De Big Bazar welquote:Op woensdag 18 november 2015 10:10 schreef Saisai het volgende:
Ze hebben overigens geen tochtstrippen (meer), mocht iemand het nog willen weten.
Het is de Action hè, geen MediaMarkt.quote:Op woensdag 18 november 2015 11:36 schreef Desiler het volgende:
Weet iemand of de Action mp3 / mp4 spelers verkoopt? Of draadloze oordopjes?
De Action heeft ze verkocht dus zo'n rare vraag is het niet. Maar waren wel zonder scherm en dus random muziek. Maar tegenwoordig hebben ze niet meer. Maar in andere winkels zoals de mediamarkt hebben ze wekelijks wel een aanbieding. Zoveel kosten ze niet meer.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:54 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Het is de Action hè, geen MediaMarkt.
Ja! Geen idee wat het kostte, maar ik heb het daar wel gekocht.quote:Op donderdag 19 november 2015 10:28 schreef EdvandeBerg het volgende:
Verkopen ze behanglijm bij de Action?
Ik heb geen zin om een pakje Perfax van 8 euro te verspillen aan een papier-mache surprise van mijn kids
Ja, 2 euro ofzoquote:Op donderdag 19 november 2015 10:28 schreef EdvandeBerg het volgende:
Verkopen ze behanglijm bij de Action?
Ik heb geen zin om een pakje Perfax van 8 euro te verspillen aan een papier-mache surprise van mijn kids
Bij mijn Action alleen cremekleurig.quote:Op donderdag 19 november 2015 11:58 schreef Saisai het volgende:
Heeft Action gewoon wit (rond) servies wat een beetje door de beugel kan?
cremequote:Op donderdag 19 november 2015 12:08 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Bij mijn Action alleen cremekleurig.
Met van die letters er op. Dat er 'soup' in de kom moet. Of 'pasta' op het bordquote:
Ik bepaal zelf wel wat ik in mn bord doe, dat hoeven ze me niet te vertellenquote:Op donderdag 19 november 2015 12:49 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Met van die letters er op. Dat er 'soup' in de kom moet. Of 'pasta' op het bord![]()
Maar als er ergens normaal stark wit te koop ga ik ook eens op zoek...
Ikea!quote:Op donderdag 19 november 2015 12:52 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel wat ik in mn bord doe, dat hoeven ze me niet te vertellen
Ik denk dat ik kruidvat/ kijkshop/ xenos o.i.d ga proberen.
Weet ik niet ik ben niet thuisquote:Op donderdag 19 november 2015 13:27 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ja, denk dat ik inderdaad maar eens bij ikea moet kijken
Heb je al post?
Voor servies is de Action niet de beste plek. Ik weet niet wat je budget is, bij de Xenos hebben ze best mooi porselein.quote:Op donderdag 19 november 2015 12:52 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel wat ik in mn bord doe, dat hoeven ze me niet te vertellen
Ik denk dat ik kruidvat/ kijkshop/ xenos o.i.d ga proberen.
Leuk! Vandaag even kijken of ze die nog hebben.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:55 schreef chansadres het volgende:
Vandaag de bordspellen De Hobbit en In De Ban Van De Ring. Vooral dat laatste spel is zeker de moeite waard en word gezien als één van de betere spellen op de markt. En dat voor 6 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |