Ik zit in het tweede jaar dus voor sjaarscomplexen kom ik niet meer in aanmerking, voor overige complexen moet je vijf jaar voor ingeschreven staan, iets wat ik met 1 jaar inschrijftijd nooit gaat halen voor het einde van de opleiding.quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mag ik weten hoe je het verprutst hebt bij de SSH?
Wist niet dat ze zo strikt zijn op sjaarshuizen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:51 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik zit in het tweede jaar dus voor sjaarscomplexen kom ik niet meer in aanmerking, voor overige complexen moet je vijf jaar voor ingeschreven staan, iets wat ik met 1 jaar inschrijftijd nooit gaat halen voor het einde van de opleiding.
Ben sociaal minder vaardig dus kom die hospiteerrondes toch niet door, en verder zijn er in veel huizen drank en drugs te vinden en dus niet echt mijn sfeer.quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wist niet dat ze zo strikt zijn op sjaarshuizen.
Toch hospiteren: er wordt regelmatig gedate onder huisgenoten.
En een kamer bij een hospita?quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:57 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ben sociaal minder vaardig dus kom die hospiteerrondes toch niet door, en verder zijn er in veel huizen drank en drugs te vinden en dus niet echt mijn sfeer.
Niet zo vooringenomen, er zijn zat minder studentikoze huizen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:57 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ben sociaal minder vaardig dus kom die hospiteerrondes toch niet door, en verder zijn er in veel huizen drank en drugs te vinden en dus niet echt mijn sfeer.
Het is qua reistijd wel te doen, dus zo groot is de noodzaak nietquote:
Dat is niet waar. En, als was het zo, dan is de kans heel klein dat er iets serieus uit vloeit.quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:44 schreef Erno-BE het volgende:
Het is algemeen bekend dat veel jongens meiden ontmoeten in de club of de kroeg,
Dit klopt dan weer wel. Je hebt ook de wat saaiere studentenverenigingen die ook saaiere activiteiten heeft, zoals bordspelavonden.quote:of via een studentenvereniging.
De grijze muisjes waarvan je na een (half) jaar nog steeds hun naam niet weet. Deels omdat je ze altijd door elkaar haalt omdat ze zo inwisselbaar lijken, deels omdat ze nooit praten.quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:01 schreef Rucola het volgende:
Gewoon die meisjes herken je vaak wel.
Misschien heeft Socios nog een zus?quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:44 schreef Erno-BE het volgende:
Dit is een serieus topic dus niet flamen of sluiten svp.
In mijn vrije tijd verdiep me in allerlei soorten openbaar vervoer.
Zijn zus zou zeker ook een Audi-liefhebster zijnquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:54 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Misschien heeft Socios nog een zus?
Ik had het niet beter kunnen verwoordenquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:27 schreef probeer het volgende:
[..]
De grijze muisjes waarvan je na een (half) jaar nog steeds hun naam niet weet. Deels omdat je ze altijd door elkaar haalt omdat ze zo inwisselbaar lijken, deels omdat ze nooit praten.
Maarja, dan zal TS dus wel het initiatief moeten tonen. Dat gaat niet vanuit dat type meisje komen.
Zeg je nou dat je een treinspotter bent? tip: zeg dat niet tegen zo'n meisjequote:Op zaterdag 5 september 2015 10:44 schreef Erno-BE het volgende:
In mijn vrije tijd ga ik naar de sportschool en verdiep me in allerlei soorten openbaar vervoer.
Goede post.quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:45 schreef Fokpop het volgende:
Iig, er zijn meer dan genoeg studentenclubjes die niet zuipen als primaire bezigheid hebben maar iets anders doen zoals debatten, politiek, studentenpolitiek, milieu, een goed doel, sport, cv building, studie, stages, geloof enz.
en er zijn ook genoeg huizen waar gewoon de huisbaas bepaalt wie hij er in wilt hebben, dus geen ssh/hospiteren gedoe, en die huisbazen vinden zo'n rustige jongen die geen vlieg kwaad doet meestal wel okay, dus ga gewoon op zoek naar een kamer op de bekende kamerwebsites!
is natuurlijk nog steeds lastig maar 10x per dag er dezelfde mail uitknallen kost je mss 20 minuten.
Dit.quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:27 schreef probeer het volgende:
[..]
De grijze muisjes waarvan je na een (half) jaar nog steeds hun naam niet weet. Deels omdat je ze altijd door elkaar haalt omdat ze zo inwisselbaar lijken, deels omdat ze nooit praten.
Maarja, dan zal TS dus wel het initiatief moeten tonen. Dat gaat niet vanuit dat type meisje komen.
Snap niet dat dit nog niet eerder genoemd is (of ik heb het gemist, kan ookquote:Op zaterdag 5 september 2015 10:44 schreef Erno-BE het volgende:
Dit is een serieus topic dus niet flamen of sluiten svp.
Ik ben een jongen van 21 (bijna 22), zit op het hbo en woon in Oost-Nederland. In mijn vrije tijd ga ik naar de sportschool en verdiep me in allerlei soorten openbaar vervoer. Ik ben absoluut geen uitgaanstype en drink niet. De laatste tijd krijg ik heel weinig vrouwelijke aandacht. Van mijn klasgenoten moet ik het ook niet hebben. Ik ben namelijk iemand die serieus met school bezig is, op tijd komen en actief met de stof bezig zijn staan hoog in het vaandel. Dat wordt niet door iedereen gewaardeerd.
Het is algemeen bekend dat veel jongens meiden ontmoeten in de club of de kroeg, of via een studentenvereniging. Aangezien ik geen uitgaanstype bent is dat niet echt een optie. En verder is het daar een enorme vleeskleuring waar ik geen fan van ben. Verhuizen naar de stad ook niet aangezien ik het bij de SSHN (studentenhuisvesting) verprutst heb en ik niet wil hospiteren.
Mijn vraag is: waar vind je "saaie meiden", meiden die geen uitgaanstypes zijn en serieus met school bezig zijn? Alle tips zijn welkom.
Als je je verdiept in allerlei soorten openbaar vervoer lijkt het me enigszins hypocriet om meiden te betichten van saaiheid.quote:In mijn vrije tijd ga ik naar de sportschool en verdiep me in allerlei soorten openbaar vervoer.
Zelde hier! Huur particulier (via een kennis, daar weer een kennis van) en deze bepaalt gewoon van wie hij erin wilt hebben.quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:45 schreef Fokpop het volgende:
Iig, er zijn meer dan genoeg studentenclubjes die niet zuipen als primaire bezigheid hebben maar iets anders doen zoals debatten, politiek, studentenpolitiek, milieu, een goed doel, sport, cv building, studie, stages, geloof enz.
en er zijn ook genoeg huizen waar gewoon de huisbaas bepaalt wie hij er in wilt hebben, dus geen ssh/hospiteren gedoe, en die huisbazen vinden zo'n rustige jongen die geen vlieg kwaad doet meestal wel okay, dus ga gewoon op zoek naar een kamer op de bekende kamerwebsites!
is natuurlijk nog steeds lastig maar 10x per dag er dezelfde mail uitknallen kost je mss 20 minuten.
Dit dus.quote:Op zaterdag 5 september 2015 13:42 schreef motorbloempje het volgende:
Mensen die niet elke donderdagavond ladderzat worden van shotjes bij de El Sombrero zijn niet per definitie saai. Veel mensen zouden deze mensen juist als 'normaal' bestempelen. Als er een stad is waar je als 'normale student ' aan je trekken kunt komen is het Nijmegen wel. Imho moetnje wel heel erg je best doen om in die stad geen groepje mensen te vinden waar je je bij aan kunt sluiten, zoveel variatie dat er is.
Wat ik wil zeggen is: ook deze meiden kun je gewoon in de kroeg tegenkomen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 13:57 schreef Erno-BE het volgende:
Nee kijk, er zit een jongen bij mij in de klas die stelselmatig te laat komt, in de les veel zit te kletsen, geen negatief BSA heeft gekregen terwijl hij propedeuse-vakken heeft open staan (terwijl hij in september 2013 begonnen was, terwijl op de HAN geldt: geen p in 2 jaar een negatief BSA), rookt, altijd energy-drank drinkt, met de auto naar school komt en hij is erg populair bij mijn vrouwelijke klasgenoten.
Dit maakt mij onzeker omdat ik precies het tegenovergestelde ben, kom altijd op tijd, probeer lessen voor te bereiden, kom met de trein naar school. En verder een vrij saai persoon ben en niet interessant genoeg ben. Daarom vraag ik hier waar je meiden vindt die wel aardig op mij lijken zodat daar wel een match mee is. Want met mijn vrouwelijke klasgenoten is er geen match.
Dat ook inderdaad. Regel 1: geen zelfvertrouwen? Geen dames!quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:02 schreef motorbloempje het volgende:
Je moet gewoon kappen met zo'n zielige slachtoffer rol waarbij je in vergelijking met anderen die personen naar beneden praat door vrij jaloers te klinken op dingen die hij wel krijgt/heeft. Dat is zeer onaantrekkelijk.
Ja klopt, ik ben erg onzeker over mezelf en bang voor de toekomst (dat ik later niet aan een baan kan komen bijvoorbeeld)quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:02 schreef motorbloempje het volgende:
Je moet gewoon kappen met zo'n zielige slachtoffer rol waarbij je in vergelijking met anderen die personen naar beneden praat door vrij jaloers te klinken op dingen die hij wel krijgt/heeft. Dat is zeer onaantrekkelijk.
Misschien omdat al die eigenschappen weinig met aantrekking te maken hebben. Hij krijgt geen bitches -omdat- hij altijd te laat komt, hij krijgt bitches -ondanks- dat hij te laat komt.quote:Op zaterdag 5 september 2015 13:57 schreef Erno-BE het volgende:
Nee kijk, er zit een jongen bij mij in de klas die stelselmatig te laat komt, in de les veel zit te kletsen, geen negatief BSA heeft gekregen terwijl hij propedeuse-vakken heeft open staan (terwijl hij in september 2013 begonnen was, terwijl op de HAN geldt: geen p in 2 jaar een negatief BSA), rookt, altijd energy-drank drinkt, met de auto naar school komt en hij is erg populair bij mijn vrouwelijke klasgenoten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |