1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | Zondag,18.00 uur: Turkije - NEDERLAND - Letland - Tsjechië - 20.45 uur: IJsland - Kazachstan - Stand groep A: 1. IJsland 7-18 (15- 3) 2. Tsjechië 7-16 (14- 9) 3. NEDERLAND 7-10 (13- 7) 4. Turkije 7- 9 ( 8- 9) 5. Letland 7- 4 ( 3-14) 6. Kazachstan 7- 1 ( 5-16) |
Naar mijn mening hebben we gewoon niets te zoeken op een EK als je elftal maar van 1 speler afhangt.quote:
Zal je zien dat hij dan voor Syrië scoort als ze tegen ons spelen.quote:Op zondag 6 september 2015 18:14 schreef Brammess het volgende:
Kunnen we Narsingh niet aan Syrië uitleveren?
Legitieme vraag.quote:Op zondag 6 september 2015 18:15 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben maar een leek he, maar hoe kan het dat iemand die nog nooit iets gepresteerd heeft als coach, de bondscoach van een voetbalgigant kan worden? Welke dronken idioot zit daar achter de knoppen?
KLB / Danny Blindquote:Op zondag 6 september 2015 18:14 schreef GGMM het volgende:
Ik kan mijn Blind-topic om onbegrijpelijke redenen niet vinden, daarom hier een ander topic uit KLB van mijn hand.
KLB / Piet Piraat.
Voetbalgigant, bedoel je nu Turkije?quote:Op zondag 6 september 2015 18:15 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben maar een leek he, maar hoe kan het dat iemand die nog nooit iets gepresteerd heeft als coach, de bondscoach van een voetbalgigant kan worden? Welke dronken idioot zit daar achter de knoppen?
Bert van Oostveen.quote:Op zondag 6 september 2015 18:15 schreef Mani89 het volgende:
Iemand anders dan de persoon die van Basten en Rijkaard aanstelde.quote:Op zondag 6 september 2015 18:15 schreef Mani89 het volgende:
Hardop gelachenquote:Op zondag 6 september 2015 18:15 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Narsingh gore neukfout dat je bent
Illuminatiquote:Op zondag 6 september 2015 18:15 schreef Mani89 het volgende:
Mooi topic.quote:Op zondag 6 september 2015 18:14 schreef GGMM het volgende:
Ik kan mijn Blind-topic om onbegrijpelijke redenen niet vinden, daarom hier een ander topic uit KLB van mijn hand.
KLB / Piet Piraat.
Beetje in het veld lopen, balletje trappenquote:Op zondag 6 september 2015 18:15 schreef bianconeri het volgende:
Ach ja dit elftal wat moet je er mee.
Wat doen spelers als Klaassen, Narsingh, Riedewald, Cillessen en de Vrij bij Oranje?
Cillie is een prima keeper, op penals na. Wie moet je dan laten spelen Krul?quote:Op zondag 6 september 2015 18:15 schreef bianconeri het volgende:
Ach ja dit elftal wat moet je er mee.
Wat doen spelers als Klaassen, Narsingh, Riedewald, Cillessen en de Vrij bij Oranje?
Graag gedaanquote:Op zondag 6 september 2015 18:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Baas.
Jij bent nog steeds mijn favoriete user
KLB / Danny Blindquote:Op zondag 6 september 2015 18:14 schreef GGMM het volgende:
KLB / Piet Piraat.
Jezelf baas vindenquote:Op zondag 6 september 2015 18:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Baas.
Jij bent nog steeds mijn favoriete user
Gelijkspel is superquote:Op zondag 6 september 2015 18:16 schreef Sylv3se het volgende:
Moet Nederland winnen of is een gelijkspel ook genoeg?
mag allebeiquote:Op zondag 6 september 2015 18:16 schreef Sylv3se het volgende:
Zie je wel, uiteindelijk trek je dan toch de juiste conclusie.quote:Op zondag 6 september 2015 18:16 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Cillie is een prima keeper, op penals na. Wie moet je dan laten spelen Krul?
To view this page, you must log in to this area on blog.jipvankuijk.nl:80:quote:Op zondag 6 september 2015 18:14 schreef GGMM het volgende:
KLB / Piet Piraat.
Zelfs met verlies kunnen ze nog doorgaanquote:Op zondag 6 september 2015 18:16 schreef Sylv3se het volgende:
twitter:weddenopsport twitterde op zondag 06-09-2015 om 18:16:38Bookmakers bieden vanaf heden de weddenschap 'Narsingh not to score' niet meer aan vanwege te grote verliezen voor de wedkantoren. #turned reageer retweet
Hij dook de verkeerde kant opquote:Op zondag 6 september 2015 18:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja want 1 op 1 moet de keeper elke bal hebben.![]()
Cillessen deed niets verkeerd.
Debiel.
Als hij dan ook eens goede keuzes maakt.. minimaal zo belangrijkquote:Op zondag 6 september 2015 18:15 schreef hoekandit het volgende:
Narsingh is verreweg de gevaarlijkste aanvaller van Oranje tot nu toe
Met een gelijk spel heb je het de laatste 2 wedstrijden in eigen hand, als je die laatste 2 wedstrijden wint dan word je alsnog 3e.quote:Op zondag 6 september 2015 18:16 schreef Sylv3se het volgende:
Zoek het lekker zelf uit.quote:Op zondag 6 september 2015 18:16 schreef GGMM het volgende:
Gekickt
KLB / Danny Blind
Het zou jullie sieren wederom een reactie achter te laten.
Nee.quote:Op zondag 6 september 2015 18:17 schreef RipCity het volgende:
twitter:weddenopsport twitterde op zondag 06-09-2015 om 18:16:38Bookmakers bieden vanaf heden de weddenschap 'Narsingh not to score' niet meer aan vanwege te grote verliezen voor de wedkantoren. #turned reageer retweet
quote:Op zondag 6 september 2015 18:17 schreef RipCity het volgende:
zelfs verlies hoeft nog niet erg te zijnquote:Op zondag 6 september 2015 18:16 schreef Sylv3se het volgende:
quote:Op zondag 6 september 2015 18:17 schreef RipCity het volgende:
Als we verliezen hebben we het niet meer in eigen handen maar dan kunnen we nog steeds doorgaan omdat Turkije nog tegen Ijsland en Tsjechië moet. maar die kunnen dan gewoon (misschien afhankelijk van de wedstrijden nu) rustig aan doen.quote:Op zondag 6 september 2015 18:16 schreef Sylv3se het volgende:
en dan playoffsquote:Op zondag 6 september 2015 18:17 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Met een gelijk spel heb je het de laatste 2 wedstrijden in eigen hand, als je die laatste 2 wedstrijden wint dan word je alsnog 3e.
twitter:SimonZijlemans twitterde op zondag 06-09-2015 om 18:02:19Blind ook: ja ff starten met Narsingh komt goed ja toch yolo. #turned reageer retweet
Nederland mag zelfs nog verliezen.quote:Op zondag 6 september 2015 18:16 schreef Sylv3se het volgende:
woeha facebook/twitterlolquote:Op zondag 6 september 2015 18:17 schreef RipCity het volgende:
FLIKKER OP SIMONquote:Op zondag 6 september 2015 18:18 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
twitter:SimonZijlemans twitterde op zondag 06-09-2015 om 18:02:19Blind ook: ja ff starten met Narsingh komt goed ja toch yolo. #turned reageer retweet
Kut gamekings mongool.quote:Op zondag 6 september 2015 18:18 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
SimonGodquote:Op zondag 6 september 2015 18:18 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Die gaan gewoon verliezen om Nederland te fucken, het is niet eerlijkquote:Op zondag 6 september 2015 18:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als we verliezen hebben we het niet meer in eigen handen maar dan kunnen we nog steeds doorgaan omdat Turkije nog tegen Ijsland en Tsjechië moet. maar die kunnen dan gewoon (misschien afhankelijk van de wedstrijden nu) rustig aan doen.
Wat grappig!quote:Op zondag 6 september 2015 18:18 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Zou terecht zijn.quote:Op zondag 6 september 2015 18:18 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Die gaan gewoon verliezen om Nederland te fucken, het is niet eerlijk
Robben verneukt zijn eigen carriere met zijn kutblessures.quote:Op zondag 6 september 2015 18:18 schreef TLC het volgende:
Ik vind het vooral sneu dat door die middelmatige xboxspelspelers de interlandcarriere van een wereldvoetballer als Robben totaal verneukt word.
Robben had natuurlijk ook gewoon kunnen scoren toen hij op Casillas af ging.quote:Op zondag 6 september 2015 18:18 schreef TLC het volgende:
Ik vind het vooral sneu dat door die middelmatige xboxspelspelers de interlandcarriere van een wereldvoetballer als Robben totaal verneukt word.
Leuke grap.quote:Op zondag 6 september 2015 18:18 schreef Zipportal het volgende:
Blind staat nog steeds op Marktplaats.
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Originele grap wel.quote:Op zondag 6 september 2015 18:18 schreef Zipportal het volgende:
Heeft al buitenspel gestaanquote:Op zondag 6 september 2015 18:19 schreef NaturalScience het volgende:
Staat van Persie eigenlijk wel in het veldHeb nog niets van hem gezien....
Hij had ook Schaken op kunnen roepen.quote:Op zondag 6 september 2015 18:19 schreef KingRoland het volgende:
Als alleen El Ghazi geen blessa had
Topscorer Rusland bankt ten koste van Narsingh, nuff saidquote:Op zondag 6 september 2015 18:19 schreef KingRoland het volgende:
Als alleen El Ghazi geen blessa had
Vreemd. Je zou denken dat van Oostveen zo'n buitenkansje direct zou grijpen.quote:Op zondag 6 september 2015 18:18 schreef Zipportal het volgende:
Willekeurige FOK!'er > Narsinghquote:
Vanmiddag zag ik een blonde neger uit een F1-auto stappen.quote:
Mooi toch, lekker alle toplandjes volgen, geen last van mensen die geen idee hebben wat buitenspel is, geen Oranjekoorts. Kan ik prima mee levenquote:Op zondag 6 september 2015 18:20 schreef marcodej het volgende:
Ik vind het eigenlijk helemaal niet erg als Nederland het EK niet haalt.
Landverradersquote:Op zondag 6 september 2015 18:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mooi toch, lekker alle toplandjes volgen, geen last van mensen die geen idee hebben wat buitenspel is, geen Oranjekoorts. Kan ik prima mee leven
Eng hè, mensen.quote:Op zondag 6 september 2015 18:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mooi toch, lekker alle toplandjes volgen, geen last van mensen die geen idee hebben wat buitenspel is, geen Oranjekoorts. Kan ik prima mee leven
Zwarte humor is racistisch.quote:Op zondag 6 september 2015 18:21 schreef GGMM het volgende:
Wat overdeven om dat plaatje van die ISIS meneer te verwijderen zeg. Zwarte humor is niet meer toegestaan?
Ik zeg niet dat ik tegen Nederland ben, een EK zonder Nederland zou ik ook kunnen waarderenquote:
Denk om je hartquote:
Geen geërger aan domme mensen die normaal geen voetbal kijken met hun domme vragen.quote:Op zondag 6 september 2015 18:20 schreef marcodej het volgende:
Ik vind het eigenlijk helemaal niet erg als Nederland het EK niet haalt.
Racistquote:Op zondag 6 september 2015 18:21 schreef GGMM het volgende:
Wat overdeven om dat plaatje van die ISIS meneer te verwijderen zeg. Zwarte humor is niet meer toegestaan?
quote:Op zondag 6 september 2015 18:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zwarte humor is racistisch.
..... zwarte humor is geen humorquote:Op zondag 6 september 2015 18:21 schreef GGMM het volgende:
Het woord hersenletsel wel.quote:Op zondag 6 september 2015 18:22 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Is het woord 'heksenketel' al gevallen?
HeksenketeI.quote:Op zondag 6 september 2015 18:22 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Is het woord 'heksenketel' al gevallen?
Nee tegen racisme.quote:Op zondag 6 september 2015 18:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was een garpje :S
Ik maakte zelf de TR![]()
Ik hou van een schoon forum zonder racisme.
Nou, wat een humor.quote:Op zondag 6 september 2015 18:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zwarte humor is racistisch.
bijna telt nietquote:
Vergane gloriequote:Op zondag 6 september 2015 18:23 schreef Ludacriss het volgende:
Als zelfs Sneijder ze er niet in krijgt?
quote:Op zondag 6 september 2015 18:23 schreef VXXLL het volgende:
Het is tijd hiervoor jongens:
[ afbeelding ]
Huilenquote:Op zondag 6 september 2015 18:23 schreef VXXLL het volgende:
[ afbeelding ]
niet weer.....quote:Op zondag 6 september 2015 18:23 schreef VXXLL het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 september 2015 18:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
3... 2... 1... inb4...
edit: te laat
Dat kloptquote:
twitter:harryvermeegen twitterde op zondag 06-09-2015 om 18:23:57Klaas had al gescoord! #turned reageer retweet
#IncestBijDeNOSquote:Op zondag 6 september 2015 18:24 schreef Idisrom het volgende:
Dit komt vanavond wel uit.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)eid-Van-Gelder.dhtml
Neequote:
GGMM vindt dit leuk.quote:Op zondag 6 september 2015 18:24 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
twitter:harryvermeegen twitterde op zondag 06-09-2015 om 18:23:57Klaas had al gescoord! #turned reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt Mexi, nu weten we het welquote:Op zondag 6 september 2015 18:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man moet erin
Deze man weetquote:Op zondag 6 september 2015 18:25 schreef LeTourdeFrance het volgende:
We hebben Michael de Leeuw nodig.
nee.quote:Op zondag 6 september 2015 18:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man moet erin
quote:Op zondag 6 september 2015 18:25 schreef Rickertman96 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
Loewiequote:Op zondag 6 september 2015 18:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man moet erin
Houd ff op.quote:Op zondag 6 september 2015 18:25 schreef Mani89 het volgende:
Robin van Persie moet wel de meest overschatte speler ooit zijn.
Klopt.quote:Op zondag 6 september 2015 18:25 schreef Mani89 het volgende:
Als je daar net achter komt kijk je bijzonder weinig in de spiegelquote:Op zondag 6 september 2015 18:25 schreef ForzaMilan het volgende:
Kom er net achter dat ik een Arda Turan baard heb.
Heb je ook een Arda Turan gebit?quote:Op zondag 6 september 2015 18:25 schreef ForzaMilan het volgende:
Kom er net achter dat ik een Arda Turan baard heb.
Toch heeft ie volgens mij 49 doelpunten op z'n naam voor Ned.quote:Op zondag 6 september 2015 18:25 schreef Mani89 het volgende:
Aha.quote:Op zondag 6 september 2015 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Nederland niet overdreven slecht spelen.
HAHA, nee lijkt maar zo.quote:Op zondag 6 september 2015 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Nederland niet overdreven slecht spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |