SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door FANN op 05-09-2015 23:26:48 ]
Dat is waarschijnlijk omdat je dochter in Spanje woonde toen ze de berensnoepjesleeftijd hadquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb wel kinderen maar eet ze ook nooit
In Spanje snoepen ze pipas, zonnebloempittenquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk omdat je dochter in Spanje woonde toen ze de berensnoepjesleeftijd had
Ik eet ze nu ook niet meer.
Maakt niets uit idd, ik zie het nietquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:24 schreef FANN het volgende:
volgens mij hoort er wel een D tussen maar ja
nee effe gegoogeld voor een plaatje maar het kloptquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Maakt niets uit idd, ik zie het niet
Nee alstjeblieftquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:28 schreef FANN het volgende:
Anyway's.......... kersenbonbons zijn ook lekker trouwens...
En dat heb je helemaal zelf ontdekt? De binnenkant van de chocolade is namelijk met een suikerlaag bedekt.quote:
Ja weet ikquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En dat heb je helemaal zelf ontdekt? De binnenkant van de chocolade is namelijk met een suikerlaag bedekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |