Helaas bleek dat gezwel gewoon zijn neus te zijn.quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Helaas bleek dat gezwel gewoon zijn neus te zijn.
Jammer.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Helaas bleek dat gezwel gewoon zijn neus te zijn.
Ik raak een beetje opgewonden van jouw UI.quote:
Wie weet. Hij komt tegenwoordig eens in de paar maanden buurten dus hij zal in september nog wel een bezoekje brengen.quote:
Gelukkig heeft hij goed haarquote:Op maandag 31 augustus 2015 21:55 schreef GGMM het volgende:
HAHAHAHA LESTIENNE WAT EEN DOMME MONGOOL
Uit het buitenland mag ookquote:Op maandag 31 augustus 2015 21:55 schreef Maver24 het volgende:
Even een vraag. Morgen is de deadline day in Engeland. Mogen ze dan alleen spelers van binnen UK halen of ook uit het buitenland. Dat kan dan toch niet meer??
Je bent tegenwoordig ook nog zinnige dingen aan het zeggen. Goedzo Rene.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:55 schreef GGMM het volgende:
HAHAHAHA LESTIENNE WAT EEN DOMME MONGOOL
Het is al gelukt, dat hatenquote:Op maandag 31 augustus 2015 21:56 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Die Lesbienne, wat een teringdebieltje. Typetje Toivonen, een speler die je gaat haten.
Ben jij ook zo'n fan van Dirk Kuyt? 360 minuten en nog geen enkel schot vanuit open spel. Als aanvaller van Feyenoord is dat best leuk en merkwaardig.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:56 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je bent tegenwoordig ook nog zinnige dingen aan het zeggen. Goedzo Rene.
Komt wel goed.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n fan van Dirk Kuyt? 360 minuten en nog geen enkel schot vanuit open spel. Als aanvaller van Feyenoord is dat best leuk en merkwaardig.
Ik vind hem meer lijken op een gamerquote:Op maandag 31 augustus 2015 21:57 schreef GGMM het volgende:
Echt zo'n mislukte jakhals die interviewer.
Roland en ik moeten heel erg lachen om memes.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daarmee vergeleken zijn memes nog leuk.
Zo, die ligt vanavond wakker.twitter:_GGM__ twitterde op maandag 31-08-2015 om 21:59:29Zit je lekker VI te kijken komt een of andere mislukte Jakhals @SimonZijlemans even met een schijtlollig kutitem langs. reageer retweet
geretweetquote:Op maandag 31 augustus 2015 22:00 schreef GGMM het volgende:
Zo, die ligt vanavond wakker.twitter:_GGM__ twitterde op maandag 31-08-2015 om 21:59:29Zit je lekker VI te kijken komt een of andere mislukte Jakhals @SimonZijlemans even met een schijtlollig kutitem langs. reageer retweet
Dat kan alleen Louisgodquote:Op maandag 31 augustus 2015 22:00 schreef Zorro het volgende:
Smarter than I zeggen en dan de andere dom noemen
Je ziet ook wel een beetje dat vriend Sven zich niet thuis voelt op de rechtsbackpositie. Laten ze daar maar eens mee ophouden.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Centrum met Jood-Arie en Botteghin
Hopeloos.
Ik kijk dat niet, ik erger me rot eraanquote:Op maandag 31 augustus 2015 22:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als Karina kijkt dan... waag ik het wel
Kongolo dan... Maar verwacht dat t spel wel beter gaat worden met Elia op links en Vilhena op 10quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je ziet ook wel een beetje dat vriend Sven zich niet thuis voelt op de rechtsbackpositie. Laten ze daar maar eens mee ophouden.
wel naar Pauw?quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk dat niet, ik erger me rot eraan
Hopelijk heb je Sjaak ook genote.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:02 schreef GGMM het volgende:
Sjaakbauer en ik geven deze show een 6.
Sjaak wil daar nog aan toevoegen dat het een behoorlijke flopshow was.
Zelf vind ik zulke woorden niet echt nodig.
dat mag.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:04 schreef DrDentz het volgende:
Mag ik nog eens die foto zien van Van Gaal die boos is?
http://forum.fok.nl/user/profile/cavaliersquote:Op maandag 31 augustus 2015 22:04 schreef DrDentz het volgende:
Denk jij dat Vilhena nog in de basis komt? Ik denk het niet, hoor.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kongolo dan... Maar verwacht dat t spel wel beter gaat worden met Elia op links en Vilhena op 10
quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/profile/cavaliers
Merk ik van vele anderen ook idd. Ik ben echt kapotquote:Op maandag 31 augustus 2015 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Stukje denk ik. Weet niet of ik het volhoud, afgelopen nacht amper geslapen door het onweer
ONZ / Paint: Louis van Gaal is boosquote:Op maandag 31 augustus 2015 22:04 schreef DrDentz het volgende:
Warmte en al die regen bij elkaar is echt killing. Gelukkig wordt het morgen lekker fris las ik.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Merk ik van vele anderen ook idd. Ik ben echt kapot
Noemen ze dat zo tegenwoordigquote:Op maandag 31 augustus 2015 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Stukje denk ik. Weet niet of ik het volhoud, afgelopen nacht amper geslapen door het onweer
LOLquote:Op maandag 31 augustus 2015 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ONZ / Paint: Louis van Gaal is boos
Hoop het iig wel.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk jij dat Vilhena nog in de basis komt? Ik denk het niet, hoor.
Bel je moeder anders een keer op.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb een autoritaire vrouw nodig.
Sorry sjaak ik ben al bezetquote:Op maandag 31 augustus 2015 22:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Politieagentes zijn hoeren, allemaal.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Sorry sjaak ik ben al bezetZoek anders een politieagente
quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nou win/win toch? Autoritair en hoer ook nog!quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Politieagentes zijn hoeren, allemaal.
Ik ga niet betalen voor seks.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou win/win toch? Autoritair en hoer ook nog!
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nee heb jij niet nodig natuurlijk
Laat ik het zo zeggen, je doet alsof je lekker bent jaquote:
Ik zie nergens een SC staan.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, je doet alsof je lekker bent jaAl heeft 'lekker' zijn niet altijd te maken met populair zijn bij de dames.
Maar goed, beetje off topic sjaak. Dit heeft niet zoveel meer met VI te maken
GGMM, natuurlijkquote:Op maandag 31 augustus 2015 22:21 schreef de_boswachter het volgende:
Nou wie van dit topic was die gast naast Johnny de Mol
Er is maar één Heerenveen-supporter op dit forum, dus het moet wel Rens zijn. Na het zien van zijn gedrag op de tribune wijst alles wel op die directie.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:21 schreef de_boswachter het volgende:
Nou wie van dit topic was die gast naast Johnny de Mol
twitter:SimonZijlemans twitterde op maandag 31-08-2015 om 23:57:33Er zijn heel weinig dingen leuker dan bij een Voetbal Inside-aflevering aanwezig zijn. Maar eerlijk ik had wel Metal Gear V thuis liggen... reageer retweet
quote:Op dinsdag 1 september 2015 00:00 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
twitter:SimonZijlemans twitterde op maandag 31-08-2015 om 23:57:33Er zijn heel weinig dingen leuker dan bij een Voetbal Inside-aflevering aanwezig zijn. Maar eerlijk ik had wel Metal Gear V thuis liggen... reageer retweet
quote:Op dinsdag 1 september 2015 00:36 schreef heiden6 het volgende:
Het is officieel, en dan hebben we het niet over de transfer van David de Gea van Manchester United naar Real Madrid. Nee, de overstap van de Spaanse nummer één naar het Santiago Bernabéu is officieel verworden tot een transfersoap. Er zijn namelijk diverse bronnen die weten te melden dat De Koninklijke net wat te laat was met het inleveren van de benodigde documenten.
Guillem Balague van het Spaanse medium Marca weet het zeker: de transfer van De Gea richting Manchester United is van de baan. De Red Devils van coach Louis van Gaal zouden 40 miljoen euro krijgen voor hun sterdoelman, en daarnaast zou Keylor Navas, de keeper van Real, de omgekeerde weg bewandelen. Eigenlijk was men al zeker dat de transfer doorgang zou vinden, maar om twee voor twaalf is het allemaal alsnog in het water gevallen.
Het is nog niet bekend wat 'De Gea-gate' te betekenen heeft voor de transfer van Navas naar de Red Devils. Er is een scenario te bedenken waarin Van Gaal straks de beschikking heeft over De Gea én Navas, maar dat is vooralsnog speculeren.
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.soccernews.nl/(...)adrid_mislukt_alsnog
Juichen!quote:
lekker weer die fragmentjesquote:
Wat een lul is me dat zeg, Zijlemans.quote:Op dinsdag 1 september 2015 00:00 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Hm dat zou ik wel eens willen luisterenquote:Op dinsdag 1 september 2015 09:25 schreef Oliver23 het volgende:
Wilfred Genee heeft Beau van Erven Dorens flink op de kast gejaagd tijdens een radio-interview op BNR Nieuwsradio. De Voetbal Inside-presentator had Van Erven Dorens uitgenodigd om over zijn tv-werk te praten en kondigde hem aan met het gezegde ‘twaalf ambachten, dertien ongelukken’. Maar dat kon de RTL-ster niet waarderen. “Die introductie van jou is een schande met je ‘twaalf ambachten, dertien ongelukken’! Wat is dat voor onzin? Wie schrijft dat in godsnaam? Wat een bullshit!”
Volgens Genee is het nou eenmaal de waarheid. “Vliegende Hollanders, Hole in the Wall, CQC, moet ik nog een tijdje door?”
Van Erven Dorens: “Kom op nou. Dat gebeurt als je een poging doet om iets te doen in je leven.” Daarop schaterde Genee: “Ja dat is twaalf ambachten, dertien ongelukken. Daar komt het vandaan!”
Meelachen deed Van Erven Dorens niet. “Je kunt ook je hele leven blijven zitten ergens en dan gaat het altijd fantastisch, snap je? Maar goed, jij moet doen wat je moet doen. Stel je vragen zometeen maar, of ben je er al klaar voor?”
Genee: ‘Noem dan eens een programma dat wel geslaagd is in de afgelopen jaren.’
“Nou, om een voorbeeld te noemen: het laatste programma, Shownieuws, kun je niet echt ongeslaagd noemen.”
Genee: ‘Dat is een standaardprogramma natuurlijk. Daar kan iedereen zitten. Ik bedoel programma’s die aan jou opgehangen zijn.’
“De Wereld van Beau was ultiem geslaagd. Het is één van de mooiste programma’s die ik ooit heb gemaakt. Het werd goed bekeken, aardig bekeken, niet fantastisch, maar het heeft het goed gedaan. 800.000 gemiddeld vind ik nog wel prima.”
“Ik ben het met je eens dat ik wel het één en ander aan vergissingen heb begaan, maar je komt ook nergens als je dat risico niet neemt. Dus dat twaalf ambachten, dertien ongelukken irriteert me een beetje. Dan denk ik: waar heb je het over?”
“Luister nou, Wilfred, je bent een goede vriend van mij, maar als ik altijd bij RTL Boulevard was gebleven, was ik altijd een succes geweest. Waar gáát het over? Dan zit je je hele leven dat te doen. Zo’n succes zou ik nooit willen zijn. Je kunt morgen dood neervallen“, aldus Van Erven Dorens, die stelt dat men tegenwoordig verslaafd is aan consequent zijn.
Genee: ‘Je kunt toch beter de dingen doen waar je goed in bent? Er staan hier allemaal mannen in pakken die hier van schrikken. Die hebben jarenlang iets consequent opgebouwd en die horen nu van een presentator dat het helemaal verkeerd is!’
“Helemaal niet, Wilfred. Je praat wel veel, maar allemaal onzin! Deze mensen zijn allemaal ondernemers. Ze weten niet beter dan dat je risico moet nemen om iets te bereiken.”
Genee: ‘Dus je hoopt nog steeds dat het gaat lukken?’
“Je kunt zo door blijven gaan en ik kan blijven antwoorden, maar dit is een way of life. Ik zie het niet als mislukkingen.”
Genee: ‘Er zijn niet veel presentatoren die zo veel flops op hun naam hebben en gewoon door kunnen.’
“Ik verlaag me niet om nu programma’s op te noemen die wel gelukt zijn. Ik laat het van me afglijden.”
Dacht dat het Rusnák was, ze lijken ook allemaal op elkaar.quote:
Waar kan ik dit terugluisteren?quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:25 schreef Oliver23 het volgende:
Wilfred Genee heeft Beau van Erven Dorens flink op de kast gejaagd tijdens een radio-interview op BNR Nieuwsradio. De Voetbal Inside-presentator had Van Erven Dorens uitgenodigd om over zijn tv-werk te praten en kondigde hem aan met het gezegde ‘twaalf ambachten, dertien ongelukken’. Maar dat kon de RTL-ster niet waarderen. “Die introductie van jou is een schande met je ‘twaalf ambachten, dertien ongelukken’! Wat is dat voor onzin? Wie schrijft dat in godsnaam? Wat een bullshit!”
Volgens Genee is het nou eenmaal de waarheid. “Vliegende Hollanders, Hole in the Wall, CQC, moet ik nog een tijdje door?”
Van Erven Dorens: “Kom op nou. Dat gebeurt als je een poging doet om iets te doen in je leven.” Daarop schaterde Genee: “Ja dat is twaalf ambachten, dertien ongelukken. Daar komt het vandaan!”
Meelachen deed Van Erven Dorens niet. “Je kunt ook je hele leven blijven zitten ergens en dan gaat het altijd fantastisch, snap je? Maar goed, jij moet doen wat je moet doen. Stel je vragen zometeen maar, of ben je er al klaar voor?”
Genee: ‘Noem dan eens een programma dat wel geslaagd is in de afgelopen jaren.’
“Nou, om een voorbeeld te noemen: het laatste programma, Shownieuws, kun je niet echt ongeslaagd noemen.”
Genee: ‘Dat is een standaardprogramma natuurlijk. Daar kan iedereen zitten. Ik bedoel programma’s die aan jou opgehangen zijn.’
“De Wereld van Beau was ultiem geslaagd. Het is één van de mooiste programma’s die ik ooit heb gemaakt. Het werd goed bekeken, aardig bekeken, niet fantastisch, maar het heeft het goed gedaan. 800.000 gemiddeld vind ik nog wel prima.”
“Ik ben het met je eens dat ik wel het één en ander aan vergissingen heb begaan, maar je komt ook nergens als je dat risico niet neemt. Dus dat twaalf ambachten, dertien ongelukken irriteert me een beetje. Dan denk ik: waar heb je het over?”
“Luister nou, Wilfred, je bent een goede vriend van mij, maar als ik altijd bij RTL Boulevard was gebleven, was ik altijd een succes geweest. Waar gáát het over? Dan zit je je hele leven dat te doen. Zo’n succes zou ik nooit willen zijn. Je kunt morgen dood neervallen“, aldus Van Erven Dorens, die stelt dat men tegenwoordig verslaafd is aan consequent zijn.
Genee: ‘Je kunt toch beter de dingen doen waar je goed in bent? Er staan hier allemaal mannen in pakken die hier van schrikken. Die hebben jarenlang iets consequent opgebouwd en die horen nu van een presentator dat het helemaal verkeerd is!’
“Helemaal niet, Wilfred. Je praat wel veel, maar allemaal onzin! Deze mensen zijn allemaal ondernemers. Ze weten niet beter dan dat je risico moet nemen om iets te bereiken.”
Genee: ‘Dus je hoopt nog steeds dat het gaat lukken?’
“Je kunt zo door blijven gaan en ik kan blijven antwoorden, maar dit is een way of life. Ik zie het niet als mislukkingen.”
Genee: ‘Er zijn niet veel presentatoren die zo veel flops op hun naam hebben en gewoon door kunnen.’
“Ik verlaag me niet om nu programma’s op te noemen die wel gelukt zijn. Ik laat het van me afglijden.”
Dat was wel topshow jaquote:Op dinsdag 1 september 2015 13:56 schreef Nober het volgende:
Beau moet Deal or No Deal weer gaan doen dat was geweldig!
Overacting ten topquote:
Beetje tenenkrommend hoe ze zo overdreven hip proberen te doen met Twitter-filmpjes, Instagram-video's etc.quote:
http://www.bnr.nl/?servic(...)1509&audioId=2654816quote:Op dinsdag 1 september 2015 13:47 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Waar kan ik dit terugluisteren?
Wat een lulquote:Op dinsdag 1 september 2015 16:56 schreef Jivis het volgende:
[..]
http://www.bnr.nl/?servic(...)1509&audioId=2654816
In het begin gelijk.
Dat is vooral die Simon. Die gast past ook totaal niet bij het programmaquote:Op dinsdag 1 september 2015 16:50 schreef Jivis het volgende:
[..]
Beetje tenenkrommend hoe ze zo overdreven hip proberen te doen met Twitter-filmpjes, Instagram-video's etc..
twitter:Mkrabby twitterde op woensdag 02-09-2015 om 18:15:08Afternoon drinks met @aad300 #ibiza2015 #bluemarlin @thijsslegers http://t.co/Xcn0cvRfO7 reageer retweet
een topless aad, nu is mijn leven compleetquote:Op woensdag 2 september 2015 18:15 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Mkrabby twitterde op woensdag 02-09-2015 om 18:15:08Afternoon drinks met @aad300 #ibiza2015 #bluemarlin @thijsslegers http://t.co/Xcn0cvRfO7 reageer retweet
Zeker, een matig boek. Alleen die e-mail vond ik boeiend.quote:Op donderdag 3 september 2015 17:45 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Afgelopen week trouwens Topshow gelezen. Best teleurstellend, er werd weinig nieuws verteld en ze hadden echt veel meer over het programma kunnen schrijven. Had meer in gezeten.
Het begint een beetje zielig te worden.twitter:enriquefigee twitterde op donderdag 03-09-2015 om 16:58:57Inmiddels zingt heel Foodservice Network de groentekaraoke met @wilfredgenee bij #fsnn http://t.co/OQtBHeFTBn reageer retweet
Dan heb je wel een leeg en zielloos leven als je de groentekaraoke meezingt. Zelfde type mensen die op Prinsjesdag naar Den Haag gaan om naar een stel sprookjesfiguren te gaan zwaaien.quote:Op donderdag 3 september 2015 17:59 schreef Jivis het volgende:
Het begint een beetje zielig te worden.twitter:enriquefigee twitterde op donderdag 03-09-2015 om 16:58:57Inmiddels zingt heel Foodservice Network de groentekaraoke met @wilfredgenee bij #fsnn http://t.co/OQtBHeFTBn reageer retweet
Ik begrijp nu waarom hij mislukt is als conferencierquote:Op donderdag 3 september 2015 17:59 schreef Jivis het volgende:
xdtwitter:KoertWesterman twitterde op donderdag 03-09-2015 om 23:36:14Is de bondscoach blind ofzo? #nedijs #Oranje reageer retweet
Koert kent geen schaamte.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:37 schreef Pascalus het volgende:
xdtwitter:KoertWesterman twitterde op donderdag 03-09-2015 om 23:36:14Is de bondscoach blind ofzo? #nedijs #Oranje reageer retweet
Van Koert kan ik er nog om glimlachen ook.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:37 schreef Pascalus het volgende:
Beter komen ze een beetje in vorm want ik wil volgend jaar zomer wel naar Gijpie in die tent bij scheveningen kijken die met z'n voeten in een bak ijs zit, kom nou, een zomer zonder VI Oranje is geen zomer.quote:Op vrijdag 4 september 2015 00:50 schreef Oliver23 het volgende:
Morgenavond = Bashavond
Met in de hoofdrol:
Danny Blind, Bruno Martins Indi, Gregory van der Wiel, Luciano Narsingh, Jasper 'Penaltykiller' Cilessen en Bert van Oostveen
Zat hij echt met een bak met ijs?quote:Op vrijdag 4 september 2015 01:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Beter komen ze een beetje in vorm want ik wil volgend jaar zomer wel naar Gijpie in die tent bij scheveningen kijken die met z'n voeten in een bak ijs zit, kom nou, een zomer zonder VI Oranje is geen zomer.
ze hadden nog een lul nodigquote:Op vrijdag 4 september 2015 10:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Jochem van Gelder volgt Hans Kraay jr op als presentator van Lachen Om Home Video’s, het succesvolle zaterdagavondprogramma van SBS 6
Gewoon een VI Oranje doen, ook al is Nederland er niet bij. Maar dan niet iedere dag, maar gewoon twee keer per week. En dan doortrekken tot en met de Olympische spelen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 01:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Beter komen ze een beetje in vorm want ik wil volgend jaar zomer wel naar Gijpie in die tent bij scheveningen kijken die met z'n voeten in een bak ijs zit, kom nou, een zomer zonder VI Oranje is geen zomer.
quote:"Ik neem het mijn buurman niet kwalijk dat hij geen enkele cd uit mijn kast kent, maar als ik er een opzet, vindt hij het prachtig. Alleen, je hoort die muziek nooit. Diezelfde buurman ging naar Borsato en vond dat het mooiste dat hij ooit had meegemaakt. Arme ziel, denk ik dan. Draai eens wat uit mijn kast, lul! dorpsidioot"
http://www.nu.nl/muziek/4(...)-bijna-misdadig.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 september 2015 11:21 schreef Oliver23 het volgende:
De redactie probeerde op Facebook lollig te zijn.
https://www.facebook.com/(...)6414/?type=2&theater
quote:Op vrijdag 4 september 2015 12:39 schreef Kopsterk het volgende:
Leuke troll van VI zeg![]()
https://video-ams3-1.xx.f(...)efdb489a&oe=55E99958stond op FacebookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:jackvangelder twitterde op vrijdag 04-09-2015 om 12:21:07Geen idee wie het gerucht heeft verspreid dat ik vanavond bij VI aanschuif. Totale onzin. Ben onderweg met Oranje naar Turkije reageer retweet
Goed gedaan Johannes, je hebt het gevonden!quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft iemand een linkje van dat filmpje van Gijp met een hele grote ballenjongen dat hij zegt: kopen!
"Hij schijnt gewoon meegedaan te hebben". Briljante opmerkingquote:Op vrijdag 4 september 2015 13:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goed gedaan Johannes, je hebt het gevonden!
Oorwarmers*quote:Op vrijdag 4 september 2015 01:11 schreef luckass het volgende:
Allemaal omhooggevallen voetballertjes met oordoppen met hiphop
twitter:SimonZijlemans twitterde op vrijdag 04-09-2015 om 14:01:37😂😂😂 https://t.co/1dqstom3sv reageer retweet
quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:11 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
twitter:SimonZijlemans twitterde op vrijdag 04-09-2015 om 14:01:37😂😂😂 https://t.co/1dqstom3sv reageer retweet
Die hippe rommel moet echt weg.quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:15 schreef Seam het volgende:
Ze hebben photoshop wel echt ontdekt dit seizoen he
Dat sowieso. Het enige wat van Gelder wel leuk deed en waar hij ook wel goed bij past is ter Land, ter Zee en in de Lucht.quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:14 schreef Zipportal het volgende:
Eddy Poelman & Hugo Walker -> Sjek van Gelder. x1000
De Thug Life blijft het leukst.quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:15 schreef Seam het volgende:
Ze hebben photoshop wel echt ontdekt dit seizoen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |