Nog steeds mad van die rode kaart.quote:Op maandag 7 september 2015 00:32 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:_felipemelo_ twitterde op zondag 06-09-2015 om 20:49:43İşte Türkiyeeee...Güle Güle Hollanda... Con la mia bella _robertameloo_ #amala #evet #abi… https://t.co/Z6Z9V2OS63 reageer retweet
Dan ben je best sneu.
Officieel wel, al heb je natuurlijk landen als Oostenrijk en Wales, die maximaal nog 1 punt nodig hebben en nog een thuiswedstrijd tegen Liechtenstein/Andorra moeten spelen.quote:Op zondag 6 september 2015 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen die drie ploegen? En Frankrijk natuurlijk
Ik vond Turkije zelfs slecht gisteren, maar vergeleken bij dit imploderende Oranje lijkt alles heel behoorlijk.quote:Op maandag 7 september 2015 07:02 schreef Jivis het volgende:
Toch wel benieuwd of Turkije drie punten kan pakken tegen IJsland of Tsjechiē, want daar hebben ze de vorige keer gewoon van verloren. En ik vond die Turken gisteren nu ook niet de sterren van de hemel spelen, beide goals waren gewoon pure onkunde/domheid van Nederland. Derde lag alles open achterin en werd eerst een overtreding gemaakt.
Maar goed, dan nog zie ik Oranje niet twee keer winnen in deze vorm.
Stond je op het veld dan? Afgaan op tv beeldenquote:Op zondag 6 september 2015 23:57 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Dat was wel een heksenketel vandaag hè jongens.
Hopelijk nemen Tsjechië en IJsland de wedstrijd serieus ja ondanks dat ze door zijn. Verder spelen we gelukkig eerst tegen Kazachstan, daar moet je gewoon van winnen, hoe shit Nederland op dit moment ook is. Misschien tank je dan ook wat vertrouwen voor de laatste pot.quote:Op maandag 7 september 2015 11:29 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ik vond Turkije zelfs slecht gisteren, maar vergeleken bij dit imploderende Oranje lijkt alles heel behoorlijk.
Turkije gaat misschien wel geen zes punten pakken tegen IJsland en Tsjechië, ook al zijn zij klaar. Ik zie echt niets bij Oranje waar enige hoop uit te putten is dat wij twee keer kunnen winnen.
Post/DM het eens, is een premium artikel, kan het niet lezenquote:Op maandag 7 september 2015 13:52 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Alleen Riedewald heeft een voldoende in de Voetbal Internation
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |