Das dus geen 4 takt.quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:44 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Wallaroo
[ afbeelding ]
Immens populair zo rond helft van de jaren '90.
Heb ook een tijdje op zo'n ding gereden. Alleen niet zo'n stoere SS of C, maar een Honda Novio. Alleen bleek toen dat " Novio" Spaans is voor "vriend" als in "boyfriend"quote:
zou ik zo kopen, gewoon omdat het een vet ding is.quote:
De enige mooie scootersquote:
Vaak wel, toevallig had ik een goed exemplaar die 1 L op 10.000 km deed. Maar 9 vd 10 lusten een slokje olie. Maar hé kijk ook eens naar het vermogen en toerental, zon blok doet 8 á 9000 rpm en dat doet de gemiddelde auto niet. En die doen ook geen 180 pk uit een 1.8 en 160 pk uit een 1.6 (standaard). Beetje tuning en de 1.8 zit zo op 210 pk en de 1.6 rond de 180. Vind het nog steeds erg indrukwekkende techniek en wordt hedendaags bijna overal toegepast.quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:13 schreef mitchelll0181 het volgende:
Olie boten![]()
Maar rijd wel leuk ja
Een Novio, die had ik ook vroeger toen ik 16-17 was, briljant apparaat. Sterker nog, ik heb hem nog steeds, staat alleen al jaren stilquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:40 schreef DonJames het volgende:
[..]
Heb ook een tijdje op zo'n ding gereden. Alleen niet zo'n stoere SS of C, maar een Honda Novio. Alleen bleek toen dat " Novio" Spaans is voor "vriend" als in "boyfriend"
Snel verkocht natuurlijk, als opgroeiende puber in de bible belt kan je dat gewoon niet hebben.
quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:27 schreef SemPai het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand toevallig bekend met deze VTEC liefhebber?
Wut?! CBR's zijn bijna niet weg te géven manquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:16 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
De enige mooie scooters![]()
Heb zelf een replica honda blok (ook wel bamiblok genoemd) onder een van mijn brommers hangen. Geweldig spul voor een viertakkert![]()
Jammer alleen dat die Honda's zo duur zijn, zou het best leuk vinden om er een SS bij te hebben.
Maar hij heeft het over een SSquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:01 schreef Sounddragon het volgende:
Wut?! CBR's zijn bijna niet weg te géven man
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |