quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:04 schreef Slobeend het volgende:
Terug te luisteren: http://www.radio1.nl/popup/terugluisteren-uren/2015-09-04/13:00
quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:17 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
http://www.radio1.nl/popup/terugluisteren-uren/2015-09-04/13:00
Dit dus.quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:29 schreef Merkie het volgende:
maar wie nodigt dan ook Johan Derksen uit op een afscheidsfeestje.
http://nos.nl/artikel/205(...)lle-pietje-niet.htmlquote:Op vrijdag 4 september 2015 14:32 schreef Arcee het volgende:
Was Jack zelf überhaupt wel in de uitzending te horen? Of ging-ie voor-ie in de uitzending zou komen al naar huis?
Dat Natafelen met Kees op FOX is ook maar dikke ebola. Kijkt ook geen hond naar.quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:26 schreef Merkie het volgende:
Kees Jansma probeert de boel steeds te redden, tevergeefs.
Okee, niet zelf in de uitzending geweest dus.quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://nos.nl/artikel/205(...)lle-pietje-niet.html
Ik stel me zo voor dat hij ergens in de coulissen aan het meeluisteren was en dat hij toen met gierende banden vertrokken is.quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Okee, niet zelf in de uitzending geweest dus.
Kan sws niet, is onderweg naar Turkijequote:Op vrijdag 4 september 2015 14:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Okee, niet zelf in de uitzending geweest dus.
Jawel, hij was in het gebouw.quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:38 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Kan sws niet, is onderweg naar Turkije
Hij was er wel bij, Hans.quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:38 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Hij was wel in de studio.quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:38 schreef Rickertman96 het volgende:
Dit idd.quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik stel me zo voor dat hij ergens in de coulissen aan het meeluisteren was en dat hij toen met gierende banden vertrokken is.
Hij liegt nergens.quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:39 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
dan liegt ie op Twittah
kut Jack
jack van gelder ?@jackvangelder 2 u2 uur geledenquote:
Ja vanavond is hij onderweg met Oranje, dus niet bij VI.quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:40 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
jack van gelder ?@jackvangelder 2 u2 uur geleden
Geen idee wie het gerucht heeft verspreid dat ik vanavond bij VI aanschuif. Totale onzin. Ben onderweg met Oranje naar Turkije
Weet ik veel. 'Ben onderweg' klinkt als nu, maar dat zou goed kunnen ja.quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:40 schreef BobW het volgende:
[..]
Ja vanavond is hij onderweg met Oranje, dus niet bij VI.
Dat doet de NOS niet, Hans.quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Jack![]()
Maar eerlijk gezegd snap ik niet dat de NOS uitgerekend 2 van die galbakken over Jack aan het woord laat..
Dan was Jack al veel eerder weggegaan als het om de poen ging.quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:43 schreef Zipportal het volgende:
Sjek heeft ordinair voor de poen gekozen. Dan moet je niet piepen.
Dit vind ik geen goede opmerking, want jij weet hoe de situatie in elkaar zit.quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:43 schreef Zipportal het volgende:
Sjek heeft ordinair voor de poen gekozen. Dan moet je niet piepen.
aaaand it's gonequote:
BNN-VARAquote:Op vrijdag 4 september 2015 14:55 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Welke zender is het dan.. niet echt op gelet
Blijkbaar een journalist die in 1974 door de spelers van Oranje in een zwembad is getyft, omdat hij allemaal negatieve stukken publiceerde in de Volkskrant. Dat is het wel zo'n beetje.quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:13 schreef Rabieluh het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee wie Ben de Graaf is, is hij belangrijk?
Allemaal engnekkenquote:Op vrijdag 4 september 2015 15:19 schreef Slobeend het volgende:
Heel de BN'er wereld is nu verontwaardigd.
Dat was inderdaad ook 't enige wat ik van hem kon vinden online.quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:17 schreef Oldground het volgende:
[..]
Blijkbaar een journalist die in 1974 door de spelers van Oranje in een zwembad is getyft, omdat hij allemaal negatieve stukken publiceerde in de Volkskrant. Dat is het wel zo'n beetje.
Was. Bekende journalist en columnist. Op het WK-74 werd ie door de spelers van Oranje in het zwembad gegooid omdat te negatief schreef.quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:13 schreef Rabieluh het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee wie Ben de Graaf is, is hij belangrijk?
Hij kon erg goed schrijven. Weet niet of je Paul Onkenhout kent en Bert Wagendorp. Dat zijn en waren zijn opvolgers. Grote meneer ook als commentator op Radio en TV van oa atletiek.quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:28 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat was inderdaad ook 't enige wat ik van hem kon vinden online.
Hij zal jaloers zijn geweest op Jack.
Wat bedoel jequote:Op vrijdag 4 september 2015 15:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
De man die zijn werktijd nuttig invult.
[ afbeelding ]
Vond ik wel een mooie opmerking.quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:33 schreef Slobeend het volgende:
'Als hij fietsen of zeepkisten in het water ziet donderen wordt 'ie ook dol enthousiast.'
Trainer Nicky Hofs.Clasie was ook trainer op een blauwe maandag.quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
De man die zijn werktijd nuttig invult.
[ afbeelding ]
Nee joh, Ben de Graaf hadden ze gewoon echt niet uit moeten nodigen, door hem werd het veel te negatief. Ik snap wel dat ie is weggelopen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:45 schreef bascross het volgende:
Sjek had natuurlijk een ode aan zijn werk verwacht, een uur lang in de reet kruipen van Sjek van Gelder. Dat gebeurde gelukkig niet. Sjek kreeg het afscheid dat hij heeft verdiend.
quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee joh, Ben de Graaf hadden ze gewoon echt niet uit moeten nodigen, door hem werd het veel te negatief. Ik snap wel dat ie is weggelopen.
Inderdaad ja. #TEAMJOHANquote:Op vrijdag 4 september 2015 15:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vond ik wel een mooie opmerking.
Verder vond ik Johan nog wel redelijk mild voor zijn doen.
In de uitzending viel het reuze mee, het zal echt niet vanwege Johan zijn geweest dat ie wegliep.quote:
Die Ben de Graaf noemde hem psychiatrisch en toen liep hij weg.quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In de uitzending viel het reuze mee, het zal echt niet vanwege Johan zijn geweest dat ie wegliep.
Precies.quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Ben de Graaf noemde hem psychiatrisch en toen liep hij weg.
Eigenlijk gaat het dus drie keer over vluchten, leuk dat het sinds kort gecategoriseerd wordt.quote:
twitter:jackvangeIder twitterde op vrijdag 04-09-2015 om 15:47:29Ben weggelopen ja. Geen hekel aan Derksen en De Graaf verder, die zouden ze alleen op een lekke boot richting Afrika moeten zetten. #radio1 reageer retweet
quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eigenlijk gaat het dus drie keer over vluchten, leuk dat het sinds kort gecategoriseerd wordt.
quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:45 schreef onlogisch het volgende:
Wie zit er vanavond aan tafel bij VI?
Aahhhahahahahaahquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:jackvangeIder twitterde op vrijdag 04-09-2015 om 15:47:29Ben weggelopen ja. Geen hekel aan Derksen en De Graaf verder, die zouden ze alleen op een lekke boot richting Afrika moeten zetten. #radio1 reageer retweet
Goede fakequote:Op vrijdag 4 september 2015 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:jackvangeIder twitterde op vrijdag 04-09-2015 om 15:47:29Ben weggelopen ja. Geen hekel aan Derksen en De Graaf verder, die zouden ze alleen op een lekke boot richting Afrika moeten zetten. #radio1 reageer retweet
Och wat een onzin, waarom mag je geen kritiek hebben op iemand ? je hoeft toch niet perse alleen maar in iemands hol te kruipen en zijn reet helemaal schoon te likken ?quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:39 schreef hhh38 het volgende:
Het is echt hilarisch dom om Johan en Ben de Graaf uit te nodigen, wel genoten van die uitzending
Fakeaccountje.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Wil hij nou Derksen en de Graaf de dood in sturen of alleen De Graaf?quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:45 schreef onlogisch het volgende:
Wie zit er vanavond aan tafel bij VI?
Zou Cavaliers achter dat account zitten?quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Shit, ik ben getrapt in dit stukje satire.
Die is de trotse bezitter van een Helene Hendricks parodie account.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou Cavaliers achter dat account zitten?
Waar blijft mijn NOS push bericht?quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:05 schreef Slobeend het volgende:
Dit is trouwens geen 101 teletekstnieuws, #werkenbijdenos
Dat gevoel heb ik met Jack van Gelder, als die weer op de radio staat te showschreeuwen. "Waarom zat-ie niet vorig jaar op die MH-17 vlucht".quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:08 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik met Jack van Gelder, als die weer op de radio staat te howschreeuwen. "Waarom zat-ie niet vorig jaar op die MH-17 vlucht".
Bedankt Arnotwitter:arnovermeulen twitterde op donderdag 03-09-2015 om 20:37:36Laatste x commentaar met @jackvangelder. Snik. Elke minuut genoten, schitterende herinneringen. #nedijs reageer retweet
Dat heb ik echt nooit geluisterd hé. Wat een zenuwinzinking is die hele Jack.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:09 schreef luckass het volgende:
Bedankt Arnotwitter:arnovermeulen twitterde op donderdag 03-09-2015 om 20:37:36Laatste x commentaar met @jackvangelder. Snik. Elke minuut genoten, schitterende herinneringen. #nedijs reageer retweet
quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:12 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
In dat gele moet eigenlijk staan 'Wereldgozer'
twitter:JanDirkStouten twitterde op vrijdag 04-09-2015 om 10:20:33Straks #fcrijnmond opnemen in Café Verschoor en vanavond naar @VoetbalInside. #Oranje #Feyenoord #doelstelling reageer retweet
quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Simon Zijlemans heeft gisteren bij Bossie thuis naar Nederland - IJsland gekeken.
Voorzichtig gesponsordquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een bak vol Tuc koekjes.
Dan moet Wilfried ook eerder weg bij zijn BNR-programma op de vrijdagmiddag.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:20 schreef showtimer het volgende:
Op 18 september is er om 19u00 al een uitzending ivm het WK rugby.
Ja.quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:12 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
In dat gele moet eigenlijk staan 'Wereldgozer'
Wist niet dat Nederland zo'n goed rugbyland was.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:20 schreef showtimer het volgende:
Op 18 september is er om 19u00 al een uitzending ivm het WK rugby.
twitter:VoetbalInside twitterde op vrijdag 04-09-2015 om 16:58:46Jack van Gelder is vanmiddag boos weggelopen. Geeft niks Jack, kan de beste overkomen! http://t.co/rALm5Djv4u http://t.co/T0FVUwNY0H reageer retweet
een reactie onder dat youtube-filmpje:quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:VoetbalInside twitterde op vrijdag 04-09-2015 om 16:58:46Jack van Gelder is vanmiddag boos weggelopen. Geeft niks Jack, kan de beste overkomen! http://t.co/rALm5Djv4u http://t.co/T0FVUwNY0H reageer retweet
quote:Erkan Aksoy 1 month ago:
'Een bron die ook nog gekleurd is?' Wat een misselijk makende uitspraak!
Vuile racist die Johan!
quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
een reactie onder dat youtube-filmpje:
[..]![]()
![]()
Godverdommequote:Op vrijdag 4 september 2015 17:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
een reactie onder dat youtube-filmpje:
[..]![]()
![]()
twitter:SimonZijlemans twitterde op vrijdag 04-09-2015 om 17:09:32Twitter weet what's up. http://t.co/f7Li0uNHW8
reageer retweet
twitter:kluun twitterde op vrijdag 04-09-2015 om 16:44:39Onvoorstelbaar, het Radio1 afscheid @jackvangelder. Ben de Graaf en Johan Derksen: Nederland op z'n onbeschoftst. Kom dan niet. Schandalig. reageer retweet
Ook voor Valentijn?quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:44 schreef KingRoland het volgende:
Kunnen we dat niet bij elke gast doen en in de OP zetten?
Heb die gozer even tot de orde geroepen!twitter:jvermeer3 twitterde op vrijdag 04-09-2015 om 17:28:28@kluun @jackvangelder Als je niet de hele uitzending hebt geluisterd, zeg dan niets, blaaskaak. Derksen was gewoon genuanceerd. reageer retweet
twitter:KeesJansmaNL twitterde op vrijdag 04-09-2015 om 17:31:20Zo op Schiphol. Uitzending rond #Jack verwerkt. Jack hopelijk ook . Nu naar #Konya #turned reageer retweet
Kees zijn tafel zondag onbezet?quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:35 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
twitter:KeesJansmaNL twitterde op vrijdag 04-09-2015 om 17:31:20Zo op Schiphol. Uitzending rond #Jack verwerkt. Jack hopelijk ook . Nu naar #Konya #turned reageer retweet
Dat programma is er nooit op de zondag tijdens interlands.quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:36 schreef showtimer het volgende:
[..]
Kees zijn tafel zondag onbezet?
quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:39 schreef Slobeend het volgende:
Jack is zwaar mad nog![]()
https://soundcloud.com/timbovic/jack-van-gelder-reageert
Haha moet die kneus Kluun zeggenquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:16 schreef Slobeend het volgende:
twitter:kluun twitterde op vrijdag 04-09-2015 om 16:44:39Onvoorstelbaar, het Radio1 afscheid @jackvangelder. Ben de Graaf en Johan Derksen: Nederland op z'n onbeschoftst. Kom dan niet. Schandalig. reageer retweet
quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:52 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik voorspel een topshow vanavond.
Ik gok op Hansie Hansie, al kan het ook zomaar Valentijn zijn.quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:07 schreef zerokil het volgende:
Iemand die toevallig weet wie er maandag te gast is? Ben er namelijk live bij
Is dat de Six Nations Cup??quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:30 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ja.
Marcel Maijer bespreekt samen met een technisch analist en een wisselende gast de gebeurtenissen van het WK Rugby.
Zijn stukjes in de telegraaf zijn wel vermakelijkquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:13 schreef DrDentz het volgende:
Dan rijden mensen helemaal door de files naar de studio om Valentijn te zien
Ivo Niehequote:Op vrijdag 4 september 2015 17:50 schreef cheese. het volgende:
Jack heeft wel gelijk. Die hele Ben de Graaf had er niks te zoeken. Doe dan Derksen en een positiever iemand.
Ik zou het graag terugluisteren.quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:16 schreef Slobeend het volgende:
Zoiets moet je voortaan aan iemand overlaten die grappig is.quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heb die gozer even tot de orde geroepen!twitter:jvermeer3 twitterde op vrijdag 04-09-2015 om 17:28:28@kluun @jackvangelder Als je niet de hele uitzending hebt geluisterd, zeg dan niets, blaaskaak. Derksen was gewoon genuanceerd. reageer retweet
Het was mijn intentie niet om grappig te zijn, ik wilde deze snotneus even tot de orde roepen, aangezien hij zo'n uitspraak alleen kan doen als hij niet de hele uitzending heeft geluisterd en dus blijkbaar uit is op effectbejag.quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoiets moet je voortaan aan iemand overlaten die grappig is.
http://www.radio1.nl/popup/terugluisteren-uren/2015-09-04/13:00quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. Stond hier al een linkje?
Zin in vanavond
Dit vind ik echt te kort door de bocht. Johannes heeft ook momenten dat hij best grappig is. Hier was het duidelijk niet louter zijn intentie om grappig te zijn. Ik zou het forum verlaten als ik Johannes was nu.quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoiets moet je voortaan aan iemand overlaten die grappig is.
Giel is nauwelijks aan het woord gekomen johquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:32 schreef GGMM het volgende:
Oh, met Giel Beelen..
Dan kies ik er voor om Pleun op zijn woord te geloven.
Gelukkig heb ik jou nog dus ik blijf.quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:32 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dit vind ik echt te kort door de bocht. Johannes heeft ook momenten dat hij best grappig is. Hier was het duidelijk niet louter zijn intentie om grappig te zijn. Ik zou het forum verlaten als ik Johannes was nu.
Dankjewel!quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.radio1.nl/popup/terugluisteren-uren/2015-09-04/13:00
Je kan het hele uur terugluisteren.
Met Ben-de-Graafachtige zuurpruimen als GGMM, heb je ook Kees Jansma's als ik nodig.quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik jou nog dus ik blijf.
Zet jij 'm ook wel eens op de P?quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:37 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Met Ben-de-Graafachtige zuurpruimen als GGMM, heb je ook Kees Jansma's als ik nodig.
Gek dat GGMM niet vindt dat dat soort engnekken tot de orde geroepen moeten worden.quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:37 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Heel het internet valt nu over Johan terwijl ze niet eens weten wat hij gezegd heeft
Jack en Johan zijn wel aardig goed met elkaar, hij zei zelf ook nog dat ze voor de uitzending met elkaar zaten te dollen buiten. Maar goed, wel leuke gasten uitgekozen inderdaadquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:41 schreef TC03 het volgende:
Johan Derksen en iemand die nog zuurder is dan Johan Derksen en Maarten van Rossem uitnodigen voor een afscheidsfeestje.Classic.
En zonder Limburgs accent zelfs! Ik moest laatst trouwens wel op het podium komen toen de danseres in mijn kruis voelde.quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zet jij 'm ook wel eens op de P?
Idd.quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als Derksen degene is die het genuanceerde geluid laat horen, dan heb je inderdaad wel wat verkeerd gedaan als je een lof-uitzinding wil maken
Jan Joost van Gangelen werd ook de jacuzzi van Ajax in geflikkerd toen ze kampioen werdenquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:41 schreef Pascalus het volgende:
Ben de Graaf werd ooit in een zwembad geflikkerd door spelers van het Nederlands Elftal omdat hij zure stukjes schreef in de Volkskrant.
Mr. Ajax-face sprong er zelf in, dat is wat anders.quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:43 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Jan Joost van Gangelen werd ook de jacuzzi van Ajax in geflikkerd toen ze kampioen werden
Pak ze aan dan.quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik erger me echt dood aan al die BN'ers die op twitter voor de bühne een onzinnige mening ventileren gebaseerd op een nieuwsartikel wat ze gelezen hebben, niet op de hele uitzending. Wat een eng gezelschap zeg, laten we er mee kappen.
Gewoon stoppen met twitter.. Scheelt weer ergernisquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik erger me echt dood aan al die BN'ers die op twitter voor de bühne een onzinnige mening ventileren gebaseerd op een nieuwsartikel wat ze gelezen hebben, niet op de hele uitzending. Wat een eng gezelschap zeg, laten we er mee kappen.
Ik heb nog geen zure tweet gezien van GGMM, dit verbaast mij enigszins.quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben ook benieuwd. De lat heeft nog nooit zo hoog gelegen, ik verwacht een recordaantal retweets voor de geniale tweet van René.quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:46 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb nog geen zure tweet gezien van GGMM, dit verbaast mij enigszins.
Neem een voorbeeld aan Jack, die heeft er schijt aan.quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee je hebt me onzeker gemaaktIk wil het natuurlijk wel op een grappige manier doen
Wat jammer zeg.quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee je hebt me onzeker gemaaktIk wil het natuurlijk wel op een grappige manier doen
Wat een oetlulquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:52 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
http://www.voetbalinside.nl/#!/video/348![]()
Voor de kritische noot zat Johan er. Die Ben de Graaf had er gewoon niet moeten zitten, zoals Jack zelf ook zegt.quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als ze alleen kontenlikkers van Jack hadden uitgenodigd was het ook niet goed geweest
twitter:elsierd twitterde op vrijdag 04-09-2015 om 18:56:49Het schandalige afscheid van icoon JvGelder door zijn eigen NOSradio is overal nieuws behalve bij NOSradio1journaal. Nog maar een plaatje reageer retweet
ik moest hardop lachen om deze postquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat is toch die kleine van BNN?
(GGMM vindt dit leuk)
heldquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:52 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
lief van je dat je dit zegt om zijn zelfvertrouwen er weer wat bovenop te helpen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:06 schreef luckass het volgende:
[..]
ik moest hardop lachen om deze post
nee joh die is allang overleden!quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat is toch die kleine van BNN?
(GGMM vindt dit leuk)
Lekker buikjequote:Op vrijdag 4 september 2015 18:52 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik zou zijn optreden een 8 geven.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:12 schreef Kopsterk het volgende:
Vonden jullie Kees ook zo goed tijdens de uitzending trouwens?
Je bent niet grappig.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:59 schreef Nober het volgende:
Wanneer maken ze de kandidaten voor Speler van de Week bekend, ben wel benieuwd uit wie we kunnen kiezen.
Yup!quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:04 schreef GGMM het volgende:
Hebben jullie hier ook last van?
BUG / Post niet direct zichtbaar
alleen geoorloofd als je NPO3 kijkt #teamgerriequote:Op vrijdag 4 september 2015 20:11 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Mijn broekie is ook niet meer zichtbaar nu
quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:24 schreef Oliver23 het volgende:
Moet zeggen dat BMI toch wel een klein beetje gelijk had met zijn kritiek op Jasper 'Penaltykiller' Cilessen![]()
Verwacht je tieten te zien, krijg je ... ... ...quote:
Oh ik dacht dat het aan mijn browser lag. Waarom staan ze uit?quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:25 schreef GGMM het volgende:
Dit topic is zonder automatische updates een stuk minder goed te volgen.
doet afbreuk aan de topshow die komen gaatquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:25 schreef GGMM het volgende:
Dit topic is zonder automatische updates een stuk minder goed te volgen.
je moest Heerenveen niet als voorbeeld gebruiken maar juist het Nederlands elftalquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:04 schreef GGMM het volgende:
Eén van de devvers heeft een klein foutje gemaakt.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:26 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het aan mijn browser lag. Waarom staan ze uit?
..Jan Kooijgodquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:24 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
[..]
Verwacht je tieten te zien, krijg je ... ... ...
Ja.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:04 schreef GGMM het volgende:
Laten we allemaal niks posten jongensquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:28 schreef GGMM het volgende:
Als ik dan refresh en er blijken helemaal geen nieuwe posts te staan dan voel ik me ook gigantisch voor de gek gehouden.
Bij WZV hebben ze wél automatische updates.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu weet ik ook hoe Gramulanion zich tegenwoordig voelt.
Dat vertik ik, ik ben geen jandoedel.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dan maar elke seconde op f5 drukken.
albaquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dan maar elke seconde op f5 drukken.
Dat zou in jouw geval heel prettig zijn ja.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:29 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Laten we allemaal niks posten jongens
Die tip heb ik SuikerBrood een keer gegevenquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij WZV hebben ze wél automatische updates.
Oeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 4 september 2015 20:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou in jouw geval heel prettig zijn ja.
Ik neem aan dat je ook geld hebt gekregen voor dit idee?quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die tip heb ik SuikerBrood een keer gegeven
quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:30 schreef Insomnia_ het volgende:
zonde van je tijd VI
over kwartier de kraker duitsland - polen
Ik heb een heel leuk grapje voor jou in mijn topic gepostquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die tip heb ik SuikerBrood een keer gegeven
DrDentz weet.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:31 schreef DrDentz het volgende:
Toch is Danny beter dan iedere DWDD huisband.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |