan de bal afblokken omdat van der Wiel weer op de grond lag te janken
Dat vind ik ook zo vermoeiend aan die vergelijkingen met 2014. Dat je op dat WK enorm antivoetbal speelt en opeens tegen de gewoonte in weer het spel moet maken, tsja. Grueter die doet alsof Oranje naar 'grote hoogten' steeg op dat WK. Ja, alleen tegen Spanje.quote:Op zondag 6 september 2015 20:20 schreef BadderHaring het volgende:
Fantastische verdediger, maar niet in een aanvallend systeem.
Louis gaf spelers nooit zekerheid over geselecteerd zijn of een basispositie. Dat hield ze scherp. Rouleerde ook vaak met de keepers. En dat laatste had vandaag wel een verschil kunnen maken.quote:Op zondag 6 september 2015 20:14 schreef beantherio het volgende:
[..]
Als je kutspelers selecteert dan heb je een kutselectie ja. Bij vrijwel geen enkele van de spelers uit het team dat vandaag in het veld stond had ik een goed gevoel. Allemaal spelers die of al tijden niet in vorm zijn of die al "over the hill" zijn.
LOL.quote:Op zondag 6 september 2015 20:21 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
De Vrij is sowieso matig. Ik opper om de volgende wedstrijd zo te gaan spelen achterin:
Tete - Veltman - Riedewald - Dijks
Hij kwam gewoon goed voor het schot. Ontzettend klote dat die dan in de kruising valt.quote:Op zondag 6 september 2015 20:21 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hem volledig afblokken. Niet half zoals hij nu deed.
Gangbangquote:Op zondag 6 september 2015 20:22 schreef MakkieR het volgende:
Ze hebben zichzelf in de kleedkamers verstopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |