ooh absoluutquote:Op woensdag 16 september 2015 18:13 schreef GotC het volgende:
Ik vind 100% katoen wel heel peuterwaardigMaar het hangt wel van het merk af.
Eensquote:Op woensdag 16 september 2015 18:16 schreef Moppert het volgende:
[..]
ooh absoluutmaar dat geld niet voor carisslings als je het mij vraagt
Ik heb nog lang geen peuter. 6 maandjes hierquote:Op woensdag 16 september 2015 18:09 schreef Moppert het volgende:
ik vind ze zelf 100% katoen niet heel peuterwaardig moet ik zeggen.
Ik zou voor dat geld een andere keuze maken. MAAR iedere smaak is zo anders..
Ik vind het niet het extra geld waard tenopzichte van een yaromaargoed genoeg andere die dat wel doen.
![]()
Ik zou dan kiezen voor een blend inderdaad en niet voor een cariquote:Op woensdag 16 september 2015 19:13 schreef faptist het volgende:
Maar snap wat je bedoelt. er staat een doek te koop die ik mooi vind, maar zou zo graag eens een blend willen of in ieder geval iets anders dan yaro.
Ben heel tevreden over yaro, maar wellicht is dat alleen maar zo, omdat ik geen andere merken ken/heb.
Zijn net begonnenquote:Op woensdag 16 september 2015 19:16 schreef faptist het volgende:
Ligt het aan mijn Google skills of klopt het dat wanneer ik op 'vesper draagdoek' zoek alleen forum resultaten krijg.
Vesper wrap. Check.
Hmm.. Allemaal wat te zoet voor mij.
Ik ben echt losgeslagen met all die HE doekenquote:Op woensdag 16 september 2015 19:03 schreef GotC het volgende:
En toffe doeken gekocht! Ik voel ook weer milde churn-bui opkomen . Mis een korte doek.
En ik blijf trouw aan Oscha (en Vesper)quote:Op woensdag 16 september 2015 19:46 schreef Moppert het volgende:
[..]
Ik ben echt losgeslagen met all die HE doekenmaar nu het nog kan er even van genieten
![]()
Ik wil ook nog graag een maat 4 er bijmaar steeds staat niet de juiste solnce te koop
En ik vind Solnce niet mooiquote:Op woensdag 16 september 2015 19:50 schreef Moppert het volgende:
Hehehe ik vind oscha echt niets meer nu ik Solnce heb ontdekt..![]()
Al heb ik ook nog wel andere merken die ik koop. Tri-weave is zo anders en zo fijn
Des te meer doeken voor jouquote:Op woensdag 16 september 2015 19:54 schreef Moppert het volgende:
Hehehe ja dat hebben wel meer mensen dat ze solnce niet mooi vinden.
Oh echt prachtig deze, allebeiquote:Op woensdag 16 september 2015 18:16 schreef Moppert het volgende:
Ik heb een linuschka mint owls onderweg![]()
48% peruvian pima cotton 28% fine egyptian cotton 12% cashmere 12% silk
[ afbeelding ]
En nog een solnce![]()
De frosted laurel met glitters
![]()
47% Egyptian cotton, 31% cashmere, 16% mohair, 4% silk, 1% nylon, 1% polyester in grey, fuchsia and beetroot,
[ afbeelding ]
Het hangt bij katoen van het soortelijk gewicht en de dichtheid van de weving af. Daardoor verschillen katoenen doeken binnen een merk nogal eens. Zeker bij jacquards, het ene dessin is het andere niet.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:13 schreef GotC het volgende:
Ik vind 100% katoen wel heel peuterwaardigMaar het hangt wel van het merk af.
quote:Op woensdag 16 september 2015 20:12 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Het hangt bij katoen van het soortelijk gewicht en de dichtheid van de weving af. Daardoor verschillen katoenen doeken binnen een merk nogal eens. Zeker bij jacquards, het ene dessin is het andere niet.
en waarom wil ik niet dragen dat stukje mist dan net, wel vrij belangrijke info. Iets met rug en nek, je weer wel waar je schoonzusje ook van heeft.quote:Op zondag 13 september 2015 19:31 schreef Goitske het volgende:
Ik heb bij mijn tula een buikband laten maken, voor de andere heb ik nog een zwarte buikband van de ergobaby liggen dus gebruik die wel zodat het wat lekkerder en charmanter zit. Vooral het comfort,
Ik vond mijn ergobaby erg lekker zitten, die heb ik intussen verkocht en heb nu een 2de tula ben er erg blij mee. Mijn man is sowieso anti dragen voor hem zelf dat ik het doe vind hij alleen maar mooi maar vind het zelf niet fijn maar zet zich er ook niet voor in om echt te proberen, Als het echt even moe omdat hij Teun moet overpakken van mij dan moet ik hem echt bij hem om doen dus tja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zat ook niet goed, je had niet goed afgesteld maar je hoeft niet te dragen. Wat fijn voor mij is hoeft niet fijn voor een ander te zijnquote:Op woensdag 16 september 2015 21:31 schreef Spockjuh_ het volgende:
Ik heb het geprobeerd. 2 dagen napraxon daarna was voor mij de doorslag om het niet meer te doen
Woooooooow!quote:Op woensdag 16 september 2015 20:02 schreef Moppert het volgende:
Misschien een draagconsult?
voor iedereen die niet weet wat een tri-weave is ( ook andere merken hebben wel eens een tri-weave)
http://www.wrapyouinlove.com/review-solnce-genesis-triweave-wool/
http://www.wrapyouinlove.com/review-solnce-genesis-3-weave/
100 tot 200 euro.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Zijn net begonnenSterker nog, klaprooss van dit forum is 1 van de makers ervan.
Maar je hebt nog zooooveel merken, genoeg keus! Wat wil je eraan uitgeven?
Oh dat sla ik niet af!quote:Op donderdag 17 september 2015 09:05 schreef Dot. het volgende:
Jij was toch diegene met je kind bijna op je kont terwijl je zelf erg lang bent? Dan krijg ik idd ook last van m'n rug en nekMaar mijn vriend draagt ook niet meer sinds Stip de 10 kilo is gepasseerd. Hij vindt het ook te belastend.
Faptist, als je een keer een blend wil proberen mag je mijn BabySabye Green Tea wel lenen? Is katoen, linnen en hennep en ligt werkloos in de kast omdat Stip zich achterover gooit als ik hem wil knopen![]()
Ik kan alleen nog de drager gebruiken, want dat is lekker snel, maar met een groeiende buik wordt dat erg lastig. Ik zag een filmpje van Wrap you in love waarbij ze de buikband van haar drager omhoog halen zoals een soort onbu, maar de banden van de Tula zijn zo dik. Of kan dat ook wel?
Ja, begin maartquote:Op vrijdag 18 september 2015 22:58 schreef faptist het volgende:
[..]
Oh dat sla ik niet af!
Enne groeiend buikje?
Komt er een nieuwe mini dot?
quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:56 schreef faptist het volgende:
[..]
Woooooooow!
Hebberig, hebberig..
[..]
100 tot 200 euro.
Dacht erover om een oscha sn te kopen, maar vind de keerzijde nooit zo mooi.
Ik hou van geometrische printjes, milde zebra/tijger/panter print (vandaar die cari slings) en niet van strepen of huppelepup in wonderland.
Tips?
Ga voor oma op haar oppasdag een roses and rebellion kopen,denk ik. Voordelig en prima kwaliteit. Makkelijk te gebruiken.
Maar zie ze bijna nooit tweedehands te koop staan. Worden ze zo slecht verkocht of juist helemaal opgedragen?
Sinds ik iemand heb zien posten dat ze deze vond lijken op de bekleding van een bus kan ik die doek niet meer normaal zienquote:Op zondag 20 september 2015 12:44 schreef GotC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oscha
Zoiets?
Maarre, ik zou me niet tegen laten houden door de achterkant van een doekDie zie je maar zelden eerlijk gezegd.
Oh jaquote:Op maandag 21 september 2015 11:02 schreef Dot. het volgende:
[..]
Sinds ik iemand heb zien posten dat ze deze vond lijken op de bekleding van een bus kan ik die doek niet meer normaal zien
Faptist, ik heb ook een Raja (http://slingofest.com/wrapPage?modelId=8920), dus die kan je ook even bekijkenWel een ringsling en ik moet zeggen dat ik ze niet heel vaak voorbij zie komen, maar die is wel aan beide kanten even mooi.
Ik vind van Tula de Mockingbird en Migaloo wel erg mooi:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 september 2015 22:13 schreef Moppert het volgende:
Ook met dreumesjes kan je heus nog op je buik dragen..![]()
Wat leuk! Speaking of... Yay, ik mag weerquote:Op dinsdag 22 september 2015 04:18 schreef gestreeptestoel het volgende:
Leuk printje die blauwe tula.
Ik vertel vd week tegen n vriendin dat ik misschien een draagzak wil proberen. Zegt zei dat ze er 1 op zolder heeft liggen, maar zo niet weet wat voor 1. Dus ik app haar later dat ik had ik gekeken voor de storchenwiege babycarrier.. En n foto erbij..
Blijkt ze die gewoon te hebben liggen.
Binnenkort mag ik die dus van haar lenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Mineola op 22-09-2015 08:47:01 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |