Ik ben een van de beste man wat praat jequote:Op zaterdag 5 september 2015 20:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Chevy bakte er echt helemaal niets van met hax, maar was desondanks toch in de waan dat die goed stond te spelen.
Gebrek aan kwaliteit en inzicht noemt men dat.
ja vroeg ik me ook al af, maar kon niet echt iets vindenquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar welk opiniestuk bedoelde Euri nou?
Dan raken ze elkaar zachtjes de piemel aanquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:46 schreef IfImJamesDean het volgende:
Gaan jullie me haten als ik zou vragen wat 'hax' eigenlijk is..?
haxball is een voetbalspel dat beter is dan fifa en gratisquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:46 schreef IfImJamesDean het volgende:
Nee ik niet hoor meidquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:46 schreef IfImJamesDean het volgende:
En dat vertel je me nu pas.. Wanneer kan ik meedoenquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dan raken ze elkaar zachtjes de piemel aan
quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus.quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ben een van de beste man wat praat je
Is alleen voor mannenquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:48 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
En dat vertel je me nu pas.. Wanneer kan ik meedoen
AH oké. Klinkt leukquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
haxball is een voetbalspel dat beter is dan fifa en gratis
met haarquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Is alleen voor mannen
Vandaar dat ik nooit mee kan doenquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ah ik zie het al je bent jelly op mn skills.quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus.
Hoop voor je dat je snel nog een klap tegen je kop krijgt, anders zul je nogal wat antipathie gaan wekken met dit gedrag.
Wat een rotspel dan. Ik ga een vrouwelijke hax oprichtenquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Is alleen voor mannen
het is echt te gekquote:
jullie hebben toch geen piemolquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:50 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Wat een rotspel dan. Ik ga een vrouwelijke hax oprichten
ook als je net zo slecht bent als ik is het wel leuk hoorquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
het is echt te gekvooral als je ongelofelijk goed bent zoal ik
Wat jij wil.quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ah ik zie het al je bent jelly op mn skills.
Geeft niet hoor, ik begrijp het.
koetsjie koetsjie
Haxball is een soort van airhockey, maar dan op de computer.quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:46 schreef IfImJamesDean het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |