En als ik me niet vergis is Hongaars ook nog een erg lastige taal om leren.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:39 schreef Fred_B het volgende:
Toch nuttig voor later dat die kinderen vloeiend Nederlands en Hongaars spreken.
Ja, Hongaars is belachelijk moeilijk iddquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:40 schreef TargaFlorio het volgende:
En als ik me niet vergis is Hongaars ook nog een erg lastige taal om leren.
Volgens mij ook, het lijkt alleen op Fins en Ests en niet op de grotere talen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:40 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En als ik me niet vergis is Hongaars ook nog een erg lastige taal om leren.
Kan me er wel wat bij voorstellen. Het is natuurlijk ook razend moeilijk.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:41 schreef Negentiendertig het volgende:
Tonnie heeft heimweetonnie konnie aarden.
Zeker. Volgens mij kwamen ze ook uit een hechte gemeenschap uit Brabant daaroquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan me er wel wat bij voorstellen. Het is natuurlijk ook razend moeilijk.
Had ik gelijk of nietquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:44 schreef Negentiendertig het volgende:
Wie zei in het vorige topic nou dat ze een dierentuin zouden moeten gaan runnen?
Zo'n varken vreet natuurlijk veel afval.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:46 schreef Spaardertje het volgende:
Er nu pas achter komen dat ze kliko hebben vernoemd naar een container.. 😅
Ik denk dat als ze daar over 2000 jaar ooit opgravingen doen, ze sowieso wel vreemd opkijken.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Je zal toch het graf van Kliko moeten graven... pffff, ik word al moe als ik er aan denk.
Ja, de link is aangekomen haha.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zo'n varken vreet natuurlijk veel afval.
Als je dit zo ziet, zou jij er dan willen verblijven?quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:47 schreef roos85 het volgende:
Ze gingen toch vakantiehuisjes verhuren?
Nee. Wil er niet eens dood gevonden worden.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Als je dit zo ziet, zou jij er dan willen verblijven?
Swingen met Hans en z'n vrouw.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:47 schreef Lavenderr het volgende:
Hun eigen hobby kamer. Wil ik weten wat ze daar doen?
Ach, het zal hier wsl niet 1300 euro per week kosten...quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Als je dit zo ziet, zou jij er dan willen verblijven?
Verdommequote:
Het kan blijkbaar......quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:50 schreef Clavis het volgende:
Huh..? WAO? Hij is daar toch volop aan het klussen?
Ze hebben nauwelijks minder dieren dan Blijdorp, dus dat valt nog best mee.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:51 schreef OProg het volgende:
200 van de 600 euro is voor de dieren dus.
Ja. Het laatste wat ik zou willen is met ze ruilen maar wel leuk dat zij zo gelukkig zijn.quote:
Dat is inderdaad het belangrijkste.quote:
Behoorlijkquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:54 schreef Negentiendertig het volgende:
Wat kil praat ze over die kinderen
Alsof het haar verbaasde dat ze op hun 5e nog steeds afhankelijk waren.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:54 schreef Negentiendertig het volgende:
Ze leven zoals ze willen, prima toch. Ik zit hun blog te lezen, hard leven, maar gelukkig, wat wil je nog meer.quote:
Nogal. Zeker vergeleken met hoe ze met de dieren omgaan.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:54 schreef Negentiendertig het volgende:
Ze is wel eerlijk. Dat is ook wat waard.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:54 schreef Negentiendertig het volgende:
Niet leukquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Je zal als kind voor de tv zitten en dit zien...
Precies. Hun droom is uitgekomen. Echt fijn voor ze.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze leven zoals ze willen, prima toch. Ik zit hun blog te lezen, hard leven, maar gelukkig, wat wil je nog meer.
Ik denk idd ook niet dat ze het slecht bedoelt, maar het geheel (omgeving, huis, dieren, en hoe ma en pa leven en praten) zou mij niet echt een lekker gevoel geven.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet leukal zal ze het niet slecht bedoelen.
Ditquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:56 schreef Negentiendertig het volgende:
Als ze maar gelukkig zijn in Legénd. Zij liever dan ik.
Nee, nuchter.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:54 schreef Negentiendertig het volgende:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:56 schreef TargaFlorio het volgende:
Deze aflevering nooit gezien. Toch wel een juweeltje.
Je weet natuurlijk niet wat er allemaal precies is gebeurd in die jaren he. Wie weet heeft ze er wel een goede reden voor..quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:54 schreef Negentiendertig het volgende:
Ik vond het kil.quote:
Is zo, maar als buitenstaander komt het heel naar over. Maar is hun zaak verder, volgens mij was het sowieso niet zo'n gezin waar moeders om 3 uur klaar zat met thee en koekjes als de kinderen uit school kwamen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je weet natuurlijk niet wat er allemaal precies is gebeurd in die jaren he. Wie weet heeft ze er wel een goede reden voor..
Zijn WAO van ¤600 in de maandquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:56 schreef Satijn het volgende:
Ik snap nog steeds niet waar ze het van doen...
600 Euro WAOquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:56 schreef Satijn het volgende:
Ze zei ook later dat de kinderen prima terecht waren gekomen en daar was ze oprecht blij om dus ik denk echt dat ze het niet verkeerd bedoelde.quote:
Aan de andere kant; als je kinderen de deur uit zijn zul je toch eens moeten wennen aan het feit dat ze niet meer thuis wonen, en of ze dan in Maastricht wonen terwijl jij in Zwolle woont of dat ze in Parijs wonen maakt dan ook al niet zoveel meer uit.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:55 schreef roos94 het volgende:
Gewoon amper je kinderen spreken en ze niet missen
Dit.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan de andere kant; als je kinderen de deur uit zijn zul je toch eens moeten wennen aan het feit dat ze niet meer thuis wonen, en of ze dan in Maastricht wonen terwijl jij in Zwolle woont of dat ze in Parijs wonen maakt dan ook al niet zoveel meer uit.
Volgens Tonnie hadden ze het afgelopen jaar geen melk.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze had het over kaas maken enzo, misschien verkopen ze ook wel wat. Anders lijkt het me toch lastig rond komen.
maar ze zei ook dat ze die kids amper sprak en dat ze alleen bellen als ze iets nodig hebbenquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan de andere kant; als je kinderen de deur uit zijn zul je toch eens moeten wennen aan het feit dat ze niet meer thuis wonen, en of ze dan in Maastricht wonen terwijl jij in Zwolle woont of dat ze in Parijs wonen maakt dan ook al niet zoveel meer uit.
Ze zeiden in het begin dat het nog een dorpje was waar je onderling veel regelde, bv ruilhandel, nou, ze hebben kippetjes, dus eieren, schapen dus melk en wol,moestuin, dus zat om van rond te komen, het is geen vetpot maar zo zou je rond kunnen komen denk ik.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:56 schreef Satijn het volgende:
Nou, dat is al heel wat, als zij daarvandaan nog iets kunnen aanleveren wat de kinderen nodig hebben.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:59 schreef roos94 het volgende:
[..]
maar ze zei ook dat ze die kids amper sprak en dat ze alleen bellen als ze iets nodig hebben
Vanwege Tonnie en Diane?quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:03 schreef amaranta het volgende:
ondertussen op ned2, over mensen die vluchten uit Hongarije
Zou best kunnen. Hun kinderen zijn immers ook gevluchtquote:
http://hobbelenweb.com/quote:
Tja, hij heeft een punt, alleen als ze met z'n 2en weer in Nederland gaan wonen, heeft Diane waarschijnlijk ook recht op een uitkering. Dat kost Nederland meer dan 600 euro per maand opsturen naar Hongarije.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:11 schreef roos85 het volgende:
Deze Tweet![]()
https://twitter.com/BjornGeurtsen/status/640252991128272896
quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:11 schreef roos85 het volgende:
Deze Tweet![]()
https://twitter.com/BjornGeurtsen/status/640252991128272896
twitter:D4nMan twitterde op zaterdag 05-09-2015 om 21:55:07Ze heeft het prima naar haar zin. #ikvertrek http://t.co/OSEBq9Fzdp
reageer retweet
Jepquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tja, hij heeft een punt, alleen als ze met z'n 2en weer in Nederland gaan wonen, heeft Diane waarschijnlijk ook recht op een uitkering. Dat kost Nederland meer dan 600 euro per maand opsturen naar Hongarije.
Prima, behalve dat ze een uitkering krijgen vanuit Nederland. Arbeidsongeschiktquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:49 schreef Jester65 het volgende:
Ze passen daar prima, beter dan in Nederland waarschijnlijk. En als je niet teveel eisen hebt, kun je met weinig gelukkig zijn. Niet mijn manier van leven, maar prima toch?
In 1956 waren er heel veel Hongaren die naar het Westen vluchtten en hier gastvrij werden opgevangen, nu laten zij zelf vluchtelingen in de steek. De beelden uit Hongarije doen mij terugdenken aan die tijd. Nog steeds een zigeunervolk.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:39 schreef Elvi het volgende:
Ik zag die beelden van Hongarije en nu snap ik die vluchtelingen wel. Wat een armoewat een deprimerend gedoe.
Als hij goed moppen kan tappen.quote:Op zondag 6 september 2015 03:00 schreef Type-R het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe een varken een gevoel voor humor kan hebben?
Volgens mij kan het alleen op je 4-6e, rond je 12e of 18e, maar als je meerdere kinderen hebt gaat dat plannen sws lastigquote:Op zondag 6 september 2015 05:31 schreef Physsic het volgende:
Ik heb er sowieso altijd wel een beetje moeite mee als ouders besluiten te emigreren, terwijl de kinderen met zo rond de 15-jaar zit.
Net te jong om thuis te blijven, maar een vrij geisoleerd gezinsleven zien ze vaak ook niet zitten.
Wat een goed stuk van haar, en ik snap haar helemaal.quote:Op zondag 6 september 2015 13:31 schreef easy-going het volgende:
http://hobbelenweb.com/ik-voel-me-naar/
10 jaar geleden was het stukken minder erg op de Social Media. Tegenwoordig zijn die echt het afvoerputje van Nederland.quote:Op zondag 6 september 2015 13:47 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik snap haar ook wel maar zo werkt TV en social media nou eenmaal. Dat weet je van te voren.
10 jaar terug was social media minder erg, maar ook een stuk minder aanwezig.quote:Op zondag 6 september 2015 13:51 schreef golfer het volgende:
[..]
10 jaar geleden was het stukken minder erg op de Social Media. Tegenwoordig zijn die echt het afvoerputje van Nederland.
Bedenk je maar heel goed van te voren dat als je met je kop op TV komt er meteen groepen randdebielen met onderbuikgevoelens hun mening over je klaar hebben staan.
Ja, dat klopt.quote:Op zondag 6 september 2015 13:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Volgens mij kan het alleen op je 4-6e, rond je 12e of 18e, maar als je meerdere kinderen hebt gaat dat plannen sws lastig
Zij leven daar in hun eigen 'paradijsje' en hebben helemaal geen idee van de social media toestand in NL. Ik denk echt dat ze dit oprecht niet verwachten.quote:Op zondag 6 september 2015 13:47 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik snap haar ook wel maar zo werkt TV en social media nou eenmaal. Dat weet je van te voren.
Nou ja blijkbaar hebben ze de kritiek wel meegekregen dus zo afgezonderd van de buitenwereld leven ze ook niet.quote:Op zondag 6 september 2015 14:17 schreef Rowlf het volgende:
[..]
Zij leven daar in hun eigen 'paradijsje' en hebben helemaal geen idee van de social media toestand in NL. Ik denk echt dat ze dit oprecht niet verwachten.
En ik vind het ook triest. Dat gezeik op twitter en facebook over die wao uitkering, kom op. Als ze in NL waren gebleven dan hadden ze recht op 600 ¤ wao + aanvullende bijstand + (huur)toeslagen. Nu maken ze er iets van, zélf, met alleen die wao, en dan levert ze dat weer gezeik op. Jammer. Respect hoor, voor ze. Ze leven zoals zij dat willen.
Volgens mij was hij al deels afgekeurd, een WAO van ¤ 600 is geen bedrag dat bij volledig afgekeurd hoort als je fulltime werkte voor je ziek werd.quote:Op zondag 6 september 2015 14:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als ik de uitzending goed begreep werkte Tonnie bij de gemeente Veghel, heeft hij daar ontslag genomen(neem ik aan althans, om naar Hongarije te gaan) en is daarna afgekeurd.
Misschien heb ik iets gemist maar rare volgorde
Dat vraag ik me af, in de uitzending van 2005 wordt in elk geval niet gesproken over een WAO maar alleen over een schade uitkering(van een verzekeringsmaatschappij)quote:Op zondag 6 september 2015 14:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij was hij al deels afgekeurd, een WAO van ¤ 600 is geen bedrag dat bij volledig afgekeurd hoort als je fulltime werkte voor je ziek werd.
Daarbij was het door jou geschetste scenario nooit gelukt in 2004/2005.
Zijn ze al 65+ dan?quote:Op zondag 6 september 2015 14:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Partner AOW voor iemand die van zijn 15 tot 45 in Nederland woonde en nu in Hongarije zit zal ook wel zoiets zijn?
Nog niet, maar echt ver zullen ze er niet vanaf zitten denk ikquote:
Omdat er niet over gesproken wordt is er geen sprake van?quote:Op zondag 6 september 2015 14:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af, in de uitzending van 2005 wordt in elk geval niet gesproken over een WAO maar alleen over een schade uitkering(van een verzekeringsmaatschappij)
Nee hij heeft een ongeval gehad en kreeg later bij ontslag en bedragje mee waarvan hij het huis in Hongarije kon kopen.quote:Op zondag 6 september 2015 14:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als ik de uitzending goed begreep werkte Tonnie bij de gemeente Veghel, heeft hij daar ontslag genomen(neem ik aan althans, om naar Hongarije te gaan) en is daarna afgekeurd.
Misschien heb ik iets gemist maar rare volgorde
Ik denk dat het nog zeker 10 jaar duurt voor ze recht hebben op AOW.quote:Op zondag 6 september 2015 14:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nog niet, maar echt ver zullen ze er niet vanaf zitten denk ik
Dus je kan ontslag krijgen en je vervolgens laten afkeuren? Klinkt kromquote:Op zondag 6 september 2015 14:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee hij heeft een ongeval gehad en kreeg later bij ontslag en bedragje mee waarvan hij het huis in Hongarije kon kopen.
Er is niets raars aan, je mag een WAO-uitkering gewoon meenemen binnen de EU.quote:Op zondag 6 september 2015 14:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat zeg ik nergens, ik vraag het me gewoon af
Vind het een raar verhaal, dat mag jij anders vinden en je mag zelfs boos worden op je varken
Nee, dat verzin jij ervan.quote:Op zondag 6 september 2015 14:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dus je kan ontslag krijgen en je vervolgens laten afkeuren? Klinkt krom
Je kunt al gedeeltelijk afgekeurd zijn en een deel WAO krijgen terwijl je daarnaast voor het niet afgekeurde deel kunt werken.quote:Op zondag 6 september 2015 14:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Lees hun blog misschien staat het daar,wat kan mij de volgorde nu schelen. Waar je je druk over maakt.quote:Op zondag 6 september 2015 14:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Achquote:Op zondag 6 september 2015 13:31 schreef easy-going het volgende:
Ze moeten zich alleen tegenover de instantie die de WAO stuurt verantwoorden. En dat doen/deden ze kennelijk volgens de regels, anders hadden ze die WAO niet gekregen. Heel simpel.quote:Op zondag 6 september 2015 14:45 schreef yvonne het volgende:
Achze hoeven zich toch nergens voor te verantwoorden, ik vond het een leuke uitzending, en knap om.te zien hoe ze zich met heel weinig al jaren staande houden.
Dit, en dan heeft hij zijn recht op WAO behouden na de beruchte herkeuringen van 2004/2005, want daar kwam je echt niet onderuit door naar het buitenland te verhuizen.quote:Op zondag 6 september 2015 14:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze moeten zich alleen tegenover de instantie die de WAO stuurt verantwoorden. En dat doen/deden ze kennelijk volgens de regels, anders hadden ze die WAO niet gekregen. Heel simpel.
En verder hoeven ze zich alleen tegenover zichzelf en, als ze gelovig zijn, God te verantwoorden
Het zou niet mijn keuze zijn om zo te leven, maar dat boeit niet. Ze hoeven zich niet tegenover mij te verantwoorden
Staat een man op de bus te wachten, zegt de buschauffeur: Hé kom daar eens vanaf!quote:Op zondag 6 september 2015 11:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als hij goed moppen kan tappen.
Mijn favoriete mop is: Komt een man bij de dokter.
Zegt de dokter: ruim je dat zelf even op.
Dit inderdaad. Wacht dan gewoon een paar jaar tot je kinderen op kamers wonen ofzo.quote:Op zondag 6 september 2015 05:31 schreef Physsic het volgende:
Ik heb er sowieso altijd wel een beetje moeite mee als ouders besluiten te emigreren, terwijl de kinderen met zo rond de 15-jaar zit.
Net te jong om thuis te blijven, maar een vrij geisoleerd gezinsleven zien ze vaak ook niet zitten.
Kom je net een beetje in de puberteit, eerste vriendinnetje, steeds meer losraken van je ouders, beginnen je vrienden aan het bruisende nachtleven, moet jij met je ouders en het huisvarken mee in een afgelegen boerderij gaan wonen. xDquote:Op zondag 6 september 2015 15:17 schreef Operc het volgende:
[..]
Staat een man op de bus te wachten, zegt de buschauffeur: Hé kom daar eens vanaf!
[..]
Dit inderdaad. Wacht dan gewoon een paar jaar tot je kinderen op kamers wonen ofzo.
Precies.quote:Op zondag 6 september 2015 15:47 schreef Physsic het volgende:
[..]
Kom je net een beetje in de puberteit, eerste vriendinnetje, steeds meer losraken van je ouders, beginnen je vrienden aan het bruisende nachtleven, moet jij met je ouders en het huisvarken mee in een afgelegen boerderij gaan wonen. xD
Ach, het is goedgekomen.
Vind ik ookquote:Op zondag 6 september 2015 14:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Achze hoeven zich toch nergens voor te verantwoorden, ik vond het een leuke uitzending, en knap om.te zien hoe ze zich met heel weinig al jaren staande houden.
Ik stoor me sowieso wel vaker aan dat mensen het steeds vaker nodig vinden om mensen via twitter/facebook volledig af te slachten (zo erg zal dat hierbij niet zijn?), terwijl het eigenlijk nergens over gaat.quote:Op zondag 6 september 2015 16:17 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Vind ik ookIk snap niet waar mensen commentaar op hebben. Als ze in NL zouden wonen, in een huurflat ofzo, zouden ze meer kosten (huur- en zorgtoeslag e.d.). Laat die mensen lekker, ze zijn waarschijnlijk gelukkiger dan de klagende zuurpruimen.
Als je al kijkt wat voor opmerkingen er in dit topic geplaatst zijn, dan heb ik niet de illusie dat men op twitter of facebook milder zal zijn geweest.quote:Op zondag 6 september 2015 16:23 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik stoor me sowieso wel vaker aan dat mensen het steeds vaker nodig vinden om mensen via twitter/facebook volledig af te slachten (zo erg zal dat hierbij niet zijn?), terwijl het eigenlijk nergens over gaat.
En je kan het toch nooit voor iedereen goed doen.
Offtopicvoorbeeld.
Stuur je de kids naar kinderopvang om te kunnen werken, vindt iedereen je eeb slechte moeder. Blijf je thuis om ze op te voeden, ben je een ambitieloze-doos.
Wat een jankerd, boehoequote:Op zondag 6 september 2015 13:31 schreef easy-going het volgende:
Druk genoeg om te reageren schijnbaarquote:Op zondag 6 september 2015 14:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lees hun blog misschien staat het daar,wat kan mij de volgorde nu schelen. Waar je je druk over maakt.
Waarheid ligt ergens in het middenquote:Op zondag 6 september 2015 16:23 schreef Physsic het volgende:
Stuur je de kids naar kinderopvang om te kunnen werken, vindt iedereen je eeb slechte moeder. Blijf je thuis om ze op te voeden, ben je een ambitieloze-doos.
Daarom moet een ieder lekker doen wat hij/zij leuk vindt. Uiteindelijk maak je toch een bepaalde keuze omdat jij die het best vindt voor jezelf/kind/gezin/varken.quote:Op zondag 6 september 2015 16:23 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik stoor me sowieso wel vaker aan dat mensen het steeds vaker nodig vinden om mensen via twitter/facebook volledig af te slachten (zo erg zal dat hierbij niet zijn?), terwijl het eigenlijk nergens over gaat.
En je kan het toch nooit voor iedereen goed doen.
Offtopicvoorbeeld.
Ze hadden een succesvol vakantieparkje voor ogen.quote:Op zondag 6 september 2015 17:20 schreef Fargo het volgende:
Stel dat je bij vertrek naar Hongarije, als goede vrienden, afscheid neemt van deze mensen en je ziet ze 10 jaar later zo er bij zitten, dan schrik je je toch een ongeluk? Alles opgegeven voor dit? Kan me werkelijk niet voorstellen dat ze dit voor ogen hadden bij vertrek.
Ik denk dat er weinig mensen een droom hebben en na 10 jaar die droom 100% hebben laten uitkomen.quote:Op zondag 6 september 2015 17:20 schreef Fargo het volgende:
Stel dat je bij vertrek naar Hongarije, als goede vrienden, afscheid neemt van deze mensen en je ziet ze 10 jaar later zo er bij zitten, dan schrik je je toch een ongeluk? Alles opgegeven voor dit? Kan me werkelijk niet voorstellen dat ze dit voor ogen hadden bij vertrek.
quote:Op zondag 6 september 2015 17:15 schreef golfer het volgende:
Maar waarom voel je je geroepen op FB of Twitter of hier je negatieve mening over mensen te verkondigen? Waarom moet je dat in het openbaar met de wereld delen?
Ohsorry, dat heb ik niet meegekregen.quote:Op zondag 6 september 2015 16:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je al kijkt wat voor opmerkingen er in dit topic geplaatst zijn, dan heb ik niet de illusie dat men op twitter of facebook milder zal zijn geweest.
Ja dat zou inderdaad heel goed kunnen.quote:Op zondag 6 september 2015 19:39 schreef AnneX het volgende:
Als Tonnie kon verbouwen etc., zou het er wel anders hebben uitgezien.
Gewoon in een eigen tempo zorgen voor elkaar en de dieren.
Ohsorry, dat heb ik niet meegekregen.quote:Op zondag 6 september 2015 16:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je al kijkt wat voor opmerkingen er in dit topic geplaatst zijn, dan heb ik niet de illusie dat men op twitter of facebook milder zal zijn geweest.
Ja, als je meedoet aan zo'n programma kan je allerlei meningen verwachten. Dat mag ook, maar wil niet zeggen dat het altijd nodig is. Tenminste niet als er allerlei bedreigingen etc. worden geuit.quote:Op zondag 6 september 2015 17:12 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Daarom moet een ieder lekker doen wat hij/zij leuk vindt. Uiteindelijk maak je toch een bepaalde keuze omdat jij die het best vindt voor jezelf/kind/gezin/varken.
Maar als je dat met je poffertjesporum bij Ik Vertrek verschijnt kun je natuurlijk verwachten dat er een flink aantal van de 1.4 miljoen kijkers het niet eens is met de keuzes die je maakt. Tja, so be it. Maar om dan meteen te gaan huilen over negatieve tweets en fbberichten. Boo-fucking-hoo, welkom op aarde. Iedereen heeft een mening zal die maar al te graag verkondigen.
Met d'r "ik hoef hier geen mensen meer over de vloer die irl willen zien hoe we hier leven"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus de kids hebben straks geen familie meer over in NL? :pquote:Op zondag 6 september 2015 20:53 schreef AnneX het volgende:
Het is wel grappig - bedacht ik mij - dat de kinderen goed bezig zijn in Nederland, volgens haar blog met regelmatig contact.
En dat haar ouders bij hun in het dorp in Hongarije wonen !?
Intrigerend.![]()
Maar dat plan lieten ze al snel varen. En dan na tien jaar is het dit. En daar zou ik, als ik een bekende was van de familie bijvoorbeeld, best van schrikken. Ik bedoel, je kunt het ook nog eens op eigen houtje proberen (je oorspronkelijke droom najagen), of terug naar (de luxe van) Nederland. Maar nu eindigen ze best wel, tsja...sneu eigenlijk. Zoals iemand al zei, leuk hoor weg van alle regeltjes in Nederland, maar 1/3e van je inkomen voor de beesten reserveren en van de rest wat shag draaien, doet gewoon wat deprimerend aan.quote:Op zondag 6 september 2015 17:24 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ze hadden een succesvol vakantieparkje voor ogen.
Maar als ze hiermee tevreden zijn? Al die dieren hadden ze hier in Nederland rondom hun huurhuis niet kunnen hebben.quote:Op maandag 7 september 2015 15:44 schreef Fargo het volgende:
[..]
Maar dat plan lieten ze al snel varen. En dan na tien jaar is het dit. En daar zou ik, als ik een bekende was van de familie bijvoorbeeld, best van schrikken. Ik bedoel, je kunt het ook nog eens op eigen houtje proberen (je oorspronkelijke droom najagen), of terug naar (de luxe van) Nederland. Maar nu eindigen ze best wel, tsja...sneu eigenlijk. Zoals iemand al zei, leuk hoor weg van alle regeltjes in Nederland, maar 1/3e van je inkomen voor de beesten reserveren en van de rest wat shag draaien, doet gewoon wat deprimerend aan.
Of haar ouders. Van aow+een klein pensioen kan je daar al goed leven. Al begrijp ik niet wat je met 70+ moet in een land waar je de taal niet spreekt en niemand (op je dochter en schoonzoon na) niet kent.quote:Op maandag 7 september 2015 16:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Denk dat de Kinderen de trijpen naar Nederland ook wel zullen financieren
Mee eens. Dat smerige varken in hun rijtjeshuis.quote:Op maandag 7 september 2015 18:30 schreef Mystikvm het volgende:
Weg uit Nederland vanwege de regeltjes, maar ondertussen daar teren op het geld dat je dankzij die regeltjes krijgt.
Ik vind ze niet lief of schattig. Ik vind ze smerig. Het is goed dat ze niet in Nederland in een rijtjeshuis wonen. Dat zou alleen maar ellende opleveren.
Vind ik eigenlijk ookquote:Op maandag 7 september 2015 18:30 schreef Mystikvm het volgende:
Ik vind ze niet lief of schattig. Ik vind ze smerig. Het is goed dat ze niet in Nederland in een rijtjeshuis wonen. Dat zou alleen maar ellende opleveren.
De meeste varkens die ik ken zijn behoorlijk knorrig. Al kan dat ook aan mij liggenquote:Op zondag 6 september 2015 03:00 schreef Type-R het volgende:
Sommige dieren hebben dat nou eenmaal. Sommige mensen zien menselijk gedrag in dieren. Ik kan regelmatig om mijn cavia's lachenquote:Op zondag 6 september 2015 03:00 schreef Type-R het volgende:
Ik heb deze ook niet gezien dus goede afleiding na vanmiddag .quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Deze komt me ook niet bekend voor...ben benieuwd.
Ah ik was gelukkig even drinken pakken!quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:09 schreef roos94 het volgende:
Nu weten we al hoe ze eruit zien en is het een stuk minder leukBedankt mensen van de montage
Lijkt wel steeds erger te worden bij tv programma's.....quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:09 schreef roos94 het volgende:
Waarom gvd al aan het begin van de aflevering stukjes van nu laten zienWat een klapjosti's. Man man man.
Ja dat was echt ontzettend suf...quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:09 schreef roos94 het volgende:
Waarom gvd al aan het begin van de aflevering stukjes van nu laten zienWat een klapjosti's. Man man man.
Bits en bitesquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:15 schreef luxerobots het volgende:
Ik ben een bits, ik ga de Brazilianen naar mijn hand zetten.
het is daar inderdaad altijd manana (maar dan in het Portugees...)quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:14 schreef spijkerbroek het volgende:
"Een beetje vlug"..
In Brazilië..
Veel succes...
manana in het Portugees is in Brazilië al héél vlugquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
het is daar inderdaad altijd manana (maar dan in het Portugees...)
Gewoon proberen een positieve draai te geven aan iets dat je geen fuck kan schelen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:16 schreef Smash-it het volgende:
Oh ja, emigreren naar de andere kant van de wereld om de relatie met je kinderen die achterblijven te verbeteren. Ik snap hem.
Begin scheen vol spoilers te zitten, dus weinig gemist.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:17 schreef Negentiendertig het volgende:
Shiiiiiiiitake, begin gemist
wees blij, spoilers gemistquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:17 schreef Negentiendertig het volgende:
Shiiiiiiiitake, begin gemist
Manana zeggen ze weer mananaquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
manana in het Portugees is in Brazilië al héél vlug
Ik kan em me ook (nog) niet herinnerenquote:
quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:18 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Begin scheen vol spoilers te zitten, dus weinig gemist.
Mooizoquote:
Als hij het rood verft is het precies het kapsel van clown Bassie.quote:
Ik ken alleen Cor & Donquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:20 schreef luxerobots het volgende:
Rob, ook bekend van talloze porno films.
Mijn gedachte, hahahaquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:20 schreef luxerobots het volgende:
Waarom denk je dat deze figuren bij Fortaleza zitten?quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:20 schreef luxerobots het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |