Treurigheid.quote:
Thanks, ook eens proberen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:02 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Pure kwark is niet te eten, doe er wat honing onder.
Wanneer is de schoolvakantie voorbij?quote:
Graag gedaan hoorquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:09 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Oh sorry, had ik je ook moeten quoten? Dankje hoor!11!
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:11 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor
Maar hey, zo ben ik nu eenmaal. Altijd bereid een mede-FOK!ker te helpen. Ik sta dan ook wel bekend als de barmhartige FOK!ker.
Je bent wel milder geworden. Toen ik mij in 2011 registreerde op FOK! waren je posts stukken harder.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:11 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor
Maar hey, zo ben ik nu eenmaal. Altijd bereid een mede-FOK!ker te helpen. Ik sta dan ook wel bekend als de barmhartige FOK!ker.
Veel te veel suiker gek.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:08 schreef krullenbolletje het volgende:
Je kan beter half volle kwark pakken daar zit tenminste nog een beetje smaak aan.
Nee, dat bestaat niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:59 schreef VMSDKR het volgende:
Is er ook lekkere kwark? Aardbeismaak ofzo?
Probeer Boerenland kwark van Campina, best lekker.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:14 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Veel te veel suiker gek.
Nog niet gegeten dus ga ik zeker een keer proberen, meestal neem ik magere en plemp ik er wat honing door om het eetbaar te maken. Anders is het echtquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:15 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Probeer Boerenland kwark van Campina, best lekker.Ik knal er elke dag een bakje doorheen.
Ik zal een foto maken en hier posten. Dan weet je wat ik bedoel. Momentje.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:16 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Nog niet gegeten dus ga ik zeker een keer proberen, meestal neem ik magere en plemp ik er wat honing door om het eetbaar te maken. Anders is het echt![]()
Dit bedoel ik. Een stuk lekkerder dan magere kwark. De la creme van de gezondere kwarks in de supermarkten.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:16 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Nog niet gegeten dus ga ik zeker een keer proberen, meestal neem ik magere en plemp ik er wat honing door om het eetbaar te maken. Anders is het echt![]()
Wat kost zo'n bakje?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:26 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dit bedoel ik. Een stuk lekkerder dan magere kwark. De la creme van de gezondere kwarks in de supermarkten.Boordevol eiwitten.
[ afbeelding ]
Dank je man, ga ik zeker proberen. Ik laat je weten hoe ik hem vindquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:26 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dit bedoel ik. Een stuk lekkerder dan magere kwark. De la creme van de gezondere kwarks in de supermarkten.Boordevol eiwitten.
[ afbeelding ]
Ik vind het lekker, hoop dat het insgelijks is.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:27 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Dank je man, ga ik zeker proberen. Ik laat je weten hoe ik hem vind
Nog een TipTopTip van mij, als je er fruit doorheen wil gooien, gooi het dan even in de blender! Doordat het fruit vermaalt wordt het geheel veel beter te pruimen dan wanneer er klompen banaan in je kwarkje drijven.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:49 schreef Solomon het volgende:
Niet bitchen TS, als je gezond wil eten lepel je gewoon iedere dag zo'n bak Zaanse Hoeve Magere Franse kwark leeg (meer eiwit dan AH variant, en ook nog goedkoper).
Als je het niet aan kan mik je er maar wat honing doorheen. Natuurlijk, honing is suiker, maar je hebt maar een heel klein beetje nodig om de smaak enorm te verbeteren
Hmm, waarom heb ik daar nooit aan gedacht. Bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:54 schreef Californium het volgende:
Pleur er wat verse aardbeien of kersen doorof kiwi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.( ͡° ͜ʖ ͡°)
Morgens een ophalen, dank voor de tip. Als je er nog van afvalt is het helemaal mooi.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:26 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen dank. Heb hier nog twee bakjes op mijn kamer liggen van de afgelopen twee dagen.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:33 schreef cvboer het volgende:
[..]
Morgens een ophalen, dank voor de tip. Als je er nog van afvalt is het helemaal mooi.
Eet je dat elke dag?quote:Op zondag 29 juli 2012 18:35 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Geen dank. Heb hier nog twee bakjes op mijn kamer liggen van de afgelopen twee dagen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |