SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door ratatat op 04-09-2015 19:38:17 ]
quote:Op donderdag 3 september 2015 17:55 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Blijkbaar zit je dan toch niet goed op de fiets en ga je forceren.
quote:Op donderdag 3 september 2015 18:05 schreef dop het volgende:
[..]
hoe flexibel ben je in je rug en bekken ?
wat voor oefeningen moest je doen ?
Vandaag dus een “fietsmeting” gedaan bij een speciaalzaak (FM) hier in de buurt. Hij werkt met een database waarin bijna alle geometrieën van alle racefietsen en mountainbikes staan. Hij heeft eerst al mijn lichaamsmaten opgemeten, deze worden dan, denk ik, gematcht met de geometrie van de fiets. Stuurpen is vervangen van 120mm naar 90mm en zadelpen is vervangen. Moest met mijn huidige setup veel te ver omhoog dat kon mijn huidige zadelpen niet (meer dan 40mm).quote:Op donderdag 3 september 2015 18:28 schreef muzas het volgende:
Klachten hoeven ook niet perse uit een verkeerde maat, afstelling of geometrie te komen. Een slappe core kan bijvoorbeeld ook al voor blessureleed zorgen
/ervaring.
je gebruikt m wel met mtb maar je traint m niet, dat kan je beter in de gym gaan doen of thuis met oefeningen specifiekquote:@Muzas
Tja mijn core zou bijvoorbeeld niet zo sterk zijn als bijv. Kano maar ook weer niet ontzettend zwak. Ik mountainbike (hardtail) de laatste weken zeker 10a11uur in de week dan moet racen me gemakkelijk afgaan, omdat je je core hier (veronderstel ik ) minder voor nodig bent? Met mountainbiken gebruik je je core om de 10meter op een singletrack.
35 gemiddeld, circa 15 minuten achter de winnaar.quote:Op vrijdag 4 september 2015 12:05 schreef Patroon het volgende:
Zondag cyclo Charly Gaul in Luxemburg. 155km en 2300hm. Vorig jaar reed de winnaar in 4:11u en avg 39kmh. Schat Patty zijn tijd en avg kmh en win net als Kaasplankje een gesigneerde bidon van Patty!
(Kaas je krijgt hem nog zsm)
[ afbeelding ]
Klopt.quote:Op zaterdag 5 september 2015 09:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mooi man, jammer dat ik er niet bij ben. Lijkt me dat je daar lekker in groepjes kan koersen.
Qft.quote:Op zaterdag 5 september 2015 08:24 schreef dop het volgende:
...
Ga ook niet blind op je fysio, er zijn er heel veel die nogal gericht zijn op symptoom bestrijding.
Ditquote:Op zaterdag 5 september 2015 14:31 schreef muzas het volgende:
Hij bedoelt 'alleen' de hendel, dus het plastic ding an sich als ik het zo goed lees. Niet een hele shifter.
bij Campagnolo kan dat, alleen zijn dat wel teringdure spareparts. Moest bijv. laatst van iemand een gebroken stelbout vervangen, die achter op je achterderailleur zit om de kabelspanning bij te stellen. Boutje kost consumentenadviesprijs iets van 25.- Euro. Bijna 1/3 van wat een nieuwe veloce derailleur kost. Tis ook wel een speciaal dingetje natuurlijk, met fijne schroefdraad.quote:
Achtjes maken ftw!quote:
geen echte kenner maar er schijnt wel behoorlijk wat verschil te zijn in remkracht afhankelijk van schijfdiameter en remdrukquote:Op zaterdag 5 september 2015 19:59 schreef Tommeke het volgende:
Vraagje voor de kenners; Merk je bij schijfremmen het verschil in remkracht tussen verschillende schijven? Ik heb m'n handen weten te leggen op een setje carbon velgen die mooi in m'n crosser passen. Nu ga ik daar een setje XT naven inbouwen voor een geweldig, licht en stijf setje. Maar ben er niet over uit of ik gewoon cheapass dingen erop kan schroeven of wat luxere.
Kijk, das mooi om te horen. Dank voor de tip! Zoveel roterende massa is het niet dus dan koop ik mooi een cheap dicht setjequote:Op zaterdag 5 september 2015 22:29 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Volgens mij is er niet veel verschil in schijven. Lichte schijven met veel gaten vreten wel wat meer remblokken. Voor in de blubber zou ik voor zo dicht mogelijke schijven gaan.
zitbuis is losgebroken van de bovenbuisquote:
Dan hadden ze m toch net zo goed op de auto kunnen laten staan? Die draaien voor de finish af.quote:Op zondag 6 september 2015 13:01 schreef dop het volgende:
[..]
zitbuis is losgebroken van de bovenbuis
denk eerder dat ze geen negatieve reclame willen met gebroken carbon frame
Ja, zo lijkt het wel. Goed gezien, maar snap dan nog steeds niet waarom dat zo snel weggemoffeld moet worden. Er breekt wel vaker iets.quote:Op zondag 6 september 2015 13:10 schreef dop het volgende:
zet filmpje maar stil op 41 seconde hij is zeker weten gebroken.
naar de achterliggende gedachte kan ik natuurlijk verder alleen gissen
wat gebeurt is er iemand achter op je geknald?quote:Op zondag 6 september 2015 15:56 schreef MarcoD het volgende:
Weer terug in NL goede vakantie gehad, paar mooie ritjes gemaakt. Maar vooral lekker gerelaxed met het gezin.
Op terugweg wel ongelukje gehad waardoor de auto een stukje korter is geworden..![]()
Col de la Cayolle![]()
![]()
![]()
Col de Bonette![]()
![]()
Col d'Allos![]()
![]()
Col d'Izoard![]()
![]()
Col de Vars![]()
Alles op col de Vars na was best mooi eigenlijk..
[ afbeelding ]
Nee is een chinees.quote:Op zondag 6 september 2015 16:07 schreef ratatat het volgende:
Lekker shirtje, zat te azen op de zwarte variant maar heb die nooit in mijn maat gezienEn is dat een AL SLX?
ai die mooie seat?quote:Op zondag 6 september 2015 16:24 schreef MarcoD het volgende:
Ik achterop iemand gereden.. vernauwing op de weg wat 1 bestuurder kennelijk iets te spannend vond en daardoor vol op de remmen ging. De auto's erachter dus ook en ik had net een meter te kort om te stoppen..
Motorkap, zijkappen voor de wielkasten bumper. morgen naar de garage.. Maar wel pittige schade, wel goed verzekerd dus komt wel goed. Moesten alleen 1000km met een klapperende motorkap rijden. maar dat is dus goed gegaan.quote:Op zondag 6 september 2015 16:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]die bedoelde ik, veel schade of valt het mee?
balen, is hij volledig casco? Dan is het wel gedekt maar niet zo gunstig voor je premiekorting.quote:Op zondag 6 september 2015 16:40 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Motorkap, zijkappen voor de wielkasten bumper. morgen naar de garage.. Maar wel pittige schade, wel goed verzekerd dus komt wel goed. Moesten alleen 1000km met een klapperende motorkap rijden. maar dat is dus goed gegaan.
Ja volledig.quote:Op zondag 6 september 2015 16:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
balen, is hij volledig casco? Dan is het wel gedekt maar niet zo gunstig voor je premiekorting.
flx-fr-303. is al weer een jaar of 4 oud en ook niet meer te krijgen dus.quote:
Dat is zeker zo. En op zo'n moment is het belangrijker dat je kleine veilig is dan een paar eurosquote:Op zondag 6 september 2015 16:49 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Ja volledig.
Wel kleine dompertje ja kano, maar niets aan te doen..
Belangrijker dat gewoon helemaal niemand gewond is. Zou namelijk sneu zijn als de kleine alleen achter blijft. "Maar de kleine is wel in orde."quote:Op zondag 6 september 2015 18:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is zeker zo. En op zo'n moment is het belangrijker dat je kleine veilig is dan een paar euros
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |