abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 september 2015 @ 10:44:01 #1
405562 Erno-BE
Make the U.S.S.R. Great Again!
pi_155835827
Dit is een serieus topic dus niet flamen of sluiten svp.

Ik ben een jongen van 21 (bijna 22), zit op het hbo en woon in Oost-Nederland. In mijn vrije tijd ga ik naar de sportschool en verdiep me in allerlei soorten openbaar vervoer. Ik ben absoluut geen uitgaanstype en drink niet. De laatste tijd krijg ik heel weinig vrouwelijke aandacht. Van mijn klasgenoten moet ik het ook niet hebben. Ik ben namelijk iemand die serieus met school bezig is, op tijd komen en actief met de stof bezig zijn staan hoog in het vaandel. Dat wordt niet door iedereen gewaardeerd.

Het is algemeen bekend dat veel jongens meiden ontmoeten in de club of de kroeg, of via een studentenvereniging. Aangezien ik geen uitgaanstype bent is dat niet echt een optie. En verder is het daar een enorme vleeskleuring waar ik geen fan van ben. Verhuizen naar de stad ook niet aangezien ik het bij de SSHN (studentenhuisvesting) verprutst heb en ik niet wil hospiteren.

Mijn vraag is: waar vind je "saaie meiden", meiden die geen uitgaanstypes zijn en serieus met school bezig zijn? Alle tips zijn welkom.

[ Bericht 3% gewijzigd door Erno-BE op 05-09-2015 10:55:26 ]
Rossíya, Rossíya -
V étom slóve ogón' i síla,
V étom slóve pobédy plámya!
Podnimáem Rossí známya!
pi_155835844
In de kerk.
Niet Fokken met mij.
  zaterdag 5 september 2015 @ 10:47:43 #3
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_155835880
Op school of in een studieclubje
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
pi_155835886
In de bibliotheek, in de supermarkt, bij de korfbalvereniging, bij hun favoriete lo-fi artiest, op de braderie.... Je kunt het zo gek niet bedenken.

Mag ik weten hoe je het verprutst hebt bij de SSH?

Edit: je kan ook je kleding kopen bij degelijke winkels en dan om advies vragen aan een meisje.
pi_155835900
Vond m'n ex op school, zat bij dr in de klas en was een zeer rustig meisje, totaal niet van het helemaal lam zuipen en trashy gedoe maar gewoon een meisje met zelfwaarde, meestal zijn het de ietwat verlegen meisjes, alleen dan niet de gene die er als hoertjes bijlopen..
  zaterdag 5 september 2015 @ 10:51:17 #6
405562 Erno-BE
pi_155835948
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 10:48 schreef MevrouwPuff het volgende:

Mag ik weten hoe je het verprutst hebt bij de SSH?
Ik zit in het tweede jaar dus voor sjaarscomplexen kom ik niet meer in aanmerking, voor overige complexen moet je vijf jaar voor ingeschreven staan, iets wat ik met 1 jaar inschrijftijd nooit gaat halen voor het einde van de opleiding.
Rossíya, Rossíya -
Podnimáem Rossí známya!
pi_155835995
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 10:51 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Ik zit in het tweede jaar dus voor sjaarscomplexen kom ik niet meer in aanmerking, voor overige complexen moet je vijf jaar voor ingeschreven staan, iets wat ik met 1 jaar inschrijftijd nooit gaat halen voor het einde van de opleiding.
Wist niet dat ze zo strikt zijn op sjaarshuizen.
Toch hospiteren: er wordt regelmatig gedate onder huisgenoten.
  zaterdag 5 september 2015 @ 10:55:23 #8
416020 K44S
The bearded man
pi_155836009
Single daten.

E voila
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_155836020
In de bus, tram, trein?
  zaterdag 5 september 2015 @ 10:57:31 #10
405562 Erno-BE
pi_155836041
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 10:54 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Wist niet dat ze zo strikt zijn op sjaarshuizen.
Toch hospiteren: er wordt regelmatig gedate onder huisgenoten.
Ben sociaal minder vaardig dus kom die hospiteerrondes toch niet door, en verder zijn er in veel huizen drank en drugs te vinden en dus niet echt mijn sfeer.
Rossíya, Rossíya -
Podnimáem Rossí známya!
pi_155836054
Volg een cursus (schilderen, stijldansen, whaterver) of ga vrijwilligerswerk doen.
Professioneel gifmenger.
pi_155836062
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 10:57 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Ben sociaal minder vaardig dus kom die hospiteerrondes toch niet door, en verder zijn er in veel huizen drank en drugs te vinden en dus niet echt mijn sfeer.
En een kamer bij een hospita?
Professioneel gifmenger.
pi_155836082
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 10:57 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Niet zo vooringenomen, er zijn zat minder studentikoze huizen.
pi_155836106
Gewoon die meisjes herken je vaak wel.
  zaterdag 5 september 2015 @ 11:01:51 #15
405562 Erno-BE
pi_155836112
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 10:58 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

En een kamer bij een hospita?
Het is qua reistijd wel te doen, dus zo groot is de noodzaak niet
Rossíya, Rossíya -
Podnimáem Rossí známya!
pi_155836133
Maar je woont nu nog thuis, toch?
pi_155836149
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 11:02 schreef DW457 het volgende:
Maar je woont nu nog thuis, toch?
Misschien wil hij dat nog even.
pi_155836172
Nee maar ik weet precies wat je bedoeld man, ik hou ook helemaal niet van drank. Soms gelegenheidsdrinker maar ik vind bier echt te ranzig gewoon maar ik drink omdat het anders raar is. Verder voel ik me ook weinig aangetrokken tot van die meiden die aan de wodka, shotjes en andere zooi zitten.
Liefst ook gewoon een meid die naturel is.

Maar die vind je inderdaad niet snel, in een disco of iets dergelijks zijn het inderdaad altijd van die bepaalde type meiden die daar komen. Leuk voor een keertje maar verder moet je er niets van hebben. Ze hebben het IQ van een baksteen en willen puur aandacht.
Niet Fokken met mij.
pi_155836206
Concerten een optie?
pi_155836478
Voor sociale cohesie (in welke vorm dan ook) zal het toch een enorm stuk beter zijn om in Nijmegen zelf te gaan wonen. Veel meer vrijheid om met andere mensen om te gaan.

En volgens mij is de inschrijftijd voor bepaalde grote complexen (vossenveld?) toch een stuk kleiner. Daarbij is het, zelfs via kamernet en/of hospiteren, toch niet bijzonder lastig om een kamer te vinden. En stel dat je daarvoor 10x moet hospiteren .. wie weet leer je daar wel iemand kennen waarmee je een klik hebt, ongeacht of je die kamer krijgt.

Verder .. probeer eens wat van die hobby-clubjes via studentenclubjes en zulks. Gewoon, iets wat je wel interessant lijkt maar nog nooit geprobeerd hebt. Toneel, kunst, muziek, whatever. Nijmegen is een creatieve stad, dus daar hebben ze er genoeg van. Wellicht is er op je studie zelfs een studiegroep, waar studenten samen komen om de stof te leren / bespreken. En anders begin je zelf een studiegroep? Een lokaaltje is makkelijk te regelen (zeker met dat doel). Spread the word via de studievereniging, flyers en social media. Statistisch gezien is de kans enorm dat er genoeg studiebollen zijn die interesse hebben.

Je zegt dat je geen uitgaanstype bent, ok prima. Maar Nijmegen is ook geen uitgaansstad. Ja, je hebt die 10 dingen op een rij daar in de molenstraat, maar dat zijn meer kroegen / terrasjes (lees: gezellig met anderen zitten/praten) dan daadwerkelijk uitgaan (dansen en elkaar niet kunnen verstaan). En volgens mij is het inmiddels prima sociaal geaccepteerd wanneer je niet drinkt (zolang je er niet over praat/zeikt).

Samengevat ... Als je meer sociaal contact wil zal je er moeite voor moeten gaan doen. En daar lijkt het nu nog niet echt op.
"Pools are perfect for holding water"
pi_155836484
Vrouwelijke accountants hebben een niet werkende vagina. Dus daar moet je het idd niet van hebben.
pi_155836490
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 10:44 schreef Erno-BE het volgende:
Het is algemeen bekend dat veel jongens meiden ontmoeten in de club of de kroeg,
Dat is niet waar. En, als was het zo, dan is de kans heel klein dat er iets serieus uit vloeit.
quote:
of via een studentenvereniging.
Dit klopt dan weer wel. Je hebt ook de wat saaiere studentenverenigingen die ook saaiere activiteiten heeft, zoals bordspelavonden.

Je kunt ze ook gewoon op je eigen universiteit ontmoeten, of je via je vrienden bij andere studies.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_155836511
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 11:01 schreef Rucola het volgende:
Gewoon die meisjes herken je vaak wel.
De grijze muisjes waarvan je na een (half) jaar nog steeds hun naam niet weet. Deels omdat je ze altijd door elkaar haalt omdat ze zo inwisselbaar lijken, deels omdat ze nooit praten.

Maarja, dan zal TS dus wel het initiatief moeten tonen. Dat gaat niet vanuit dat type meisje komen.
pi_155836787
Ga ergens als vrijwilliger aan de slag. Dan ontmoet je ze ook wel.
Ура для россии
pi_155837068
quote:
In mijn vrije tijd verdiep me in allerlei soorten openbaar vervoer.

Misschien heeft Socios nog een zus?
5 Ferrari's op videoband!
  zaterdag 5 september 2015 @ 12:02:39 #26
405562 Erno-BE
pi_155837258
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 11:54 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Misschien heeft Socios nog een zus?
Zijn zus zou zeker ook een Audi-liefhebster zijn
Rossíya, Rossíya -
Podnimáem Rossí známya!
pi_155837395
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 11:27 schreef probeer het volgende:

[..]

De grijze muisjes waarvan je na een (half) jaar nog steeds hun naam niet weet. Deels omdat je ze altijd door elkaar haalt omdat ze zo inwisselbaar lijken, deels omdat ze nooit praten.

Maarja, dan zal TS dus wel het initiatief moeten tonen. Dat gaat niet vanuit dat type meisje komen.
Ik had het niet beter kunnen verwoorden :'), serieus niet. Maar herkenbaar. Zelfde voor zulke jongens.
  zaterdag 5 september 2015 @ 12:15:47 #28
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_155837519
Pak zo'n conductrice.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_155837979
Waarom wil je perse een saai meisje? Dat jij uitgaan niet leuk vindt is begrijpelijk, maar als zij het af en toe leuk vindt, maar tegelijkertijd wel serieus bezig is met school en het goed kan vinden met jou, zie ik geen probleem
pi_155838053
quote:
In mijn vrije tijd ga ik naar de sportschool en verdiep me in allerlei soorten openbaar vervoer.
Zeg je nou dat je een treinspotter bent? tip: zeg dat niet tegen zo'n meisje
pi_155838117
Iig, er zijn meer dan genoeg studentenclubjes die niet zuipen als primaire bezigheid hebben maar iets anders doen zoals debatten, politiek, studentenpolitiek, milieu, een goed doel, sport, cv building, studie, stages, geloof enz.

en er zijn ook genoeg huizen waar gewoon de huisbaas bepaalt wie hij er in wilt hebben, dus geen ssh/hospiteren gedoe, en die huisbazen vinden zo'n rustige jongen die geen vlieg kwaad doet meestal wel okay, dus ga gewoon op zoek naar een kamer op de bekende kamerwebsites!
is natuurlijk nog steeds lastig maar 10x per dag er dezelfde mail uitknallen kost je mss 20 minuten.
pi_155838151
Die zitten altijd thuis bezig met huiswerk
pi_155838202
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 12:45 schreef Fokpop het volgende:
Iig, er zijn meer dan genoeg studentenclubjes die niet zuipen als primaire bezigheid hebben maar iets anders doen zoals debatten, politiek, studentenpolitiek, milieu, een goed doel, sport, cv building, studie, stages, geloof enz.

en er zijn ook genoeg huizen waar gewoon de huisbaas bepaalt wie hij er in wilt hebben, dus geen ssh/hospiteren gedoe, en die huisbazen vinden zo'n rustige jongen die geen vlieg kwaad doet meestal wel okay, dus ga gewoon op zoek naar een kamer op de bekende kamerwebsites!
is natuurlijk nog steeds lastig maar 10x per dag er dezelfde mail uitknallen kost je mss 20 minuten.
Goede post.

Like I said .. Het komt allemaal meer door TS' onwil om actie te ondernemen, dan door het ontbreken van mogelijkheden.

Nu we toch bezig zijn kunnen we het daar ook wel over hebben ... de onderliggende angst van TS om zich voor iets in te zetten waar sociale interactie bij komt kijken. TS, enig idee waar dat vandaan komt?
pi_155838474
Bibliotheek (van de onderwijsinstelling) of via (vrijwilligers)werk / stage in je interessegebied.

Moet je wel de ballen hebben om iets te (willen) ondernemen als je mensen ontmoet.
pi_155838480
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 11:27 schreef probeer het volgende:

[..]

Dit.

Overigens zijn dit wel vaak vrouwen die (zodra je ze beter leert kennen) juist waanzinnig boeiend zijn.
Je moet wel een beetje mazzel hebben want het feit dat ze wellicht minder vaak aan de man zijn, maakt nog niet dat ze jou dan (en hiermee doel ik meer op TS :P ) meteen sneller leuk zullen vinden :P
pi_155838523
quote:

Ik ben een jongen van 21 (bijna 22), zit op het hbo en woon in Oost-Nederland. In mijn vrije tijd ga ik naar de sportschool en verdiep me in allerlei soorten openbaar vervoer. Ik ben absoluut geen uitgaanstype en drink niet. De laatste tijd krijg ik heel weinig vrouwelijke aandacht. Van mijn klasgenoten moet ik het ook niet hebben. Ik ben namelijk iemand die serieus met school bezig is, op tijd komen en actief met de stof bezig zijn staan hoog in het vaandel. Dat wordt niet door iedereen gewaardeerd.

Het is algemeen bekend dat veel jongens meiden ontmoeten in de club of de kroeg, of via een studentenvereniging. Aangezien ik geen uitgaanstype bent is dat niet echt een optie. En verder is het daar een enorme vleeskleuring waar ik geen fan van ben. Verhuizen naar de stad ook niet aangezien ik het bij de SSHN (studentenhuisvesting) verprutst heb en ik niet wil hospiteren.

Mijn vraag is: waar vind je "saaie meiden", meiden die geen uitgaanstypes zijn en serieus met school bezig zijn? Alle tips zijn welkom.
Snap niet dat dit nog niet eerder genoemd is (of ik heb het gemist, kan ook :P ), maar een goeie optie voor dit is ook bijvoorbeeld internet (zelfs fok! is wat dat betreft wel een goeie optie)
pi_155838676
quote:
In mijn vrije tijd ga ik naar de sportschool en verdiep me in allerlei soorten openbaar vervoer.
Als je je verdiept in allerlei soorten openbaar vervoer lijkt het me enigszins hypocriet om meiden te betichten van saaiheid.
Conscience do cost.
pi_155839250
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 12:45 schreef Fokpop het volgende:

Zelde hier! Huur particulier (via een kennis, daar weer een kennis van) en deze bepaalt gewoon van wie hij erin wilt hebben.

Daarnaast zijn er 10000en manieren om aan een woning te komen (moet toegeven dat het met budget juist makkelijker of verdomd moeilijk kan worden). Maar je kan ook bijv. 300/400 bij een makelaar neerleggen welke iets voor je zoekt.

De saaie meisjes... vergis je daar niet teveel in. Er zijn hele lieve zachtaardige meisjes, maar ook gekken met een kronkel in hun kop welke heel onzeker overkomen, maar eenmaal vertrouwd dwangmatig zijn of gespleten persoonlijkheid. Dan ben je beter af met de spontane versie!

Zou niet zo'n onderscheid maken, maar aan jezelf werken om meer comfortabel te zijn in verschillende situaties, vanuit daar ga je ook relaxter naar een meisje zoeken als van "dat wil ik niet, dus zoek ook zo'n iemand welke zich daarvan afzondert (uitgaan).
pi_155839319
Ik ben namelijk iemand die serieus met school bezig is, op tijd komen en actief met de stof bezig zijn staan hoog in het vaandel. Dat wordt niet door iedereen gewaardeerd.

Waarschijnlijk doe je gewoon uit de hoogte.
pi_155839383
Mensen die niet elke donderdagavond ladderzat worden van shotjes bij de El Sombrero zijn niet per definitie saai. Veel mensen zouden deze mensen juist als 'normaal' bestempelen. Als er een stad is waar je als 'normale student ' aan je trekken kunt komen is het Nijmegen wel. Imho moetnje wel heel erg je best doen om in die stad geen groepje mensen te vinden waar je je bij aan kunt sluiten, zoveel variatie dat er is.
Ja doei.
pi_155839456
datingsite een optie?
pi_155839635
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 13:42 schreef motorbloempje het volgende:
Mensen die niet elke donderdagavond ladderzat worden van shotjes bij de El Sombrero zijn niet per definitie saai. Veel mensen zouden deze mensen juist als 'normaal' bestempelen. Als er een stad is waar je als 'normale student ' aan je trekken kunt komen is het Nijmegen wel. Imho moetnje wel heel erg je best doen om in die stad geen groepje mensen te vinden waar je je bij aan kunt sluiten, zoveel variatie dat er is.
Dit dus.

Daarbij sluit het een het ander niet uit. Je kunt best een avondje flink doorzakken en in general een feestbeest zijn, maar toch je studie serieus nemen en daar ook resultaten boeken.
  zaterdag 5 september 2015 @ 13:57:39 #43
405562 Erno-BE
pi_155839676
Nee kijk, er zit een jongen bij mij in de klas die stelselmatig te laat komt, in de les veel zit te kletsen, geen negatief BSA heeft gekregen terwijl hij propedeuse-vakken heeft open staan (terwijl hij in september 2013 begonnen was, terwijl op de HAN geldt: geen p in 2 jaar een negatief BSA), rookt, altijd energy-drank drinkt, met de auto naar school komt en hij is erg populair bij mijn vrouwelijke klasgenoten.
Dit maakt mij onzeker omdat ik precies het tegenovergestelde ben, kom altijd op tijd, probeer lessen voor te bereiden, kom met de trein naar school. En verder een vrij saai persoon ben en niet interessant genoeg ben. Daarom vraag ik hier waar je meiden vindt die wel aardig op mij lijken zodat daar wel een match mee is. Want met mijn vrouwelijke klasgenoten is er geen match.
Rossíya, Rossíya -
Podnimáem Rossí známya!
pi_155839702
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 13:57 schreef Erno-BE het volgende:
Nee kijk, er zit een jongen bij mij in de klas die stelselmatig te laat komt, in de les veel zit te kletsen, geen negatief BSA heeft gekregen terwijl hij propedeuse-vakken heeft open staan (terwijl hij in september 2013 begonnen was, terwijl op de HAN geldt: geen p in 2 jaar een negatief BSA), rookt, altijd energy-drank drinkt, met de auto naar school komt en hij is erg populair bij mijn vrouwelijke klasgenoten.
Dit maakt mij onzeker omdat ik precies het tegenovergestelde ben, kom altijd op tijd, probeer lessen voor te bereiden, kom met de trein naar school. En verder een vrij saai persoon ben en niet interessant genoeg ben. Daarom vraag ik hier waar je meiden vindt die wel aardig op mij lijken zodat daar wel een match mee is. Want met mijn vrouwelijke klasgenoten is er geen match.
Wat ik wil zeggen is: ook deze meiden kun je gewoon in de kroeg tegenkomen.
pi_155839741
Je moet gewoon kappen met zo'n zielige slachtoffer rol waarbij je in vergelijking met anderen die personen naar beneden praat door vrij jaloers te klinken op dingen die hij wel krijgt/heeft. Dat is zeer onaantrekkelijk.
Ja doei.
pi_155839770
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 14:02 schreef motorbloempje het volgende:
Je moet gewoon kappen met zo'n zielige slachtoffer rol waarbij je in vergelijking met anderen die personen naar beneden praat door vrij jaloers te klinken op dingen die hij wel krijgt/heeft. Dat is zeer onaantrekkelijk.
Dat ook inderdaad. Regel 1: geen zelfvertrouwen? Geen dames!
  zaterdag 5 september 2015 @ 14:03:24 #47
405562 Erno-BE
pi_155839775
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 14:02 schreef motorbloempje het volgende:
Ja klopt, ik ben erg onzeker over mezelf en bang voor de toekomst (dat ik later niet aan een baan kan komen bijvoorbeeld)
Rossíya, Rossíya -
Podnimáem Rossí známya!
pi_155839829
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 13:57 schreef Erno-BE het volgende:
Misschien omdat al die eigenschappen weinig met aantrekking te maken hebben. Hij krijgt geen bitches -omdat- hij altijd te laat komt, hij krijgt bitches -ondanks- dat hij te laat komt.

Verder zijn er geloof ik genoeg meisjes op zoek naar een houten klaas hoor.
Conscience do cost.
pi_155845249
Bibliotheek. Het bos.

Nee, maar eigenlijk overal. Alleen minder snel in een kroeg waarschijnlijk.
  zaterdag 5 september 2015 @ 18:23:03 #50
365231 Fera
Fire & Blood
pi_155845822
Je kan ook op het internet gaan zoeken. Op fora zoals FOK! Serieus. Daar vind je vaak wel meiden die wat anders in het leven staan als de types die jij zo 'veracht'. Meiden die niet zoveel uitgaan. Logischerwijs besteden die dus meer tijd op het internet. Zou je denken.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_155847255
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 14:03 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Dat ook inderdaad. Regel 1: geen zelfvertrouwen? Geen dames!
Want?
  zaterdag 5 september 2015 @ 20:17:33 #52
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_155848754
Geen cursisten die je willen? Overigens is de bibliotheek een goede kweekvijver, veel stille types die je kunt aanspreken.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zaterdag 5 september 2015 @ 20:36:44 #53
405562 Erno-BE
pi_155849285
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 september 2015 20:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Geen cursisten die je willen? Overigens is de bibliotheek een goede kweekvijver, veel stille types die je kunt aanspreken.
Ik zou aankomende week even kijken in de lokale dorpsbiliotheek
Rossíya, Rossíya -
Podnimáem Rossí známya!
pi_155849523
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 20:36 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Ik zou aankomende week even kijken in de lokale dorpsbiliotheek
Daar zijn vast bejaarden te vinden. Snap niet hoe mensen erbij komen dat er daar wel stille meisjes zijn die erop zitten te wachten dat jij ze aanspreekt.
  zaterdag 5 september 2015 @ 21:14:58 #55
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_155850521
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 19:22 schreef syndroom het volgende:

[..]

Want?
Vrouwen vallen op zelfvertrouwen, als je dit niet begrijpt dan zul je het ook nooit begrijpen en ook nooit aan een (mooie) vrouwe komen!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_155850647
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 20:43 schreef Rucola het volgende:

[..]

Daar zijn vast bejaarden te vinden. Snap niet hoe mensen erbij komen dat er daar wel stille meisjes zijn die erop zitten te wachten dat jij ze aanspreekt.
Sowieso gaan veel mensen niet naar de bib om versierd te worden
pi_155850816
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 20:43 schreef Rucola het volgende:

[..]

Bieb van/bij hbo/uni zit vol jonge mensen. En die pauzeren of soggen ook wel eens. O+
Professioneel gifmenger.
  zaterdag 5 september 2015 @ 21:27:18 #58
405562 Erno-BE
pi_155850899
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 21:19 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Sowieso gaan veel mensen niet naar de bib om versierd te worden
Denk ook niet dat je in het leercentrum van de HAN aan de Kapittelweg een meid aan de haak kan slaan, maar sommigen noemen de bibliotheek als serieuze optie, alleen weet ik niet waar de bibliotheek zich in Nijmegen bevindt?
Rossíya, Rossíya -
Podnimáem Rossí známya!
pi_155851023
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 21:27 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Denk ook niet dat je in het leercentrum van de HAN aan de Kapittelweg een meid aan de haak kan slaan, maar sommigen noemen de bibliotheek als serieuze optie, alleen weet ik niet waar de bibliotheek zich in Nijmegen bevindt?
Google is je beste vriend.
Ik zou wel zoeken naar de bieb nabij een onderwijsinstelling. :+
Professioneel gifmenger.
  zaterdag 5 september 2015 @ 21:30:42 #60
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_155851029
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 21:14 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Vrouwen vallen op zelfvertrouwen, als je dit niet begrijpt dan zul je het ook nooit begrijpen en ook nooit aan een (mooie) vrouwe komen!
Dit dus. Op een of andere manier kunnen mensen 'ruiken' dat je niet zeker van jezelf bent. Deze TS kan beter aan zijn zelfvertrouwen werken.
  zaterdag 5 september 2015 @ 21:32:43 #61
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_155851096
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 21:30 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Dit dus. Op een of andere manier kunnen mensen 'ruiken' dat je niet zeker van jezelf bent. Deze TS kan beter aan zijn zelfvertrouwen werken.
Als je jezelf er een beetje op trainend om te begrijpen wat voor uitstraling iemand heeft, kun je daadwerkelijk bewust zien dat iemand zelfverzekerd is. Vrouwen hebben hier een natuurlijke radar voor, al moet de man in kwestie ook wel met enig zelfvertrouwen het gesprek aangaan en/of zijn acties uitvoeren.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  zaterdag 5 september 2015 @ 21:34:00 #62
405562 Erno-BE
pi_155851141
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 21:30 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Google is je beste vriend.
Ik zou wel zoeken naar de bieb nabij een onderwijsinstelling. :+
Bibliotheek Gelderland Zuid, Mariënburg 29 (centrum)

Andere twee zaten in Hatert en Neerbosch, niet echt bij een onderwijsinstelling
Rossíya, Rossíya -
Podnimáem Rossí známya!
  zaterdag 5 september 2015 @ 21:35:53 #63
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_155851209
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 21:30 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Wat een waardeloos inhoudsloos advies weer. "gewoon aan je zelfvertrouwen werken". lol.
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_155851225
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 21:24 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Bieb van/bij hbo/uni zit vol jonge mensen. En die pauzeren of soggen ook wel eens. O+
Ja, maar de dorpsbibliotheek niet. En ik snap echt niet dat je bewust naar een bibliotheek gaat om te hosselen. Triest vind ik dat. Ook zo gek om dan maar naar een hbo bieb of ub te gaan en dan te denken dat er daar alleen maar stille meisjes zijn. WTf gast, zoveel studenten zitten daar, vooral tijdens tentamenperiodes. Daar zitten ook genoeg yolo-gangers tussen.
pi_155851320
-

[ Bericht 99% gewijzigd door Rucola op 05-09-2015 21:39:25 ]
pi_155851354
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 21:36 schreef Rucola het volgende:

[..]

Ja, maar de dorpsbibliotheek niet. En ik snap echt niet dat je bewust naar een bibliotheek gaat om te hosselen. Triest vind ik dat.
Ik vind het triest dat mensen zich volgieten in de kroeg. Maar als zij daar lol in hebben, moeten ze dat vooral doen. Ik ga ze niet tegenhouden of zelfs maar becommentarieren.
Professioneel gifmenger.
pi_155851390
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 21:39 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Ik vind het triest dat mensen zich volgieten in de kroeg. Maar als zij daar lol in hebben, moeten ze dat vooral doen. Ik ga ze niet tegenhouden of zelfs maar becommentarieren.
Maar als je gezond verstand hebt dan ga je toch niet naar een bibliotheek!!!! om stille meisjes te ontmoeten. Want er zitten alleen stille meisjes in een bieb die niet naar de kroeg gaan :')..

Ga dan op een datingsite ofzo :')
  zaterdag 5 september 2015 @ 21:44:54 #68
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_155851521
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 21:35 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Wat een waardeloos inhoudsloos advies weer. "gewoon aan je zelfvertrouwen werken". lol.
Ik denk niet dat jij het beter kan. :')
  zaterdag 5 september 2015 @ 21:45:41 #69
431144 Teydelyk
pi_155851561
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 21:44 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat jij het beter kan. :')
:')
pi_155852180
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 september 2015 12:38 schreef Angel-Joy het volgende:
Waarom wil je perse een saai meisje? Dat jij uitgaan niet leuk vindt is begrijpelijk, maar als zij het af en toe leuk vindt, maar tegelijkertijd wel serieus bezig is met school en het goed kan vinden met jou, zie ik geen probleem
Omdat dat "saaie" meisje beter bij hem zou passen?
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_155852239
Tijdens uitgaan ontmoet je niet per definitie meiden hoor. Het gehalte jongens is meestal veel hoger in de grote clubs, en de meeste jongens (en meiden) hebben toch geen ballen om wat uit te halen met de ander.

Althans, mijn ervaring als ik met vrienden op stap ben ;)
pi_155852304
Saaie meiden vind je toch vooral op FOK! ?

Soms doen ze alsof ze een leven hebben, maar Facebook staat vooral vol katten
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_155852573
Kan je niet gewoon een datings site of app proberen, ik weet niet of dat al gezegd is maar als je een vriendin zou willen dan moet je daar wel op zoek naar gaan, het komt echt niet zomaar aanwaaien zoals sommige beweren.
"Because we’re FRIENDS! There is no need for another reason" - Bon Kurei (Bon Clay)
  zaterdag 5 september 2015 @ 22:14:59 #74
405562 Erno-BE
pi_155852653
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 22:13 schreef nintjedeboz het volgende:
Kan je niet gewoon een datings site of app proberen, ik weet niet of dat al gezegd is maar als je een vriendin zou willen dan moet je daar wel op zoek naar gaan, het komt echt niet zomaar aanwaaien zoals sommige beweren.
Tinder is niet leuk omdat het puur een vleeskleuring is, en je moeilijk kan beoordelen op enkele foto's
Rossíya, Rossíya -
Podnimáem Rossí známya!
pi_155852887
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 22:14 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Tinder is niet leuk omdat het puur een vleeskleuring is, en je moeilijk kan beoordelen op enkele foto's
Ik gebruik zelf ook geen Tinder, ik vind het verschrikkelijk.
"Because we’re FRIENDS! There is no need for another reason" - Bon Kurei (Bon Clay)
pi_155852968
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 22:13 schreef nintjedeboz het volgende:
Tinder en dergelijke werkt niet. Meiden zitten er alleen op voor likes.
pi_155853078
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 22:22 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

Op Tinder misschien wel maar op een datingsite lijkt het me dat je daar wel zit omdat je iemand wilt leren kennen.. zijn Nederlandse meiden dan echt zo moeilijk? ...
pi_155853695
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 22:22 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

Na 50 likes is die lol er ook wel van af hoor.
pi_155853899
Waar ben je eigenlijk naar op zoek? Wil je gewoon een paar leuke dates, wil je gewoon de sex of wil je echt een partner vinden waar je mee wilt samenwonen en eventueel later ook kinderen mee wilt krijgen?
pi_155856694
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 22:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Na 50 likes is die lol er ook wel van af hoor.
Haha ja klopt maar dan gaan zij gewoon weg van de app.
  zondag 6 september 2015 @ 00:25:48 #81
431144 Teydelyk
pi_155856836
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 22:04 schreef PausNicolaas het volgende:
Tijdens uitgaan ontmoet je niet per definitie meiden hoor. Het gehalte jongens is meestal veel hoger in de grote clubs, en de meeste jongens (en meiden) hebben toch geen ballen om wat uit te halen met de ander.

verschilt per stad en per avond. Vrijdag/zaterdag = sausagefest.
pi_155857367
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 22:44 schreef nintjedeboz het volgende:
Waar ben je eigenlijk naar op zoek? Wil je gewoon een paar leuke dates, wil je gewoon de sex of wil je echt een partner vinden waar je mee wilt samenwonen en eventueel later ook kinderen mee wilt krijgen?
Uit eerdere berichten in andere topics bleek dat hij een carričre tijger zoekt die niet wilt trouwen en geen kinderen wilt krijgen.
pi_155859568
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 00:47 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Uit eerdere berichten in andere topics bleek dat hij een carričre tijger zoekt die niet wilt trouwen en geen kinderen wilt krijgen.
Dat is nogal een pakket inderdaad.

Mijn bedoeling was trouwens geenszins dat TS naar de genoemde locaties zou gaan om te scoren, maar dat hij eens met een andere bril naar de vrouwen op die locaties kijkt en bedenkt of er iemand tussen zit met wie hij het kan vinden.

Qua internet: is Paiq nog wat? Eerst kletsen obv profielmatch, dan een foto.
pi_155859692
Gast, kijk hoe pessimistisch je over alles bent. Ga gewoon even jezelf een baas voelen en spreek gewoon zo'n meisje aan. En het smoesje dat je druk met school bezig bent en je daarom niet wordt gemogen is ook bullshit. Plus daar komt nog bij dat je HBO doet dus zo druk ben je daar ook weer niet mee bezig.
pi_155860089
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 22:04 schreef PausNicolaas het volgende:

Mwah, hij zit in Nijmegen. Daar kom je zeker meer vrouwen dan mannen tegen op stap (doordeweeks that is).
  zondag 6 september 2015 @ 10:08:36 #86
405562 Erno-BE
pi_155860367
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 09:42 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Mwah, hij zit in Nijmegen. Daar kom je zeker meer vrouwen dan mannen tegen op stap (doordeweeks that is).
Ben nooit uitgeweest in Nijmegen en ik ga voor 2017 ook niet uit in Nijmegen
Rossíya, Rossíya -
Podnimáem Rossí známya!
pi_155860523
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 10:08 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor een rare reden. Wat brengt zo'n zelf-opgelegde regel je?
pi_155884467
Hij zegt een vriendin te willen, maar ik vind hem nog te jong hiervoor. Hij vergelijkt zichzelf steeds met anderen, in dit geval zijn klasgenoten die wat aandacht kan krijgen van meiden. Het komt eerder over als competitiedrang en een gevoel van geen rechtvaardigheid dat hij zegt een vriendin te willen. Momenteel vindt hij niemand leuk en hij is niet verliefd. Wie en waarom zou je dan moeten willen?! Opzettelijk zoeken lijkt wel erg overdreven voor zijn leeftijd. Als je het zo graag wil, maak je jezelf bovendien extra kwetsbaar.

Zo speciaal is een vriendin/vriend ook weer niet. Het is gewoon een hele goede vriend die veel tijd met je kan doorbrengen, extra dingen samen met je doet en al je lagen begrijpt.

Misschien kan hij in zijn vrije tijd wat (meer) geld te verdienen, zichzelf verder ontwikkelen en (meer) leren te ontspannen. Alles op z'n tijd.
pi_155885033
Je wil een saaie meid want je vind jezelf een saaie lul. Leg mij nou eens uit waarom een willekeurige meid een saaie lul zou willen?

Accepteer jezelf eerst eens zoals je bent, en kijk dan eens wat de punten zijn waarop een ander jou zou kunnen aanvullen en waarop jullie juist zouden moeten matchen. Ga naar buiten, iets doen. Een wandeltocht, een meeting, spellenmiddag in de kroeg (waar je heus ook je colaatje krijgt) of een jogasessie in het park voor mijn part. Oh, en groei een paar.
Klinkt makkelijk, is het niet. Ik kan het weten, ik had min of meer dezelfde hobbels te overwinnen. Het duurde tot bijna mijn 28e verjaardag, maar alles kwam goed. En nee, ze is zeker niet saai.

Bottomline line: als je niet bereid bent dingen te veranderen, verandert er ook niks.
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_155887614
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 10:48 schreef BredeBroeder het volgende:
Vond m'n ex op school, zat bij dr in de klas en was een zeer rustig meisje, totaal niet van het helemaal lam zuipen en trashy gedoe maar gewoon een meisje met zelfwaarde, meestal zijn het de ietwat verlegen meisjes, alleen dan niet de gene die er als hoertjes bijlopen..
Ex? Toch niet Brenda? :o
  maandag 7 september 2015 @ 01:25:18 #91
406136 Le_Professeur
Arsčne Charles Ernest Wenger.
pi_155887649
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 september 2015 12:38 schreef Angel-Joy het volgende:
Waarom wil je perse een saai meisje? Dat jij uitgaan niet leuk vindt is begrijpelijk, maar als zij het af en toe leuk vindt, maar tegelijkertijd wel serieus bezig is met school en het goed kan vinden met jou , zie ik geen probleem
hahaha
pi_155887686
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 01:25 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

hahaha
:')
  maandag 7 september 2015 @ 01:32:07 #93
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_155887736
Blijkbaar heb je geen hoge dunk van meisjes. Je wil een saaie, omdat ze zelf net zo saai zijn als jij, en daardoor de lat lager leggen? Goede basis voor een relatie.

Jij komt er wel. ^O^
Helemaal super.
pi_155889120
Snap wel wat je bedoeld hoor.
Ik voelde me ook nooit thuis in de clubs etc omdat daar de "popi boys" uithangen. Rokend, aan de sos, sportschooltypes etc maar die wel met chickies er vandoor gingen.

Als je dat zelf niet leuk vind ga je aan jezelf twijfelen of je niet saai bent. Maar laat dat lekker gaan. Die gasten hebben meestal ook niet de meest steady relaties en daar ben jij denk ik juist wel naar op zoek toch? Die zoektocht duurt gewoon wat langer en soms moet je er wat meer open voor staan.

Bij de supermarkt zitten zat meisjes achter de kassa die misschien ook nog op zoek zijn en niet van de losse levensstijl zijn. Lach eens naar ze en zeg eens hoi ipv af te rekenen en weg te lopen. Misschien komt er een gesprekje uit en zo verder. Om maar een voorbeeld te noemen. Cijfer jezelf niet weg maar sta er voor open. Komt vast goed!
Hard work never killed anybody, but why take a chance?
pi_155889157
ik denk niet dat een hoi volstaat om een volle kar boodschappen mee naar huis te mogen nemen :D
Ja doei.
pi_155889165
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 08:52 schreef motorbloempje het volgende:
ik denk niet dat een hoi volstaat om een volle kar boodschappen mee naar huis te mogen nemen :D
Misschien wel als ze je ECHT leuk vind ;)
pi_155889185
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 10:08 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Wat is dit voor iets raars?
pi_155889212
Ik vond dit juist raar.. ook omdat bij hobbies in z'n profiel Openbaar Vervoer staat.
quote:
en verdiep me in allerlei soorten openbaar vervoer.
pi_155889243
Treinen en bussen spotten, dat soort ongein.
Ja doei.
pi_155889306
Ah.. net als vliegtuigen spotten? Wist niet dat dat ook voor het OV gebruikelijk was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')