1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | Zondag,18.00 uur: Turkije - NEDERLAND - Letland - Tsjechië - 20.45 uur: IJsland - Kazachstan - Stand groep A: 1. IJsland 7-18 (15- 3) 2. Tsjechië 7-16 (14- 9) 3. NEDERLAND 7-10 (13- 7) 4. Turkije 7- 9 ( 8- 9) 5. Letland 7- 4 ( 3-14) 6. Kazachstan 7- 1 ( 5-16) |
Te veel groen erop.quote:Op zondag 6 september 2015 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is overduidelijk niet jouw spaghetti.
Mijn spaghetti was zo lekker dat het nu al zo goed als op is.quote:Op zondag 6 september 2015 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is overduidelijk niet jouw spaghetti.
Jammer dat je er niet automatisch rekening mee houdt dat ik foto's wil zien.quote:Op zondag 6 september 2015 19:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn spaghetti was zo lekker dat het nu al zo goed als op is.
Van Dijk. Krul.quote:Op zondag 6 september 2015 19:19 schreef Onnoman het volgende:
probleem is: zeer zwakke verdediging, kansloze keeper en aanvallers die technisch incapabel of gewoon te oud zijn
Romano Denneboom.quote:Op zondag 6 september 2015 19:19 schreef Pedroso het volgende:
Eigenlijk best matige voetballers hebben tegenwoordig in Oranje lopen. 75% had 10 jaar geleden niet eens de in aanmerking gekomen voor een selectie.
Ruud van Nistelrooijquote:Op zondag 6 september 2015 19:20 schreef BadderHaring het volgende:
Wie kan er eigenlijk wel voetballen bij oranje?
HAHAquote:
Barry van Galenquote:
Een volgende keer zal ik er op letten.quote:Op zondag 6 september 2015 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je er niet automatisch rekening mee houdt dat ik foto's wil zien.
die is onder de gordelquote:
Ja want een back die alleen kan verdedigen is precies wat we nodig hebben.....quote:
Niet veel, hebben ook helemaal niets te zoeken bij het EK.quote:Op zondag 6 september 2015 19:20 schreef BadderHaring het volgende:
Wie kan er eigenlijk wel voetballen bij oranje?
De hele carriereplanning van Blind in 1 gifquote:
Graag.quote:Op zondag 6 september 2015 19:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een volgende keer zal ik er op letten.
Spelen zelf ook niet heel goed.quote:Op zondag 6 september 2015 19:21 schreef Typisch het volgende:
man, wat moeten die van persie en sneijder er de tering in hebben
Ze bakken er zelf ook vrij weinig van.quote:Op zondag 6 september 2015 19:21 schreef Typisch het volgende:
Winston Bogardequote:
Ja, die kunnen het overduidelijk niet mee belopen inderdaad. Die zullen hard balen dat ze het hier verpesten.quote:Op zondag 6 september 2015 19:21 schreef Typisch het volgende:
Tsjechiëquote:Op zondag 6 september 2015 19:22 schreef Fokker101 het volgende:
Welke wedstrijden hierna? Kazachstan en ......?
Kunnen we je ergens mee helpen?quote:Op zondag 6 september 2015 19:21 schreef Typisch het volgende:
ik zat net in mijn eentje hardop te lachen jongens
het is erg gesteld met mij op het moment
Wat is er mis met FC Groningenquote:Op zondag 6 september 2015 19:21 schreef leolinedance het volgende:
Sowieso gasten als Riedewald laten spelen. Niveautje FC Groningen spelers opstellen
twitter:Jantjeboskamp twitterde op zondag 06-09-2015 om 19:20:25Volgende week special op TVL Danny Blind vertrekt - via @WondermansLOU #turned http://t.co/fjLaF0YEls reageer retweet
Ronald Koeman had bondscoach moeten worden.quote:Op zondag 6 september 2015 19:22 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
"Wat is plan B?"
ER IS GEEN PLAN B JEROEN!
Ach vorig EK was ook waardeloos.quote:Op zondag 6 september 2015 19:20 schreef HighVolume het volgende:
niet alleen dit ek maar ook het volgende wk kunnen vergeten.....
Fixed.quote:
Je bent niet de enige, het is gewoon lachwekkend.quote:Op zondag 6 september 2015 19:21 schreef Typisch het volgende:
ik zat net in mijn eentje hardop te lachen jongens
het is erg gesteld met mij op het moment
Toch kan hij er geen kut van. Waarom weet niemandquote:Op zondag 6 september 2015 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Riedewald heeft Hakan voorbeeldig uit de wedstrijd gehouden.
Juistquote:Op zondag 6 september 2015 19:22 schreef 7nightwing7 het volgende:
Is dit voetbal ? Lijkt meer op een breicursus in de buitenlucht.
Denk dat hij goed weg is gekomen door juist geen bondscoach te zijnquote:Op zondag 6 september 2015 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ronald Koeman had bondscoach moeten worden.
niet huilen van het lachen, maar lachen van het huilenquote:Op zondag 6 september 2015 19:22 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, het is gewoon lachwekkend.
Mwa, het spelersmateriaal is niet best, maar een beetje coach had op z'n minst 3e kunnen worden in deze poule hoor.quote:Op zondag 6 september 2015 19:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Denk dat hij goed weg is gekomen door juist geen bondscoach te zijn
Is.quote:Op zondag 6 september 2015 19:23 schreef Brammess het volgende:
[..]
Het is tijd dat jij is een keer een ban krijgt
Niveautje FC Groningen.......... komt toch een beetje neerbuigend over terwijl Groningen bij de top van Nederland hoort.quote:Op zondag 6 september 2015 19:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat er iets mis is met FC Groningen?
ja idd. allemaal wol en breinaalden enzoquote:Op zondag 6 september 2015 19:22 schreef 7nightwing7 het volgende:
Is dit voetbal ? Lijkt meer op een breicursus in de buitenlucht.
Net als dat Virgil van Dijk in de basis zou moeten. Niemand ziet hem ooit spelen, maar moet volgens iedereen in de basis.quote:Op zondag 6 september 2015 19:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toch kan hij er geen kut van. Waarom weet niemand
Jans als bondscoach zou wel grappig zijn.quote:Op zondag 6 september 2015 19:23 schreef Collide het volgende:
Wanneer word Koeman of Jans gepresenteerd in Zeist?
jaja trollquote:Op zondag 6 september 2015 19:23 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Niveautje FC Groningen.......... komt toch een beetje neerbuigend over terwijl Groningen bij de top van Nederland hoort.
Blind is nog slechter dan Guus.quote:Op zondag 6 september 2015 19:21 schreef leolinedance het volgende:
Sowieso gasten als Riedewald laten spelen. Niveautje FC Groningen spelers opstellen
Wat heeft die de laatste 10 jaar gepresteerd dan ?quote:Op zondag 6 september 2015 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij speelt bij Southampton, dan hoor je in Oranjequote:Op zondag 6 september 2015 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Net als dat Virgil van Dijk in de basis zou moeten. Niemand ziet hem ooit spelen, maar moet volgens iedereen in de basis.
Niks mis mee.
als pasen en pinksteren op 1 dag vallen, aldus Van Oostveenquote:Op zondag 6 september 2015 19:23 schreef Collide het volgende:
Wanneer word Koeman of Jans gepresenteerd in Zeist?
Riedewald de nieuwe Bogarde. Veltman de nieuwe de Boer en Tete de nieuwe Reiziger.quote:Op zondag 6 september 2015 19:23 schreef Pedroso het volgende:
Memphis speelde best wel aardig tegen dat B-team van Brugge, Nieuwe Ronaldo, dat zag je zo.
Hij is 2e geworden met Feyenoord.quote:Op zondag 6 september 2015 19:24 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wat heeft die de laatste 10 jaar gepresteerd dan ?
quote:Op zondag 6 september 2015 19:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij speelt bij Southampton, dan hoor je in Oranje
Theoretisch wel ...quote:
We verliezen dusquote:
Eens. En dat slaat niet op het feit dat ik het met je eens ben.quote:Op zondag 6 september 2015 19:23 schreef Brammess het volgende:
[..]
Het is tijd dat jij is een keer een ban krijgt
Introduceerde de 5-3-2 stijl destijds voordat Van Gaal ermee op de proppen kwam.quote:Op zondag 6 september 2015 19:24 schreef Pedroso het volgende:
[..]
4/5quote:Op zondag 6 september 2015 19:25 schreef Onnoman het volgende:
maaruhhh ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag, hoeveel zwarten spelen er momenteel in het Nederlands elftal? Is toch een hele gewone vraag?
Danny Blind heeft de laatste 10 jaar wel echt veel gepresteerd, sterk punt.quote:Op zondag 6 september 2015 19:24 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Heeft niks met de trainer te maken. Trainer heeft slechts een paar % invloed op het spel. De 11 beste spelers opstellen moet hij doen. Het beste doe je dat op basis van statistieken.quote:
Gelijkspelen is ook voldoende als NL 2 keer wint...of is onderling resultaat bepalend?quote:Op zondag 6 september 2015 19:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Turkije moet verliezen tegen IJsland of Tsjechië en Nederland moet winnen
promes ipv huntelaar?quote:
Misschien een dubbelfunctie?quote:Op zondag 6 september 2015 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blind had gewoon de tactiek van Gaalgod moeten gebruiken. 5 verdedigers want zwakste linie, counteren met Depay. Blind was verdomme assistent dus had hij makkelijk kunnen doen, een gelijkspel was een goed resultaat geweest vanavond.quote:
Dat die niet mocht beginnen is vrij apart jaquote:Op zondag 6 september 2015 19:26 schreef Kopsterk het volgende:
Promes is wel beter dan Narsingh op zich.
Ik heb het idee dat jij enigszins gefrustreerd bent tov Ajax. Wil je er over praten ?quote:Op zondag 6 september 2015 19:24 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Riedewald de nieuwe Bogarde. Veltman de nieuwe de Boer en Tete de nieuwe Reiziger.
Als je het zo bekijkt is hij niet eens een van de minsten neequote:Op zondag 6 september 2015 19:26 schreef Lange_Lans het volgende:
In ieder geval haalde Narsingh wel zijn gebruikelijke niveau.
Hoe kun je hier samen mee werken?quote:
El Ghazi.quote:Op zondag 6 september 2015 19:26 schreef Slobeend het volgende:
De volgende keer:
Krul
Bacuna - De Vrij - Van Dijk - Pieters
De Jong
Wijnaldum - Sneijder
El Ghazi - Dost - Robben
El Ghaziquote:Op zondag 6 september 2015 19:26 schreef Slobeend het volgende:
De volgende keer:
Krul
Bacuna - De Vrij - Van Dijk - Pieters
De Jong
Wijnaldum - Sneijder
El Ghazi - Dost - Robben
er staat al een aanspeelpunt, beter dan beide die je net noemtquote:Op zondag 6 september 2015 19:26 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Je mist een aanspeelpunt: KJH of De Jong...
En dan komt Promes![]()
![]()
Ik lach me de ballen uit de broek.![]()
de Wolf bedoel jequote:
Niemand moet lachen.quote:Op zondag 6 september 2015 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgende keer:
Verhoeven
Cijntje - van de Pavert - Rekiki - Koppers
Strootman - Clasie - Duarte
Narsingh - Hoesen - Ebecillio
Ik mis Tuyp en Kwakmanquote:Op zondag 6 september 2015 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgende keer:
Verhoeven
Nee, kutcoach. Maar ook Koeman zou dit zooitje niet aan het voetballen krijgen.quote:Op zondag 6 september 2015 19:25 schreef fruitsalade007 het volgende:
[..]
Danny Blind heeft de laatste 10 jaar wel echt veel gepresteerd, sterk punt.
Clasie vervangen voor Rijswijkquote:Op zondag 6 september 2015 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgende keer:
Verhoeven
narsinghquote:Op zondag 6 september 2015 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgende keer:
Verhoeven
Veterstrik diplomaquote:Op zondag 6 september 2015 19:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat heeft Promes ooit in z'n leven bereikt verder
Wie niet?quote:
quote:Op zondag 6 september 2015 19:28 schreef Brammess het volgende:
mods doe alsjeblieft is wat tegen die tyfus sunri5e, windt alleen maar mensen op en levert verder geen bijdrage
Met die redenatie kan je Mexicanobakker ook bannen.quote:Op zondag 6 september 2015 19:28 schreef Brammess het volgende:
mods doe alsjeblieft is wat tegen die tyfus sunri5e, windt alleen maar mensen op en levert verder geen bijdrage
Pietendiplomaquote:Op zondag 6 september 2015 19:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Veterstrik diploma
En vmbo afgerond
quote:Op zondag 6 september 2015 19:28 schreef Brammess het volgende:
quote:Op zondag 6 september 2015 19:27 schreef onlogisch het volgende:
Ik kijk nu al uit naar het interview tussen Danny & Jack
Blind gaat zo met Blind wisselenquote:Op zondag 6 september 2015 19:28 schreef Steppenpferd het volgende:
Is Marco v B ook alvast gaan warmlopen?
Kan dit wat minder. Jeetje je wordt helemaal wild en zoquote:Op zondag 6 september 2015 19:28 schreef Brammess het volgende:
Mad?quote:Op zondag 6 september 2015 19:28 schreef Brammess het volgende:
Ban vragen is krijgen.quote:Op zondag 6 september 2015 19:28 schreef Brammess het volgende:
Dat dit van jou komt. Godverdomme zeg.quote:Op zondag 6 september 2015 19:28 schreef Brammess het volgende:
Riedewald en Bruma.quote:
Van een geweldige kwalificatie tot bijna de finale op een EK met een jong team onder van Gaal tot inspiratieloos gepruts.quote:Op zondag 6 september 2015 19:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heeft niks met de trainer te maken. Trainer heeft slechts een paar % invloed op het spel. De 11 beste spelers opstellen moet hij doen. Het beste doe je dat op basis van statistieken.
ja dat ik een fucking note krijg voor een grapje en dat dit soort dingen nooit bestraft worden maakt mij mad jaquote:
die wordt weer bondscoachquote:Op zondag 6 september 2015 19:28 schreef Steppenpferd het volgende:
Is Marco v B ook alvast gaan warmlopen?
quote:
Of Johan Derksenquote:Op zondag 6 september 2015 19:29 schreef bombmannl het volgende:
Ik stel voor Jaap Stam op te roepen, zal altijd nog beter zijn dan deze ellende
quote:Op zondag 6 september 2015 19:29 schreef Brammess het volgende:
[..]
ja dat ik een fucking note krijg voor een grapje en dat dit soort dingen nooit bestraft worden maakt mij mad ja
Doe eens normaal tegen Mexicanobakker.quote:Op zondag 6 september 2015 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met die redenatie kan je Mexicanobakker ook bannen.
Spreek vrijmoedig over onze lieve Heer, maar mis plaats nooit zijn naamquote:Op zondag 6 september 2015 19:29 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat dit van jou komt. Godverdomme zeg.
quote:Op zondag 6 september 2015 19:29 schreef Brammess het volgende:
[..]
ja dat ik een fucking note krijg voor een grapje en dat dit soort dingen nooit bestraft worden maakt mij mad ja
Mensen die een simpel verdedigertje als v. Beek in Oranje willen hebben neem ik niet serieus.quote:
Rustig Brammess het is maar internet.quote:Op zondag 6 september 2015 19:29 schreef Brammess het volgende:
[..]
In totaal 1 jaar en 2 maanden hoofdcoach nuquote:Op zondag 6 september 2015 19:29 schreef alpeko het volgende:
De CV van Blind wordt er ook niet beter op zo
Tjechen staan te ver voor. Ook al win je kom je er niet voorbij.quote:Op zondag 6 september 2015 19:29 schreef Fokker101 het volgende:
Waarom maakt iedereen zich zo druk? Van Kazachstan winnen lukt wel toch? En dan tegen Tjechie verliezen mag niet want dan is het definitief over?
Het is TeTe Tijd!quote:Op zondag 6 september 2015 19:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mensen die een simpel verdedigertje als v. Beek in Oranje willen hebben neem ik niet serieus.
Dus eigenlijk is het al voorbij?quote:Op zondag 6 september 2015 19:30 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Tjechen staan te ver voor. Ook al win je kom je er niet voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |