Want?quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:03 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad. Regel 1: geen zelfvertrouwen? Geen dames!
Ik zou aankomende week even kijken in de lokale dorpsbiliotheekquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Geen cursisten die je willen? Overigens is de bibliotheek een goede kweekvijver, veel stille types die je kunt aanspreken.
Daar zijn vast bejaarden te vinden. Snap niet hoe mensen erbij komen dat er daar wel stille meisjes zijn die erop zitten te wachten dat jij ze aanspreekt.quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:36 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik zou aankomende week even kijken in de lokale dorpsbiliotheek
Vrouwen vallen op zelfvertrouwen, als je dit niet begrijpt dan zul je het ook nooit begrijpen en ook nooit aan een (mooie) vrouwe komen!quote:
Sowieso gaan veel mensen niet naar de bib om versierd te wordenquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:43 schreef Rucola het volgende:
[..]
Daar zijn vast bejaarden te vinden. Snap niet hoe mensen erbij komen dat er daar wel stille meisjes zijn die erop zitten te wachten dat jij ze aanspreekt.
Bieb van/bij hbo/uni zit vol jonge mensen. En die pauzeren of soggen ook wel eens.quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:43 schreef Rucola het volgende:
[..]
Daar zijn vast bejaarden te vinden. Snap niet hoe mensen erbij komen dat er daar wel stille meisjes zijn die erop zitten te wachten dat jij ze aanspreekt.
Denk ook niet dat je in het leercentrum van de HAN aan de Kapittelweg een meid aan de haak kan slaan, maar sommigen noemen de bibliotheek als serieuze optie, alleen weet ik niet waar de bibliotheek zich in Nijmegen bevindt?quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sowieso gaan veel mensen niet naar de bib om versierd te worden
Google is je beste vriend.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:27 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Denk ook niet dat je in het leercentrum van de HAN aan de Kapittelweg een meid aan de haak kan slaan, maar sommigen noemen de bibliotheek als serieuze optie, alleen weet ik niet waar de bibliotheek zich in Nijmegen bevindt?
Dit dus. Op een of andere manier kunnen mensen 'ruiken' dat je niet zeker van jezelf bent. Deze TS kan beter aan zijn zelfvertrouwen werken.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vrouwen vallen op zelfvertrouwen, als je dit niet begrijpt dan zul je het ook nooit begrijpen en ook nooit aan een (mooie) vrouwe komen!
Als je jezelf er een beetje op trainend om te begrijpen wat voor uitstraling iemand heeft, kun je daadwerkelijk bewust zien dat iemand zelfverzekerd is. Vrouwen hebben hier een natuurlijke radar voor, al moet de man in kwestie ook wel met enig zelfvertrouwen het gesprek aangaan en/of zijn acties uitvoeren.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:30 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dit dus. Op een of andere manier kunnen mensen 'ruiken' dat je niet zeker van jezelf bent. Deze TS kan beter aan zijn zelfvertrouwen werken.
Bibliotheek Gelderland Zuid, Mariënburg 29 (centrum)quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:30 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Google is je beste vriend.
Ik zou wel zoeken naar de bieb nabij een onderwijsinstelling.
Wat een waardeloos inhoudsloos advies weer. "gewoon aan je zelfvertrouwen werken". lol.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:30 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dit dus. Op een of andere manier kunnen mensen 'ruiken' dat je niet zeker van jezelf bent. Deze TS kan beter aan zijn zelfvertrouwen werken.
Ja, maar de dorpsbibliotheek niet. En ik snap echt niet dat je bewust naar een bibliotheek gaat om te hosselen. Triest vind ik dat. Ook zo gek om dan maar naar een hbo bieb of ub te gaan en dan te denken dat er daar alleen maar stille meisjes zijn. WTf gast, zoveel studenten zitten daar, vooral tijdens tentamenperiodes. Daar zitten ook genoeg yolo-gangers tussen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:24 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Bieb van/bij hbo/uni zit vol jonge mensen. En die pauzeren of soggen ook wel eens.
Ik vind het triest dat mensen zich volgieten in de kroeg. Maar als zij daar lol in hebben, moeten ze dat vooral doen. Ik ga ze niet tegenhouden of zelfs maar becommentarieren.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:36 schreef Rucola het volgende:
[..]
Ja, maar de dorpsbibliotheek niet. En ik snap echt niet dat je bewust naar een bibliotheek gaat om te hosselen. Triest vind ik dat.
Maar als je gezond verstand hebt dan ga je toch niet naar een bibliotheek!!!! om stille meisjes te ontmoeten. Want er zitten alleen stille meisjes in een bieb die niet naar de kroeg gaanquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:39 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik vind het triest dat mensen zich volgieten in de kroeg. Maar als zij daar lol in hebben, moeten ze dat vooral doen. Ik ga ze niet tegenhouden of zelfs maar becommentarieren.
Ik denk niet dat jij het beter kan.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:35 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Wat een waardeloos inhoudsloos advies weer. "gewoon aan je zelfvertrouwen werken". lol.
quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:44 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij het beter kan.
Omdat dat "saaie" meisje beter bij hem zou passen?quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:38 schreef Angel-Joy het volgende:
Waarom wil je perse een saai meisje? Dat jij uitgaan niet leuk vindt is begrijpelijk, maar als zij het af en toe leuk vindt, maar tegelijkertijd wel serieus bezig is met school en het goed kan vinden met jou, zie ik geen probleem
Tinder is niet leuk omdat het puur een vleeskleuring is, en je moeilijk kan beoordelen op enkele foto'squote:Op zaterdag 5 september 2015 22:13 schreef nintjedeboz het volgende:
Kan je niet gewoon een datings site of app proberen, ik weet niet of dat al gezegd is maar als je een vriendin zou willen dan moet je daar wel op zoek naar gaan, het komt echt niet zomaar aanwaaien zoals sommige beweren.
Ik gebruik zelf ook geen Tinder, ik vind het verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:14 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Tinder is niet leuk omdat het puur een vleeskleuring is, en je moeilijk kan beoordelen op enkele foto's
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |