Kennelijk is 'Faal' een woord want mij telefoon herkent 'faal' nietquote:
GA WEG MET JE KUSJESquote:
Zal jij eensquote:
hehehquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
http://speld.nl/2015/09/0(...)e-aan-dit-interview/
lol
quote:
Raar dat je zo geprikkeld reageert wel.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
DENK AAN JE EIGEN BLOEDDRUK GODVERDOMME MAN ACHTERLIJKE HOERENTYFUSKUT STINKPREZ!!1!
Stinkprez... prachtig gezegdquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
DENK AAN JE EIGEN BLOEDDRUK GODVERDOMME MAN ACHTERLIJKE HOERENTYFUSKUT STINKPREZ!!1!
Ah een ad hominem. wat een verrassing.quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Raar dat je zo geprikkeld reageert wel.
Al is 'raar' natuurlijk nog altijd de term die jou het beste omschrijft
Ome Frank, zeg er wat van, ik lijd emotionele schade op door die kale gemene manquote:
Maar poekie... lees dan je onderschriftquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ome Frank, zeg er wat van, ik lijd emotionele schade op door die kale gemene man
Oh jaquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Maar poekie... lees dan je onderschrift
Een ad hominem jegens een nogal gebrekkig persoon als jij is niet heel moeilijk te verzinnen inderdaad. Goed dat je dat zelf ook inziet.quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ah een ad hominem. wat een verrassing.
nou nou nouquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Een ad hominem jegens een nogal gebrekkig persoon als jij is niet heel moeilijk te verzinnen inderdaad. Goed dat je dat zelf ook inziet.
Ik zie niet helemaal in wat je probeert te bereiken, maar ik leid uit je posts af dat je alleen maar een beetje jelly/mad bent. Cute wel.quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Een ad hominem jegens een nogal gebrekkig persoon als jij is niet heel moeilijk te verzinnen inderdaad. Goed dat je dat zelf ook inziet.
quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ah een ad hominem. wat een verrassing.
Jullie krijgen allebei een klap voor jullie kop en een draai om de oren. Zo. Opgelost.quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |