SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door G.R.S. op 05-09-2015 21:05:22 ]
Nicole Mejiaquote:
Wat zeg jij?quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:59 schreef Deuce92 het volgende:
Faeroer heeft weer iemand uit de OP verwijderd zie ik.
Is dat je waifu?quote:
Nope, wil wel een keer gaan, miss vd week ergens.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:30 schreef Faeroer het volgende:
Ging iemand nog naar FoxGym deze week? Deadlifts moeten gezet worden
Wel doen man, ziet er echt goed uit. Zelfs een seal row gewoon. Je lats gaan helemaal kapot en worden zo breed dat je kan vliegenquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:38 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nope, wil wel een keer gaan, miss vd week ergens.
Ik zie nu pas het adres staan, achter vierambachtstraatquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:39 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Wel doen man, ziet er echt goed uit. Zelfs een seal row gewoon. Je lats gaan helemaal kapot en worden zo breed dat je kan vliegen
True story. Mooie billenquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Goeie gymchick ook. De meiden maken mooiere OP's
Yeah rightquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:35 schreef Faeroer het volgende:
Saaie boel hier. Iedereen een ban, en de Fripselbrigade geilt op TRs en notes material.
echt een goede plaat is datquote:
maar jij gaat toch bijna? ik snap je even niet :Squote:Op zondag 6 september 2015 20:33 schreef Montelly het volgende:
Beter joh, we hebben niks te zoeken op EK.
lkr in ghettootje woon je dusquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik zie nu pas het adres staan, achter vierambachtstraatoowwwww, hier in de buurt.
Koalabeertje vroeg jijquote:Op maandag 7 september 2015 05:23 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Rijs en schijn gymbroeders
Nice. Goed wasbordje. Ze lijkt alleen nogal klein.quote:
Slaap jij wel genoeg?quote:Op maandag 7 september 2015 05:23 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Rijs en schijn gymbroeders
quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:38 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nope, wil wel een keer gaan, miss vd week ergens.
Tijd om van gym te wisselen, bro.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik zie nu pas het adres staan, achter vierambachtstraatoowwwww, hier in de buurt.
Prima.quote:
Faeroër eilanden natuurlijk Vanavond 20:45quote:Op maandag 7 september 2015 10:09 schreef seto het volgende:
hey boys welk team gaan jullie nu steunen tijdens het EK?
Duitsland.quote:Op maandag 7 september 2015 10:09 schreef seto het volgende:
hey boys welk team gaan jullie nu steunen tijdens het EK?
https://www.facebook.com/events/1487375681580102/quote:Op maandag 7 september 2015 13:02 schreef seto het volgende:
mensen die liever belgië steunen dan duitsland
hoe beta ben je dan
Bedankt Cor. Ben blij dat iemand mijn stabiliteit als GYM'er erkend <3quote:Op maandag 7 september 2015 08:40 schreef Eleiko het volgende:
Verder merk ik op dat G.R.S. met afstand de meest stabiele/normale persoon is in dit topic.
Dit jaquote:Op maandag 7 september 2015 13:02 schreef seto het volgende:
mensen die liever belgië steunen dan duitsland
hoe beta ben je dan
echt voor schutquote:Op maandag 7 september 2015 13:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/events/1487375681580102/
al lid??
echt voor schutquote:
Ook wel verschut.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:00 schreef RaymondK het volgende:
hoe kom je trouwens aan kortingscodes voor B&F ?
Net een bestelling gedaan maar dan zou je eventueel ook een kortingscode kunnen invullen...
quote:Op maandag 7 september 2015 14:22 schreef Deuce92 het volgende:
Ja want een post van meer dan 2 jaar geleden opzoeken is pas stoer.
Toon gezetquote:Op maandag 7 september 2015 14:22 schreef Deuce92 het volgende:
Ja want een post van meer dan 2 jaar geleden opzoeken is pas stoer.
quote:Op maandag 7 september 2015 14:31 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Toon gezet
Mag ook wel, dooie boel hier
quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:44 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Als je het van dit soort dingen moet hebben in het leven is het wel erg sneu met je gesteld.
quote:Op donderdag 29 april 2004 12:48 schreef seto het volgende:
Vorige week dinsdag was ik aan het basketballen op straat met wat vrienden van me, en toen zaten we een beetje domme dingen uit te proberen. Dus vriend van me gaat laag als bok zitten, en dan zou ik erop moeten springen en dan dunken![]()
Enkel toen ik erop wou springen gleed mijn voet weg, en kwam ik echt keihard met de hak van mijn voet op de grond terecht. Allstars verzachtten de landing ook niet echt natuurlijk![]()
Deed echt ongelooflijk pijn, en dus was ik donderdag naar de dokter en die kwam met het geweldige advies van, als het over 2 weken nog pijn doet moet je maar terugkomen.
Ik dacht dat het vanzelf wel over zou gaan,maar nu is het al langer dan een week geleden en het doet nog steeds pijn. Ik heb dus geen idee wat er aan de hand is,spier verrekt ofzo? Het is ook niet echt dik.
Iemand dit ook weleens gehad? En hoe valt het te verhelpen ?
welke kwark was het VMS?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:59 schreef VMSDKR het volgende:
Dus,
TS heeft als goed voornemen om gezonder te gaan eten, kocht een bak van 450 gram magere Franse kwark om eens te proberen als tussendoortje. (nog nooit gehad, maar schijnt gezond te zijn.).
TS maakt open, neemt een lepel en een hap. En gatverdamme, alsof ik ik een oud gestold stuk fondue bijt. Wat is deze. Is er ook lekkere kwark? Aardbeismaak ofzo?
Klacht: Vieze kwark is vies. Waar is lekkere kwark? Nou?
Dank je vriend.quote:Op maandag 7 september 2015 15:48 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Welkom broeder
We hebben je immigrantenhaat gemist!
Hoe gaat het met je six-pack, G.R.S.?quote:
quote:Op maandag 7 september 2015 16:57 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je six-pack, G.R.S.?
quote:
quote:Op maandag 7 september 2015 08:40 schreef Eleiko het volgende:
Verder merk ik op dat G.R.S. met afstand de meest stabiele/normale persoon is in dit topic.
Goed bezig.quote:Op maandag 7 september 2015 16:57 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je six-pack, G.R.S.?
tuscon ja?quote:Op maandag 7 september 2015 17:05 schreef Eleiko het volgende:
OK, wie heeft er onlangs een Hyundai Tuscon gekocht?
Fixed.quote:
Post aangepast.quote:
Niet gezien nog, maar ik mag daar ook niet reageren want ik heb geen v-tec.quote:Op maandag 7 september 2015 17:12 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Deze al gezien?
PTA / Zijn er hier nog honda liefhebbers?
V-tec is geen eis, toch?quote:Op maandag 7 september 2015 17:14 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Niet gezien nog, maar ik mag daar ook niet reageren want ik heb geen v-tec.
Geen idee - maar als ik naar beneden scroll zie ik alweer zo'n pauperbak staan dus daar ga ik me niet in mengen.quote:
Wil nog wel een civic opzich, 5e of 6e generatie hatchbak, lekker slecht.quote:Op maandag 7 september 2015 17:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Geen idee - maar als ik naar beneden scroll zie ik alweer zo'n pauperbak staan dus daar ga ik me niet in mengen.
Mwa: ik dacht dat jouw wagen er wel bij paste.quote:Op maandag 7 september 2015 17:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Geen idee - maar als ik naar beneden scroll zie ik alweer zo'n pauperbak staan dus daar ga ik me niet in mengen.
Die had ik toen ik 18 werd meteen gekocht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een originele, blauwe CRX V-Tec isquote:Op maandag 7 september 2015 17:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wil nog wel een civic opzich, 5e of 6e generatie hatchbak, lekker slecht.
Maar die CRX zijn echt lelijke sjonniebakken ja.
quote:Op maandag 7 september 2015 17:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Die had ik toen ik 18 werd meteen gekocht.Hah nice, vind het wel wat hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen waarom dat kleedjeWel een classic idd, alleen het heeft zo'n negatief imago die auto en 99% is voorzien van pauperstyling.quote:Op maandag 7 september 2015 17:23 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Een originele, blauwe CRX V-Tec is
Dat is tegen steenslag en insecten, maar ik had dat er toen gewoon op omdat ik dat cool vond lijken. Maarja, dat is jaren geleden. Toen had ik nog geen smaak.quote:Op maandag 7 september 2015 17:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hah nice, vind het wel wat hebben.
Alleen waarom dat kleedje
Mjah steenslag is wel kut, maarja de hele tijd met zo'n ding rijden maakt dan ook niet uit, zie je alsnog je mooie lak nietquote:Op maandag 7 september 2015 17:26 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat is tegen steenslag en insecten, maar ik had dat er toen gewoon op omdat ik dat cool vond lijken. Maarja, dat is jaren geleden. Toen had ik nog geen smaak.
Witgoed niet online kopenquote:Op maandag 7 september 2015 17:30 schreef Faeroer het volgende:
Waarom is elke witgoedverkoper praatjesmaker
Die lak was niet meer mooi. Op de foto zie je het niet zo goed maar het voorspatbord had al zolang in de zon gestaan dat de rode lak al roze werd.quote:Op maandag 7 september 2015 17:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah steenslag is wel kut, maarja de hele tijd met zo'n ding rijden maakt dan ook niet uit, zie je alsnog je mooie lak niet
Dan helpt zon doek wel, zie je ook niet dat de lak is verkleurdquote:Op maandag 7 september 2015 17:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Die lak was niet meer mooi. Op de foto zie je het niet zo goed maar het voorspatbord had al zolang in de zon gestaan dat de rode lak al roze werd.
gewoon iemand die zich niet geneert om ff lekker te genieten tochquote:
Oh nice, wil ik ook wel weer eens spelen een crusader. Is Roland nu met die hamers? Of is dat een andere.quote:Op maandag 7 september 2015 18:40 schreef seto het volgende:
hey sap hoe gaat het in de season
heb net 6piece rolands op mijn crusader
rolands is met shield bash, voor die hammer set moet ik nog 3 piecesquote:Op maandag 7 september 2015 18:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh nice, wil ik ook wel weer eens spelen een crusader. Is Roland nu met die hamers? Of is dat een andere.
Heb zelf een archon wizard, heb tot nu toe grift 50 als hoogste gehaald. Ben nu ondertussen monk aan het gearen en beetje rifts doen voor ancient of betere items op wizard.
altijd dezelfde jezuskristus wat een sleur manquote:Op maandag 7 september 2015 18:46 schreef Ethanolic het volgende:
Ik bestel met pizza altijd paprika, jalapeño, dubbel peperoni, bacon, 3 soorten kaas en knoflook olie op de rand.
Maar goed dat ben ik.
Al Salmonequote:Op maandag 7 september 2015 18:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
altijd dezelfde jezuskristus wat een sleur man
Ah idd, die is ook nog steeds best goed of niet. Ook wel leuk om te spelen zo'n melee class. Misschien ook maar een maken als de season lang duurt.quote:Op maandag 7 september 2015 18:46 schreef seto het volgende:
[..]
rolands is met shield bash, voor die hammer set moet ik nog 3 pieces
Whaha ja WoW is beetje saai op dit moment. Maar je kunt wel vliegen nu dus moet nog even wat dingen doen, archeology enz.quote:Op maandag 7 september 2015 18:44 schreef Ethanolic het volgende:
Ik zag Sap al Diablo-en als een gek op battle.net.
Ja daarom is Diablo tantjes saaiquote:Op maandag 7 september 2015 19:20 schreef Deuce92 het volgende:
Moet je in Diablo nog steeds content herhalen om betere gear te krijgen zodat je dezelfde content kunt herhalen om nog betere gear te krijgen, en vervolgens dezelfde content nog even een keertje herhalen om nog betere gear te krijgen?
Gvd seto.quote:Op maandag 7 september 2015 19:42 schreef seto het volgende:
het is niet zo spannend als met je kop en dollo op fok staan indd
hahaha goede grap vriendquote:Op maandag 7 september 2015 19:42 schreef seto het volgende:
het is niet zo spannend als met je kop en dollo op fok staan indd
Hey smeg kom ff buurtenquote:
quote:Op maandag 7 september 2015 20:43 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ga dus geen geld meer geven aan de crackhoer, ook niet voor de bijdrage voor mijn eigen crack want daar moet ik maar mee stoppen. Ik voel me erbij alsof ik haar erbij help haarzelf verder naar de afgrond te brengen. Laatste week diverse malen whatsapp berichten gehad dat ze en haar "pooier" wilden dat ik kwam en dat ik mocht blijven slapen en weet ik het wat meer(allemaal gratis), maar daar ben ik niet helemaal op ingegaan. Misschien wil ik nog wel langs gaan als ik ooit zin heb maar dan gaat er dus geen cent meer heen ook niet voor base coke.
Dus afgesproken met een andere prostituee(die alles onveilig zonder condoom aanbiedt. Dus de echte girfriend experience vind ik.) In haar advertentie stonden alleen maar de tarieven voor maximaal een half uur, dus dat voor de veiligheid maar gewoon afgesproken. Weer een topdate gehad! Anderhalf uur lang gechillt beetje gekletst op bed ook tijdens voorspel(tijdens voorspel op de zachte manier, niet voorspel in de zin van pijpen beffen). Niet zon topdate dat ik helemaal gratis mag langskomen, maar weer zoiets dat ze mij anders vindt dan de meeste klanten en dat ik haar normaal/beter behandel ofzoiets?... Ik weet het niet zo goed want weet niet hoe andere klanten zijn behalve de klanten die langskwamen bij crackhoer terwijl ik even wachtte in de woonkamer. Misschien door mijn autisme dat ik erboven uit spring? Echt een meesterlijk plan voor deezertje misschien dus wel!
Watquote:Op maandag 7 september 2015 20:43 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ga dus geen geld meer geven aan de crackhoer, ook niet voor de bijdrage voor mijn eigen crack want daar moet ik maar mee stoppen. Ik voel me erbij alsof ik haar erbij help haarzelf verder naar de afgrond te brengen. Laatste week diverse malen whatsapp berichten gehad dat ze en haar "pooier" wilden dat ik kwam en dat ik mocht blijven slapen en weet ik het wat meer(allemaal gratis), maar daar ben ik niet helemaal op ingegaan. Misschien wil ik nog wel langs gaan als ik ooit zin heb maar dan gaat er dus geen cent meer heen ook niet voor base coke.
Dus afgesproken met een andere prostituee(die alles onveilig zonder condoom aanbiedt. Dus de echte girfriend experience vind ik.) In haar advertentie stonden alleen maar de tarieven voor maximaal een half uur, dus dat voor de veiligheid maar gewoon afgesproken. Weer een topdate gehad! Anderhalf uur lang gechillt beetje gekletst op bed ook tijdens voorspel(tijdens voorspel op de zachte manier, niet voorspel in de zin van pijpen beffen). Niet zon topdate dat ik helemaal gratis mag langskomen, maar weer zoiets dat ze mij anders vindt dan de meeste klanten en dat ik haar normaal/beter behandel ofzoiets?... Ik weet het niet zo goed want weet niet hoe andere klanten zijn behalve de klanten die langskwamen bij crackhoer terwijl ik even wachtte in de woonkamer. Misschien door mijn autisme dat ik erboven uit spring? Echt een meesterlijk plan voor deezertje misschien dus wel!
Beta-alert.quote:
Capricciosa Tomaat, kaas, ham, champignons, paprika en ui ¤ 9,00quote:Op maandag 7 september 2015 18:45 schreef kaasplankje het volgende:
Capricciosa Tomaat, kaas, ham, champignons, paprika en ui ¤ 9,00
Bro, je hebt nu echt de verkeerde afslag genomen.quote:Op maandag 7 september 2015 20:43 schreef Dimachaerus het volgende:
En m.b.t. die andere klanten, een kleine indicatie:quote:Op maandag 7 september 2015 20:43 schreef Dimachaerus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:Op maandag 7 september 2015 21:10 schreef Dimachaerus het volgende:
OMG! Ik log dus in op facebook, zie ik ineens bij "mensen die je misschien kent" een aantal prostituees met hun echte naam staan die ik de laatste jaren heb bezocht, geil ik ga even pics saven enzo voor mijn verzameling:). Waren allemaal waarschijnlijk erg voorzichtig met hun echte identiteit, dus vast niet de bedoeling van ze.
Nou dat heeft facebook ook weer lekker verkloot voor ze
Dit valt opzich samen dat ik perongeluk zonder dat ik eht wist onder mijn echte naam heb gewhatsappt(ook om af te spreken met hoeren)
Dat zo iemand vrij mag rondlopen.quote:
beste MGSquote:Op maandag 7 september 2015 21:31 schreef seto het volgende:
[..]
heb alleen de eerste gespeeld
woestijn ziet er een beetje saai uit
schijnen een paar in US te postenquote:Op maandag 7 september 2015 22:07 schreef Sapstengel het volgende:
afspreken met hoeren
ps
waar doe je dat?
moest ik vragen voor ene vriend
Wil je groene pik ofzo?quote:Op maandag 7 september 2015 20:43 schreef Dimachaerus het volgende:
Dus afgesproken met een andere prostituee(die alles onveilig zonder condoom aanbiedt. Dus de echte girfriend experience vind ik.)
Is dat die kerel die je tegenkomt in die grot als je met die heks bent?quote:Op maandag 7 september 2015 22:41 schreef VMSDKR het volgende:
Speelt iemand Witcher 3?
Kom niet langs die KAOLO Nithral.
Goede samenvatting van je leven momenteel.quote:
Alles beter dan zo'n wijsneuzerige huppelkut van een jaar of 22 die denkt de wereld te hebben uitgevonden met dr bachelor culturele antropologie of sociologiequote:Op dinsdag 8 september 2015 09:37 schreef seto het volgende:
nog harder achteruit dan vrouwen ouder dan 25
Je vergeet het backpacken in Thailand.quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Alles beter dan zo'n wijsneuzerige huppelkut van een jaar of 22 die denkt de wereld te hebben uitgevonden met dr bachelor culturele antropologie of sociologie
Ja Facebook monitort tegenwoordig ook locaties. En als dan geregistreerd wordt dat je een tijdje heel dichtbij iemand in de buurt bent geweest krijgen jullie elkaar te zien bij people you may know.quote:Op maandag 7 september 2015 21:10 schreef Dimachaerus het volgende:
OMG! Ik log dus in op facebook, zie ik ineens bij "mensen die je misschien kent" een aantal prostituees met hun echte naam staan die ik de laatste jaren heb bezocht, geil ik ga even pics saven enzo voor mijn verzameling:). Waren allemaal waarschijnlijk erg voorzichtig met hun echte identiteit, dus vast niet de bedoeling van ze.
Nou dat heeft facebook ook weer lekker verkloot voor ze
Dit valt opzich samen dat ik perongeluk zonder dat ik eht wist onder mijn echte naam heb gewhatsappt(ook om af te spreken met hoeren)
ik ga in februari backpacken in thailandquote:Op dinsdag 8 september 2015 10:04 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je vergeet het backpacken in Thailand.
Doe maleisie. Het vliegen geeft extra spanning, en het land is echt 37 keer toffer.quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:07 schreef seto het volgende:
[..]
ik ga in februari backpacken in thailand
We kunnen ook zo lekker helpen met zoveel duidelijke informatie bij elk instantie probleempje.quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar een saaiere vraag: ik moet dus iets regelen met een instantie, (geld terugkrijgen waarvan zij denken dat ze het mogen inhouden) en het is nog niet één keer voorgekomen dat ik minder dan 15 minuten in de wacht stond. Bij elkaar zitten we nu op anderhalf uur geloof ik. Wat denken jullie, ook terugvorderen?
ja dag straks word ik ook overhoop geschoten terwijl ik op het strand ligquote:Op dinsdag 8 september 2015 10:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Doe maleisie. Het vliegen geeft extra spanning, en het land is echt 37 keer toffer.
Oee. sassy hoor. Laten we het maar gauw weer over je bullet marriage hebben dan.quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:17 schreef Faeroer het volgende:
[..]
We kunnen ook zo lekker helpen met zoveel duidelijke informatie bij elk instantie probleempje.
Je begrijpt mij verkeerd.quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Oee. sassy hoor. Laten we het maar gauw weer over je bullet marriage hebben dan.
Lol. Mij niet gezien, lekker 3 weken Turkije gezeten.quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:07 schreef seto het volgende:
[..]
Eens. Maar het ging om het beeld dat Henk neerzette aan te vullen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Doe maleisie. Het vliegen geeft extra spanning, en het land is echt 37 keer toffer.
Altijd fijn, weer eens mensen recht in de ogen te kunnen kijken, niet?quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:07 schreef seto het volgende:
[..]
Ik denk dat het via Whatsapp ging.quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja Facebook monitort tegenwoordig ook locaties. En als dan geregistreerd wordt dat je een tijdje heel dichtbij iemand in de buurt bent geweest krijgen jullie elkaar te zien bij people you may know.
quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:01 schreef Ethanolic het volgende:
Ik vind Asians maar eng man. Het zijn er zo veel en ze lijken zoveel op elkaar.
quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik denk dat het via Whatsapp ging.
Maar het is natuurlijk ook niet zo slim om je tracker/"smartphone" mee te nemen naar de hoeren.
Dat is echt speltip #1.
de gemiddelde lengte in thailand is niet 1.96 hoor lolquote:Op dinsdag 8 september 2015 11:01 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Altijd fijn, weer eens mensen recht in de ogen te kunnen kijken, niet?
quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:01 schreef Ethanolic het volgende:
Goede tieten, die ene laatste.quote:
Kom jij wel door de huizen door daar?quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:05 schreef seto het volgende:
[..]
de gemiddelde lengte in thailand is niet 1.96 hoor lol
Van die hoeren is het eigenlijk dommer vind ik. Privé telefoon met privéfacebook gewoon offline als je hem mee naar werk neemt.quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik denk dat het via Whatsapp ging.
Maar het is natuurlijk ook niet zo slim om je tracker/"smartphone" mee te nemen naar de hoeren.
Dat is echt speltip #1.
Dat is hun probleem.quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Van die hoeren is het eigenlijk dommer vind ik. Privé telefoon met privéfacebook gewoon offline als je hem mee naar werk neemt.
nee het plafond is meestal maar 1m80 hoogquote:Op dinsdag 8 september 2015 11:11 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Kom jij wel door de huizen door daar?
Open relatie is een goedkopere hoer haha ja togquote:Op dinsdag 8 september 2015 11:38 schreef fathank het volgende:
Wat heb je liever? Een relatie met een meisje van lichte zeden of een open relatie?
De eerste brengt tenminste nog geld in het laatje.quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:38 schreef fathank het volgende:
Wat heb je liever? Een relatie met een meisje van lichte zeden of een open relatie?
quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:38 schreef Dimachaerus het volgende:
Open relatie indien ik +1 neuk tov partner
Begin eerst maar met een gewone relatiequote:Op dinsdag 8 september 2015 12:38 schreef Dimachaerus het volgende:
+1quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:47 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Begin eerst maar met een gewone relatie
jij eerstquote:Op dinsdag 8 september 2015 12:47 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Begin eerst maar met een gewone relatie
Mjah het zijn ook gewoon afstammelingen van reptilian aliens.quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:01 schreef Ethanolic het volgende:
Die kakenquote:Op dinsdag 8 september 2015 13:13 schreef seto het volgende:
hey faeroer ik heb gehoord dat jij elise ramirez hebt geprobeerd te versieren in kneets
flame alert.quote:
Whaha idd.quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:40 schreef seto het volgende:
liever lichte zeden dan, verdient ze er nog wat aan
wel een beetje high class, niet zo'n raamhoer
Die zijn ws net zo natural als haar borsten.quote:
raamhoer heb wel hogere omzetsnelheid denk ikquote:Op dinsdag 8 september 2015 11:40 schreef seto het volgende:
liever lichte zeden dan, verdient ze er nog wat aan
wel een beetje high class, niet zo'n raamhoer
Pizza sponsored by Dima.quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whaha idd.
Beter is gewoon camgirl. Zit je chill thuis te gamen terwijl zij verderop sexy doet voor de webcam en beta mannen honderden euros betalen. Daarna paal je haar en denk je aan al die gasten die haar nooit gaan krijgen maar geld blijven geven. En bestel je een post sex pizza van hun geld.
Wat vindt je psycholoog/pshychiater eigenlijk van je huidige seksleven?quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:38 schreef Dimachaerus het volgende:
Even aan Dima vragen waar hij het meeste geld aan uitgeeft en we hebben het antwoord.quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
raamhoer heb wel hogere omzetsnelheid denk ik
Idd ja, dat fitness models van die implants nemen snap ik en is bijna verplicht, maar je hoeft niet full retard te gaan.quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:27 schreef seto het volgende:
die borsten zijn redelijk absurd, als ze traint lijkt het net alsof ze 2 ballonnen onder haar shirt heeft gestopt
heb je rowan radijs ooit zien trainen faeroer? die heeft echt een grafkop maar had wel goddelijke benen + ass
Is ook het oudste beroep ter wereld toch? En beter hoeren dan dat ze allemaal meisjes gaan verkrachten.quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:33 schreef seto het volgende:
snap het taboe op hoeren bezoeken niet zo
is toch gewoon dienstverlening
Ieder zijn ding, maar de mijne is het niet.quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:33 schreef seto het volgende:
snap het taboe op hoeren bezoeken niet zo
is toch gewoon dienstverlening
Dus je wilt zeggen dat vrouwen eerder voor geld neukten dan er überhaupt geld was?quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is ook het oudste beroep ter wereld toch? En beter hoeren dan dat ze allemaal meisjes gaan verkrachten.
hoezo moet het per se voor geld zijnquote:Op dinsdag 8 september 2015 13:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dus je wilt zeggen dat vrouwen eerder voor geld neukten dan er überhaupt geld was?
ja of drugsquote:Op dinsdag 8 september 2015 13:40 schreef Beach het volgende:
[..]
hoezo moet het per se voor geld zijn
stel het is oorlog en je hebt geen voedsel meer
eerste wat die vrouwen doen is zichzelf verkopen voor voedsel
Ja dan was het vast gewoon voor schelpen of een brood of een stuk mammoetvlees.quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dus je wilt zeggen dat vrouwen eerder voor geld neukten dan er überhaupt geld was?
Brood = bakker = eerder dan hoerquote:Op dinsdag 8 september 2015 13:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dan was het vast gewoon voor schelpen of een brood of een stuk mammoetvlees.
Niet perse mee eens. Als die bakker z'n brood bakt om te verhandelen voor andere producten wel. Als het eigenlijk gewoon brood is voor eigen gebruik, of andere "dingen" uit eigen gebruik, dan was de hoer er toch eerstquote:Op dinsdag 8 september 2015 14:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Brood = bakker = eerder dan hoer
vind het altijd ook wel leukquote:Op dinsdag 8 september 2015 13:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd ja, dat fitness models van die implants nemen snap ik en is bijna verplicht, maar je hoeft niet full retard te gaan.
Maar heeft alsnog wel iets lekker ordinairs van die grote neptieten.
Vertel aub meer over vwo brugklas Geschiedenis, ontstaan van betaalmiddelen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 14:30 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Niet perse mee eens. Als die bakker z'n brood bakt om te verhandelen voor andere producten wel. Als het eigenlijk gewoon brood is voor eigen gebruik, of andere "dingen" uit eigen gebruik, dan was de hoer er toch eerst
Bij mij in de klas zijn die "goeie daden" anders gewoon besproken hoorquote:Op dinsdag 8 september 2015 14:54 schreef Faeroer het volgende:
Geschiedenis was altijd zo vals eh. Je mocht niet eens over de goeie daden van Nazi-Duitsland praten. Maar wel lekker allemaal op de autobanen rijden met jullie VW/BMW/Audi's en van het sociale vangnet gebruik willen maken.
Laat maar, ik ga wel opstel schrijven. DM's en PM's naar de conrector en een gesprek met m'n ouders hoeven niet.
Heb jij op mijn middelbare school gezeten?quote:Op dinsdag 8 september 2015 14:56 schreef Sapstengel het volgende:
Oh wij hadden het daar wel over gehad. Maar mijn geschiedenisleraar was ook een apart figuur. Wel een baas.
Had hij een rode baard?quote:Op dinsdag 8 september 2015 14:57 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Heb jij op mijn middelbare school gezeten?
Verkrachting heeft zelden met lust te maken maar is meer een macht dingetje.quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is ook het oudste beroep ter wereld toch? En beter hoeren dan dat ze allemaal meisjes gaan verkrachten.
Mjah het zijn vaak de psychopaten inderdaad die kicken op dat hele spelletje. Maar dat argument wordt vaak gebruikt, dat zonder prostitutie mensen gaan verkrachten.quote:Op dinsdag 8 september 2015 14:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Verkrachting heeft zelden met lust te maken maar is meer een macht dingetje.
Whahah dat is idd best vreemd. Maar wel tof.quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:00 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee een zwarte sik. Hij liep regelmatig met een gasmasker door de gang
Jij kreeg zeker bijles van de biologieleraar in dat rare kamertje achterin de school, om de volgende dag met waggelende benen jouw nieuwe tas van 300 gulden op school te komen showen terwijl de andere meisjes met gevaar voor eigen leven braaf hun krantenwijk bijbaantje liepen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 14:55 schreef Fripsel het volgende:
Bij mij in de klas zijn die "goeie daden" anders gewoon besproken hoor
Idd ja spijbelen en dan 10 halenquote:Op dinsdag 8 september 2015 15:15 schreef Sapstengel het volgende:
Inderdaad ja, mooie tijd wel.
Indrinken voor schoolfeest
Spijbelen en naar de snackbar gaan
Hele tijd beetje ouwehoeren in de klas met je matties
Wtf is er mis met jouquote:Op dinsdag 8 september 2015 15:05 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Jij kreeg zeker bijles van de biologieleraar in dat rare kamertje achterin de school, om de volgende dag met waggelende benen jouw nieuwe tas van 300 gulden op school te komen showen terwijl de andere meisjes met gevaar voor eigen leven braaf hun krantenwijk bijbaantje liepen.
Nee, jij komt er wel.
Huwelijkscrisisquote:
Ja man, maar was ook level 4 toen ik die quest deed. Niet heel slim.quote:Op maandag 7 september 2015 23:14 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is dat die kerel die je tegenkomt in die grot als je met die heks bent?
Gewoon afstand houden, en dan als die heks hem stunt kun je hem een paar keer raken. Als hij die portals spawnt zsm er naartoe gaan en dan de honden zsm doden.
En herhalen.
Gewoon in huis nemen die arme mensen, ze hebben niks.quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:49 schreef VMSDKR het volgende:
Kijk mensen, "zielige vluchtelingen":
http://www.dumpert.nl/med(...)en_lesbos_kapot.html
je zal maar tussen die apen wonenquote:Op dinsdag 8 september 2015 15:49 schreef VMSDKR het volgende:
Kijk mensen, "zielige vluchtelingen":
http://www.dumpert.nl/med(...)en_lesbos_kapot.html
Wel goede bami moet ik zeggenquote:Op dinsdag 8 september 2015 16:27 schreef seto het volgende:
ik heb faeroer opgevangen toen hij voor zijn vriendin was gevlucht
Excuus voor mijn opmerking dan...quote:Op dinsdag 8 september 2015 18:25 schreef Sapstengel het volgende:
Wat Beach zegt idd. Nouja Assyrisch maar dat is in haar geval een christelijke Irakees. Ze was in de jaren '90 al via Syrië hier terecht gekomen.
Haha geen probleem. Heb ook wel eens een hond uit het asiel in huis gehad. Alleen niet voor 3 jaar.quote:
verrader!!! blijf hier maar weg smerige huigelaarquote:Op dinsdag 8 september 2015 18:07 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb 3 jaar samengewoond met een vluchteling.
Is goed ik ga wel kleding en whey shakes uitdelen in een azc.quote:Op dinsdag 8 september 2015 18:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
verrader!!! blijf hier maar weg smerige huigelaar
Whahhaha opzich wel goed ideequote:Op dinsdag 8 september 2015 19:05 schreef seto het volgende:
heb je toen ook weleens roleplay gedaan sap? alsof je van IND was
ik heb wel 8cm aan westers vlees voor jequote:Op dinsdag 8 september 2015 19:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wil ook een portie westerse noodhulp pls
8 cm, toemaar..quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:22 schreef Beach het volgende:
[..]
ik heb wel 8cm aan westers vlees voor je
Met een hoofddoek op kan je zo in de rij gaan staan.quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wil ook een portie westerse noodhulp pls
mwa toen ik mn verhaal vertelde trok hij zo nu en dan wel raar/verbaasd/wtf gezichtquote:Op dinsdag 8 september 2015 13:29 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wat vindt je psycholoog/pshychiater eigenlijk van je huidige seksleven?
Ik weet heel eerlijk gezegd niet hoe serieus ik je moet nemen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 20:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
mwa toen ik mn verhaal vertelde trok hij zo nu en dan wel raar/verbaasd/wtf gezichtik moest toen telkes weer mn lach inhouden lol
hij vroeg ook nog of ik ooit wel eens een relatie had gehad en of ik er wel een wilde
ik zei nee heb nooit gehad en heb er de energie niet voor om iets te starten en te onderhouden
kneitherhardquote:Op dinsdag 8 september 2015 20:17 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik weet heel eerlijk gezegd niet hoe serieus ik je moet nemen.
Blijf jij nou maar in de keuken, dan ben je Dima niet tot last.quote:Op dinsdag 8 september 2015 20:17 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik weet heel eerlijk gezegd niet hoe serieus ik je moet nemen.
Had dima maar een vrouw die hij naar de keuken kon "proberen" te sturen, dan viel hij ons niet zo lastig.quote:Op dinsdag 8 september 2015 20:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Blijf jij nou maar in de keuken, dan ben je Dima niet tot last.
quote:Op dinsdag 8 september 2015 20:59 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Had dima maar een vrouw die hij naar de keuken kon "proberen" te sturen, dan viel hij ons niet zo lastig.
Vond jou vriend maar eens een manier om jou geinteresseerd te houden, dan viel jij ons niet zo lastig.quote:Op dinsdag 8 september 2015 20:59 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Had dima maar een vrouw die hij naar de keuken kon "proberen" te sturen, dan viel hij ons niet zo lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |