I feel yu broquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:36 schreef deadprez het volgende:
haxballen ging weer belachelijk slecht
Ik ben motorisch zo slecht met dat soort dingen. Ik klim zo een mast in hè en met skaten ben ik vrij goed, maar met FPS en controlling games ben ik gewoon slecht.quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:36 schreef deadprez het volgende:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:36 schreef deadprez het volgende:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:36 schreef deadprez het volgende:
haxballen ging weer belachelijk goed
Hoe lang heb jij internet?quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:24 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Oké, google...
Ik mocht het niet kijken van m'n moeder
Ik mocht zo ontzettend veel rare dingen wel, maar dat niet
quote:
Dan mket je eens met mij gaan gamen, dan vind je jezelf opeens heel erg goedquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:39 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik ben motorisch zo slecht met dat soort dingen. Ik klim zo een mast in hè, maar met FPS en controlling games ben ik gewoon slecht.
RTS wel vrij handig in.
Ik heb het nooit goed zien gaan bij je.quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:36 schreef deadprez het volgende:
wil je 1vs1 anders?quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb het nooit goed zien gaan bij je.
Er... Zit geen tijdsklok op m'n wifi.. Maar ik bedoelde dat ik je zin even moest googelen, ik snapte het nietquote:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mmm... Neuh... Ik sla over.
beter dan fifa dit spelquote:
je begint wel bietje arrogant te wordenquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
beter dan fifa dit spel
ik geniet
quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:40 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Dan mket je eens met mij gaan gamen, dan vind je jezelf opeens heel erg goed
jij tegen frank zou wel vermakelijk zijn denk ik, maar ben net gestoptquote:
hahahaquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij tegen frank zou wel vermakelijk zijn denk ik, maar ben net gestopt
kloptquote:
ja klopt welquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
je begint wel bietje arrogant te worden
Ik ben een van de beste man wat praat jequote:Op zaterdag 5 september 2015 20:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Chevy bakte er echt helemaal niets van met hax, maar was desondanks toch in de waan dat die goed stond te spelen.
Gebrek aan kwaliteit en inzicht noemt men dat.
ja vroeg ik me ook al af, maar kon niet echt iets vindenquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar welk opiniestuk bedoelde Euri nou?
Dan raken ze elkaar zachtjes de piemel aanquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:46 schreef IfImJamesDean het volgende:
Gaan jullie me haten als ik zou vragen wat 'hax' eigenlijk is..?
haxball is een voetbalspel dat beter is dan fifa en gratisquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:46 schreef IfImJamesDean het volgende:
Nee ik niet hoor meidquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:46 schreef IfImJamesDean het volgende:
En dat vertel je me nu pas.. Wanneer kan ik meedoenquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dan raken ze elkaar zachtjes de piemel aan
quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus.quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ben een van de beste man wat praat je
Is alleen voor mannenquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:48 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
En dat vertel je me nu pas.. Wanneer kan ik meedoen
AH oké. Klinkt leukquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
haxball is een voetbalspel dat beter is dan fifa en gratis
met haarquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Is alleen voor mannen
Vandaar dat ik nooit mee kan doenquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ah ik zie het al je bent jelly op mn skills.quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus.
Hoop voor je dat je snel nog een klap tegen je kop krijgt, anders zul je nogal wat antipathie gaan wekken met dit gedrag.
Wat een rotspel dan. Ik ga een vrouwelijke hax oprichtenquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Is alleen voor mannen
het is echt te gekquote:
jullie hebben toch geen piemolquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:50 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Wat een rotspel dan. Ik ga een vrouwelijke hax oprichten
ook als je net zo slecht bent als ik is het wel leuk hoorquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
het is echt te gekvooral als je ongelofelijk goed bent zoal ik
Wat jij wil.quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ah ik zie het al je bent jelly op mn skills.
Geeft niet hoor, ik begrijp het.
koetsjie koetsjie
Haxball is een soort van airhockey, maar dan op de computer.quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:46 schreef IfImJamesDean het volgende:
Goed waargenomen weer voor me guus. Top.quote:
Als je dat nou met school ook had gehadquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
ook als je net zo slecht bent als ik is het wel leuk hoor
Jij bent 10 miljoen miljard keer beter dan Chevy.quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het gaat niet om het formaat, maar wat........quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als je dat nou met school ook had gehad
quote:
Nee, maar dan gaan we zachtjes elkaars borsten insmeren met chocolade en het van elkaar aflikken. Als wraak. Omdat we niet mee mochten doenquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jullie hebben toch geen piemol
That's what she saidquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het gaat niet om het formaat, maar wat........
... ach laat ook maar
Bedankt, Frank. Ik denk dat ik van nature simpelweg een overdosis aan leiderskwaliteiten in me hebquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Goed waargenomen weer voor me guus. Top.
klinkt smerigquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:52 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Nee, maar dan gaan we zachtjes elkaars borsten insmeren met chocolade en het van elkaar aflikken. Als wraak. Omdat we niet mee mochten doen
Haha iemand is madquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij bent 10 miljoen miljard keer beter dan Chevy.
Niet dat dat heel moeilijk is verder.
Holocaust was nep, Joden moeten dood, Marokkanen terug naar Istanboel en iedere niet-nazi moet het land uit.quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:51 schreef deadprez het volgende:
Jean-Marie Le Pen richt nieuwe partij op
mijn god, wat gaat dit voor partij worden
Oh, ik Faal in dat soort spelletjesquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
het is echt te gekvooral als je ongelofelijk goed bent zoals ik
ja zoiets zal het wel worden iddquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Holocaust was nep, Joden moeten dood, Marokkanen terug naar Istanboel en iedere niet-nazi moet het land uit.
😒😒😒quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
het is echt te gekvooral als je ongelofelijk goed bent zoals ik
En in hoofdletters.quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:53 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Oh, ik Faal in dat soort spelletjes
GLOEIENDE GLOEIENDE JIJ BADEEND!quote:
Jij bent bovengemiddeld goed welquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik niet bepaald, maar gezien je nogal geprikkeld overkomend gedrag vermoed ik eerlijk gezegd ook dat je op jezelf doelt.quote:
Dat vond je gisteravond nietquote:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:53 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Dat vond je gisteravond niet![]()
dit dusquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:54 schreef IfImJamesDean het volgende:
Als ik geen weerwoord heb, word ik oversext
Neequote:Op zaterdag 5 september 2015 20:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik niet bepaald, maar gezien je nogal geprikkeld overkomend gedrag vermoed ik eerlijk gezegd ook dat je op jezelf doelt.
Kennelijk is 'Faal' een woord want mij telefoon herkent 'faal' nietquote:
GA WEG MET JE KUSJESquote:
Zal jij eensquote:
hehehquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
http://speld.nl/2015/09/0(...)e-aan-dit-interview/
lol
quote:
Raar dat je zo geprikkeld reageert wel.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
DENK AAN JE EIGEN BLOEDDRUK GODVERDOMME MAN ACHTERLIJKE HOERENTYFUSKUT STINKPREZ!!1!
Stinkprez... prachtig gezegdquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
DENK AAN JE EIGEN BLOEDDRUK GODVERDOMME MAN ACHTERLIJKE HOERENTYFUSKUT STINKPREZ!!1!
Ah een ad hominem. wat een verrassing.quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Raar dat je zo geprikkeld reageert wel.
Al is 'raar' natuurlijk nog altijd de term die jou het beste omschrijft
Ome Frank, zeg er wat van, ik lijd emotionele schade op door die kale gemene manquote:
Maar poekie... lees dan je onderschriftquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ome Frank, zeg er wat van, ik lijd emotionele schade op door die kale gemene man
Oh jaquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Maar poekie... lees dan je onderschrift
Een ad hominem jegens een nogal gebrekkig persoon als jij is niet heel moeilijk te verzinnen inderdaad. Goed dat je dat zelf ook inziet.quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ah een ad hominem. wat een verrassing.
nou nou nouquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Een ad hominem jegens een nogal gebrekkig persoon als jij is niet heel moeilijk te verzinnen inderdaad. Goed dat je dat zelf ook inziet.
Ik zie niet helemaal in wat je probeert te bereiken, maar ik leid uit je posts af dat je alleen maar een beetje jelly/mad bent. Cute wel.quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Een ad hominem jegens een nogal gebrekkig persoon als jij is niet heel moeilijk te verzinnen inderdaad. Goed dat je dat zelf ook inziet.
quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ah een ad hominem. wat een verrassing.
Jullie krijgen allebei een klap voor jullie kop en een draai om de oren. Zo. Opgelost.quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |