die heb ik in t blauw. Echt mega fijnquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:06 schreef kwakz0r het volgende:
Deze bijvoorbeeld http://www.bonprix.nl/pro(...)-aardbeirood-929069/
Ik meen dat het kapje niet is om het hoofd tegen te houden, maar om externe prikkels te werenquote:Op zaterdag 12 september 2015 14:21 schreef Franny_G het volgende:
Ik gebruik het kapje eigenlijk helemaal niet. Als I in slaap valt, dan blijft ze met haar hoofdje tegen me aan liggen, ook zonder kapje. (Vooral als ik het riempje bovenin iets strakker trek.)
+1quote:Op zondag 13 september 2015 11:16 schreef elamanilo het volgende:
Ik laat m'n jas ook gewoon open. Er zit een kind op m'n buik, dat is warm genoeg, warmer dan een laagje jasKind warm aankleden in de doek. Eventueel een lange dikke sjaal om jezelf en kind heen draperen als het echt hard vriest of zo.
Met rugdragen kun je gewoon over je jas heen dragen. Kind ook gewoon warm aankleden
De gesp in je nek kun je die niet naar benedem schuiven?quote:Op zondag 13 september 2015 18:20 schreef Vlindur het volgende:
Is er iemand ook NIET blij en tevreden met de Tula? Of wat is er minder tof?
Ik heb nu een Kokadi Flip en een Boba in huis en ik kan met beide geen BFF worden, de Kokadi omdat de gesp irriteert in mijn nek en er bij de baby aan de zijkanten geen steun zit. De boba heeft een dubbele gesp en ik krijg die ook niet lekker. Hielke vind het trouwens allemaal best, die slaapt heerlijk en geniet van het dragen<3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, die zit al op zn laagst. Hij zit nu precies op mn schouderbladen te steken. En verder naar boven zit ook niet lekker. Hij is heel fijn voor Hielke, maar hij is het net niet voor mijquote:Op zondag 13 september 2015 18:28 schreef Goitske het volgende:
[..]
De gesp in je nek kun je die niet naar benedem schuiven?
Die rolladeribbel is echt waardeloos bij rugdragen met de tula!quote:Op zondag 13 september 2015 18:52 schreef GotC het volgende:
Ik zat zaterdag onwijs te kutten met de Tula, krijg 'm niet comfortabel en vind het zo ontzettend oncharmant bij m'n buik. Dus ja, ik ben niet blij en tevreden met Tula. Maar ben iets teveel doekenmeisje.
Tegen die past het niet meer op de buik dus is de marsupi overbodig.quote:Op zaterdag 12 september 2015 14:38 schreef SaskiaR het volgende:
net voor het eerst met de Marsupi gewandeld. best comfi! ik vraag me alleen wel af of dat klittenband een kind van 15 kilo houdt, zoals op de doos staatnouja, ze is nu pas 5 kilo
ooh absoluutquote:Op woensdag 16 september 2015 18:13 schreef GotC het volgende:
Ik vind 100% katoen wel heel peuterwaardigMaar het hangt wel van het merk af.
Eensquote:Op woensdag 16 september 2015 18:16 schreef Moppert het volgende:
[..]
ooh absoluutmaar dat geld niet voor carisslings als je het mij vraagt
Ik heb nog lang geen peuter. 6 maandjes hierquote:Op woensdag 16 september 2015 18:09 schreef Moppert het volgende:
ik vind ze zelf 100% katoen niet heel peuterwaardig moet ik zeggen.
Ik zou voor dat geld een andere keuze maken. MAAR iedere smaak is zo anders..
Ik vind het niet het extra geld waard tenopzichte van een yaromaargoed genoeg andere die dat wel doen.
![]()
Ik zou dan kiezen voor een blend inderdaad en niet voor een cariquote:Op woensdag 16 september 2015 19:13 schreef faptist het volgende:
Maar snap wat je bedoelt. er staat een doek te koop die ik mooi vind, maar zou zo graag eens een blend willen of in ieder geval iets anders dan yaro.
Ben heel tevreden over yaro, maar wellicht is dat alleen maar zo, omdat ik geen andere merken ken/heb.
Zijn net begonnenquote:Op woensdag 16 september 2015 19:16 schreef faptist het volgende:
Ligt het aan mijn Google skills of klopt het dat wanneer ik op 'vesper draagdoek' zoek alleen forum resultaten krijg.
Vesper wrap. Check.
Hmm.. Allemaal wat te zoet voor mij.
Ik ben echt losgeslagen met all die HE doekenquote:Op woensdag 16 september 2015 19:03 schreef GotC het volgende:
En toffe doeken gekocht! Ik voel ook weer milde churn-bui opkomen . Mis een korte doek.
En ik blijf trouw aan Oscha (en Vesper)quote:Op woensdag 16 september 2015 19:46 schreef Moppert het volgende:
[..]
Ik ben echt losgeslagen met all die HE doekenmaar nu het nog kan er even van genieten
![]()
Ik wil ook nog graag een maat 4 er bijmaar steeds staat niet de juiste solnce te koop
En ik vind Solnce niet mooiquote:Op woensdag 16 september 2015 19:50 schreef Moppert het volgende:
Hehehe ik vind oscha echt niets meer nu ik Solnce heb ontdekt..![]()
Al heb ik ook nog wel andere merken die ik koop. Tri-weave is zo anders en zo fijn
Des te meer doeken voor jouquote:Op woensdag 16 september 2015 19:54 schreef Moppert het volgende:
Hehehe ja dat hebben wel meer mensen dat ze solnce niet mooi vinden.
Oh echt prachtig deze, allebeiquote:Op woensdag 16 september 2015 18:16 schreef Moppert het volgende:
Ik heb een linuschka mint owls onderweg![]()
48% peruvian pima cotton 28% fine egyptian cotton 12% cashmere 12% silk
[ afbeelding ]
En nog een solnce![]()
De frosted laurel met glitters
![]()
47% Egyptian cotton, 31% cashmere, 16% mohair, 4% silk, 1% nylon, 1% polyester in grey, fuchsia and beetroot,
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |