abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155842827
Hier kan Mark Rutte wat van leren!
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_155842840
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 16:22 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Hier kan Mark Rutte wat van leren!
Hoeveel huizen zal Rutte bezitten?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_155842853
quote:
99s.gif Op zaterdag 5 september 2015 16:23 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Hoeveel huizen zal Rutte bezitten?
Vraag het aan zijn mattie Jort Kelder. ;)
Hij heeft in ieder geval genoeg vermogen om een huisje beschikbaar te stellen, dat is zeker aangezien we weten wat hij de afgelopen 12 jaar aan salaris heeft gevangen van de belastingbetaler en we een aardige inschatting kunnen maken over wat hij voor die tijd aan salaris ontving bij Unilever.

Het punt is dat als je als overheid een appel doet op burgers om zoiets te doen dat je dan zelf het goede voorbeeld moet geven. Je leidt door zelf het goede voorbeeld te geven, niet door te roepen wat een ander zou moeten doen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_155842886
Had ik er ruimte voor, dan zou ik het wel doen. Paar voorwaarden: geen religieuzen (want dat gaat niet lukken), niet meerdere mannen (geen zin in haantjesgedoe) en ik wil ze wel een paar keer ontmoeten voor ik eraan begin. Klikt het niet, dan wordt het niks.
  zaterdag 5 september 2015 @ 16:31:28 #65
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_155843013
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 16:25 schreef Jigzoz het volgende:
Had ik er ruimte voor, dan zou ik het wel doen. Paar voorwaarden: geen religieuzen (want dat gaat niet lukken), niet meerdere mannen (geen zin in haantjesgedoe) en ik wil ze wel een paar keer ontmoeten voor ik eraan begin. Klikt het niet, dan wordt het niks.
* proest, het zou dus niks gaan worden...... _O-
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_155843017
quote:
Zo denkt vrijwel iedereen. Als,als,als.

Ik denk dat je veilig de stelling kan maken dat het over het algemeen islamitische migranten zijn welke hier een toekomst willen opbouwen, met vrouw en kind die nog uit MO overgevlogen moeten worden.

Kan je een toekomst opbouwen in een klein kamertje ergens bij iemand? Lijkt me lastig. De overheid moet dit oplossen, niet de burger.
pi_155843053
Voor een paar Russische dames van lichte zeden maak ik wel even een kamertje vrij.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_155843086
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 16:31 schreef deedeetee het volgende:

[..]

* proest, het zou dit niks gaan worden...... _O-
Mooie zin.
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 16:31 schreef Snepar het volgende:

[..]

Zo denkt vrijwel iedereen. Als,als,als.

Ik denk dat je veilig de stelling kan maken dat het over het algemeen islamitische migranten zijn welke hier een toekomst willen opbouwen, met vrouw en kind die nog uit MO overgevlogen moeten worden.

Kan je een toekomst opbouwen in een klein kamertje ergens bij iemand? Lijkt me lastig. De overheid moet dit oplossen, niet de burger.
Moslims in huis is gewoon geen optie. Die gaan echt een soort hel tegemoet in mijn huis.

Christenen ook trouwens.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2015 16:36:55 ]
pi_155843119
quote:
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 16:35 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Mooie zin.

[..]

Moslims in huis is gewoon geen optie. Die gaan echt een soort hel tegemoet in mijn huis.
Jigzoz met allemaal naakte mannen in huis die lekker speklapjes bakken.
  zaterdag 5 september 2015 @ 16:37:34 #70
78780 deedeetee
pi_155843142
quote:

[..]

Mooie zin.
Typo :D

quote:
Maar ze wel de rest van Nederland door de strot willen duwen......
pi_155843154
quote:

[..]

Mooie zin.

[..]

Christenen ook trouwens.
Ook als je er bijna niks van merkt dat ze moslim zijn?
pi_155843169
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 16:37 schreef deedeetee het volgende:
Er is nogal een verschil tussen iemand in huis hebben of iemand in de publieke ruimte meemaken natuurlijk.
pi_155843188
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 16:36 schreef luxerobots het volgende:

[..]

[..]

Jigzoz met allemaal naakte mannen in huis die lekker speklapjes bakken.
Hmja. Een flinke verzameling boeken en objecten uit de categorie satanisme, een stevige verzameling alcohol, antitheïstische ex-moslima's die over de vloer komen, een voorliefde voor ibericoham en schaal- en schelpdieren. Om over de voorkeur voor black metal nog maar te zwijgen.
pi_155843234
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 16:37 schreef deedeetee het volgende:

PVV-retoriek is echt zo vreselijk kansloos.
  zaterdag 5 september 2015 @ 16:41:27 #75
78780 deedeetee
pi_155843241
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 september 2015 16:38 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Er is nogal een verschil tussen iemand in huis hebben of iemand in de publieke ruimte meemaken natuurlijk.
Dat is maar tot op zekere hoogte zo.
Gezien de opdringerig aanwezige aard van de religie is het verschil niet altijd zo groot.
pi_155843261
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 16:41 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Dat is maar tot op zekere hoogte zo.
Eh, nee.
  zaterdag 5 september 2015 @ 16:43:26 #77
78780 deedeetee
pi_155843283
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 16:41 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

PVV-retoriek is echt zo vreselijk kansloos.
Steeds maar weer de PVV er bij willen slepen, is dat een obsessie van je of zo ? >:)
  zaterdag 5 september 2015 @ 16:43:46 #78
78780 deedeetee
pi_155843291
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 september 2015 16:42 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Eh, nee.
Dan verschillen wij van mening.
pi_155843304
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 16:43 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Dan verschillen wij van mening.
Gelukkig wel.
pi_155843309
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 16:43 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Steeds maar weer de PVV er bij willen slepen, is dat een obsessie van je of zo ? >:)
Nou ja, het is een beetje als aan een hond denken als je in de stront trapt.
pi_155843430
Laat Willem-Alexander zijn huis ook maar openen voor de gediscrimineerde Afrikaners uit Zuid-Afrika.
Of is medelijden er slechts voor tinters?
  zaterdag 5 september 2015 @ 16:48:28 #82
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_155843432
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 13:16 schreef MaGNeT het volgende:
Vooral in het noordoosten van Finland is er momenteel een tekort aan opvangplaatsen, aangezien tot 300 vluchtelingen dagelijks de grens oversteken vanuit Zweden.
En ik maar denken dat het in Zweden wel veilig zou zijn. Is daar tegenwoordig ook al oorlog? :?
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_155843476
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 16:48 schreef mstx het volgende:

[..]

En ik maar denken dat het in Zweden wel veilig zou zijn. Is daar tegenwoordig ook al oorlog? :?
Asielshopping he.
pi_155848246
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 16:48 schreef mstx het volgende:

[..]

Niet dat ik weet.
pi_155849485
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 13:45 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Nee, ik ben van mening dat Rutte er zo over denkt, dat is wat anders.
Jezus man, je kan gedachten lezen?

Schopje naar BNW voor al je topics.
Naturheilmittel
pi_155851517
De gemiddelde burger heeft een woning die precies is afgestemd op gezinsgrootte, de meesten kunnen eenvoudigweg geen groter huis betalen. Ik heb dan wel 'ja' geklikt, maar ik weet dat het niet gaat. Het klinkt sowieso veel romantischer dan het is.
Als huurder van een sociale huurwoning mag je geen onderverhuurders hebben. Wat ga je doen als je na je werk thuiskomt en andere sloten op je deuren aantreft? Wat doe je als je gast gezins- dan wel familiehereniging heeft gedaan buiten jou om en er ineens zeven mensen in je huis zitten die onderling in een taal spreken die jij niet verstaat?
Als ik zo rijk zou zijn als de premier en ik had een volledige tweede woning zou ik overwegen die vrij te maken, maar inwonen - geen denken aan.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  zaterdag 5 september 2015 @ 21:50:43 #87
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_155851765
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 13:16 schreef MaGNeT het volgende:
Op het moment van schrijven hebben zich al 18.597 gastgezinnen aangemeld.
Bied een leuke vergoeding en je hebt binnen eeen week 5 miljoen aanmeldingen.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  zaterdag 5 september 2015 @ 22:06:08 #88
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_155852286
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 21:44 schreef BabeWatcher het volgende:
De gemiddelde burger heeft een woning die precies is afgestemd op gezinsgrootte, de meesten kunnen eenvoudigweg geen groter huis betalen. Ik heb dan wel 'ja' geklikt, maar ik weet dat het niet gaat. Het klinkt sowieso veel romantischer dan het is.

Vanwege het 100jarige bestaan van de wijk waar ik woon kregen we naast enkele festiviteiten allemaal een geschiedenis van onze 'eigen' specifieke woning. Dus van alle eerdere bewoners, totaan 1970 ongeveer ivm privacy.

Het zijn kleine arbeidershuisjes. Heel schattig en karakteristiek maar klein. Ik woon alleen en dat is perfect. Heb een logeerkamer maar zou hier niet graag willen samenwonen, laat staan met kinderen.

Kijk je naar de geschiedenis van mijn woning: allemaal gezinnen met kinderen. Twee, drie, vier kinderen was heel normaal. Een aantal jaren woonden er zelfs twee gezinnen, zeven mensen in totaal.

Dat "precies is afgestemd op gezinsgrootte" is nogal aan de tijdsgeest en welvaart onderhevig wou ik maar zeggen. :)
Your games are death
With every breath
pi_155852324
Ik las in een krant een stukje van een asieladvocaat en die vond het helemaal geen goed idee dat mensen vluchtelingen in huis namen. Iets met trauma's en andere cultuur etc. De vluchtelingencentra's hebben daar de mensen voor
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_155852398
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 21:44 schreef BabeWatcher het volgende:
Als huurder van een sociale huurwoning mag je geen onderverhuurders hebben. Wat ga je doen als je na je werk thuiskomt en andere sloten op je deuren aantreft? Wat doe je als je gast gezins- dan wel familiehereniging heeft gedaan buiten jou om en er ineens zeven mensen in je huis zitten die onderling in een taal spreken die jij niet verstaat?
Als ik zo rijk zou zijn als de premier en ik had een volledige tweede woning zou ik overwegen die vrij te maken, maar inwonen - geen denken aan.
Ik woon alleen in een eengezinswoning, als ze mij een leuke flat aanbieden mogen in mijn huis vluchtelingen :)
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
  zaterdag 5 september 2015 @ 22:15:42 #91
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_155852683
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 22:07 schreef maryen65 het volgende:
Ik las in een krant een stukje van een asieladvocaat en die vond het helemaal geen goed idee dat mensen vluchtelingen in huis namen. Iets met trauma's en andere cultuur etc. De vluchtelingencentra's hebben daar de mensen voor
Ja lijkt me ook niet zo handig. Ik zou mensen iig aanraden een goed slot op de slaapkamerdeur te nemen :X
Your games are death
With every breath
  woensdag 9 september 2015 @ 10:52:49 #92
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_155942968
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 13:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Jij claimt dat Rutte een uitspraak over asielzoekers heeft gedaan en dan kan jij er dus heel makkelijk een bronnetje bij pakken.
Rutte heeft anders genoeg uitspraken gedaan waarvan we nu kunnen concluderen dat het leugens waren dus.....
Feyenoord!
  woensdag 9 september 2015 @ 10:53:45 #93
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_155942988
Wat mij betreft zijn ze allemaal welkom. Plaats je eens in de situatie van een vluchteling, dan zou je ook blij zijn dat een land je op wil nemen.
Feyenoord!
pi_155943085
Ik mis bij "waar opvangen", in de moskee.
pi_155944218
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 10:52 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Rutte heeft anders genoeg uitspraken gedaan waarvan we nu kunnen concluderen dat het leugens waren dus.....
dus....vind jij net zoals TS dat Rutte van mening is dat hij liever asielzoekers in hun eigen land laat creperen dan ze in Nederland op te vangen?
Lekkere manier van redeneren heb jij.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_155944737
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 13:24 schreef Metalfrost het volgende:
In het noorden van het land :') Die verslaggever is wel erg slecht in topografie:

[ afbeelding ]
Dat is het noorden van het land, alles erboven is ijs.
bivd kijkt met u mee.
pi_155944789
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 12:29 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:

[..]

Dat is het noorden van het land, alles erboven is ijs.
Het is nog steeds 'het noorden'.

Ik dacht dat als die premier z'n huisje in het noorden had, er toch niemand wil wonen omdat het er retekoud is :') Maar, het 'noorden' betekent in Finland het midden van het land. Ja, zo kan ik het ook.
Google is your friend, abuse your friends
pi_155944892
Vluchtelingen opvangen in Europa is een illusie dat het maar ook iets voor de grote groep betekent.

pi_155944993
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 12:38 schreef Apekoek het volgende:
Vluchtelingen opvangen in Europa is een illusie dat het maar ook iets voor de grote groep betekent.

_O-

Bedankt voor het filmpje, wat een bullshit en cirkel-redenatie voert die man uit.

1 miljoen vluchtelingen per paar en Amerika zou uit haar voegen barsten, de infrastructuur zou het niet aankunnen.
En dan publiek dat meewarig zit te knikken, briljant gewoon.

:')

Het is bijna even vermakelijk als de kerken daar die hard roepen dat god homofielen haat.
bivd kijkt met u mee.
pi_155945063
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 12:45 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:

[..]

_O-

Bedankt voor het filmpje, wat een bullshit en cirkel-redenatie voert die man uit.

1 miljoen vluchtelingen per paar en Amerika zou uit haar voegen barsten, de infrastructuur zou het niet aankunnen.
En dan publiek dat meewarig zit te knikken, briljant gewoon.

Het is bijna even vermakelijk als de kerken daar die hard roepen dat god homofielen haat.
Op zijn Amerikaans, klopt. Maar het gaat mij er meer om dat het in perspectief zet. Een aantal duizend of paar miljoen opvangen zal nooit het wereldwijde probleem oplossen. Het is dweilen met de kraan open.

Een open deur, maar dit visualiseert wel dat immigranten in huis nemen een volslagen idiote (niet) oplossing zou zijn. Het is alleen maar om moreel je verplichtingen te vervullen.
pi_155945166
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 12:49 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Op zijn Amerikaans, klopt. Maar het gaat mij er meer om dat het in perspectief zet. Een aantal duizend of paar miljoen opvangen zal nooit het wereldwijde probleem oplossen. Het is dweilen met de kraan open.

Een open deur, maar dit visualiseert wel dat immigranten in huis nemen een volslagen idiote (niet) oplossing zou zijn. Het is alleen maar om moreel je verplichtingen te vervullen.
_O-

Geloof je het echt wat die man uitkraamt?
Enig idee wat je voor verschil maakt voor die miljoenen mensen die je wel helpt?

Als er een schoolbus vol kinderen in de fik staat, haal je er dan twee uit waar je bij kunt?

Of laat je ze zitten omdat je ze niet alle dertig kunt redden ?
bivd kijkt met u mee.
pi_155945214
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 12:54 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:

[..]

_O-

Geloof je het echt wat die man uitkraamt?
Enig idee wat je voor verschil maakt voor die miljoenen mensen die je wel helpt?

Als er een schoolbus vol kinderen in de fik staat, haal je er dan twee uit waar je bij kunt?

Of laat je ze zitten omdat je ze niet alle dertig kunt redden ?
Dat snap ik. Maar het is ook niet eerlijk dat nu alleen de sterkste Europa bereiken en dat de zwaksten achter blijven, aangezien die geen kracht en/of geld hebben om te vluchten.
pi_155945243
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 12:57 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Dat snap ik. Maar het is ook niet eerlijk dat nu alleen de sterkste Europa bereiken en dat de zwaksten achter blijven, aangezien die geen kracht en/of geld hebben om te vluchten.
Als jij twee kinderen uit die brandende schoolbus haalt, en je buurman ook, en zijn buurman ook, dan heb je er al 6 gered van de dertig.
bivd kijkt met u mee.
pi_155945260
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 12:59 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:

[..]

Als jij twee kinderen uit die brandende schoolbus haalt, en je buurman ook, en zijn buurman ook, dan heb je er al 6 gered van de dertig.
En voor de rest kun je dan de brandweer sturen, daar zijn ze voor.
bivd kijkt met u mee.
pi_155945340
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 12:59 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:

[..]

Je hebt een punt. Maar je hebt het nog altijd over een schoolbus met 100.000 kinderen waarvan we er maar 6 kunnen redden. Ik pleit dan ook voor opvang daar en asiel in Europa voor degene die het het hardst kunnen gebruiken, dus asiel aanvragen in de regio (voor EU) is op zich niet eens zo gek. Hoeven ze niet met gevaarlijke bootjes over te komen en kunnen wij de boel filteren en dus gericht helpen.
pi_155945364
Voor 50.000 eur per jaar wil ik best vluchtelingen opvangen hoor...

Als ik ze niet voor dat geld hoef te verzorgen in elk geval. Enkel als ze ernaast nog een eigen inkomen hebben.
pi_155945433
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 12:38 schreef Apekoek het volgende:

Natuurlijk doet het dat niet, maar dat betekent toch niet dat je hulp in de vorm van opvang dan maar overboord moet gooien?
pi_155945463
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 13:07 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Natuurlijk doet het dat niet, maar dat betekent toch niet dat je hulp in de vorm van opvang dan maar overboord moet gooien?
Dat ook weer niet, maar wel anders, zie mijn laatste reactie hierboven.
pi_155945468
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 12:57 schreef Apekoek het volgende:

[..]

;)

Verbeter de wereld, begin bij.....

Goed voorbeeld doet .....
bivd kijkt met u mee.
pi_155945495
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 13:09 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Dat ook weer niet, maar wel anders, zie mijn laatste reactie hierboven.
Opvang daar klinkt leuk maar in de praktijk hebben de betreffende buurlanden het al zwaar met de opvang van de huidige vluchtelingen. En dat is niet zozeer een kwestie van geld.
pi_155945550
Nou wist ik al dat ze in Den Haag en Brussel van de ratten zijn besnuffeld, maar van de bevolking verwachten vluchtingen in huis te nemen vind ik werkelijk bij de konijnen af.
Kan me er geen voorstelling van maken hoe mijn huishouden dan zou worden? Moet ik dan halal gaan koken of me op een andere manier gaan aanpassen aan hun gebruiken?

Het is een taak van de overheid en NAVO.
Laat ze maar een troepenmacht sturen en compounds opzetten zodat die mensen veilig zijn. Kunnen ze mooi huishoudelijk werk ed. verrichten voor de militairen, laat ze greppeltjes graven voor irrigatie zodat ze landbouw kunnen opzetten voor voedsel en de lokale olie is dan voor ons.

Kortom: Het westen zorgt dan dat die mensen lokaal in veiligheid zijn, ze onderwijs en medische zorg krijgen, ze voor hun eigen voedselproduktie kunnen zorgen en als tegenprestatie krijgen wij hun olie.

Fair deal!

[ Bericht 6% gewijzigd door niels0 op 09-09-2015 13:22:34 ]
pi_155945674
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 13:09 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:

[..]

;)

Verbeter de wereld, begin bij.....

Goed voorbeeld doet .....
Zou jij een vluchteling in huis nemen dus?
pi_155945761
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 13:20 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Zou jij een vluchteling in huis nemen dus?
:D

Nee, maar ik zou wel vrijwillig willen meehelpen om een al dan niet leegstaande kerk er bewoonbaar voor te maken, en er gaan koken, mijn voedsel delen, en op iedere manier die voor mij mogelijk is een vluchteling helpen om hier veilig en beschermd een nieuw leven op te bouwen.

En ik zou ook geen moeite hebben om de mensen die op zondag in een kerk vroom zitten te wezen eruit te donderen om plaats te maken voor mensen die hem harder nodig hebben dan mensen die al een woning hebben.

En ook met het opzetten en leefbaar houden van een vluchtelingenkamp zou ik graag helpen, op iedere manier die ik kan.

Plek zat op de veluwe, en mooie rustige omgeving om bij te komen en opnieuw te beginnen.
bivd kijkt met u mee.
  woensdag 9 september 2015 @ 14:10:40 #114
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_155946823
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 13:20 schreef Dven het volgende:
Alleen als ze op een rijtje worden gezet en je er dan zelf eentje mag uitkiezen.
Een met dikke tieten en zonder hoofddoekje graag. Moet goed kunnen poetsen en koken.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  woensdag 9 september 2015 @ 14:13:00 #115
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_155946872
quote:
14s.gif Op woensdag 9 september 2015 13:11 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Opvang daar klinkt leuk maar in de praktijk hebben de betreffende buurlanden het al zwaar met de opvang van de huidige vluchtelingen. En dat is niet zozeer een kwestie van geld.
De Saoedi's, Koeweiti's en Quatarezen hebben het inderdaad moeilijk genoeg. En ze donderen immers al zeer veel geld. Aan IS en Al-Nusra, dat dan weer wel.
Scratch a liberal and you will find a fascist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')