quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:09 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Weet niet waar je woont, maar het filiaal bij de Rai in Amsterdam had nog een hele zooi van die flessen staan.
Dat ja.quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:19 schreef Rawedni het volgende:
Dat komt omdat het personeel niks weet en het ook niet kunnen navragen. Ik heb een keer van een manager oid gehoord dat het voor hun afwachten is wat ze binnen krijgen, ze weten van te voren niks, dat wordt blijkbaar hogerop bekeken en besloten.
Ik weet niet of het logisch is dat ze niets weten, het is ook een bepaalde mate van desinteresse denk ik.quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat ja.
30% is vast assortiment, logisch dat ze niks weten.
Hier overigens een Action met erg vriendelijk personeel.
Nee, de bodylotion. BLauwe dopquote:Op maandag 19 oktober 2015 21:10 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Was het niet de douchegel?Die hadden ze bij de twee filialen waar ik vandaag was, nog voldoende.
Oh ik doelde op het punt 'ze weten niet of het artikel terugkomt'quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:23 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Ik weet niet of het logisch is dat ze niets weten, het is ook een bepaalde mate van desinteresse denk ik.
Ik ben geen autist, maar als klant wel goed op de hoogte van het huidige assortiment. Het is me meerdere malen gebeurd dat iemand iets vroeg aan een personeelslid, het standaard antwoord 'weetnie' komt, en ik me er dan mee ga bemoeien met een 'het ligt daar en daar' of ' ze hadden het wel, maar nu niet meer'. (ja ik kan dat niet laten hoor)
Het is toch niet heel moeilijk om tijdens het vakken vullen of rondlopen in de winkel je oogjes open te houden en in je op te nemen wat er is, waar, en hoe?
Ik deed dat in de tijd dat ikzelf in een winkel werkte ook, dat werkt uiteindelijk veel prettiger...
Ja doen! Hier is het bij twee filialen niet meer te krijgen, en de schapkaartjes zijn ook verdwenen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:05 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Nee, de bodylotion. BLauwe dopik gebruik dat spul zelf ook, is lekker licht. Nu ik weet dat het misschien uit het assortiment gaat haal ik morgen nog wat flessen
Thnx!!quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:40 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Jazeker, twee types zelfs. 1,89¤ kost de goedkoopste volgens mij.
verkopen ze vaak wel bij toko's ectquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:57 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Laatst dit soort bakjes gekocht, kan ze nu niet meer vinden. Iemand ze nog ergens gezien, omg. R'dam/Den Haag?
ja die heb ik een tijdje geleden ook gekocht. zijn die er weer uit?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 15:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
verkopen ze vaak wel bij toko's ect
Of ze eruit zijn weet ik niet (hoop het niet) maar ik kon ze in ieder geval niet vinden....quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 15:43 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja die heb ik een tijdje geleden ook gekocht. zijn die er weer uit?
bij de toko hebben ze die idd ook, maar wel duurder
Ik vermoed dat de Action te weinig betaalt om mensen daarvoor te motiveren.quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:23 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Ik weet niet of het logisch is dat ze niets weten, het is ook een bepaalde mate van desinteresse denk ik.
Ik ben geen autist, maar als klant wel goed op de hoogte van het huidige assortiment. Het is me meerdere malen gebeurd dat iemand iets vroeg aan een personeelslid, het standaard antwoord 'weetnie' komt, en ik me er dan mee ga bemoeien met een 'het ligt daar en daar' of ' ze hadden het wel, maar nu niet meer'. (ja ik kan dat niet laten hoor)
Het is toch niet heel moeilijk om tijdens het vakken vullen of rondlopen in de winkel je oogjes open te houden en in je op te nemen wat er is, waar, en hoe?
Ik deed dat in de tijd dat ikzelf in een winkel werkte ook, dat werkt uiteindelijk veel prettiger...
Super, bedankt! Weet je ook ongeveer hoe groot die velletjes zijn? (als in, A4 achtig of meer bankbiljet formaat).quote:Op maandag 2 november 2015 21:36 schreef Elleska het volgende:
ja, 8 verschillende kleuren voor 1 euro ofzoiets.
Die ik ooit zag liggen waren ong A5formaatquote:Op dinsdag 3 november 2015 09:06 schreef Rawedni het volgende:
[..]
Super, bedankt! Weet je ook ongeveer hoe groot die velletjes zijn? (als in, A4 achtig of meer bankbiljet formaat).
Ze hebben beide. A5 met leuke printjes en A4 in uni kleuren, 8 vellen per zak.quote:Op dinsdag 3 november 2015 09:06 schreef Rawedni het volgende:
[..]
Super, bedankt! Weet je ook ongeveer hoe groot die velletjes zijn? (als in, A4 achtig of meer bankbiljet formaat).
Makro heeft het ook staanquote:Op maandag 19 oktober 2015 21:10 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Was het niet de douchegel?Die hadden ze bij de twee filialen waar ik vandaag was, nog voldoende.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 09:33 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Die ik ooit zag liggen waren ong A5formaat
Ik dank jullie hartelijkquote:Op dinsdag 3 november 2015 09:37 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ze hebben beide. A5 met leuke printjes en A4 in uni kleuren, 8 vellen per zak.
Die gellak is in ieder geval niks. Superdik en het droogt niet goed.quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:33 schreef valentijn101 het volgende:
Heeft iemand de gellak met ledlamp al getest?
Heb je wel een (goede) lamp gebruikt?quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:27 schreef Louboutin het volgende:
[..]
Die gellak is in ieder geval niks. Superdik en het droogt niet goed.
Ja uiteraard. Gewoon de lamp uit mijn salon.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:05 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Heb je wel een (goede) lamp gebruikt?
Uv of led?quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:42 schreef Louboutin het volgende:
[..]
Ja uiteraard. Gewoon de lamp uit mijn salon.
Ai, dat is jammer. Had gehoopt dat het wat zou zijn. Max and more is normaal dierproefvrij..quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:34 schreef Louboutin het volgende:
[..]
Daar met uv, thuis nog een x met led geprobeerd.
Alle cosmetica die in Nederland binnenkomt is tegenwoordig dierproefvrij. ♡quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:34 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Ai, dat is jammer. Had gehoopt dat het wat zou zijn. Max and more is normaal dierproefvrij..
Meestal is het eindproduct dierproefvrij maar zijn veel halffabricaten wel getest.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:05 schreef -Spring het volgende:
[..]
Alle cosmetica die in Nederland binnenkomt is tegenwoordig dierproefvrij. ♡
Nee hoor, geldt zowel voor eindproduct, ingrediënten als een combinatie van ingrediënten.quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:28 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Meestal is het eindproduct dierproefvrij maar zijn veel halffabricaten wel getest.
Volgens mij is dit een seizoensproduct. Wordt veel gebruikt bij de bbqquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:57 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Laatst dit soort bakjes gekocht, kan ze nu niet meer vinden. Iemand ze nog ergens gezien, omg. R'dam/Den Haag?
quote:Op zaterdag 7 november 2015 22:10 schreef -Spring het volgende:
[..]
Nee hoor, geldt zowel voor eindproduct, ingrediënten als een combinatie van ingrediënten.
https://www.ncv-cosmetica(...)roeven-en-cosmetica/
Jep...quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:52 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Met zo'n plateautje om bijv een laptop op te zetten? Wel eens gezien.
ligt dat niet bij de scrapspullen?quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Iemand raadde me bij de Action een soort doorzichtige pritt poster buddies (ronde, 2 zijdig plakkende lijmstipjes) aan, maar ik kan ze niet vinden. Alleen de witte kauwgomachitge poster buddies.
Weet iemand van de Actionfans of ze ook doorzichtige varianten hebben? En waar ik die dan zo een beetje zou moeten kunnen vinden?
Waar kan ik scrapspullen aan herkennen? Ik heb lopen zoeken bij het schap waar bijvoorbeeld de tekenboeken voor volwassenen en kleurpotloden e.d. liggen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:21 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ligt dat niet bij de scrapspullen?
je hebt die afdeling met van die gekleurde vellen papier, plaatjs en andere meuk.quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Waar kan ik scrapspullen aan herkennen? Ik heb lopen zoeken bij het schap waar bijvoorbeeld de tekenboeken voor volwassenen en kleurpotloden e.d. liggen.
Is scrappen een volledig ander deel van de winkel?
Lijmdruppels? Die zijn er al een jaar niet meer. Heb ze pas gevonden bij de Flying Tiger, sticky dots, 72 in een folie voor een of twee euro. www.flying-tiger.nlquote:Op dinsdag 17 november 2015 15:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Iemand raadde me bij de Action een soort doorzichtige pritt poster buddies (ronde, 2 zijdig plakkende lijmstipjes) aan, maar ik kan ze niet vinden. Alleen de witte kauwgomachitge poster buddies.
Weet iemand van de Actionfans of ze ook doorzichtige varianten hebben? En waar ik die dan zo een beetje zou moeten kunnen vinden?
De Big Bazar welquote:Op woensdag 18 november 2015 10:10 schreef Saisai het volgende:
Ze hebben overigens geen tochtstrippen (meer), mocht iemand het nog willen weten.
Het is de Action hè, geen MediaMarkt.quote:Op woensdag 18 november 2015 11:36 schreef Desiler het volgende:
Weet iemand of de Action mp3 / mp4 spelers verkoopt? Of draadloze oordopjes?
De Action heeft ze verkocht dus zo'n rare vraag is het niet. Maar waren wel zonder scherm en dus random muziek. Maar tegenwoordig hebben ze niet meer. Maar in andere winkels zoals de mediamarkt hebben ze wekelijks wel een aanbieding. Zoveel kosten ze niet meer.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:54 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Het is de Action hè, geen MediaMarkt.
Ja! Geen idee wat het kostte, maar ik heb het daar wel gekocht.quote:Op donderdag 19 november 2015 10:28 schreef EdvandeBerg het volgende:
Verkopen ze behanglijm bij de Action?
Ik heb geen zin om een pakje Perfax van 8 euro te verspillen aan een papier-mache surprise van mijn kids
Ja, 2 euro ofzoquote:Op donderdag 19 november 2015 10:28 schreef EdvandeBerg het volgende:
Verkopen ze behanglijm bij de Action?
Ik heb geen zin om een pakje Perfax van 8 euro te verspillen aan een papier-mache surprise van mijn kids
Bij mijn Action alleen cremekleurig.quote:Op donderdag 19 november 2015 11:58 schreef Saisai het volgende:
Heeft Action gewoon wit (rond) servies wat een beetje door de beugel kan?
cremequote:Op donderdag 19 november 2015 12:08 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Bij mijn Action alleen cremekleurig.
Met van die letters er op. Dat er 'soup' in de kom moet. Of 'pasta' op het bordquote:
Ik bepaal zelf wel wat ik in mn bord doe, dat hoeven ze me niet te vertellenquote:Op donderdag 19 november 2015 12:49 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Met van die letters er op. Dat er 'soup' in de kom moet. Of 'pasta' op het bord![]()
Maar als er ergens normaal stark wit te koop ga ik ook eens op zoek...
Ikea!quote:Op donderdag 19 november 2015 12:52 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel wat ik in mn bord doe, dat hoeven ze me niet te vertellen
Ik denk dat ik kruidvat/ kijkshop/ xenos o.i.d ga proberen.
Weet ik niet ik ben niet thuisquote:Op donderdag 19 november 2015 13:27 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ja, denk dat ik inderdaad maar eens bij ikea moet kijken
Heb je al post?
Voor servies is de Action niet de beste plek. Ik weet niet wat je budget is, bij de Xenos hebben ze best mooi porselein.quote:Op donderdag 19 november 2015 12:52 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel wat ik in mn bord doe, dat hoeven ze me niet te vertellen
Ik denk dat ik kruidvat/ kijkshop/ xenos o.i.d ga proberen.
Leuk! Vandaag even kijken of ze die nog hebben.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:55 schreef chansadres het volgende:
Vandaag de bordspellen De Hobbit en In De Ban Van De Ring. Vooral dat laatste spel is zeker de moeite waard en word gezien als één van de betere spellen op de markt. En dat voor 6 euro
Daar ben je dan ook veel te laat mee. Bij ons waren die na 2 dagen al opquote:Op dinsdag 1 december 2015 17:34 schreef larry_flynt het volgende:
Kan de bordspellen helaas nergens vinden
Balen....quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:50 schreef chansadres het volgende:
[..]
Daar ben je dan ook veel te laat mee. Bij ons waren die na 2 dagen al op
Yep... Werkt goed.quote:Op zaterdag 5 december 2015 09:17 schreef Erasmo het volgende:
Heeft iemand toevallig de Action ripoff van klik-aan-klik-uit? Heb het als cadeautje gekocht maar het is al ingepakt
Wat is dat?quote:Op zaterdag 5 december 2015 09:17 schreef Erasmo het volgende:
Heeft iemand toevallig de Action ripoff van klik-aan-klik-uit? Heb het als cadeautje gekocht maar het is al ingepakt
Ja, werkt goed!quote:Op zaterdag 5 december 2015 09:17 schreef Erasmo het volgende:
Geen van beide, zitten 2 van die gehoorapparaat dingen in...quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:12 schreef Erasmo het volgende:
O kut ik ben vergeten de vraag toe te voegen![]()
Gaan er AA of AAA batterijen in
En waarom is dat dan:quote:
Ja dat wist ikquote:Op zaterdag 5 december 2015 14:05 schreef Mylene het volgende:
[..]
Wetgeving, gratis plastic tasjes mogen niet meer in 2016.
Voor een half jaar ja...quote:
Werkt al anderhalf jaar!quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:10 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Voor een half jaar ja...
Ooit had de Action die Elro dingen, die waren wel goed
Ja dat dus, en als het 2 cent is kan het nog steeds afgerond worden naar beneden. Daarom 3 cent.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:20 schreef Bartjebart het volgende:
Alles kan. Ze kunnen je er ook een euro voor rekenen.
Als je iets 1 cent maakt is het nog steeds in veel gevallen gratis door het afronden. Grote kans dat dit dus niet mag.
hier al 5jaar. geen Elro maar ik weet niet of het exact hetzelfde model is als de huidige. setje welke ik een half jaar geleden heb gekocht werkt met dezelfde afstandsbediening dus ik gok van wel.quote:
Ik werk bij een winkel waar we standaard 20 cent vragen voor een (grote) tas. Minitasjes zijn, vooralsnog, wel gratis. Je wilt niet weten hoe boos mensen daarover kunnen worden (zelfs dat ze hun spullen kwaad op de toonbank sodemieteren en roepen 'Ik kom hier nooit weer!' zodra ze horen dat ze geld moeten betalen voor een tas. Of mensen die gewoon te gierig zijn. Staan ze nog 20 minuten naast je kassa hun best te doen om die troep in hun toch-al-te-volle rugtas te proppen. Past het eigenlijk niet, maar wel 20 cent bespaard he!)quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:48 schreef Elleska het volgende:
ik heb ook altijd een tas mee maar toch stoppen ze de spullen altijd in een plastic tasje. ben benieuwd hoe dat gaat wanneer er geld voor gevraagd moet worden.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |