Treurigheid.quote:
Thanks, ook eens proberen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:02 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Pure kwark is niet te eten, doe er wat honing onder.
Wanneer is de schoolvakantie voorbij?quote:
Graag gedaan hoorquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:09 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Oh sorry, had ik je ook moeten quoten? Dankje hoor!11!
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:11 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor
Maar hey, zo ben ik nu eenmaal. Altijd bereid een mede-FOK!ker te helpen. Ik sta dan ook wel bekend als de barmhartige FOK!ker.
Je bent wel milder geworden. Toen ik mij in 2011 registreerde op FOK! waren je posts stukken harder.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:11 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor
Maar hey, zo ben ik nu eenmaal. Altijd bereid een mede-FOK!ker te helpen. Ik sta dan ook wel bekend als de barmhartige FOK!ker.
Veel te veel suiker gek.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:08 schreef krullenbolletje het volgende:
Je kan beter half volle kwark pakken daar zit tenminste nog een beetje smaak aan.
Nee, dat bestaat niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:59 schreef VMSDKR het volgende:
Is er ook lekkere kwark? Aardbeismaak ofzo?
Probeer Boerenland kwark van Campina, best lekker.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:14 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Veel te veel suiker gek.
Nog niet gegeten dus ga ik zeker een keer proberen, meestal neem ik magere en plemp ik er wat honing door om het eetbaar te maken. Anders is het echtquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:15 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Probeer Boerenland kwark van Campina, best lekker.Ik knal er elke dag een bakje doorheen.
Ik zal een foto maken en hier posten. Dan weet je wat ik bedoel. Momentje.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:16 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Nog niet gegeten dus ga ik zeker een keer proberen, meestal neem ik magere en plemp ik er wat honing door om het eetbaar te maken. Anders is het echt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |