abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 september 2015 @ 10:44:01 #1
405562 Erno-BE
Make the U.S.S.R. Great Again!
pi_155835827
Dit is een serieus topic dus niet flamen of sluiten svp.

Ik ben een jongen van 21 (bijna 22), zit op het hbo en woon in Oost-Nederland. In mijn vrije tijd ga ik naar de sportschool en verdiep me in allerlei soorten openbaar vervoer. Ik ben absoluut geen uitgaanstype en drink niet. De laatste tijd krijg ik heel weinig vrouwelijke aandacht. Van mijn klasgenoten moet ik het ook niet hebben. Ik ben namelijk iemand die serieus met school bezig is, op tijd komen en actief met de stof bezig zijn staan hoog in het vaandel. Dat wordt niet door iedereen gewaardeerd.

Het is algemeen bekend dat veel jongens meiden ontmoeten in de club of de kroeg, of via een studentenvereniging. Aangezien ik geen uitgaanstype bent is dat niet echt een optie. En verder is het daar een enorme vleeskleuring waar ik geen fan van ben. Verhuizen naar de stad ook niet aangezien ik het bij de SSHN (studentenhuisvesting) verprutst heb en ik niet wil hospiteren.

Mijn vraag is: waar vind je "saaie meiden", meiden die geen uitgaanstypes zijn en serieus met school bezig zijn? Alle tips zijn welkom.

[ Bericht 3% gewijzigd door Erno-BE op 05-09-2015 10:55:26 ]
Rossíya, Rossíya -
V étom slóve ogón' i síla,
V étom slóve pobédy plámya!
Podnimáem Rossí známya!
pi_155835844
In de kerk.
Niet Fokken met mij.
  zaterdag 5 september 2015 @ 10:47:43 #3
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_155835880
Op school of in een studieclubje
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
pi_155835886
In de bibliotheek, in de supermarkt, bij de korfbalvereniging, bij hun favoriete lo-fi artiest, op de braderie.... Je kunt het zo gek niet bedenken.

Mag ik weten hoe je het verprutst hebt bij de SSH?

Edit: je kan ook je kleding kopen bij degelijke winkels en dan om advies vragen aan een meisje.
pi_155835900
Vond m'n ex op school, zat bij dr in de klas en was een zeer rustig meisje, totaal niet van het helemaal lam zuipen en trashy gedoe maar gewoon een meisje met zelfwaarde, meestal zijn het de ietwat verlegen meisjes, alleen dan niet de gene die er als hoertjes bijlopen..
  zaterdag 5 september 2015 @ 10:51:17 #6
405562 Erno-BE
pi_155835948
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 10:48 schreef MevrouwPuff het volgende:

Mag ik weten hoe je het verprutst hebt bij de SSH?
Ik zit in het tweede jaar dus voor sjaarscomplexen kom ik niet meer in aanmerking, voor overige complexen moet je vijf jaar voor ingeschreven staan, iets wat ik met 1 jaar inschrijftijd nooit gaat halen voor het einde van de opleiding.
Rossíya, Rossíya -
Podnimáem Rossí známya!
pi_155835995
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 10:51 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Ik zit in het tweede jaar dus voor sjaarscomplexen kom ik niet meer in aanmerking, voor overige complexen moet je vijf jaar voor ingeschreven staan, iets wat ik met 1 jaar inschrijftijd nooit gaat halen voor het einde van de opleiding.
Wist niet dat ze zo strikt zijn op sjaarshuizen.
Toch hospiteren: er wordt regelmatig gedate onder huisgenoten.
  zaterdag 5 september 2015 @ 10:55:23 #8
416020 K44S
The bearded man
pi_155836009
Single daten.

E voila
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_155836020
In de bus, tram, trein?
  zaterdag 5 september 2015 @ 10:57:31 #10
405562 Erno-BE
pi_155836041
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 10:54 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Wist niet dat ze zo strikt zijn op sjaarshuizen.
Toch hospiteren: er wordt regelmatig gedate onder huisgenoten.
Ben sociaal minder vaardig dus kom die hospiteerrondes toch niet door, en verder zijn er in veel huizen drank en drugs te vinden en dus niet echt mijn sfeer.
Rossíya, Rossíya -
Podnimáem Rossí známya!
pi_155836054
Volg een cursus (schilderen, stijldansen, whaterver) of ga vrijwilligerswerk doen.
Professioneel gifmenger.
pi_155836062
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 10:57 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Ben sociaal minder vaardig dus kom die hospiteerrondes toch niet door, en verder zijn er in veel huizen drank en drugs te vinden en dus niet echt mijn sfeer.
En een kamer bij een hospita?
Professioneel gifmenger.
pi_155836082
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 10:57 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Niet zo vooringenomen, er zijn zat minder studentikoze huizen.
pi_155836106
Gewoon die meisjes herken je vaak wel.
  zaterdag 5 september 2015 @ 11:01:51 #15
405562 Erno-BE
pi_155836112
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 10:58 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

En een kamer bij een hospita?
Het is qua reistijd wel te doen, dus zo groot is de noodzaak niet
Rossíya, Rossíya -
Podnimáem Rossí známya!
pi_155836133
Maar je woont nu nog thuis, toch?
pi_155836149
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 11:02 schreef DW457 het volgende:
Maar je woont nu nog thuis, toch?
Misschien wil hij dat nog even.
pi_155836172
Nee maar ik weet precies wat je bedoeld man, ik hou ook helemaal niet van drank. Soms gelegenheidsdrinker maar ik vind bier echt te ranzig gewoon maar ik drink omdat het anders raar is. Verder voel ik me ook weinig aangetrokken tot van die meiden die aan de wodka, shotjes en andere zooi zitten.
Liefst ook gewoon een meid die naturel is.

Maar die vind je inderdaad niet snel, in een disco of iets dergelijks zijn het inderdaad altijd van die bepaalde type meiden die daar komen. Leuk voor een keertje maar verder moet je er niets van hebben. Ze hebben het IQ van een baksteen en willen puur aandacht.
Niet Fokken met mij.
pi_155836206
Concerten een optie?
pi_155836478
Voor sociale cohesie (in welke vorm dan ook) zal het toch een enorm stuk beter zijn om in Nijmegen zelf te gaan wonen. Veel meer vrijheid om met andere mensen om te gaan.

En volgens mij is de inschrijftijd voor bepaalde grote complexen (vossenveld?) toch een stuk kleiner. Daarbij is het, zelfs via kamernet en/of hospiteren, toch niet bijzonder lastig om een kamer te vinden. En stel dat je daarvoor 10x moet hospiteren .. wie weet leer je daar wel iemand kennen waarmee je een klik hebt, ongeacht of je die kamer krijgt.

Verder .. probeer eens wat van die hobby-clubjes via studentenclubjes en zulks. Gewoon, iets wat je wel interessant lijkt maar nog nooit geprobeerd hebt. Toneel, kunst, muziek, whatever. Nijmegen is een creatieve stad, dus daar hebben ze er genoeg van. Wellicht is er op je studie zelfs een studiegroep, waar studenten samen komen om de stof te leren / bespreken. En anders begin je zelf een studiegroep? Een lokaaltje is makkelijk te regelen (zeker met dat doel). Spread the word via de studievereniging, flyers en social media. Statistisch gezien is de kans enorm dat er genoeg studiebollen zijn die interesse hebben.

Je zegt dat je geen uitgaanstype bent, ok prima. Maar Nijmegen is ook geen uitgaansstad. Ja, je hebt die 10 dingen op een rij daar in de molenstraat, maar dat zijn meer kroegen / terrasjes (lees: gezellig met anderen zitten/praten) dan daadwerkelijk uitgaan (dansen en elkaar niet kunnen verstaan). En volgens mij is het inmiddels prima sociaal geaccepteerd wanneer je niet drinkt (zolang je er niet over praat/zeikt).

Samengevat ... Als je meer sociaal contact wil zal je er moeite voor moeten gaan doen. En daar lijkt het nu nog niet echt op.
"Pools are perfect for holding water"
pi_155836484
Vrouwelijke accountants hebben een niet werkende vagina. Dus daar moet je het idd niet van hebben.
pi_155836490
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 10:44 schreef Erno-BE het volgende:
Het is algemeen bekend dat veel jongens meiden ontmoeten in de club of de kroeg,
Dat is niet waar. En, als was het zo, dan is de kans heel klein dat er iets serieus uit vloeit.
quote:
of via een studentenvereniging.
Dit klopt dan weer wel. Je hebt ook de wat saaiere studentenverenigingen die ook saaiere activiteiten heeft, zoals bordspelavonden.

Je kunt ze ook gewoon op je eigen universiteit ontmoeten, of je via je vrienden bij andere studies.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_155836511
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 11:01 schreef Rucola het volgende:
Gewoon die meisjes herken je vaak wel.
De grijze muisjes waarvan je na een (half) jaar nog steeds hun naam niet weet. Deels omdat je ze altijd door elkaar haalt omdat ze zo inwisselbaar lijken, deels omdat ze nooit praten.

Maarja, dan zal TS dus wel het initiatief moeten tonen. Dat gaat niet vanuit dat type meisje komen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_155836787
Ga ergens als vrijwilliger aan de slag. Dan ontmoet je ze ook wel.
Ура для россии
pi_155837068
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 10:44 schreef Erno-BE het volgende:
Dit is een serieus topic dus niet flamen of sluiten svp.
In mijn vrije tijd verdiep me in allerlei soorten openbaar vervoer.

Misschien heeft Socios nog een zus?
5 Ferrari's op videoband!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')