Als je dat nou met school ook had gehadquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
ook als je net zo slecht bent als ik is het wel leuk hoor
Jij bent 10 miljoen miljard keer beter dan Chevy.quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het gaat niet om het formaat, maar wat........quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als je dat nou met school ook had gehad
quote:
Nee, maar dan gaan we zachtjes elkaars borsten insmeren met chocolade en het van elkaar aflikken. Als wraak. Omdat we niet mee mochten doenquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jullie hebben toch geen piemol
That's what she saidquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het gaat niet om het formaat, maar wat........
... ach laat ook maar
Bedankt, Frank. Ik denk dat ik van nature simpelweg een overdosis aan leiderskwaliteiten in me hebquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Goed waargenomen weer voor me guus. Top.
klinkt smerigquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:52 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Nee, maar dan gaan we zachtjes elkaars borsten insmeren met chocolade en het van elkaar aflikken. Als wraak. Omdat we niet mee mochten doen
Haha iemand is madquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij bent 10 miljoen miljard keer beter dan Chevy.
Niet dat dat heel moeilijk is verder.
Holocaust was nep, Joden moeten dood, Marokkanen terug naar Istanboel en iedere niet-nazi moet het land uit.quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:51 schreef deadprez het volgende:
Jean-Marie Le Pen richt nieuwe partij op
mijn god, wat gaat dit voor partij worden
Oh, ik Faal in dat soort spelletjesquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
het is echt te gekvooral als je ongelofelijk goed bent zoals ik
ja zoiets zal het wel worden iddquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Holocaust was nep, Joden moeten dood, Marokkanen terug naar Istanboel en iedere niet-nazi moet het land uit.
😒😒😒quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
het is echt te gekvooral als je ongelofelijk goed bent zoals ik
En in hoofdletters.quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:53 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Oh, ik Faal in dat soort spelletjes
GLOEIENDE GLOEIENDE JIJ BADEEND!quote:
Jij bent bovengemiddeld goed welquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik niet bepaald, maar gezien je nogal geprikkeld overkomend gedrag vermoed ik eerlijk gezegd ook dat je op jezelf doelt.quote:
Dat vond je gisteravond nietquote:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:53 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Dat vond je gisteravond niet![]()
dit dusquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:54 schreef IfImJamesDean het volgende:
Als ik geen weerwoord heb, word ik oversext
Neequote:Op zaterdag 5 september 2015 20:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik niet bepaald, maar gezien je nogal geprikkeld overkomend gedrag vermoed ik eerlijk gezegd ook dat je op jezelf doelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |